Moord op een kind is dieptriest, maar nu ineens voor de doodstraf zijn is puur de emotie van het moment.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:44 schreef Lightning_NL het volgende:
Hier is de doodstraf toch voor uitgevonden?
2 deuren bij het huis van die milly vandaan ook.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:48 schreef SteelDogg het volgende:
[..]
No wel heel toevallig. Op dit tijdstip, een ander lichaam van een ander misdrijf
Waar komt dat vandaan?quote:
Jezus, hij is alleen nog maar verdachte.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:47 schreef Mestras het volgende:
Verdachte Sander V. staat al op telegraaf.nl
http://www.telegraaf.nl/jsp/foto_window.jsp?id=http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00707/sander_v___liggend__707044d.jpg&caption=Politieman%20Sander%20V.%20die%20ervan%20wordt%20verdacht%20iets%20met%20de%20verdwijning%20van%20Milly%20Boele%20te%20maken%20te%20hebben%20©right=%20&artid=6305532&artsec=binnenland&artparsec=binnenland&arttit=Milly%20dood%20gevonden
Wat wil je dan? dat we nog 4 weken lang hier over gaan FOK!ken, twitteren, NU'en, SBS'en etcquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:47 schreef ChronoVisor het volgende:
Weet je wat zo raar is? Dit is nu topnieuws maar over een paar dagen/volgende week heeft niemand het hier nog over...![]()
Dat komt doordat randmongolen te soft zijn om problemen aan te pakken. Kijk naar jezelf.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neuh, doe maar niet. We zijn nóg steeds een geciviliseerd land, al gaat het sprongen achteruit
zal me niets verbazen , het werd misschien te heet onder zijn voeten toen er in meerdere huis gezocht werd.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:48 schreef SteelDogg het volgende:
[..]
No wel heel toevallig. Op dit tijdstip, een ander lichaam van een ander misdrijf
Zijn Hyves?quote:
Dat vind ik eigenlijk nog het ergste, dochter weg, flyeren tot in het buitenland, ligt ze twee tuinen verder. Het idee alleen al.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
2 deuren bij het huis van die milly vandaan ook.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
2 deuren bij het huis van die milly vandaan ook.
hoezo een blunder? officieel is nog helemaal niks gezegd, alles is van buurtbewoners of van niet officieuze personen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hallo... in welke staat is dat lichaam gevonden!? 99% kans dat het om Milly gaat, maar het zou wel een blunder (understatement) zijn als ze nu bevestigen dat ze het is en het achteraf toch niet zo blijkt te zijn. Geduld dus.
telegraaf hehquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Ja hoor... de jacht op de dader is nu ook geopend... als die man het gedaan heeft mag ie de zwaarste straf krijgen... maar om nou gelijk heel tendentieus zijn foto neer te plempen....
Precies, voor hetzelfde geldt is het iemand anders.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Ja hoor... de jacht op de dader is nu ook geopend... als die man het gedaan heeft mag ie de zwaarste straf krijgen... maar om nou gelijk heel tendentieus zijn foto neer te plempen....
Ik zou daar dus echt acuut niet meer willen wonen geloof ik.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:51 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk nog het ergste, dochter weg, flyeren tot in het buitenland, ligt ze twee tuinen verder. Het idee alleen al.
Ik ben altijd al voor de doodstraf geweest. Jij neemt zomaar aan dat ik daar alleen maar voor ben op emotionele momenten. Rare en tevens domme aanname.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie daar geen reden toe. Om bij emotionele momenten de doodstraf er bij te halen maakt het nog geen sterk argument.
Dat is toch ook niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:50 schreef Ludacriss het volgende:
Ik denk dat geenstijl morgenochtend alles over die Sander V weet.
Ouders zijn ook niet meer thuis, aldus SBS verslaggever.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zou daar dus echt acuut niet meer willen wonen geloof ik.
Daarom laat ik zo weinig mogelijk slingeren op internet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet zo moeilijk.
Iedereen met internet kan alles van die vent zoeken
Hoe dan ook, is het geen geschikt moment nu wat mij betreft om even je mening te pushen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:52 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik ben altijd al voor de doodstraf geweest. Jij neemt zomaar aan dat ik daar alleen maar voor ben op emotionele momenten. Rare en tevens domme aanname.
Ja maar dat kan toch niet.. De Telegraaf weet allang wie het gedaan heeftquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:52 schreef Adelante het volgende:
Bericht van het OM over vondst van het lichaam is nog niet bevestigd.
Ik ook niet, denk dat (voor zover het mogelijk is natuurlijk) je daar je leven nooit meer op kunt pakken, je wordt er dagelijks mee geconfronteerd.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zou daar dus echt acuut niet meer willen wonen geloof ik.
Precies, niet dat ik wil gaan moorden maar hoe minder er van jezelf op het internet te vinden is hoe beter....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Daarom laat ik zo weinig mogelijk slingeren op internet.
Levenslang is echt levenslang in Nederland.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:54 schreef Bellatrix het volgende:
mag hopen dat hij levenslang krijgt, en dan ook echt levenslang. En dat die elke dag geraped wordt door een dikke neger ofzo.
Dat kan ik me voorstellen. De wetenschap dat op pak 'm beet 25 m je kind dood ligt, is te afgrijselijk voor woorden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ouders zijn ook niet meer thuis, aldus SBS verslaggever.
Wtf doen die mensen daar vraag ik me altijd af..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:39 schreef Martijn_77 het volgende:
De omstanders - een honderdtal ramptoeristen en journalisten - kunnen op deze manier niets zien.
Plausibele theorie. I'm holding that thought. Vrij frappante zaak tot nu toe..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:48 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Zou kunnen, meisje heeft misschien stiekem relatie met die gast.
Ze belt met ma, komt "iemand aan de deur" ze zegt niet wie het is, gaat mee en wil het misschien wel uitmaken met die kerel ofzo.. en dan het gevolg...
(puur speculatie)
Wedden van wel als je in die gevangenis even rondfluistert dat hij degene is waar Millie gevonden is.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:53 schreef Dynd het volgende:
Helaas is levenslang in Nederland nou niet bepaald de 'hel' die je een persoon als dit toewenst.
Zeg nou eerlijk, stel jij woont de straat ernaast, zou jij niet even gaan kijken?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:54 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Wtf doen die mensen daar vraag ik me altijd af..
eensquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, niet dat ik wil gaan moorden maar hoe minder er van jezelf op het internet te vinden is hoe beter....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |