Dat lijkt me een goede verklaring.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:25 schreef Kwaliteit het volgende:
idordt op twitter:
Mijn interpretatie: politie is extra voorzichtig met opgraving. bang dat de verdachte agent goed weet hoe je sporen uit moet wissen
2 minutes ago via TweetDeck
Zou hij verwachten dat hij promotie kreeg voor het oplossen van zijn eigen misdaden?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:25 schreef iBenny het volgende:
Agent zou zelf met gouden tip zijn gekomen
Er wordt gesproken over een medewerker, niet iedereen is meteen agent.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:26 schreef Fanfaremedewerker het volgende:
[..]
Hoezo ? het is een agent ??????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk, maar dat wil niet zeggen dat hij haar ook vermoord heeft.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja hij is direct aangehouden en vastgezet. Me dunkt dat die er wel degelijk iets mee van doen heeft!
Nou ik denk niet dat ze met een grote schop zo hup even die tuin om kunnen spitten..... Als ze vermoeden dat er een lijk onder de grond ligt zullen ze zorgvuldig te werk moeten gaan natuurlijk....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:28 schreef Green1 het volgende:
Wat kan er nu godverdomme zo moeilijk zijn dat tot midden in de nacht moet duren..
Mwah, is in Nederland in de zomer best fijn om in je tuin te hebben, voor als het gaat waaien enzo.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
Bah als je die tent zo ziet.
de uitzending van TV Dordrecht zit nog beter in elkaar, om het hele uur livestream op www.rtvdordrecht.nlquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:28 schreef shmoopy het volgende:
Wat een smakeloze 'reportage' nu bij Nova.
Alsof ome Jan uit het buurthuis met een videocamera een verslagje doet.
quote:fritswester
Had gehoopt dat ik fout had, dacht dat off verklaring eerder zou komen. Maar helaas bevestigd. Ook in en in triest nieuws gaat snel
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:29 schreef Silven het volgende:
[..]
Mwah, is in Nederland in de zomer best fijn om in je tuin te hebben, voor als het gaat waaien enzo.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:29 schreef Silven het volgende:
[..]
Mwah, is in Nederland in de zomer best fijn om in je tuin te hebben, voor als het gaat waaien enzo.
quote:fritswester
Had gehoopt dat ik fout had, dacht dat off verklaring eerder zou komen. Maar helaas bevestigd. Ook in en in triest nieuws gaat snel
Dat dus.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:29 schreef Jojoke het volgende:
Ik kan me zomaar voorstellen dat het meisje niet eens met geweld ontvoerd is naar de woning van de dader, maar dat hij haar heeft gevraagd met iets te helpen en haar zo naar de woning gelokt heeft. Je verwacht als 12-jarig meisje toch niet dat je 26-jarige overbuurman die notabene politieagent is niet te vertrouwen is.
sporen verzamelen - lichaam identificeren - etc.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:28 schreef Green1 het volgende:
Wat kan er nu godverdomme zo moeilijk zijn dat tot midden in de nacht moet duren..
Ja echt hé! HIj lijkt ook op die gast van de pedopartijquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:28 schreef shmoopy het volgende:
Wat een smakeloze 'reportage' nu bij Nova.
Alsof ome Jan uit het buurthuis met een videocamera een verslagje doet.
Dat dus... koude rillingen krijg je er gewoon van....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:29 schreef Jojoke het volgende:
Ik kan me zomaar voorstellen dat het meisje niet eens met geweld ontvoerd is naar de woning van de dader, maar dat hij haar heeft gevraagd met iets te helpen en haar zo naar de woning gelokt heeft. Je verwacht als 12-jarig meisje toch niet dat je 26-jarige overbuurman die notabene politieagent is niet te vertrouwen is.
Ja, maar dan kun je toch zeggen: we hebben haar wel gevonden, of we hebben haar niet gevonden. Nee, dat moet allemaal zo geheimzinnigquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:29 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat ze met een grote schop zo hup even die tuin om kunnen spitten..... Als ze vermoeden dat er een lijk onder de grond ligt zullen ze zorgvuldig te werk moeten gaan natuurlijk....
Uhuhquote:
Die vmbo-er in het blauw heeft een verklaring afgelegd, geen bekentenis. Ze gaan omzichtig te werk en proberen sporen te linken aan die vmbo-er. Dat duurt lang.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:28 schreef Green1 het volgende:
Heb ik nieuws voor je, je kan de politie al jaren niet meer vertrouwenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:29 schreef Jojoke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |