Joh... Tijd om 'm terug te halen he?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Nederland is die inmiddels afgeschaft.
Hallo... in welke staat is dat lichaam gevonden!? 99% kans dat het om Milly gaat, maar het zou wel een blunder (understatement) zijn als ze nu bevestigen dat ze het is en het achteraf toch niet zo blijkt te zijn. Geduld dus.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:45 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Gek antwoord, als haar lichaam is gevonden dan is ze dood en liegt de man nu keihard, misschien is Milly dan toch niet gevonden en gaat het hier misschien om een ander lichaam of ander misdrijf ?
Als hij het gedaan heeft, mag het van mij.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:46 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Joh... Tijd om 'm terug te halen he?
Idd.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:47 schreef Adelante het volgende:
HvN muts: "Had dit niet voorkomen kunnen worden?"
Nee, natuurlijk niet glijgleuf. Gekken zijn niet te reguleren
Ik zou 'm wel doenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:47 schreef Mestras het volgende:
Verdachte Sander V. staat al op telegraaf.nl
http://www.telegraaf.nl/jsp/foto_window.jsp?id=http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00707/sander_v___liggend__707044d.jpg&caption=Politieman%20Sander%20V.%20die%20ervan%20wordt%20verdacht%20iets%20met%20de%20verdwijning%20van%20Milly%20Boele%20te%20maken%20te%20hebben%20©right=%20&artid=6305532&artsec=binnenland&artparsec=binnenland&arttit=Milly%20dood%20gevonden
De dood is nog te licht voor die gast. Gewoon de meest gevaarlijke gevangenis ingooien de rest van zijn leven en even rondbazuinen dat hij dat meisje heeft (verkracht?) vermoord. Dan is zijn leven ook echt een HEL. Want in de cel houden ze namelijk ook niet van mensen die kinderen wat aan doen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Nederland is die inmiddels afgeschaft.
Geen idee, ik denk van niet. Ik zei al, ik gooi maar een balletje op. Ik linkte die twee gebeurtenissen direct aan elkaar, vandaar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze zo intelligent zijn daar![]()
Neuh, doe maar niet. We zijn nóg steeds een geciviliseerd land, al gaat het sprongen achteruitquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:46 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Het blijft SBS hequote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:47 schreef Adelante het volgende:
HvN muts: "Had dit niet voorkomen kunnen worden?"
Nee, natuurlijk niet glijgleuf. Gekken zijn niet te reguleren
Het is 1 corrupte bende.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Onzin. Hij is van een compleet ander korps als wat het belast is met het onderzoek.
Zou kunnen, meisje heeft misschien stiekem relatie met die gast.quote:
Dat is link, stel dat het hem niet is.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:47 schreef Mestras het volgende:
Verdachte Sander V. staat al op telegraaf.nl
http://www.telegraaf.nl/jsp/foto_window.jsp?id=http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00707/sander_v___liggend__707044d.jpg&caption=Politieman%20Sander%20V.%20die%20ervan%20wordt%20verdacht%20iets%20met%20de%20verdwijning%20van%20Milly%20Boele%20te%20maken%20te%20hebben%20©right=%20&artid=6305532&artsec=binnenland&artparsec=binnenland&arttit=Milly%20dood%20gevonden
No wel heel toevallig. Op dit tijdstip, een ander lichaam van een ander misdrijfquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:45 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Gek antwoord, als haar lichaam is gevonden dan is ze dood en liegt de man nu keihard, misschien is Milly dan toch niet gevonden en gaat het hier misschien om een ander lichaam of ander misdrijf ? of een liegende agent.
Dat betwijfel ik, gezien het feit dat de dader hoogstwaarschijnlijk een agent is.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:47 schreef ChronoVisor het volgende:
Weet je wat zo raar is? Dit is nu topnieuws maar over een paar dagen/volgende week heeft niemand het hier nog over...![]()
Ik zie daar geen reden toe. Om bij emotionele momenten de doodstraf er bij te halen maakt het nog geen sterk argument.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:46 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
De doostraf kan pas terugkeren als we ooit voor 100% kunnen bevestigen dat iemand schuldig is. Gezien de onomkeerbaarheid. Verder lijkt me een levenslange gevangenisstraf een hardere vergelding dan de doodstraf, maar dat is een kwestie van redeneren. Wat mij betreft kan een dader van zo een daad ook niet hard genoeg gestraft worden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:46 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |