quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:52 schreef Hetiszover het volgende:
Van de Twitter van Frits Wester:
zag Alberto net onder politielint doorkruipen. zonder pasje #milly #dordrecht
Daar kan ik me nou echt helemaal niets van voorstellen! Ik kan me niet voorstellen dat er mannen zijn van 26 die Milly aantrekkelijk vinden...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:42 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ja en?![]()
Het woord vreemdgaan/verhouding/oid is voor niks uitgevonden dus?
Als we fatsoen gaan toepassen op het internet kunnen we het hele internet maar beter verbieden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:45 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Hoezo privacy geldt niet meer? En er is ook nog zoiets als fatsoen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:49 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Zitten vast een hoop moordenaars en struikrovers tussen.
Uitzoeken!
Zeg me alsjeblieft dat je dat niet meentquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:52 schreef Hetiszover het volgende:
Serieus ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:52 schreef Hetiszover het volgende:
'op de FP'?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:53 schreef groenetomaat het volgende:
Jullie denken weer grappig te zijn....
Mensen (op de FP) die domme grappen over Milly maken
Ik vind het nogal schokkend van een politica.quote:
Zullen we jou foto eens op het internet posten?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:53 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Als we fatsoen gaan toepassen op het internet kunnen we het hele internet maar beter verbieden.
Jep: http://twitter.com/ritaverdonkquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:53 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat je dat niet meent
Dat dat kan in Nederland!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:52 schreef Hetiszover het volgende:
Issie de park weer aan het checken?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:52 schreef Hetiszover het volgende:
psssst....it was a jokequote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:53 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat je dat niet meent
Kun je dat effe intekenen op die kadasterkaartjes? Met indicatoren waar Millie woonde en waar hij dus woont?quote:
Zo kan ik me niet voorstellen dat er mensen zijn die een meisje van twaalf om het leven helpen, dus dat is relatief, sommige mensen hebben nu eenmaal een zieke geest.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Daar kan ik me nou echt helemaal niets van voorstellen! Ik kan me niet voorstellen dat er mannen zijn van 26 die Milly aantrekkelijk vinden...
Dat hoopte ik alquote:
maar goed, geen echte Wester tweet dusquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:54 schreef Sol_Invictus het volgende:
[..]
Dat dat kan in Nederland!Dordrecht
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:52 schreef Hetiszover het volgende:
Even doordenken...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:54 schreef Strooper het volgende:
[..]
Jep: http://twitter.com/ritaverdonk
Wij zitten volgens mij op een lijn, maar we praten langs elkaar heen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik vind het niet goed dat die foto's van de verdachte nu al op de Telegraaf e.d. te vinden zijn... iemand is pas de dader als hij voor het vergrijp is veroordeeld en nu wordt hij al tot dader gebombardeerd... ik wil met mijn opmerking alleen maar zeggen dat je als mens goed moet beseffen dat alles wat je op het internet zet vrij toegangelijk is... of je nu dader of slachtoffer bent van iets.... en dan kies ik er liever voor om anoniem te blijven...
Nr. 91 is een gebouwtje van Opmaat thuiszorg.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gelukkig hadden we de gegevens van Schulenburg 91 al overal opgeduikeld... je zal daar wonen
Waarschijnlijk komt dat mens net thuis en heeft ze het nieuws gemist ofzoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het nogal schokkend van een politica.
Daarom jongens en meisjes, je bronnen checkenquote:
Het erge is nog dat velen dit die clown Alberto ook nog zien doen. (mij incluis)quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:52 schreef Hetiszover het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:56 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wij zitten volgens mij op een lijn, maar we praten langs elkaar heen.
Is het niet grotendeels de eigen verantwoordelijkheid van de plaatser van de foto dat hij hem later weer ergens anders kan tegenkomen?
Indd. Ik vertrouw nu niemand meer.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:57 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Daarom jongens en meisjes, je bronnen checken
Ja, ik vind niet dat er meteen wat achter gezocht moet worden..beetje overdrevenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt dat mens net thuis en heeft ze het nieuws gemist ofzo
Precies, als je maar de eerste bent.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:57 schreef R2R het volgende:
[..]
Nr. 91 is een gebouwtje van Opmaat thuiszorg.
Wel grappig dat de media het elke keer heeft over een woonhuis, want dat is het niet eens. M.a.w. dat wordt ook niet gecontroleerd.
Eerst publiceren, daarna kijken we wel of het klopt.
Dat klopt... maar ik vind het ook verwerpelijk dat de media actief op zoek gaan naar dergelijke foto's terwijl iemand slechts verdachte is en ze niet weten of het daadwerkelijk de dader is...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:56 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wij zitten volgens mij op een lijn, maar we praten langs elkaar heen.
Is het niet grotendeels de eigen verantwoordelijkheid van de plaatser van de foto dat hij hem later weer ergens anders kan tegenkomen?
Dat zou ook nog kunnen. PLOTTWIST-ALERTquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:57 schreef Meaghan het volgende:
Is het eigenlijk de buurman met de camera aan het huis?
Mensen trekken wel erg snel hun conclusies nuquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:58 schreef Kleurdoos het volgende:
http://millyboele.condoleanceregister.com/
nu al?
Iddquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:59 schreef DjinN het volgende:
[..]
Mensen trekken wel erg snel hun conclusies nu
Dan ook nog die intelligente politici met hun bijdehante grapjesquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Er is zojuist een vers lijk gevonden en men gaat gelijk over tot pogingen van (matige) humor. Zijn dit nou die befaamde Nederlandse normen en waarden?²
Die sites zijn zo commercieel als de pest en gaan ook over lijken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:58 schreef Kleurdoos het volgende:
http://millyboele.condoleanceregister.com/
nu al?
Hm, verrassende speculatieve optie.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:57 schreef Meaghan het volgende:
Is het eigenlijk de buurman met de camera aan het huis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |