kloptquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:47 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
alleen volgens die geboortedatum is hij geen 26 jaar
Volgens zijn Hyves wat inmiddels weg is ook nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:47 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
alleen volgens die geboortedatum is hij geen 26 jaar
Zelfde steen als Milly.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:47 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch echt af onder welke steen jij gezeten hebt
Typisch GroenLinks weerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:41 schreef Haaibaaike het volgende:
FemkeHalsema Mag ik even kwijt dat ik het mediagehijg rond een klein meisje (privedrama) nogal onsmakelijk vind .
Dat zei Femke.
quote:
Nou ik vind het niet goed dat die foto's van de verdachte nu al op de Telegraaf e.d. te vinden zijn... iemand is pas de dader als hij voor het vergrijp is veroordeeld en nu wordt hij al tot dader gebombardeerd... ik wil met mijn opmerking alleen maar zeggen dat je als mens goed moet beseffen dat alles wat je op het internet zet vrij toegangelijk is... of je nu dader of slachtoffer bent van iets.... en dan kies ik er liever voor om anoniem te blijven...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:43 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dit dus, als jij willens en weten je foto's op het net neer plaatst en daarna mogelijk een strafbaar feit begaat, kun je natuurlijk niet meer verwachten dat die foto's niet gebruikt gaan worden. Privacy op die foto's geldt niet meer, je hebt ze immers vrijwillig op het net gezet.
Zitten vast een hoop moordenaars en struikrovers tussen.quote:
Misschien ligt ze niet meer in de tuin maar is ze bijvoorbeeld in de gft bak gedumpt? De bakken zijn vlak na haar verdwijning geleegd en vervangen door een bak met chip.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:48 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Vergeet niet dat bijzondere werkzaamheden in een tuin, net na de verdwijning van een buurmeisje, je al behoorlijk verdacht kunnen maken.
Ja, dat is dus een ander he.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:46 schreef vosss het volgende:
Cool, ik kom net een stamboom tegen waar diezelfde knakker waar zn hyves van gepost is in voorkomt en dat gaat terug tot 1500
quote:
Dat moet de verdachte zich ook wat laat beseft hebben.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:48 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Vergeet niet dat bijzondere werkzaamheden in een tuin, net na de verdwijning van een buurmeisje, je al behoorlijk verdacht kunnen maken.
Inderdaad, het zal ook maar de verkeerde foto zijn, dat nu een foto van een (echt) onschuldig iemand geplaatst wordt op internetquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik vind het niet goed dat die foto's van de verdachte nu al op de Telegraaf e.d. te vinden zijn... iemand is pas de dader als hij voor het vergrijp is veroordeeld en nu wordt hij al tot dader gebombardeerd... ik wil met mijn opmerking alleen maar zeggen dat je als mens goed moet beseffen dat alles wat je op het internet zet vrij toegangelijk is... of je nu dader of slachtoffer bent van iets.... en dan kies ik er liever voor om anoniem te blijven...
WAT! De schobbejakken en schavuiten! Laten we hun ook lastig gaan vallen nu! Misschien met hun schedels rondjes gaan rennen ofzoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:49 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Zitten vast een hoop moordenaars en struikrovers tussen.
Uitzoeken!
En zo komen de geruchten in de wereldquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, dat is dus een ander he.![]()
Iemand die geboren is op 27 februari 1981 is nu geen 26.
Weet ik niet zeker en dat realiseer ik me terdege. Het is dus een mogelijke foto van een mogelijke dader. Meer niet. Het is onbewezen informatie en zo moet je het ook behandelen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:44 schreef Waffle het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat deze foto's van de verdachte zijn en niet van een andere Sander V. ?
Gelukkig hadden we de gegevens van Schulenburg 91 al overal opgeduikeld... je zal daar wonenquote:
Misschien wel.. en dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:50 schreef Cyan het volgende:
[..]
Misschien ligt ze niet meer in de tuin maar is ze bijvoorbeeld in de gft bak gedumpt? De bakken zijn vlak na haar verdwijning geleegd en vervangen door een bak met chip.
Is dit serieus?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:46 schreef Kwaliteit het volgende:
ritaverdonk
Net thuis. Hoe ziet mn tuin er ook alweer uit.
11 minutes ago via txt
lekker fout weer
Bweheh...woont er zo'n bejaard stelletje...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gelukkig hadden we de gegevens van Schulenburg 91 al overal opgeduikeld... je zal daar wonen
Dan heeft hij zich misschien niet verdacht gemaakt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |