Met vereende krachten openlijke geweldpleging met zeer zwaar letsel ten gevolge.quote:
Maar ze is wel officieel dood. Best knapquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:37 schreef Fanfaremedewerker het volgende:
Ze is officieel nog niet gevonden
Hoe weet je dan dat ze is vermoord door een agent?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:37 schreef Fanfaremedewerker het volgende:
na het uitgaan met een groep iemand inelkaar geslagen en je weet er niks meer van?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Met vereende krachten openlijke geweldpleging met zeer zwaar letsel ten gevolge.
Althans, dat is waar ik voor veroordeelt ben. Ik had niks gedaan.
Nee hoor, dat zegt meneer wester, of hoe die ook heetquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:37 schreef Blistering het volgende:
[..]
Maar ze is wel officieel dood. Best knap
Dat weet ik, maar aan de hand van een verklaring houden ze je niet gelijk vast denk ik dan maar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:36 schreef Silven het volgende:
[..]
Voor een verklaring, niet om te bekennen.
Onofficieel welquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:37 schreef Fanfaremedewerker het volgende:
Triest dat mensen daar het nieuws gaan besprekenquote:
Officieel is dat ook nog niet zo. Zodra ze sporen gelinkt hebben wel. Maar 1+1=2 (zo lijkt het hier wel te zijn)quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat ze is vermoord door een agent?
Dat kan die agent toch hebben bekend. Daarvoor hpeft het lijk nog niet gevonden te zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat ze is vermoord door een agent?
Kan best hoor. Als je een kroongetuige van een zaak bent kunnen ze je vasthouden om invloeden van buitenaf te beperken gedurende het onderzoek.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:38 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar aan de hand van een verklaring houden ze je niet gelijk vast denk ik dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |