Tja, dat is nou eenmaal de nieuwe journalistiek. En daar maakt internet ook een groot deel van uit.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat het veel aandacht krijgt vind ik terecht.
Maar nu lijkt er een soort welles/nietus spelletje gaande tussen SBS en RTL, ze halen hun info van twitter notabene, hoe gek kan het worden!
QFT.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:35 schreef Bellatrix het volgende:
Wat een lelijke huizen trouwens.
Sfeervolquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:34 schreef BereNDD het volgende:
Er werden toch net foto's gepost van zijn hyves?? Als ik naar streetview kijk woont hij daar wel
[ afbeelding ]
Je impliceert dat hij de dader is, terwijl niemand dat tot nu toe zeker weet. Gewoon even afwachten dus.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik speculeer niets, het is bekend dat hij naar de politie is gegaan. Punt.
Ik vraag me af, waarom ineens. Ik wil een verklaring.
Dank u.
Klopt. op een internetforum afmaken is volkomen legitiem.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Ehmz, nee dan mag je hem niet afmaken. Dan mag je hem in het gevang stoppen
+1, wat een lelijke schurenquote:
Wat eng eigenlijk dat je dit zomaar kunt opzoeken over een vreemdequote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:34 schreef BereNDD het volgende:
Er werden toch net foto's gepost van zijn hyves?? Als ik naar streetview kijk woont hij daar wel
[ afbeelding ]
oke ik moest lachenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Yo Patrick, ze begon opeens te trillen.
o jij poste dat..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:35 schreef Cyan het volgende:
Volgens de Twitter van Frits Wester en Antoin van het RTL nieuws is Milly wel dood gevonden
http://twitter.com/antoinrtlnieuws
http://twitter.com/fritswester
En blijkbaar is mijn bericht met de link naar de RSS feed naar de foto's van de tuin van de verdachte verwijderd?!
Ja kijk even op geenstijl.nl en zoek dan via ctrl F naar RSS. Wel even de comments aanklikken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:36 schreef BereNDD het volgende:
[..]
o jij poste dat..
ik wou het bericht al quoten, maar kon hem niet meer vinden
het is voor mij ook gelukkig onvoorstelbaar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:31 schreef Stali het volgende:
[..]
Als ouder denk je toch meteen aan wat er nu boven rustig ligt te slapen. Je moet er niet aan denken dat het op gruwelijke wijze van je afgenomen wordt. Onvoorstelbaar om met zoiets te moeten dealen.
Ik zou er een moord voor doen om er weg te kunnen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, maar dat is nog geen reden om iemand te vermoorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |