quote:Witte tent in tuin: 'Milly dood gevonden vlakbij ouderlijk huis'
dinsdag 16 maart 2010 21:35
Milly Boele is vanavond levenloos aangetroffen vlakbij haar ouderlijk huis in Dordrecht. Dat meldt RTL-journalist Frits Wester zojuist op Twitter. De politie zou aan het graven zijn in een tuin bij het huis dat sinds vanavond onderzocht wordt.
Milly is nog altijd zoek
UPDATE 22.10: Antoin Peeters (RTL) weet te melden dat de tuin waar politie en recherche onderzoek doen, van een agent is.
Update 22.04: NOS Journaal meldt dat er 'mannen in witte pakken' rondlopen. De politie wil niet zeggen of er verdachten zijn aangehouden. Voor 24.00 uur komt de politie met meer informatie.
Update 21.58: RTL-verslaggever ter plaatse, Antoin Peeters, zegt op Twitter een 'witte tent' te zien 'met veel licht eronder'.
Update 21.30: Frits Wester twittert dat Milly dood gevonden is: 'vreselijk Milly dood gevonden in buurt eigen huis. 21.30extra uitzending RTL Nieuws.'
De politie heeft berichten over haar dood nog niet bevestigd, meldt RTL Nieuws in de extra uitzending.
Dinsdagavond begon de politie aan een huiszoeking in en rondom een huis in de buurt van waar Milly Boele (12) met haar ouders woonde. Zij verdween afgelopen woensdag en is sindsdien vermist.
Groen zeil
De politie meldde dinsdagavond dat ze 'over belangrijke informatie' beschikt. Een team is aan de slag gegaan ter hoogte van de Schuilenburg, huisnummer 91. Het huis dat wordt onderzocht, is afgezet met hekken met groen zeil. De omstanders - een honderdtal ramptoeristen en journalisten - kunnen op deze manier niets zien.
quote:
quote:Vraag journalist: "Milly leeft niet meer?" Antwoord politie: "Op dit moment voldoende aanwijzingen dat we nadrukkelijke zoeken in de tuin."
Je zou haast terug twitteren om nog even snel te checken of ze er echt nog wel liggenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:21 schreef Blistering het volgende:
AntoinRTLNieuws
Sorry voor mijn snelle en soms harde toon. Ik vind het echt vreselijk (als het waar is), heb ook twee dochtertjes in bed liggen nu
1 minutes ago via web
Aha! De vader is van huisquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:21 schreef Blistering het volgende:
AntoinRTLNieuws
Sorry voor mijn snelle en soms harde toon. Ik vind het echt vreselijk (als het waar is), heb ook twee dochtertjes in bed liggen nu
1 minutes ago via web
Maar dat zei die persvoorlichter toch, dat het een agent is?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:23 schreef Dagonet het volgende:
Mag de TT aangepast? Een medewerker van de politie is nou niet meteen een agent.
En ook even die t achter "vermoord" weg? Voltooid deelwoord kan niet met dt enzo....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:23 schreef Dagonet het volgende:
Mag de TT aangepast? Een medewerker van de politie is nou niet meteen een agent.
WAT HEEFT ANTOIUN MET Z'n DOCHTERTJES GEDAAN!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:21 schreef Blistering het volgende:
AntoinRTLNieuws
1 minutes ago via web
Nee, dat mag nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:23 schreef Dagonet het volgende:
Bronquote:Politieman aangehouden in zaak Milly
AMSTERDAM - De politie heeft een agent aangehouden in de zaak van de vermissing van het 12-jarige meisje Milly Boele.
© ANPZijn woning en zijn tuin in Dordrecht, tegenover de woning waar Boele woonde, worden doorzocht. Dat heeft de politie gemeld.
De 26-jarige agent van het korps Rotterdam-Rijnmond meldde zich dinsdagmiddag bij de politie en legde een verklaring af. Hij is direct aangehouden.
De politie verwacht nog de hele nacht bezig te zijn met graven. Woensdag wordt een persconferentie gegeven. Onder meer Netwerk meldde op basis van een bron binnen de politie al dat het lichaam van Boele al is gevonden.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En ook even die t achter "vermoord" weg? Voltooid deelwoord kan niet met dt enzo....
En ja, het is wel een politieagent.
Nouja hij is direct aangehouden en vastgezet. Me dunkt dat die er wel degelijk iets mee van doen heeft!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:22 schreef marcodej het volgende:
Wel te vroeg om te zeggen dat ze waarschijnlijk vermoord is door die agent. Je weet nog niet wat zijn rol in deze is.
Ik zou niet weten wat hij er anders mee te maken zou hebben. Ze bellen echt niet bij hem aan met 'ik heb hier het lijk van een meisje', mogen we die even bij je in de tuin dumpen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:22 schreef marcodej het volgende:
Wel te vroeg om te zeggen dat ze waarschijnlijk vermoord is door die agent. Je weet nog niet wat zijn rol in deze is.
Pics.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:21 schreef Blistering het volgende:
AntoinRTLNieuws
1 minutes ago via web
Inderdaad... die is echt niet opgepakt omdat ie wilde knikkerenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja hij is direct aangehouden en vastgezet. Me dunkt dat die er wel degelijk iets mee van doen heeft!
jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:23 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Maar dat zei die persvoorlichter toch, dat het een agent is?
Krijgt hij nou ook tipgeldquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:25 schreef iBenny het volgende:
Agent zou zelf met gouden tip zijn gekomen
Van de graafwerkzaamheden?quote:
Ik snap ook niet dat ze niet bekend maken dat het meisje (waarschijnlijk) dood is.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:18 schreef Maanvis het volgende:
Tering, als die kerel zelf de gouden tip geeft zeg dan ook meteen waar dat meiske begraven ligt in de tuin, scheelt een hoop zoekwerk.
Nee die agent heeft haar in de tuin begraven omdat haar lichaam eenmaal bewijs is en dat moest goed gepreserveerd worden...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:22 schreef marcodej het volgende:
Dat lijkt me een goede verklaring.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:25 schreef Kwaliteit het volgende:
idordt op twitter:
Mijn interpretatie: politie is extra voorzichtig met opgraving. bang dat de verdachte agent goed weet hoe je sporen uit moet wissen
2 minutes ago via TweetDeck
Zou hij verwachten dat hij promotie kreeg voor het oplossen van zijn eigen misdaden?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:25 schreef iBenny het volgende:
Agent zou zelf met gouden tip zijn gekomen
Er wordt gesproken over een medewerker, niet iedereen is meteen agent.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:26 schreef Fanfaremedewerker het volgende:
[..]
Hoezo ? het is een agent ??????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk, maar dat wil niet zeggen dat hij haar ook vermoord heeft.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja hij is direct aangehouden en vastgezet. Me dunkt dat die er wel degelijk iets mee van doen heeft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |