internetz haz no secrets!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat eng eigenlijk dat je dit zomaar kunt opzoeken over een vreemde.
Gaan we weer.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je impliceert dat hij de dader is, terwijl niemand dat tot nu toe zeker weet. Gewoon even afwachten dus.
Misschien wel een reden om gek te worden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, maar dat is nog geen reden om iemand te vermoorden.
Dat zekerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Klopt. op een internetforum afmaken is volkomen legitiem.
als je er van uit gaat dat ze misschien een verhouding hadden dan zal je niet tegen je ouders zeggen mijn vriendje staat voor de deur denk ik ....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:33 schreef Snepar het volgende:
Blijf het vreemd vinden waarom Milly niet via de telefoon zei dat de buurman voor de deur stond, of iig een bekende. Lijkt me sterk dat je je eigen buurman nooit gezien hebt (of in functie)?
oke nu moest ik weer lachen. stop itquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, maar dat is nog geen reden om iemand te vermoorden.
En daar is niks mis mee. Overigens haalt geen enkele serieuze journalist het in zijn hoofd om klakkeloos iets van Twitter over te nemen. Hier op de redactie wordt Twitter als bron gebruikt, maar alleen na bepaalde afwegingen en met bronvermelding.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tja, dat is nou eenmaal de nieuwe journalistiek. En daar maakt internet ook een groot deel van uit.
Ah heerlijk dit soort speculaties.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:37 schreef RAVW het volgende:
[..]
als je er van uit gaat dat ze misschien een verhouding hadden dan zal je niet tegen je ouders zeggen mijn vriendje staat voor de deur denk ik ....
zeker niet als je 12 bent en een verhouding heb met iemand van 26
Hebben ze toch echt zelf online gepleurt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat eng eigenlijk dat je dit zomaar kunt opzoeken over een vreemde.
Die kerel van die hyves (als die het is) had op die fotoos gewoon een vriendin van +/- zijn leeftijd.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:37 schreef RAVW het volgende:
[..]
als je er van uit gaat dat ze misschien een verhouding hadden dan zal je niet tegen je ouders zeggen mijn vriendje staat voor de deur denk ik ....
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gaan we weer.
Ik vraag me nog af wat die kerel bewogen heeft om bij de politie te gaan.
Best een mogelijkheid..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:37 schreef RAVW het volgende:
[..]
hier worden foto's van verdachten niet gepost, policy.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:39 schreef cumcumber het volgende:
Als de ouders huilend om hun dochter op tv zijn geweest, foto's en beelden van het meisje zijn vrijgegeven..... moeten de foto's van de dader dan worden beschermd?
Ze kan natuurlijk ook spontaan uit de lucht in zijn tuin komen vallen, dat lijkt me net zo waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:27 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat is speculeren. Misschien heeft de echte dader Milly wel bij hem begraven, en zag hij ineens omgewoelde aarde in een hoekje bij de straat in zijn tuin en is gaan graven en kwam tot de vreselijke ontdekking dat.... En zo zijn er nog 1000 opties.
Eerst bewijs en een rechterlijke uitspraak die hem schuldig verklaard, en dan pas mag je iemand afmaken lijkt me.
Er is nog geen dader, enkel een verdachte.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:39 schreef cumcumber het volgende:
Als de ouders huilend om hun dochter op tv zijn geweest, foto's en beelden van het meisje zijn vrijgegeven..... moeten de foto's van de dader dan worden beschermd?
Is het de dader dan? Ik dacht dat het een verdachte was.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:39 schreef cumcumber het volgende:
hoe lang duurt het voor het in de telegraaf staat.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah heerlijk dit soort speculaties.
En dan wordt mijn opmerking een speculatie genoemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |