Tja, dat is nou eenmaal de nieuwe journalistiek. En daar maakt internet ook een groot deel van uit.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat het veel aandacht krijgt vind ik terecht.
Maar nu lijkt er een soort welles/nietus spelletje gaande tussen SBS en RTL, ze halen hun info van twitter notabene, hoe gek kan het worden!
QFT.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:35 schreef Bellatrix het volgende:
Wat een lelijke huizen trouwens.
Sfeervolquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:34 schreef BereNDD het volgende:
Er werden toch net foto's gepost van zijn hyves?? Als ik naar streetview kijk woont hij daar wel
[ afbeelding ]
Je impliceert dat hij de dader is, terwijl niemand dat tot nu toe zeker weet. Gewoon even afwachten dus.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik speculeer niets, het is bekend dat hij naar de politie is gegaan. Punt.
Ik vraag me af, waarom ineens. Ik wil een verklaring.
Dank u.
Klopt. op een internetforum afmaken is volkomen legitiem.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Ehmz, nee dan mag je hem niet afmaken. Dan mag je hem in het gevang stoppen
+1, wat een lelijke schurenquote:
Wat eng eigenlijk dat je dit zomaar kunt opzoeken over een vreemdequote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:34 schreef BereNDD het volgende:
Er werden toch net foto's gepost van zijn hyves?? Als ik naar streetview kijk woont hij daar wel
[ afbeelding ]
oke ik moest lachenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Yo Patrick, ze begon opeens te trillen.
o jij poste dat..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:35 schreef Cyan het volgende:
Volgens de Twitter van Frits Wester en Antoin van het RTL nieuws is Milly wel dood gevonden
http://twitter.com/antoinrtlnieuws
http://twitter.com/fritswester
En blijkbaar is mijn bericht met de link naar de RSS feed naar de foto's van de tuin van de verdachte verwijderd?!
Ja kijk even op geenstijl.nl en zoek dan via ctrl F naar RSS. Wel even de comments aanklikken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:36 schreef BereNDD het volgende:
[..]
o jij poste dat..
ik wou het bericht al quoten, maar kon hem niet meer vinden
het is voor mij ook gelukkig onvoorstelbaar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:31 schreef Stali het volgende:
[..]
Als ouder denk je toch meteen aan wat er nu boven rustig ligt te slapen. Je moet er niet aan denken dat het op gruwelijke wijze van je afgenomen wordt. Onvoorstelbaar om met zoiets te moeten dealen.
Ik zou er een moord voor doen om er weg te kunnen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, maar dat is nog geen reden om iemand te vermoorden.
internetz haz no secrets!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat eng eigenlijk dat je dit zomaar kunt opzoeken over een vreemde.
Gaan we weer.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je impliceert dat hij de dader is, terwijl niemand dat tot nu toe zeker weet. Gewoon even afwachten dus.
Misschien wel een reden om gek te worden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat zekerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Klopt. op een internetforum afmaken is volkomen legitiem.
als je er van uit gaat dat ze misschien een verhouding hadden dan zal je niet tegen je ouders zeggen mijn vriendje staat voor de deur denk ik ....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:33 schreef Snepar het volgende:
Blijf het vreemd vinden waarom Milly niet via de telefoon zei dat de buurman voor de deur stond, of iig een bekende. Lijkt me sterk dat je je eigen buurman nooit gezien hebt (of in functie)?
oke nu moest ik weer lachen. stop itquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
En daar is niks mis mee. Overigens haalt geen enkele serieuze journalist het in zijn hoofd om klakkeloos iets van Twitter over te nemen. Hier op de redactie wordt Twitter als bron gebruikt, maar alleen na bepaalde afwegingen en met bronvermelding.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tja, dat is nou eenmaal de nieuwe journalistiek. En daar maakt internet ook een groot deel van uit.
Ah heerlijk dit soort speculaties.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:37 schreef RAVW het volgende:
[..]
als je er van uit gaat dat ze misschien een verhouding hadden dan zal je niet tegen je ouders zeggen mijn vriendje staat voor de deur denk ik ....
zeker niet als je 12 bent en een verhouding heb met iemand van 26
Hebben ze toch echt zelf online gepleurt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die kerel van die hyves (als die het is) had op die fotoos gewoon een vriendin van +/- zijn leeftijd.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:37 schreef RAVW het volgende:
[..]
als je er van uit gaat dat ze misschien een verhouding hadden dan zal je niet tegen je ouders zeggen mijn vriendje staat voor de deur denk ik ....
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gaan we weer.
Ik vraag me nog af wat die kerel bewogen heeft om bij de politie te gaan.
Best een mogelijkheid..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:37 schreef RAVW het volgende:
[..]
hier worden foto's van verdachten niet gepost, policy.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:39 schreef cumcumber het volgende:
Als de ouders huilend om hun dochter op tv zijn geweest, foto's en beelden van het meisje zijn vrijgegeven..... moeten de foto's van de dader dan worden beschermd?
Ze kan natuurlijk ook spontaan uit de lucht in zijn tuin komen vallen, dat lijkt me net zo waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:27 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat is speculeren. Misschien heeft de echte dader Milly wel bij hem begraven, en zag hij ineens omgewoelde aarde in een hoekje bij de straat in zijn tuin en is gaan graven en kwam tot de vreselijke ontdekking dat.... En zo zijn er nog 1000 opties.
Eerst bewijs en een rechterlijke uitspraak die hem schuldig verklaard, en dan pas mag je iemand afmaken lijkt me.
Er is nog geen dader, enkel een verdachte.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:39 schreef cumcumber het volgende:
Als de ouders huilend om hun dochter op tv zijn geweest, foto's en beelden van het meisje zijn vrijgegeven..... moeten de foto's van de dader dan worden beschermd?
Is het de dader dan? Ik dacht dat het een verdachte was.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:39 schreef cumcumber het volgende:
hoe lang duurt het voor het in de telegraaf staat.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah heerlijk dit soort speculaties.
En dan wordt mijn opmerking een speculatie genoemd.
Ja. Ook een dader heeft rechten. En een verdachte al helemaal.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:39 schreef cumcumber het volgende:
Die shit op google maps enzo niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hebben ze toch echt zelf online gepleurt.
Het is geen foto van een dader, het is een foto van een willekeurig iemand op hyves. Zolang hij niet veroordeeld is of bekend heeft is hij geen dader.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hier worden foto's van de daders niet gepost, policy.
Welkom in de internetmaatschappij.... waar heel veel mensen alles maar van zichzelf op zetten.... dit sterkt mij in mijn gedachten om nooit ergens een herkenbaar profiel van mezelf neer te zetten...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Telegraaf zit er al bovenop. Hadden als 1 van de eerste al een foto van de verdachte geplaatst.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
hoe lang duurt het voor het in de telegraaf staat.
Ach gos. Woon je daar ook in de buurt of bedoel je alle media op televisie en Jeugdjournaal? Maar inderdaad, nu je het zegt, leg het maar eens uit, moet ik morgen ook doen. Dit is natuurlijk een uniek iets en je moet kinderen niet onnodig bang maken maar voor een kind is het wel heel erg gek dat een politieagent dit op zijn geweten heeft.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:37 schreef kleinetrom het volgende:
[..]
het is voor mij ook gelukkig onvoorstelbaar.
vervelende bijkomstigheid van de media die nu overal is, is dat de jongste een beetje bang aan het worden is...
Dader?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:39 schreef cumcumber het volgende:
Mag ik even kwijt dat ik Femke wil skullfuckenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:41 schreef Haaibaaike het volgende:
FemkeHalsema Mag ik even kwijt dat ik het mediagehijg rond een klein meisje (privedrama) nogal onsmakelijk vind .
Dat zei Femke.
Ik zou er niet dood gevonden willen worden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:37 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik zou er een moord voor doen om er weg te kunnen.
Was al bekendquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:41 schreef Haaibaaike het volgende:
FemkeHalsema Mag ik even kwijt dat ik het mediagehijg rond een klein meisje (privedrama) nogal onsmakelijk vind .
Dat zei Femke.
Ja en?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die kerel van die hyves (als die het is) had op die fotoos gewoon een vriendin van +/- zijn leeftijd.
In de nacht niet meer dan een uur werk denk ik als je goed gemotiveerd bent.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:40 schreef R2R het volgende:
Ik vind het trouwens best knap als het je lukt om een compleet lichaam in je achtertuin te begraven, zonder dat iemand dat opmerkt.
Zeker als je ziet hoe dicht de huizen in die straat op elkaar staan.
zie mijn editquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:42 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Het is geen foto van een dader, het is een foto van een willekeurig iemand op hyves. Zolang hij niet veroordeeld is of bekend heeft is hij geen dader.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:42 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Het is geen foto van een dader, het is een foto van een willekeurig iemand op hyves. Zolang hij niet veroordeeld is of bekend heeft is hij geen dader.
Ga maar eens naar Google Maps en toets je eigen adres in. Je kan bijna in je eigen huis naar binnen kijken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die shit op google maps enzo niet.
Dat is wel een goed idee jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Welkom in de internetmaatschappij.... waar heel veel mensen alles maar van zichzelf op zetten.... dit sterkt mij in mijn gedachten om nooit ergens een herkenbaar profiel van mezelf neer te zetten...
Heb ik net gedaanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:42 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ga maar eens naar Google Maps en toets je eigen adres in. Je kan bijna in je eigen huis naar binnen kijken.
Dit dus, als jij willens en weten je foto's op het net neer plaatst en daarna mogelijk een strafbaar feit begaat, kun je natuurlijk niet meer verwachten dat die foto's niet gebruikt gaan worden. Privacy op die foto's geldt niet meer, je hebt ze immers vrijwillig op het net gezet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Welkom in de internetmaatschappij.... waar heel veel mensen alles maar van zichzelf op zetten.... dit sterkt mij in mijn gedachten om nooit ergens een herkenbaar profiel van mezelf neer te zetten...
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:42 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik zou er niet dood gevonden willen worden.
Bron: http://twitter.com/antoinrtlnieuwsquote:23:55 uur Late nieuws met laatste update. Nog steeds geen officiele bevestiging over Milly, wel van zeer betrouwbare bron dat ze dood is.
En uit het zicht en niet teveel herrie maken. Daarom best knap.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:42 schreef Dynd het volgende:
[..]
In de nacht niet meer dan een uur werk denk ik als je goed gemotiveerd bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |