Wordt nu inderdaad gezegd op de stream van Journaal...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:12 schreef vosss het volgende:
26 jarige man heeft zich gemeldt met info. Hij is direct aangehouden. Actief medewerker polite rijnmond!

Hoezo WTF? Agenten zijn ook mensen.... klinkt eng he.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Las het ook net, als het waar is: WTF!

foutje in de haastquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kan de NOS ook al mensen arresteren?

heeft de NOS dat gedaan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:13 schreef StephanL het volgende:
NOS heeft een 26 jarige bewoner gearresteerd die zelf naar de politie kwam. Hij is zelf politieagent. Morgen persconferentie.

link van broer twitter?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De broer van Milly is sinds vanmiddag al opgehouden met twitteren... ik vermoed dat ze de familie op dat moment al hebben ingelicht... daarvoor twitterde hij continu in de hoop zijn zusje te vinden

Dus eigenlijk weten we het al.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:15 schreef Adolecens het volgende:
Familie wordt ondersteund door slachtoffer hulp, maar verder zeg ik niks...
Yeah right

quote:AntoinRTLNieuws
Poltie-agent heeft ichelf gemeld, daarna aangehouden. ouders krijgen slachtofferhulp

Pics?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind dat die woordvoerster het goed doet.

Maar ik kan niet sneller F5-enquote:

Mwah, het feit dat hij een agent is en dus ergens een psychologisch onderzoek gekregen heeft tijdens zijn opleiding geeft toch wel reden om WTF te roepen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hoezo WTF? Agenten zijn ook mensen.... klinkt eng he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |