Wordt nu inderdaad gezegd op de stream van Journaal...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:12 schreef vosss het volgende:
26 jarige man heeft zich gemeldt met info. Hij is direct aangehouden. Actief medewerker polite rijnmond!
Hoezo WTF? Agenten zijn ook mensen.... klinkt eng he.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Las het ook net, als het waar is: WTF!
foutje in de haastquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kan de NOS ook al mensen arresteren?
heeft de NOS dat gedaan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:13 schreef StephanL het volgende:
NOS heeft een 26 jarige bewoner gearresteerd die zelf naar de politie kwam. Hij is zelf politieagent. Morgen persconferentie.
link van broer twitter?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De broer van Milly is sinds vanmiddag al opgehouden met twitteren... ik vermoed dat ze de familie op dat moment al hebben ingelicht... daarvoor twitterde hij continu in de hoop zijn zusje te vinden
Dus eigenlijk weten we het al.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:15 schreef Adolecens het volgende:
Familie wordt ondersteund door slachtoffer hulp, maar verder zeg ik niks...
Yeah right
quote:AntoinRTLNieuws
Poltie-agent heeft ichelf gemeld, daarna aangehouden. ouders krijgen slachtofferhulp
Pics?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind dat die woordvoerster het goed doet.
Maar ik kan niet sneller F5-enquote:
Mwah, het feit dat hij een agent is en dus ergens een psychologisch onderzoek gekregen heeft tijdens zijn opleiding geeft toch wel reden om WTF te roepen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hoezo WTF? Agenten zijn ook mensen.... klinkt eng he.
quote:
Wat dacht je van 3 jaar geleden zonder Twitter?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:16 schreef FFSletop het volgende:
Dit is zo ziek... Moet je eens indenken hoe mensen dit 100 jaar geleden zonder tv moeten weten...
Wat is ziek? Die hype er om heen? Iedereen zit thuis met de popcorn wachtend op het spannende nieuws wat volgt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:16 schreef FFSletop het volgende:
Dit is zo ziek... Moet je eens indenken hoe mensen dit 100 jaar geleden zonder tv moeten weten...
Maak dan een goed grapje, want dit slaat ook nergens op..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:17 schreef VatosLoco het volgende:
Weet dat ik geen grapjes mag maken, maar zou lachen zijn als ze nu Maddie vinden
Zal niet zo'n grote tuin zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:18 schreef Maanvis het volgende:
Tering, als die kerel zelf de gouden tip geeft zeg dan ook meteen waar dat meiske begraven ligt in de tuin, scheelt een hoop zoekwerk.
Het zou pas echt lachen zijn als Millie ergens vanuit Portugal twitterde nu.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:17 schreef VatosLoco het volgende:
Weet dat ik geen grapjes mag maken, maar zou lachen zijn als ze nu Maddie vinden
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:17 schreef VatosLoco het volgende:
NINJAquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:18 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het zou pas echt lachen zijn als Millie ergens vanuit Portugal twitterde nu.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:18 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het zou pas echt lachen zijn als Millie ergens vanuit Portugal twitterde nu.
Durf te wedden dat hij ook nog mee geholpen heeft met de zoektocht omdat hij agent isquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:18 schreef Loveless85 het volgende:
Maar serieus...
Ten eerste verdenk je niet een betrekkelijk jong iemand van zoietsEn een agent al helemaal niet
![]()
![]()
Wat een psycho
Links in de hoek. Om maar iets te noemen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:18 schreef Maanvis het volgende:
Tering, als die kerel zelf de gouden tip geeft zeg dan ook meteen waar dat meiske begraven ligt in de tuin, scheelt een hoop zoekwerk.
"De Duitsers komen! #WO2"quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:17 schreef DaverzNL het volgende:
[..]
Wat dacht je van 3 jaar geleden zonder Twitter?
http://www.rijnmond.nl/Ho(...)rlijk%20huis%20Millyquote:Doorbraak in de zaak Milly Boele
16 maart 2010
Er lijkt een doorbraak in de zaak van het vermiste meisje Milly Boele uit Dordrecht. Een 26-jarige medewerker van de politie Rotterdam-Rijnmond is dinsdag aangehouden in verband met het onderzoek. Dat heeft de politie dinsdagavond bekend gemaakt. Op dit moment doen rechercheurs onderzoek in en rond een woning in de buurt van het huis van het 12-jarige vermiste meisje Milly.
De medewerker van het politiekorps zou zich zelf hebben gemeld bij de politie. Woensdagochtend geeft de politie een persconferentie.
De politie heeft maandag ook al gezocht in een woning aan de Schuilenburg, maar uit dat onderzoek bleek toen geen betrokkenheid tussen de bewoner en de vermissing van Milly. De man verleende volgens de politie volledige medewerking. Of het huidige onderzoek in hetzelfde huis plaatsvindt is nog niet duidelijk.
Milly verdween woensdag 10 maart tussen vijf uur 's middags en zeven uur 's avonds, nadat ze rond half zes voor het laatst telefonisch contact met haar moeder had gehad. De politie sloeg donderdagmiddag onder meer alarm via het landelijk waarschuwingssysteem Amber Alert.
Jah. Ze gaan nog de hele nacht door met onderzoeken en verwachten dus blijkbaar dan pas nieuws te hebben.quote:
Ach... Weet ie waar hij aan toe is.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Links in de hoek. Om maar iets te noemen.
Hij is per direct aangehouden en het lijkt me nou niet bepaald een goed plan om samen met hem TEGENOVER het ouderlijk huis van dat kind even rustig aan te gaan wijzen waar ze ligt
Die vent was gelyncht waar hij bij stond denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |