quote:Witte tent in tuin: 'Milly dood gevonden vlakbij ouderlijk huis'
dinsdag 16 maart 2010 21:35
Milly Boele is vanavond levenloos aangetroffen vlakbij haar ouderlijk huis in Dordrecht. Dat meldt RTL-journalist Frits Wester zojuist op Twitter. De politie zou aan het graven zijn in een tuin bij het huis dat sinds vanavond onderzocht wordt.
Milly is nog altijd zoek
UPDATE 22.10: Antoin Peeters (RTL) weet te melden dat de tuin waar politie en recherche onderzoek doen, van een agent is.
Update 22.04: NOS Journaal meldt dat er 'mannen in witte pakken' rondlopen. De politie wil niet zeggen of er verdachten zijn aangehouden. Voor 24.00 uur komt de politie met meer informatie.
Update 21.58: RTL-verslaggever ter plaatse, Antoin Peeters, zegt op Twitter een 'witte tent' te zien 'met veel licht eronder'.
Update 21.30: Frits Wester twittert dat Milly dood gevonden is: 'vreselijk Milly dood gevonden in buurt eigen huis. 21.30extra uitzending RTL Nieuws.'
De politie heeft berichten over haar dood nog niet bevestigd, meldt RTL Nieuws in de extra uitzending.
Dinsdagavond begon de politie aan een huiszoeking in en rondom een huis in de buurt van waar Milly Boele (12) met haar ouders woonde. Zij verdween afgelopen woensdag en is sindsdien vermist.
Groen zeil
De politie meldde dinsdagavond dat ze 'over belangrijke informatie' beschikt. Een team is aan de slag gegaan ter hoogte van de Schuilenburg, huisnummer 91. Het huis dat wordt onderzocht, is afgezet met hekken met groen zeil. De omstanders - een honderdtal ramptoeristen en journalisten - kunnen op deze manier niets zien.
quote:
quote:Vraag journalist: "Milly leeft niet meer?" Antwoord politie: "Op dit moment voldoende aanwijzingen dat we nadrukkelijke zoeken in de tuin."
Je zou haast terug twitteren om nog even snel te checken of ze er echt nog wel liggenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:21 schreef Blistering het volgende:
AntoinRTLNieuws
Sorry voor mijn snelle en soms harde toon. Ik vind het echt vreselijk (als het waar is), heb ook twee dochtertjes in bed liggen nu
1 minutes ago via web
Aha! De vader is van huisquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:21 schreef Blistering het volgende:
AntoinRTLNieuws
Sorry voor mijn snelle en soms harde toon. Ik vind het echt vreselijk (als het waar is), heb ook twee dochtertjes in bed liggen nu
1 minutes ago via web
Maar dat zei die persvoorlichter toch, dat het een agent is?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:23 schreef Dagonet het volgende:
Mag de TT aangepast? Een medewerker van de politie is nou niet meteen een agent.
En ook even die t achter "vermoord" weg? Voltooid deelwoord kan niet met dt enzo....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:23 schreef Dagonet het volgende:
Mag de TT aangepast? Een medewerker van de politie is nou niet meteen een agent.
WAT HEEFT ANTOIUN MET Z'n DOCHTERTJES GEDAAN!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:21 schreef Blistering het volgende:
AntoinRTLNieuws
1 minutes ago via web
Nee, dat mag nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:23 schreef Dagonet het volgende:
Bronquote:Politieman aangehouden in zaak Milly
AMSTERDAM - De politie heeft een agent aangehouden in de zaak van de vermissing van het 12-jarige meisje Milly Boele.
© ANPZijn woning en zijn tuin in Dordrecht, tegenover de woning waar Boele woonde, worden doorzocht. Dat heeft de politie gemeld.
De 26-jarige agent van het korps Rotterdam-Rijnmond meldde zich dinsdagmiddag bij de politie en legde een verklaring af. Hij is direct aangehouden.
De politie verwacht nog de hele nacht bezig te zijn met graven. Woensdag wordt een persconferentie gegeven. Onder meer Netwerk meldde op basis van een bron binnen de politie al dat het lichaam van Boele al is gevonden.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En ook even die t achter "vermoord" weg? Voltooid deelwoord kan niet met dt enzo....
En ja, het is wel een politieagent.
Nouja hij is direct aangehouden en vastgezet. Me dunkt dat die er wel degelijk iets mee van doen heeft!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:22 schreef marcodej het volgende:
Wel te vroeg om te zeggen dat ze waarschijnlijk vermoord is door die agent. Je weet nog niet wat zijn rol in deze is.
Ik zou niet weten wat hij er anders mee te maken zou hebben. Ze bellen echt niet bij hem aan met 'ik heb hier het lijk van een meisje', mogen we die even bij je in de tuin dumpen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:22 schreef marcodej het volgende:
Wel te vroeg om te zeggen dat ze waarschijnlijk vermoord is door die agent. Je weet nog niet wat zijn rol in deze is.
Pics.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:21 schreef Blistering het volgende:
AntoinRTLNieuws
1 minutes ago via web
Inderdaad... die is echt niet opgepakt omdat ie wilde knikkerenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja hij is direct aangehouden en vastgezet. Me dunkt dat die er wel degelijk iets mee van doen heeft!
jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:23 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Maar dat zei die persvoorlichter toch, dat het een agent is?
Krijgt hij nou ook tipgeldquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:25 schreef iBenny het volgende:
Agent zou zelf met gouden tip zijn gekomen
Van de graafwerkzaamheden?quote:
Ik snap ook niet dat ze niet bekend maken dat het meisje (waarschijnlijk) dood is.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:18 schreef Maanvis het volgende:
Tering, als die kerel zelf de gouden tip geeft zeg dan ook meteen waar dat meiske begraven ligt in de tuin, scheelt een hoop zoekwerk.
Nee die agent heeft haar in de tuin begraven omdat haar lichaam eenmaal bewijs is en dat moest goed gepreserveerd worden...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:22 schreef marcodej het volgende:
Dat lijkt me een goede verklaring.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:25 schreef Kwaliteit het volgende:
idordt op twitter:
Mijn interpretatie: politie is extra voorzichtig met opgraving. bang dat de verdachte agent goed weet hoe je sporen uit moet wissen
2 minutes ago via TweetDeck
Zou hij verwachten dat hij promotie kreeg voor het oplossen van zijn eigen misdaden?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:25 schreef iBenny het volgende:
Agent zou zelf met gouden tip zijn gekomen
Er wordt gesproken over een medewerker, niet iedereen is meteen agent.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:26 schreef Fanfaremedewerker het volgende:
[..]
Hoezo ? het is een agent ??????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk, maar dat wil niet zeggen dat hij haar ook vermoord heeft.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja hij is direct aangehouden en vastgezet. Me dunkt dat die er wel degelijk iets mee van doen heeft!
Nou ik denk niet dat ze met een grote schop zo hup even die tuin om kunnen spitten..... Als ze vermoeden dat er een lijk onder de grond ligt zullen ze zorgvuldig te werk moeten gaan natuurlijk....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:28 schreef Green1 het volgende:
Wat kan er nu godverdomme zo moeilijk zijn dat tot midden in de nacht moet duren..
Mwah, is in Nederland in de zomer best fijn om in je tuin te hebben, voor als het gaat waaien enzo.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
Bah als je die tent zo ziet.
de uitzending van TV Dordrecht zit nog beter in elkaar, om het hele uur livestream op www.rtvdordrecht.nlquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:28 schreef shmoopy het volgende:
Wat een smakeloze 'reportage' nu bij Nova.
Alsof ome Jan uit het buurthuis met een videocamera een verslagje doet.
quote:fritswester
Had gehoopt dat ik fout had, dacht dat off verklaring eerder zou komen. Maar helaas bevestigd. Ook in en in triest nieuws gaat snel
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:29 schreef Silven het volgende:
[..]
Mwah, is in Nederland in de zomer best fijn om in je tuin te hebben, voor als het gaat waaien enzo.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:29 schreef Silven het volgende:
[..]
Mwah, is in Nederland in de zomer best fijn om in je tuin te hebben, voor als het gaat waaien enzo.
quote:fritswester
Had gehoopt dat ik fout had, dacht dat off verklaring eerder zou komen. Maar helaas bevestigd. Ook in en in triest nieuws gaat snel
Dat dus.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:29 schreef Jojoke het volgende:
Ik kan me zomaar voorstellen dat het meisje niet eens met geweld ontvoerd is naar de woning van de dader, maar dat hij haar heeft gevraagd met iets te helpen en haar zo naar de woning gelokt heeft. Je verwacht als 12-jarig meisje toch niet dat je 26-jarige overbuurman die notabene politieagent is niet te vertrouwen is.
sporen verzamelen - lichaam identificeren - etc.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:28 schreef Green1 het volgende:
Wat kan er nu godverdomme zo moeilijk zijn dat tot midden in de nacht moet duren..
Ja echt hé! HIj lijkt ook op die gast van de pedopartijquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:28 schreef shmoopy het volgende:
Wat een smakeloze 'reportage' nu bij Nova.
Alsof ome Jan uit het buurthuis met een videocamera een verslagje doet.
Dat dus... koude rillingen krijg je er gewoon van....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:29 schreef Jojoke het volgende:
Ik kan me zomaar voorstellen dat het meisje niet eens met geweld ontvoerd is naar de woning van de dader, maar dat hij haar heeft gevraagd met iets te helpen en haar zo naar de woning gelokt heeft. Je verwacht als 12-jarig meisje toch niet dat je 26-jarige overbuurman die notabene politieagent is niet te vertrouwen is.
Ja, maar dan kun je toch zeggen: we hebben haar wel gevonden, of we hebben haar niet gevonden. Nee, dat moet allemaal zo geheimzinnigquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:29 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat ze met een grote schop zo hup even die tuin om kunnen spitten..... Als ze vermoeden dat er een lijk onder de grond ligt zullen ze zorgvuldig te werk moeten gaan natuurlijk....
Uhuhquote:
Die vmbo-er in het blauw heeft een verklaring afgelegd, geen bekentenis. Ze gaan omzichtig te werk en proberen sporen te linken aan die vmbo-er. Dat duurt lang.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:28 schreef Green1 het volgende:
Heb ik nieuws voor je, je kan de politie al jaren niet meer vertrouwenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:29 schreef Jojoke het volgende:
quote:
Niet zo over Ferry pratenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:30 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ja echt hé! HIj lijkt ook op die gast van de pedopartij
flikker op man, je bent toch geen 7?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:31 schreef Fanfaremedewerker het volgende:
Zet allemaal een (L) voor je msn als je mee leeft met milly
Inderdaad ja.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:29 schreef Jojoke het volgende:
Oja, het is weer een vmbo-er.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die vmbo-er in het blauw heeft een verklaring afgelegd, geen bekentenis. Ze gaan omzichtig te werk en proberen sporen te linken aan die vmbo-er. Dat duurt lang.
Alsof iedereen MSN heeftquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:31 schreef Fanfaremedewerker het volgende:
Heeft ze wat aan!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:31 schreef Fanfaremedewerker het volgende:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:31 schreef Fanfaremedewerker het volgende:
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:31 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Heb ik nieuws voor je, je kan de politie al jaren niet meer vertrouwen
Gelukkig werk jij niet bij de politiequote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:30 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ja, maar dan kun je toch zeggen: we hebben haar wel gevonden, of we hebben haar niet gevonden. Nee, dat moet allemaal zo geheimzinnig
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:31 schreef Fanfaremedewerker het volgende:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:32 schreef Silven het volgende:
Denk niet dat die agent het gedaan heeft. Als politie aan je deur staat berg je jezelf toch. Ga je toch niet vrolijk open doen.
Hij heeft zichzelf gemeld, lees je wel?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:32 schreef Silven het volgende:
Denk niet dat die agent het gedaan heeft. Als politie aan je deur staat berg je jezelf toch. Ga je toch niet vrolijk open doen.
Done!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:31 schreef Fanfaremedewerker het volgende:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:31 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Heb ik nieuws voor je, je kan de politie al jaren niet meer vertrouwen
Bij mij hadden ze destijds een huiszoekingsbevel. Mijn vader wilde ze niet binnenlaten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:32 schreef Silven het volgende:
Vertel mij eens hoe je mee kunt leven met iemand die hartstikke dood is.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:31 schreef Fanfaremedewerker het volgende:
Idd.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kunnen de genen die tussenstanden van voetbalwedstrijden tussendoor zitten te spammen gewoon ff opkankerstralen?
Als ik iets over die kankersport wil weten dan ga ik wel in een ander topic zitten.
EN ZIGGO DOET HET OOK WEER!!quote:
Precies, als ze bij mij voor de deur staan vliegen de kogels door de voordeur, sterf bastardsquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:32 schreef Silven het volgende:
Wat had je gedaanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Bij mij hadden ze destijds een huiszoekingsbevel. Mijn vader wilde ze niet binnenlaten.
Hier meneer vosss, een huiszoekingsbevel. Of u maakt die deur open, of we rammen hem eruit
Toen liet mn vader ze toch maar binnen
Kuthomo's; een week vastgezeten
No shit sherlockquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vertel mij eens hoe je mee kunt leven met iemand die hartstikke dood is.
vast verdient.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Bij mij hadden ze destijds een huiszoekingsbevel. Mijn vader wilde ze niet binnenlaten.
Hier meneer vosss, een huiszoekingsbevel. Of u maakt die deur open, of we rammen hem eruit
Toen liet mn vader ze toch maar binnen
Kuthomo's; een week vastgezeten
Voor een verklaring, niet om te bekennen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:33 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf gemeld, lees je wel?
Met vereende krachten openlijke geweldpleging met zeer zwaar letsel ten gevolge.quote:
Maar ze is wel officieel dood. Best knapquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:37 schreef Fanfaremedewerker het volgende:
Ze is officieel nog niet gevonden
Hoe weet je dan dat ze is vermoord door een agent?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:37 schreef Fanfaremedewerker het volgende:
na het uitgaan met een groep iemand inelkaar geslagen en je weet er niks meer van?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Met vereende krachten openlijke geweldpleging met zeer zwaar letsel ten gevolge.
Althans, dat is waar ik voor veroordeelt ben. Ik had niks gedaan.
Nee hoor, dat zegt meneer wester, of hoe die ook heetquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:37 schreef Blistering het volgende:
[..]
Maar ze is wel officieel dood. Best knap
Dat weet ik, maar aan de hand van een verklaring houden ze je niet gelijk vast denk ik dan maar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:36 schreef Silven het volgende:
[..]
Voor een verklaring, niet om te bekennen.
Onofficieel welquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:37 schreef Fanfaremedewerker het volgende:
Triest dat mensen daar het nieuws gaan besprekenquote:
Officieel is dat ook nog niet zo. Zodra ze sporen gelinkt hebben wel. Maar 1+1=2 (zo lijkt het hier wel te zijn)quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat ze is vermoord door een agent?
Dat kan die agent toch hebben bekend. Daarvoor hpeft het lijk nog niet gevonden te zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat ze is vermoord door een agent?
Kan best hoor. Als je een kroongetuige van een zaak bent kunnen ze je vasthouden om invloeden van buitenaf te beperken gedurende het onderzoek.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:38 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar aan de hand van een verklaring houden ze je niet gelijk vast denk ik dan maar.
Bizar om te zien zo'n hyves... Deels een snapshot in de tijd, en dan al die krabbels die volstromenquote:
Al hakkelend..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:39 schreef StephanL het volgende:
het levend terug vinden van Milly is erg klein aldus de woordvoerdster.
Hier niet van toepassing. De woordvoerster had het over een verdachtequote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:39 schreef Silven het volgende:
[..]
Kan best hoor. Als je een kroongetuige van een zaak bent kunnen ze je vasthouden om invloeden van buitenaf te beperken gedurende het onderzoek.
Feit blijft wel dat ze in zijn tuin aan het graven zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:39 schreef Silven het volgende:
[..]
Kan best hoor. Als je een kroongetuige van een zaak bent kunnen ze je vasthouden om invloeden van buitenaf te beperken gedurende het onderzoek.
Frits Wester zekerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:40 schreef Adolecens het volgende:
12-JARIGE MILLY DOOD GEVONDEN
Het 12-jarige meisje Milly Boele is dood in een tuin in Dordrecht gevonden. Dat meldt een zeer betrouwbare bron aan RTL Nieuws.
http://www.rtl.nl/%28/act(...)den-in-dordrecht.xml
Dat was ook mijn eerste gedachte.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:39 schreef Blaxje het volgende:
Dat het een pliesieman is strookt wel met die fout dat de Amber alert veel te laat is rondgestuurd, misschien was deze man ook intern betrokken bij het geheel? Blijft enorm abstract speculeren natuurlijk...
Lang verhaal met een vent die lastig was en maar problemen bleef zoeken met ons.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
na het uitgaan met een groep iemand inelkaar geslagen en je weet er niks meer van?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:41 schreef UncleSam het volgende:
Nu wel bevestigd:
AntoinRTLNieuws
Bevestiging uit politie en jusititietop: Milly is dood
http://twitter.com/AntoinRTLNieuws/status/10588574325
http://twitter.com/AntoinRTLNieuws/status/10588903137quote:Politiewoordvoerder wil nog geen bevestiging geven, maar zegt nu: "De kans dat Milly levend wordt teruggevonden is heel erg klein."
less than 10 seconds ago via web
Jij denkt dat ze zo intelligent zijn daarquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:39 schreef Blaxje het volgende:
Dat het een pliesieman is strookt wel met die fout dat de Amber alert veel te laat is rondgestuurd, misschien was deze man ook intern betrokken bij het geheel? Blijft enorm abstract speculeren natuurlijk...
Waar is dat van? haar Hyves?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:39 schreef Meaghan het volgende:
"We begin by coveting what we see every day." Tja duidelijk, iemand uit haar omgeving, die haar waarschijnlijk iedere dag zag en een ongezonde obsessie voor haar ontwikkelde.
Diep treurig, arme meid.. arme familie..
Klets dan niet dat het bevestigd isquote:Bevestiging uit politie en jusititietop: Milly is dood
10 minutes ago via web
Politiewoordvoerder wil nog geen bevestiging geven, maar zegt nu: "De kans dat Milly levend wordt teruggevonden is heel erg klein."
1 minutes ago via web
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Politiewoordvoerder op HVN zegt dat de kans dat ze nog levend gevonden word erg klein is.
nog niet bevestigd maar als je goed luistert ken je het er wel uit opmaken. Al blijft het een rare plek, de tuin van een politieagent.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:42 schreef snakelady het volgende:
Is ze nu wel of niet dood?
http://www.rtl.nl/(/actue(...)den-in-dordrecht.xml
En op SBS6 zegt een woordvoerster dat Milly nog niet is gevonden, wel is de kans klein dat ze nog levend gevonden wordt.
Maar haar dood is nog niet bevestigd.
Ik denk niet dat die ene politieman een amber alert kan tegenhouden eigenlijk. Bovendien, wellicht heeft deze agent helemaal niets met het uitgeven vna zo'n alert te makenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:39 schreef Blaxje het volgende:
Ik snap dit niet.quote:
Arme, arme ouders, hoe erg kun je het voor je kiezen krijgen. De fucking buurman, een wetsdienaarquote:
Ik snap ook niet dat ze nog niets gevonden hebben in dat huis of in de tuinquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:43 schreef marcodej het volgende:
[..]Dus ze weten zeker dat ze er ligt, maar ze hebben haar nog niet gevonden? Beter zeggen ze gewoon dat ze dood is...
Onzin. Hij is van een compleet ander korps als wat het belast is met het onderzoek.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:39 schreef Blaxje het volgende:
Zal door hun bronnen officieus bevestigd zijn, lijkt me dan. Geklets lijkt het me zeker niet, want dat kan carrières beëindigen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Die twitter van Antoin is wel wat treurig:
[..]
Klets dan niet dat het bevestigd is
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:44 schreef Hukkie het volgende:
Rest de vraag wat Milly in haar laatste momenten heeft moeten meemaken. Uiteraard een vraag waar we geen antwoord op hebben, maar dat bezorgd me rillingen.
Ik hoop dat ik niet te koel klink maar ik hoop dat het snel was en niet verkracht oid.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:44 schreef Hukkie het volgende:
Rest de vraag wat Milly in haar laatste momenten heeft moeten meemaken. Uiteraard een vraag waar we geen antwoord op hebben, maar dat bezorgd me rillingen.
FritsWester riep >1 uur geleden al dat ze dood gevonden was.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:44 schreef eleusis het volgende:
[..]
Zal door hun bronnen officieus bevestigd zijn, lijkt me dan. Geklets lijkt het me zeker niet, want dat kan carrières beëindigen.
Gek antwoord, als haar lichaam is gevonden dan is ze dood en liegt de man nu keihard, misschien is Milly dan toch niet gevonden en gaat het hier misschien om een ander lichaam of ander misdrijf ? of een liegende agent.quote:AntoinRTLNieuwsPolitiewoordvoerder wil nog geen bevestiging geven, maar zegt nu: "De kans dat Milly levend wordt teruggevonden is heel erg klein."
3 minutes ago via web
In Nederland is die inmiddels afgeschaft.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:44 schreef Lightning_NL het volgende:
Hier is de doodstraf toch voor uitgevonden?
Als de top het bevestigd heeft, heeft de woordvoerder geen reden om niet te bevestigen. Wacht gewoon heel even het officiele bericht af nu, het is al erg zat.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:44 schreef eleusis het volgende:
[..]
Zal door hun bronnen officieus bevestigd zijn, lijkt me dan. Geklets lijkt het me zeker niet, want dat kan carrières beëindigen.
wat denk je zelf.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:45 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Gek antwoord, als haar lichaam is gevonden dan is ze dood en liegt de man nu keihard, misschien is Milly dan toch niet geholpen en gaat het hier misschien om een ander lichaam of ander misdrijf ?
Dat zou wel heeeeel toevallig zijn. Tenzij het een seriemoordenaar is.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:45 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Gek antwoord, als haar lichaam is gevonden dan is ze dood en liegt de man nu keihard, misschien is Milly dan toch niet gevonden en gaat het hier misschien om een ander lichaam of ander misdrijf ?
Joh... Tijd om 'm terug te halen he?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Nederland is die inmiddels afgeschaft.
Hallo... in welke staat is dat lichaam gevonden!? 99% kans dat het om Milly gaat, maar het zou wel een blunder (understatement) zijn als ze nu bevestigen dat ze het is en het achteraf toch niet zo blijkt te zijn. Geduld dus.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:45 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Gek antwoord, als haar lichaam is gevonden dan is ze dood en liegt de man nu keihard, misschien is Milly dan toch niet gevonden en gaat het hier misschien om een ander lichaam of ander misdrijf ?
Als hij het gedaan heeft, mag het van mij.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:46 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Joh... Tijd om 'm terug te halen he?
Idd.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:47 schreef Adelante het volgende:
HvN muts: "Had dit niet voorkomen kunnen worden?"
Nee, natuurlijk niet glijgleuf. Gekken zijn niet te reguleren
Ik zou 'm wel doenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:47 schreef Mestras het volgende:
Verdachte Sander V. staat al op telegraaf.nl
http://www.telegraaf.nl/jsp/foto_window.jsp?id=http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00707/sander_v___liggend__707044d.jpg&caption=Politieman%20Sander%20V.%20die%20ervan%20wordt%20verdacht%20iets%20met%20de%20verdwijning%20van%20Milly%20Boele%20te%20maken%20te%20hebben%20©right=%20&artid=6305532&artsec=binnenland&artparsec=binnenland&arttit=Milly%20dood%20gevonden
De dood is nog te licht voor die gast. Gewoon de meest gevaarlijke gevangenis ingooien de rest van zijn leven en even rondbazuinen dat hij dat meisje heeft (verkracht?) vermoord. Dan is zijn leven ook echt een HEL. Want in de cel houden ze namelijk ook niet van mensen die kinderen wat aan doen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Nederland is die inmiddels afgeschaft.
Geen idee, ik denk van niet. Ik zei al, ik gooi maar een balletje op. Ik linkte die twee gebeurtenissen direct aan elkaar, vandaar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze zo intelligent zijn daar![]()
Neuh, doe maar niet. We zijn nóg steeds een geciviliseerd land, al gaat het sprongen achteruitquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:46 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Het blijft SBS hequote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:47 schreef Adelante het volgende:
Het is 1 corrupte bende.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Onzin. Hij is van een compleet ander korps als wat het belast is met het onderzoek.
Zou kunnen, meisje heeft misschien stiekem relatie met die gast.quote:
Dat is link, stel dat het hem niet is.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:47 schreef Mestras het volgende:
http://www.telegraaf.nl/jsp/foto_window.jsp?id=http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00707/sander_v___liggend__707044d.jpg&caption=Politieman%20Sander%20V.%20die%20ervan%20wordt%20verdacht%20iets%20met%20de%20verdwijning%20van%20Milly%20Boele%20te%20maken%20te%20hebben%20©right=%20&artid=6305532&artsec=binnenland&artparsec=binnenland&arttit=Milly%20dood%20gevonden
No wel heel toevallig. Op dit tijdstip, een ander lichaam van een ander misdrijfquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:45 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Gek antwoord, als haar lichaam is gevonden dan is ze dood en liegt de man nu keihard, misschien is Milly dan toch niet gevonden en gaat het hier misschien om een ander lichaam of ander misdrijf ? of een liegende agent.
Dat betwijfel ik, gezien het feit dat de dader hoogstwaarschijnlijk een agent is.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:47 schreef ChronoVisor het volgende:
Weet je wat zo raar is? Dit is nu topnieuws maar over een paar dagen/volgende week heeft niemand het hier nog over...![]()
Ik zie daar geen reden toe. Om bij emotionele momenten de doodstraf er bij te halen maakt het nog geen sterk argument.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:46 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
De doostraf kan pas terugkeren als we ooit voor 100% kunnen bevestigen dat iemand schuldig is. Gezien de onomkeerbaarheid. Verder lijkt me een levenslange gevangenisstraf een hardere vergelding dan de doodstraf, maar dat is een kwestie van redeneren. Wat mij betreft kan een dader van zo een daad ook niet hard genoeg gestraft worden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:46 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is alles gewoon gezegd. Dat is met al het nieuws zo.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:47 schreef ChronoVisor het volgende:
Weet je wat zo raar is? Dit is nu topnieuws maar over een paar dagen/volgende week heeft niemand het hier nog over...![]()
Televaagquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:47 schreef Mestras het volgende:
lange link
Inderdaadquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:47 schreef Adelante het volgende:
Moord op een kind is dieptriest, maar nu ineens voor de doodstraf zijn is puur de emotie van het moment.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:44 schreef Lightning_NL het volgende:
Hier is de doodstraf toch voor uitgevonden?
2 deuren bij het huis van die milly vandaan ook.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:48 schreef SteelDogg het volgende:
[..]
No wel heel toevallig. Op dit tijdstip, een ander lichaam van een ander misdrijf
Waar komt dat vandaan?quote:
Jezus, hij is alleen nog maar verdachte.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:47 schreef Mestras het volgende:
Wat wil je dan? dat we nog 4 weken lang hier over gaan FOK!ken, twitteren, NU'en, SBS'en etcquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:47 schreef ChronoVisor het volgende:
Dat komt doordat randmongolen te soft zijn om problemen aan te pakken. Kijk naar jezelf.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neuh, doe maar niet. We zijn nóg steeds een geciviliseerd land, al gaat het sprongen achteruit
zal me niets verbazen , het werd misschien te heet onder zijn voeten toen er in meerdere huis gezocht werd.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:48 schreef SteelDogg het volgende:
[..]
No wel heel toevallig. Op dit tijdstip, een ander lichaam van een ander misdrijf
Zijn Hyves?quote:
Dat vind ik eigenlijk nog het ergste, dochter weg, flyeren tot in het buitenland, ligt ze twee tuinen verder. Het idee alleen al.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
2 deuren bij het huis van die milly vandaan ook.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
2 deuren bij het huis van die milly vandaan ook.
hoezo een blunder? officieel is nog helemaal niks gezegd, alles is van buurtbewoners of van niet officieuze personen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hallo... in welke staat is dat lichaam gevonden!? 99% kans dat het om Milly gaat, maar het zou wel een blunder (understatement) zijn als ze nu bevestigen dat ze het is en het achteraf toch niet zo blijkt te zijn. Geduld dus.
telegraaf hehquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Ja hoor... de jacht op de dader is nu ook geopend... als die man het gedaan heeft mag ie de zwaarste straf krijgen... maar om nou gelijk heel tendentieus zijn foto neer te plempen....
Precies, voor hetzelfde geldt is het iemand anders.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Ja hoor... de jacht op de dader is nu ook geopend... als die man het gedaan heeft mag ie de zwaarste straf krijgen... maar om nou gelijk heel tendentieus zijn foto neer te plempen....
Ik zou daar dus echt acuut niet meer willen wonen geloof ik.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:51 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk nog het ergste, dochter weg, flyeren tot in het buitenland, ligt ze twee tuinen verder. Het idee alleen al.
Ik ben altijd al voor de doodstraf geweest. Jij neemt zomaar aan dat ik daar alleen maar voor ben op emotionele momenten. Rare en tevens domme aanname.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie daar geen reden toe. Om bij emotionele momenten de doodstraf er bij te halen maakt het nog geen sterk argument.
Dat is toch ook niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:50 schreef Ludacriss het volgende:
Ik denk dat geenstijl morgenochtend alles over die Sander V weet.
Ouders zijn ook niet meer thuis, aldus SBS verslaggever.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zou daar dus echt acuut niet meer willen wonen geloof ik.
Daarom laat ik zo weinig mogelijk slingeren op internet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet zo moeilijk.
Iedereen met internet kan alles van die vent zoeken
Hoe dan ook, is het geen geschikt moment nu wat mij betreft om even je mening te pushen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:52 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik ben altijd al voor de doodstraf geweest. Jij neemt zomaar aan dat ik daar alleen maar voor ben op emotionele momenten. Rare en tevens domme aanname.
Ja maar dat kan toch niet.. De Telegraaf weet allang wie het gedaan heeftquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:52 schreef Adelante het volgende:
Bericht van het OM over vondst van het lichaam is nog niet bevestigd.
Ik ook niet, denk dat (voor zover het mogelijk is natuurlijk) je daar je leven nooit meer op kunt pakken, je wordt er dagelijks mee geconfronteerd.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zou daar dus echt acuut niet meer willen wonen geloof ik.
Precies, niet dat ik wil gaan moorden maar hoe minder er van jezelf op het internet te vinden is hoe beter....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Daarom laat ik zo weinig mogelijk slingeren op internet.
Levenslang is echt levenslang in Nederland.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:54 schreef Bellatrix het volgende:
mag hopen dat hij levenslang krijgt, en dan ook echt levenslang. En dat die elke dag geraped wordt door een dikke neger ofzo.
Dat kan ik me voorstellen. De wetenschap dat op pak 'm beet 25 m je kind dood ligt, is te afgrijselijk voor woorden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ouders zijn ook niet meer thuis, aldus SBS verslaggever.
Wtf doen die mensen daar vraag ik me altijd af..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:39 schreef Martijn_77 het volgende:
De omstanders - een honderdtal ramptoeristen en journalisten - kunnen op deze manier niets zien.
Plausibele theorie. I'm holding that thought. Vrij frappante zaak tot nu toe..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:48 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Zou kunnen, meisje heeft misschien stiekem relatie met die gast.
Ze belt met ma, komt "iemand aan de deur" ze zegt niet wie het is, gaat mee en wil het misschien wel uitmaken met die kerel ofzo.. en dan het gevolg...
(puur speculatie)
Wedden van wel als je in die gevangenis even rondfluistert dat hij degene is waar Millie gevonden is.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:53 schreef Dynd het volgende:
Helaas is levenslang in Nederland nou niet bepaald de 'hel' die je een persoon als dit toewenst.
Zeg nou eerlijk, stel jij woont de straat ernaast, zou jij niet even gaan kijken?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:54 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Wtf doen die mensen daar vraag ik me altijd af..
eensquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, niet dat ik wil gaan moorden maar hoe minder er van jezelf op het internet te vinden is hoe beter....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |