Klets dan niet dat het bevestigd isquote:Bevestiging uit politie en jusititietop: Milly is dood
10 minutes ago via web
Politiewoordvoerder wil nog geen bevestiging geven, maar zegt nu: "De kans dat Milly levend wordt teruggevonden is heel erg klein."
1 minutes ago via web
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Politiewoordvoerder op HVN zegt dat de kans dat ze nog levend gevonden word erg klein is.
nog niet bevestigd maar als je goed luistert ken je het er wel uit opmaken. Al blijft het een rare plek, de tuin van een politieagent.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:42 schreef snakelady het volgende:
Is ze nu wel of niet dood?
http://www.rtl.nl/(/actue(...)den-in-dordrecht.xml
En op SBS6 zegt een woordvoerster dat Milly nog niet is gevonden, wel is de kans klein dat ze nog levend gevonden wordt.
Maar haar dood is nog niet bevestigd.
Ik denk niet dat die ene politieman een amber alert kan tegenhouden eigenlijk. Bovendien, wellicht heeft deze agent helemaal niets met het uitgeven vna zo'n alert te makenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:39 schreef Blaxje het volgende:
Dat het een pliesieman is strookt wel met die fout dat de Amber alert veel te laat is rondgestuurd, misschien was deze man ook intern betrokken bij het geheel? Blijft enorm abstract speculeren natuurlijk...
Ik snap dit niet.quote:
Arme, arme ouders, hoe erg kun je het voor je kiezen krijgen. De fucking buurman, een wetsdienaarquote:
Ik snap ook niet dat ze nog niets gevonden hebben in dat huis of in de tuinquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:43 schreef marcodej het volgende:
[..]Dus ze weten zeker dat ze er ligt, maar ze hebben haar nog niet gevonden? Beter zeggen ze gewoon dat ze dood is...
Onzin. Hij is van een compleet ander korps als wat het belast is met het onderzoek.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:39 schreef Blaxje het volgende:
Dat het een pliesieman is strookt wel met die fout dat de Amber alert veel te laat is rondgestuurd, misschien was deze man ook intern betrokken bij het geheel? Blijft enorm abstract speculeren natuurlijk...
Zal door hun bronnen officieus bevestigd zijn, lijkt me dan. Geklets lijkt het me zeker niet, want dat kan carrières beëindigen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Die twitter van Antoin is wel wat treurig:
[..]
Klets dan niet dat het bevestigd is
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:44 schreef Hukkie het volgende:
Rest de vraag wat Milly in haar laatste momenten heeft moeten meemaken. Uiteraard een vraag waar we geen antwoord op hebben, maar dat bezorgd me rillingen.
Ik hoop dat ik niet te koel klink maar ik hoop dat het snel was en niet verkracht oid.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:44 schreef Hukkie het volgende:
Rest de vraag wat Milly in haar laatste momenten heeft moeten meemaken. Uiteraard een vraag waar we geen antwoord op hebben, maar dat bezorgd me rillingen.
FritsWester riep >1 uur geleden al dat ze dood gevonden was.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:44 schreef eleusis het volgende:
[..]
Zal door hun bronnen officieus bevestigd zijn, lijkt me dan. Geklets lijkt het me zeker niet, want dat kan carrières beëindigen.
Gek antwoord, als haar lichaam is gevonden dan is ze dood en liegt de man nu keihard, misschien is Milly dan toch niet gevonden en gaat het hier misschien om een ander lichaam of ander misdrijf ? of een liegende agent.quote:AntoinRTLNieuwsPolitiewoordvoerder wil nog geen bevestiging geven, maar zegt nu: "De kans dat Milly levend wordt teruggevonden is heel erg klein."
3 minutes ago via web
In Nederland is die inmiddels afgeschaft.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:44 schreef Lightning_NL het volgende:
Hier is de doodstraf toch voor uitgevonden?
Als de top het bevestigd heeft, heeft de woordvoerder geen reden om niet te bevestigen. Wacht gewoon heel even het officiele bericht af nu, het is al erg zat.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:44 schreef eleusis het volgende:
[..]
Zal door hun bronnen officieus bevestigd zijn, lijkt me dan. Geklets lijkt het me zeker niet, want dat kan carrières beëindigen.
wat denk je zelf.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:45 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Gek antwoord, als haar lichaam is gevonden dan is ze dood en liegt de man nu keihard, misschien is Milly dan toch niet geholpen en gaat het hier misschien om een ander lichaam of ander misdrijf ?
Dat zou wel heeeeel toevallig zijn. Tenzij het een seriemoordenaar is.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:45 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Gek antwoord, als haar lichaam is gevonden dan is ze dood en liegt de man nu keihard, misschien is Milly dan toch niet gevonden en gaat het hier misschien om een ander lichaam of ander misdrijf ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |