quote:
Niet zo over Ferry pratenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:30 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ja echt hé! HIj lijkt ook op die gast van de pedopartij
flikker op man, je bent toch geen 7?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:31 schreef Fanfaremedewerker het volgende:
Zet allemaal een (L) voor je msn als je mee leeft met milly
Inderdaad ja.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:29 schreef Jojoke het volgende:
Ik kan me zomaar voorstellen dat het meisje niet eens met geweld ontvoerd is naar de woning van de dader, maar dat hij haar heeft gevraagd met iets te helpen en haar zo naar de woning gelokt heeft. Je verwacht als 12-jarig meisje toch niet dat je 26-jarige overbuurman die notabene politieagent is niet te vertrouwen is.
Oja, het is weer een vmbo-er.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die vmbo-er in het blauw heeft een verklaring afgelegd, geen bekentenis. Ze gaan omzichtig te werk en proberen sporen te linken aan die vmbo-er. Dat duurt lang.
Alsof iedereen MSN heeftquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:31 schreef Fanfaremedewerker het volgende:
Heeft ze wat aan!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:31 schreef Fanfaremedewerker het volgende:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:31 schreef Fanfaremedewerker het volgende:
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:31 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Heb ik nieuws voor je, je kan de politie al jaren niet meer vertrouwen
Gelukkig werk jij niet bij de politiequote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:30 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ja, maar dan kun je toch zeggen: we hebben haar wel gevonden, of we hebben haar niet gevonden. Nee, dat moet allemaal zo geheimzinnig
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:31 schreef Fanfaremedewerker het volgende:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:32 schreef Silven het volgende:
Denk niet dat die agent het gedaan heeft. Als politie aan je deur staat berg je jezelf toch. Ga je toch niet vrolijk open doen.
Hij heeft zichzelf gemeld, lees je wel?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:32 schreef Silven het volgende:
Denk niet dat die agent het gedaan heeft. Als politie aan je deur staat berg je jezelf toch. Ga je toch niet vrolijk open doen.
Done!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:31 schreef Fanfaremedewerker het volgende:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:31 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Heb ik nieuws voor je, je kan de politie al jaren niet meer vertrouwen
Bij mij hadden ze destijds een huiszoekingsbevel. Mijn vader wilde ze niet binnenlaten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:32 schreef Silven het volgende:
Vertel mij eens hoe je mee kunt leven met iemand die hartstikke dood is.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:31 schreef Fanfaremedewerker het volgende:
Idd.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kunnen de genen die tussenstanden van voetbalwedstrijden tussendoor zitten te spammen gewoon ff opkankerstralen?
Als ik iets over die kankersport wil weten dan ga ik wel in een ander topic zitten.
EN ZIGGO DOET HET OOK WEER!!quote:
Precies, als ze bij mij voor de deur staan vliegen de kogels door de voordeur, sterf bastardsquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:32 schreef Silven het volgende:
Wat had je gedaanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Bij mij hadden ze destijds een huiszoekingsbevel. Mijn vader wilde ze niet binnenlaten.
Hier meneer vosss, een huiszoekingsbevel. Of u maakt die deur open, of we rammen hem eruit
Toen liet mn vader ze toch maar binnen
Kuthomo's; een week vastgezeten
No shit sherlockquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vertel mij eens hoe je mee kunt leven met iemand die hartstikke dood is.
vast verdient.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Bij mij hadden ze destijds een huiszoekingsbevel. Mijn vader wilde ze niet binnenlaten.
Hier meneer vosss, een huiszoekingsbevel. Of u maakt die deur open, of we rammen hem eruit
Toen liet mn vader ze toch maar binnen
Kuthomo's; een week vastgezeten
Voor een verklaring, niet om te bekennen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:33 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf gemeld, lees je wel?
Met vereende krachten openlijke geweldpleging met zeer zwaar letsel ten gevolge.quote:
Maar ze is wel officieel dood. Best knapquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:37 schreef Fanfaremedewerker het volgende:
Ze is officieel nog niet gevonden
Hoe weet je dan dat ze is vermoord door een agent?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:37 schreef Fanfaremedewerker het volgende:
na het uitgaan met een groep iemand inelkaar geslagen en je weet er niks meer van?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Met vereende krachten openlijke geweldpleging met zeer zwaar letsel ten gevolge.
Althans, dat is waar ik voor veroordeelt ben. Ik had niks gedaan.
Nee hoor, dat zegt meneer wester, of hoe die ook heetquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:37 schreef Blistering het volgende:
[..]
Maar ze is wel officieel dood. Best knap
Dat weet ik, maar aan de hand van een verklaring houden ze je niet gelijk vast denk ik dan maar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:36 schreef Silven het volgende:
[..]
Voor een verklaring, niet om te bekennen.
Onofficieel welquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:37 schreef Fanfaremedewerker het volgende:
Triest dat mensen daar het nieuws gaan besprekenquote:
Officieel is dat ook nog niet zo. Zodra ze sporen gelinkt hebben wel. Maar 1+1=2 (zo lijkt het hier wel te zijn)quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat ze is vermoord door een agent?
Dat kan die agent toch hebben bekend. Daarvoor hpeft het lijk nog niet gevonden te zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat ze is vermoord door een agent?
Kan best hoor. Als je een kroongetuige van een zaak bent kunnen ze je vasthouden om invloeden van buitenaf te beperken gedurende het onderzoek.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:38 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar aan de hand van een verklaring houden ze je niet gelijk vast denk ik dan maar.
Bizar om te zien zo'n hyves... Deels een snapshot in de tijd, en dan al die krabbels die volstromenquote:
Al hakkelend..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:39 schreef StephanL het volgende:
het levend terug vinden van Milly is erg klein aldus de woordvoerdster.
Hier niet van toepassing. De woordvoerster had het over een verdachtequote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:39 schreef Silven het volgende:
[..]
Kan best hoor. Als je een kroongetuige van een zaak bent kunnen ze je vasthouden om invloeden van buitenaf te beperken gedurende het onderzoek.
Feit blijft wel dat ze in zijn tuin aan het graven zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:39 schreef Silven het volgende:
[..]
Kan best hoor. Als je een kroongetuige van een zaak bent kunnen ze je vasthouden om invloeden van buitenaf te beperken gedurende het onderzoek.
Frits Wester zekerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:40 schreef Adolecens het volgende:
12-JARIGE MILLY DOOD GEVONDEN
Het 12-jarige meisje Milly Boele is dood in een tuin in Dordrecht gevonden. Dat meldt een zeer betrouwbare bron aan RTL Nieuws.
http://www.rtl.nl/%28/act(...)den-in-dordrecht.xml
Dat was ook mijn eerste gedachte.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:39 schreef Blaxje het volgende:
Dat het een pliesieman is strookt wel met die fout dat de Amber alert veel te laat is rondgestuurd, misschien was deze man ook intern betrokken bij het geheel? Blijft enorm abstract speculeren natuurlijk...
Lang verhaal met een vent die lastig was en maar problemen bleef zoeken met ons.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
na het uitgaan met een groep iemand inelkaar geslagen en je weet er niks meer van?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:41 schreef UncleSam het volgende:
Nu wel bevestigd:
AntoinRTLNieuws
Bevestiging uit politie en jusititietop: Milly is dood
http://twitter.com/AntoinRTLNieuws/status/10588574325
http://twitter.com/AntoinRTLNieuws/status/10588903137quote:Politiewoordvoerder wil nog geen bevestiging geven, maar zegt nu: "De kans dat Milly levend wordt teruggevonden is heel erg klein."
less than 10 seconds ago via web
Jij denkt dat ze zo intelligent zijn daarquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:39 schreef Blaxje het volgende:
Dat het een pliesieman is strookt wel met die fout dat de Amber alert veel te laat is rondgestuurd, misschien was deze man ook intern betrokken bij het geheel? Blijft enorm abstract speculeren natuurlijk...
Waar is dat van? haar Hyves?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:39 schreef Meaghan het volgende:
"We begin by coveting what we see every day." Tja duidelijk, iemand uit haar omgeving, die haar waarschijnlijk iedere dag zag en een ongezonde obsessie voor haar ontwikkelde.
Diep treurig, arme meid.. arme familie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |