SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de liefhebbers
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:00 schreef GSMboy het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de liefhebbersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
In de preview net van morgen zag je volgens mij dat Morris haar een zakdoekje gaf? dus ik denk idd ook wel dat Nina en Morris toch wel weer nader tot elkaar komenquote:Op maandag 15 maart 2010 20:12 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Als ik het zo zie hebben ze Morris niet voor niks terug in de serie gehaald, nu rent Nina vast huilend naar Morris
Alsjeblieft zegquote:Op maandag 15 maart 2010 21:22 schreef Apotheose het volgende:
[..]
In de preview net van morgen zag je volgens mij dat Morris haar een zakdoekje gaf? dus ik denk idd ook wel dat Nina en Morris toch wel weer nader tot elkaar komen
In zijn leren jack. `Blijf staan, ik ben politie!´quote:
De enige reden waarom Ludo überhaupt zo gefrustreerd doet is alleen maar omdat zijn lieve pwwwwrrrinsesjuuhh niet als eerste gered werd door Martijnquote:Op maandag 15 maart 2010 23:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Man! Wat was Ludo pathetisch en kleinzielig vandaag zeg, ik hoop dat ze hier geen gewoonte van gaan maken. Ludo de doortrapte zakenman die een onschuldige burgerman fysiek aanvalt op de wijze waarop de ene kleuter de andere aan zou kunnen vallen [ afbeelding ]
Die kunnen niet nadenken, er zijn 2 opties:quote:Op maandag 15 maart 2010 23:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Ludo met z'n 'je weet niet wat je m'n dochter hebt aangedaan'. Schrijvers, schrijvers![]()
Die schrijvers suggeren dat als ze als eerste gered was ze niet verlamd zo zijn wat betreft haar fijne motoriek doordat er dan niks op d'r was gevallen.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:12 schreef DjinN het volgende:
[..]
De enige reden waarom Ludo überhaupt zo gefrustreerd doet is alleen maar omdat zijn lieve pwwwwrrrinsesjuuhh niet als eerste gered werd door Martijn
Man wat een triest figuur is het zeg...iedere vader zou z'n eigen kind als eerste redden..maar nee...Ludo's prinsesje moet weer als eerste|
dat dus, tevens tvp.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Man! Wat was Ludo pathetisch en kleinzielig vandaag zeg, ik hoop dat ze hier geen gewoonte van gaan maken. Ludo de doortrapte zakenman die een onschuldige burgerman fysiek aanvalt op de wijze waarop de ene kleuter de andere aan zou kunnen vallen [ afbeelding ]
juh dat klopt, maar als Nina als eerste was gered, dan was misschien hetzelfde bij Dex overkomen en was die misschien nu verlamd aan zn benen oid.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die schrijvers suggeren dat als ze als eerste gered was ze niet verlamd zo zijn wat betreft haar fijne motoriek doordat er dan niks op d'r was gevallen.
Dit is bijna hetzelfde als de hulpverleners die bij de schipholramp kleine fouten hebben gemaakt publiekelijk stenigen hierom, het slaat gewoon driedubbels nergens op.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die kunnen niet nadenken, er zijn 2 opties:
-iemand redden
-iemand niet redden
De eerste is al bewonderenswaardig an sich, dat het niet helemaal vlekkeloos verloopt is niet meer dan logisch aangezien je je in een stressvolle situatie bevindt waarin geen mens weet hoe die zal reageren.
En laten we een ding niet vergeten, hij heeft haar alsnog gered, misschien niet zoals zou moeten, maar als ie niks had gedaan was ze er nog erger aan toe geweest.
Precies dat dusquote:Op maandag 15 maart 2010 23:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die kunnen niet nadenken, er zijn 2 opties:
-iemand redden
-iemand niet redden
De eerste is al bewonderenswaardig an sich, dat het niet helemaal vlekkeloos verloopt is niet meer dan logisch aangezien je je in een stressvolle situatie bevindt waarin geen mens weet hoe die zal reageren.
En laten we een ding niet vergeten, hij heeft haar alsnog gered, misschien niet zoals zou moeten, maar als ie niks had gedaan was ze er nog erger aan toe geweest.
Maar Morris is leukquote:Op maandag 15 maart 2010 20:12 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Als ik het zo zie hebben ze Morris niet voor niks terug in de serie gehaald, nu rent Nina vast huilend naar Morris
Dit dus iddquote:Op maandag 15 maart 2010 23:12 schreef DjinN het volgende:
[..]
De enige reden waarom Ludo überhaupt zo gefrustreerd doet is alleen maar omdat zijn lieve pwwwwrrrinsesjuuhh niet als eerste gered werd door Martijn
Man wat een triest figuur is het zeg...iedere vader zou z'n eigen kind als eerste redden...Ludo mag blij zijn dat dat kreng van em er vanaf is gekomen met slechts een lamme hand.
quote:Op maandag 15 maart 2010 23:16 schreef DjinN het volgende:
[..]
juh dat klopt, maar als Nina als eerste was gered, dan was misschien hetzelfde bij Dex overkomen en was die misschien nu verlamd aan zn benen oid.
Maar hoezo 'niet zoals zou moeten'? Elke weldenkende ouder zou als eerste zijn eigen kind hebben gered. Hell, ik red nog eerder mijn eigen huisdieren dan andermans kind. Logisch, toch? Hij heeft meer gedaan dan moet, die man is een held. En die wordt zo beloond. *insert dramamuziek en een wanhopig 'wat willen wij de jeugd van tegenwoordig leren met deze soapquote:Op maandag 15 maart 2010 23:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Je bent knettergek.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar hoezo 'niet zoals zou moeten'? Elke weldenkende ouder zou als eerste zijn eigen kind hebben gered. Hell, ik red nog eerder mijn eigen huisdieren dan andermans kind. Logisch, toch? Hij heeft meer gedaan dan moet, die man is een held. En die wordt zo beloond. *insert dramamuziek en een wanhopig 'wat willen wij de jeugd van tegenwoordig leren met deze soap' *
Omdat ?quote:
Andermans kind gaat bij mij toch voor, al zou het gevoelsmatig moeilijk zijn om mijn huisdier niet direct te redden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar hoezo 'niet zoals zou moeten'? Elke weldenkende ouder zou als eerste zijn eigen kind hebben gered. Hell, ik red nog eerder mijn eigen huisdieren dan andermans kind. Logisch, toch? Hij heeft meer gedaan dan moet, die man is een held. En die wordt zo beloond. *insert dramamuziek en een wanhopig 'wat willen wij de jeugd van tegenwoordig leren met deze soap' *
Ik denk het niet, eerlijk gezegd. Mijn katten zijn mij uitermate dierbaar en een heel belangrijk onderdeel van mijn leven. Ik kan me niet voorstellen dat ik voorbij mijn kat zou lopen, die dan zeker weten zou sterven, om een vreemde te redden. Maar het is me al vaker opgevallen dat het uitermate politiek incorrect is om die gedachte toe te geven, maar ja, ik ben geen heilige, ik geef het toequote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Andermans kind gaat bij mij toch voor, al zou het gevoelsmatig moeilijk zijn om mijn huisdier niet direct te redden.
Ik denk dat jij dat ook zou doen als puntje bij paaltje komt, toch?
Omdat?? Het leven van je huisdier boven dat van een kind stellen is compleet gestoord. Mensen met die gedachten mogen leien dat ze zelf ooit in de situatie komen waarin iemand eerst zijn acht russische hamsters uit het vuur haalt voordat die pleurisleijers verkoold zijn.quote:
Zoals zou moeten achteraf met de kennis van nu, namelijk dat Nina achteraf meer risico liep.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar hoezo 'niet zoals zou moeten'?
Dat gebeurd wel vaker hoor, net of iemand weer moet zeggen , let op je hand.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:50 schreef e-runner het volgende:
Toen Nina gisteren boos was en op het eind van alles stond in te pakken deed ze dat maar met een hand.
De andere hing er wat slap bij. Het leek ineens allemaal weer veel erger dan eerder
same here.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk het niet, eerlijk gezegd. Mijn katten zijn mij uitermate dierbaar en een heel belangrijk onderdeel van mijn leven. Ik kan me niet voorstellen dat ik voorbij mijn kat zou lopen, die dan zeker weten zou sterven, om een vreemde te redden. Maar het is me al vaker opgevallen dat het uitermate politiek incorrect is om die gedachte toe te geven, maar ja, ik ben geen heilige, ik geef het toe.
I totally agreequote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:38 schreef Apotheose het volgende:
[..]
same here.Huisdieren kunnen toch ook als een kind voor je zien. De dier is toch niet minder dan een mens?
Is niets mis mee, het ligt in het verlengde van het gebeurde in GTST, toch?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:09 schreef Scorpie het volgende:
Kan dat offtopic geblaat niet ergens anders? Dit is het GTST topic. Ik wil roddels en achterklap zien, geen politiek correct gelul over huisdieren of kinderen.
Maar Nina is ook een soort huisdier.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:14 schreef bobjuh het volgende:
Zou ook mijn eigen huisdier redden boven andermans kind.
Als ik Martijn was geweest had in Nina gewoon laten liggen en dood laten gaan
Maar dan was Dex toch heel zwaar gewond geraakt waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zoals zou moeten achteraf met de kennis van nu, namelijk dat Nina achteraf meer risico liep.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maar Nina is ook een soort huisdier.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:46 schreef J_TM het volgende:
*Noud is weer uit het ziekenhuis maar hij wil Lucas niet zien. Lucas is diep gekwetst; op deze manier wil hij ook geen vrienden met Noud zijn.
*Ludo loopt Martijn achterna en geeft hem een week om Meerdijk te verlaten. Martijn: "Je bent gestoord, ik ga nergens heen".
*Maxine, Nina en Dex arriveren op het moment dat Ludo Martijns vingers heeft gebroken. Dex: "Mij moet je pakken, ik was ook op de hoogte".
*En weer is Nina's vertrouwen beschaamd; voor straf loopt ze weg. Maar daar blijft het niet bij; Ludo wordt gearresteerd voor wat hij Martijn heeft aangedaan.
Welja joh, hij stuurt wel weer zo'n meneertje op de gevangenisbewaker af ofzo zodat ie weer kan ontsnappen op de meesterlijke Ludomanierquote:
dat is toch wel de grootste misvatting van de laatste 50 jaar. Hoe hypocriet ben je, met je 'een dier is niet minder dan een mens', terwijl je 's avonds van je biefstukje geniet, je 's morgens met je boterhammenzakje vol met brood met pastei of worst naar je werk gaat. Plus, waar leg je dan de grens. Sla je dan ook geen muggen kapot? Dat zijn toch ook dieren?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:38 schreef Apotheose het volgende:
[..]
same here.Huisdieren kunnen toch ook als een kind voor je zien. De dier is toch niet minder dan een mens?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:45 schreef Meike26 het volgende:
Ik hoop dat er aan het einde van dit seizoen een cliffhanger komt naar september, waarin Ludo weer vrij is en opnieuw wraak wil nemen tegen Martijn, maar ook tegen Irene nu.
Irene en Martijn gaan met de trein een weekendje weg (ervan uitgaande dat de laatste week GTST gesponsord word door de NS) naar Brussel, om te vieren dat ze weer bij elkaar zijn. Ludo krijgt hier lucht van en gaat vermomd achter ze staan bij het wachten op de trein. Wanneer de trein op Meerdijk CS aan komt rijden, geeft Ludo ze een duwtje *mislukt door de altijd alerte Martijn*....maar wat Ludo niet wist, was dat Ronja en Dex ook mee gingen en Dex gooit Ludo voor de trein.
In het volgend seizoen komt Ludo alsnog terug met een afdruk van een VIRM op zijn voorhoofd
Volgens mij donderde er later niks naar beneden op de plek waar hij had gelegen, of toch wel?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dan was Dex toch heel zwaar gewond geraakt waarschijnlijk?
En toch vind ik het een bagger ontwikkeling/verhaallijn/dinges.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Jack zit nu wel in een positie waarbij Ludo hem niet aankan, hij kan wellicht de hele zakenwereld manipuleren, maar de politie is voor hem altijd een instituut geweest die hij niet helemaal om zijn vinger kon winden.
Ludo kwam daarna wel verbaal weer sterk terug, daarin is ie Jack altijd de baas. Die moet het vooral hebben van zogenaamde 'stoere' blikkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
En toch vind ik het een bagger ontwikkeling/verhaallijn/dinges.
Ik geef toe, Jack kan wel heel stoer en ruig kijken. Beetje zo:quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ludo kwam daarna wel verbaal weer sterk terug, daarin is ie Jack altijd de baas. Die moet het vooral hebben van zogenaamde 'stoere' blikken
Ik vind het juist gespeeld, gemaakt en nep overkomenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik geef toe, Jack kan wel heel stoer en ruig kijken. Beetje zo:"vertel op".
Dat bedoelde ik ook.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind het juist gespeeld, gemaakt en nep overkomen
janine met dr kuttekopquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook.Bing doet dat ook altijd. Alsof hij denkt: "Ok...ik moet nu boos kijken". * fronst.
ze trekt altijd rotkoppenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:23 schreef vencodark het volgende:
Janine is mooi.Al vind ik haar rol niet veel bijzonders meer nee.
ach als ze een beetje nadenkt dan is het morgen toch uit met dexquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een vies meisje die Nina.
Ik schakel net in maar heeft ze nou met Morris liggen neuken ?
Als Stefano het met Dian of Bowien deed wou Ludo hem nooit meer zien maar nu prinsje Ludo keihard verraad hoor of zie je hem niet tegen Nina.
Morris nog meer.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zou Dex mooi inruilen voor Morris. Dex is irritant.
nina is grappigquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Morris nog meer.
Nina is eigenlijk irritant.
Nee zij sliep op de bank.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een vies meisje die Nina.
Ik schakel net in maar heeft ze nou met Morris liggen neuken ?
wat deed danny naakt in de buurt van maxime????quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Net die shortie gezien van morgen... die Maxime en Danny-verhaallijn is
En dat moet de zoon van de illustere Frits van Houten voorstellen, de kleinzoon van de grote Herman Hogendoorn.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:03 schreef Purdey het volgende:
Jack als rechercheur met wit shirt en spijkerbroek..Whoehaaa
En boete waarvoor dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:12 schreef Apotheose het volgende:
and that's it??? Een valse verklaring en die lul is weer vrije voeten?Geen boete oid?
Er is geen link tussen Jack en zijn vader/grootvader. Daar waar zij echt goede slechteriken waren is Jack gewoon een slappe stomme sul en zal dat wellicht altijd ook zo blijven.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:09 schreef Frey het volgende:
[..]
En dat moet de zoon van de illustere Frits van Houten voorstellen, de kleinzoon van de grote Herman Hogendoorn.
Sjors is echt mooi ja, maar ook veel te mooi voor Bing!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:56 schreef Countess het volgende:
Wat moet Sjors ook met zo´n saaie vent. Zij is veel te mooi voor hem.
Ik heb ook even in een deuk gelegenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Net die shortie gezien van morgen... die Maxime en Danny-verhaallijn is
quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:36 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik vind de kledingkeuze van rechercheur Jack toch met de dag gekker worden. Als je niet beter zou weten zou je je afvragen wie nou de verdachte is en wie de rechercheur. Gisteren was wel het toppunt toen hij Ludo in z'n witte t-shirtje verhoorde.What's next? Jack in korte broek? *denkt met weemoed terug aan rechercheur Bronkhorst*
Zijn lichaam is mooier dan dat van Danny. Maar van beide heren vind ik de gezichten dus helemaal niksquote:
Eens, nogmaals ze proberen zo het gebrek aan inhoud te compenseren. Daniel, Frits van Houten, Simon Dekker, Robert Alberts, Luigi Pavese en zelfs Arnie Alberts en Peter Kelder kwamen zeer zelden met hun blote bast in beeld. En toch verslaan ze Danny allemaal met gemak qua personage, in mijn optiek althans.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:56 schreef Countess het volgende:
Gaapp.. alweer een blote Danny. Die vent komt dag en nacht onder de douche uit, terwijl de rest in Meerdijk zich nooit lijkt te wassen.
Alles is een excuus om die blote bast in beeld te schuiven.
Ik had die Maxime keihard genomenquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:25 schreef DjinN het volgende:
Oh wat zou ik graag even met Danny geruild hebben
wanhopig oud wijf dat ze isquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:32 schreef DjinN het volgende:
WHAHA die sneue poging van Maxime om Danny ff in te palmen
Couldn't agree with you morequote:Op woensdag 17 maart 2010 20:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wanhopig oud wijf dat ze is
en morris en nina moeten gewoon trouwen ofzo
Flikker op man. Morris heeft haar vader gepoogd te vermoorden .quote:
Ja mooi kussen, wat zag dat er nep uit zeg!!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:32 schreef ThunderBitch het volgende:
Die buik van Sjors is wel ineens woest gegroeid.
En niet te vergeten zijn geweldige acteertalent, hij kan een houten paal op meesterlijke wijze vertolken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Eens, nogmaals ze proberen zo het gebrek aan inhoud te compenseren.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:49 schreef soapie het volgende:
[..]
Ja mooi kussen, wat zag dat er nep uit zeg!!!
En hoevaak heeft Ludo al geprobeert mensen om te leggen, chanteren, kapotmaken etc etc etc ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Flikker op man. Morris heeft haar vader gepoogd te vermoorden .
En http://googleads.g.doubleclick.net/aclk?sa=l&ai=B-pyHpjGhS_WUKsTZ-AaN8eWIDrPzl5YBh9fu1xDrufLnEvCTCRABGAIgq-yKAjgAUIv1kidgkZSPhfgXoAHbzOHqA7IBDGZvcnVtLmZvay5ubLoBCjEyMHg2MDBfYXPIAQLaAThodHRwOi8vZm9ydW0uZm9rLm5sL2Zvay9wb3N0X3JlcGx5LzE0MjY2OTQvNS8yNS83OTI2ODg1MOABAqkCKnBsXXUbtz7AAgHIAoHJzAyoAwHIAwX1AwABAMQ&num=2&sig=AGiWqtxFoGYPe_-7HyGybdfUk2SmyesLww&client=ca-pub-2528871629200530&adurl=http://www.alleenstaande-mamas.nl/link%3D1045&nm=3
ja ludo bleef hem net zo lang irriteren tot ie wel moest doorslaan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind Morris zoiets irritants en ranzigs hebben, Dex is niet veel beter overigens. Eigenlijk boeit het hele personage Nina me niet eens, maar ik heb gewoon graag dat alle Fischers de serie uit donderen.
Ludo irriteerde hem toen helemaal niet overdreven, hij was tegen de relatie tussen Ludo en Nina, komt heel veel voor, ook in de werkelijkheid. Er werden toen allerlei belachelijke dingen bedacht waarom iedereen een hekel zou moeten hebben aan Ludo. Bing was bijvoorbeeld kwaad omdat na hij betrapt was op het stelen van laptops, Ludo niet geloofde dat ie gechanteerd werd. Kom op zeg, is dat nou een reden om iemand zo erg te haten dat je hem dood wilt schieten. Het komt heel vaak voor, ook in de soap, dat iemand niet geloofd wordt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:59 schreef Murmeli het volgende:
ja ludo bleef hem net zo lang irriteren tot ie wel moest doorslaan.
irl rechtvaardigt dat niks natuurlijk, maar dan nog....
Ludo heeft van zijn leven nooit geprobeerd iemand om te leggen, hij is er wel in geslaagd die mensen het zelf te laten geloven. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind dat ze Ludo in combinatie met Martijn echt in een loser hebben veranderd, maar rond die tijd van het moordspel werden de meest achterlijke redenen bedacht om Ludo slecht te laten lijkenquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:55 schreef DjinN het volgende:
[..]
En hoevaak heeft Ludo al geprobeert mensen om te leggen, chanteren, kapotmaken etc etc etc ?![]()
Flikker dus ff lekker zelf op joh
Dat heb ik niet gezegdquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
De dames hier vinden het niet erg als een potentiel vriendje heeft geprobeerd je vader te vemoorden blijkbaar
Nou ja, noem behalve die lijn met Martijn en het zogenaamd alcohol toedienen aan Robert nog eens iets slechts dat Ludo puur zonder reden uit zichzelf heeft gedaan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:09 schreef verleiding het volgende:
Nog even en Ludo wordt gezien als de goeierik..
Dat opflikkeren was niet persoonlijk bedoeltquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:01 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegdJe moet niet m'n woorden gaan verdraaien
Ik zeg alleen dat Ludo geen haar beter is dan Morris. Maar schijnbaar is alles wat Ludo doet dus wel okay
![]()
En mag ik opflikkeren ofzo![]()
Het komt me ineens tot het inzicht dat er eigenlijk geen slechteriken meer zijn. De slechteriken van nu zijn 'goeieriken' die meer slechte dingen zijn gaan doen. Het verschil tussen een 'goeierik' en een 'slechterik' is eigenlijk niet zonder meer meer te stellen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Voorbeeld van een actie van een slechterik:
Dader: Frits van Houten
Slachtoffer: Suzanne Balk
Reden: Geen
Apology acceptedquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat opflikkeren was niet persoonlijk bedoeltexcuus het was meer bedoelt richting het Morris vs Nina waar ik het niet mee eens ben dan de user opzich in dit geval jij. Inderdaad wat Bartolhoven ook al aangeeft Ludo krijgt altijd bij relatief kleine dingen de zwarte piet toegespeld als slechterik zo als nu weer met dat gedoe van Martijn. Terwijl een Morris weg kan komen met een poging tot moord.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het komt me ineens tot het inzicht dat er eigenlijk geen slechteriken meer zijn. De slechteriken van nu zijn 'goeieriken' die meer slechte dingen zijn gaan doen. Het verschil tussen een 'goeierik' en een 'slechterik' is eigenlijk niet zonder meer meer te stellen.
Daarin vind ik hem wel slecht overigens.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
zo als nu weer met dat gedoe van Martijn.
Maar dat bedoelde ik dus, de dingen die hij deed, deed ie als wraak. Zijn straf had ie eigenlijk al gehad voor ie wraak nam, toegebracht door zo een 'verongelijkt persoon': zijn vermogen werd hem ontnomen (Martine, Isabella en Yasmin), zijn huwelijk werd kapot gemaakt (Roxy Bellifante), hij werd ontoerekeningsvatbaar verklaard en zijn huis werd hem afgenomen (Stefano en Janine). Daarvoor ontnamen Huib, Bowien en Dian hem ook al eens zijn huis en bedrijf. Het enige wat ie deed is de boel weer quitte maken. (En hoe!)quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:31 schreef DjinN het volgende:
[..]
Apology acceptedIs het niet zo dat Morris z'n straf al heeft uitgezeten ? Terwijl Ludo voor de dingen die ie op zn kerfstok heeft nog geen straf whatsoever uitgezeten heeft
Precies! Dit is nou ook de vergelijking die ik ook altijd maak. Ludo is slecht in zijn daden en heeft andere ethische normen dan de meeste mensen, maar op zijn manier is wraak altijd gerechtvaardigd. Alleen nu met Martijn gaat het helemaal nergens over.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een echte slechterik zoals Martine Hafkamp, Frits van Houten en Herman Hogendoorn deden dit namelijk meerdere malen: slecht doen tegen een onschuldige, soms zelfs puur voor hun eigen plezier of omdat ze zich verveelden. Dat zijn ware slechteriken.
Dit dusquote:
Ja echt he...Nina met haar vissenogen blijft maar janken over dr lamme poot, maar over het sanatorium hoor je niemand meer. Charlie doet weer belachelijk vrolijk, Lucas gaat verder met Noud versieren terwijl die hele Marco net dood is (ze hadden niets meer, maar toch he), en laten we over Ronja maar niet sprekenquote:Op donderdag 18 maart 2010 05:48 schreef Perico het volgende:
Maxime is tof. Die lamme hand verhaallijn daarentegen, die nu al 1 jaar aan de gang is, is weerzinwekkend.
En krom. Die moorden in het sanatorium, die zijn na 1 week helemaal vergeten, maar we zullen eeuwig aan de prinses en haar lamme vlerk herinnerd worden.
barbara heeft door dat ze niet spoort dat ze die kanker heeft gefaked.quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:05 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Precies! Dit is nou ook de vergelijking die ik ook altijd maak. Ludo is slecht in zijn daden en heeft andere ethische normen dan de meeste mensen, maar op zijn manier is wraak altijd gerechtvaardigd. Alleen nu met Martijn gaat het helemaal nergens over.
Een echte schurk is iemand die zonder reden mensen oplicht, chanteert, misbruikt, etc. en dat met een gemene glimlach voor elkaar krijgt, zoals Frits van Houten, Martine Hafkamp, Herman Hogendoorn, Onno P. Wassenaar of andere soap schurken uit het verleden, zoals JR Ewing uit Dallas. Deze mensen hadden gewoon geen geweten. Ludo wel, ondanks dat hij vaak over de schreef gaat.
In dat opzicht is Barbara niets beter. Zij doet ook vreselijke dingen, waar ze dan wel later spijt van heeft, maar ze doet ze wel. Dat maakt haar helemaal geen slechterik, maar het maakt Ludo wel minder slechterik.
48 dus. dat is oud om achter die danny aan te gaan. die gast speelt iemand van ehhh eind 20 ofzo?quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Hoe oud is Maxime?
-edit- ze is van 1962
15quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
48 dus. dat is oud om achter die danny aan te gaan. die gast speelt iemand van ehhh eind 20 ofzo?
Ik beweer ook niet dat Ludo geen slechterik is. Ik zeg alleen dat de daden van veel andere Meerdijkers niet veel beter zijn. Morris die zomaar een lichaam in een vuilcontainer dumpt en een moordaanslag op Ludo laat plegen, Barbara die iedereen constant heeft bedrogen door de jaren heen en alleen maar met zichzelf bezig is, Janine die haar vrienden zomaar op een boot laat opsluiten, Nina die Morris dood wil schieten, Laura die iemands lichaam tot twee keer toe mee helpt te verdwijnen. Moet ik doorgaan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
barbara heeft door dat ze niet spoort dat ze die kanker heeft gefaked.
ludo bedreigt iedereen die hem maar een strobreed in de weg legt en als iemand dan hem een keer beetpakt met zn illegale handeltjes en dat soort dingen, dan laat ie ze uit de weg ruimen.
En hij had ooit zo'n periode dat ie inzag dat ie niet spoorde en dat hij alles anders ging doe nen dat heeft ie een jaar ofzo volgehouden en nu issie weer altijd alleen maar met slechte plannetjes bezig.
sorry hoor, maar die is echt wel een bad guy hoor. je kan zeggen dat hij er een andere moraal op nahoudt, maar hij is gewoon structureel illegaal/crimineel bezig.
precies, en dat is wat GTST nodig heeft.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:37 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
bla bla bla .....Dat zijn pas schurken.
Dat is ook zo, zo ongeveer alle Meerdijkers hebben wel iets vreselijks gedaan. Maar dat maakt Ludo er niet beter op.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:37 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ik beweer ook niet dat Ludo geen slechterik is. Ik zeg alleen dat de daden van veel andere Meerdijkers niet veel beter zijn. Morris die zomaar een lichaam in een vuilcontainer dumpt en een moordaanslag op Ludo laat plegen, Barbara die iedereen constant heeft bedrogen door de jaren heen en alleen maar met zichzelf bezig is, Janine die haar vrienden zomaar op een boot laat opsluiten, Nina die Morris dood wil schieten, Laura die iemands lichaam tot twee keer toe mee helpt te verdwijnen. Moet ik doorgaan?
Ja, wellicht zagen zij allemaal in dat zij fout zaten, maar ze hebben het wel gedaan. Ludo doet wellicht meer vreselijke dingen en heeft er niet vaak spijt van, maar dat is meestal wel eerlijker dan al die Meerdijkers die beweren zo netjes te zijn, terwijl ze er ook wel pap van lusten.
Als ik Ludo bovendien vergelijk met echte slechteriken, zoals Frits van Houten, dan is het grote verschil dat Ludo altijd denkt dat hij uit zelfverweer handelt, ook al is dat helemaal niet waar en is het buiten proportioneel wat hij doet, maar mensen als Frits bedrogen en misbruikten alles en iedereen waar ze mee in aanraking komen en hadden er, in tegenstelling tot Ludo zo nu en dan, totaal geen enkele moeite mee. Dat zijn pas schurken.
Had Nina maar wel gewoon Morris door zijn kop geschoten.quote:
Maar als Isabella terugkomt met mogelijkerwijs Amy dan zal Amy nu groter zijn; die was toen ongeveer net zo oud als Sil.....quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:14 schreef DjinN het volgende:
Kan me niet voorstellen dat haar buik ineenkeer zo snel is gegroeid maar ala, tis een soap he
er zijn maar weinig vrouwen van 48 die do-able zijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
48 dus. dat is oud om achter die danny aan te gaan. die gast speelt iemand van ehhh eind 20 ofzo?
Reden slaat echt totaal nergens op!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:19 schreef Purdey het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)slag_bij_GTST__.html
Bron:Telegraaf
Ja, ook al heel snel nadat ze erin zijn. 2 jaar dan zeker.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:28 schreef charmed_angel het volgende:
Jammer dat ze eruit gaandomme keuze!!!
Die had zelfmoord gepleegd! Jemig dat je dat gemist hebt!quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:57 schreef soapie het volgende:
Waar is die Sil eigenlijk gebleven. Kijk sinds kort weer.....
Ja, met de vibrator van Lauraquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:59 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Die had zelfmoord gepleegd! Jemig dat je dat gemist hebt!
Ja, waarvan 2/3 binnen een jaar ook al weer weg wasquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:23 schreef J-net het volgende:
En een gezin met jongere kinderen past beter bij opgroeiende Rikki, Sil, Amy (als die blijft in de serie) en Valentijn. Op zich zit er iets leeftijdsverschil tussen maar dat heffen ze vast redelijk op
Net zoals ze toen Fos Fay en Florien erin gooiden, mede voor aansluiting met Nina.
Idd, ging teveel deepthroath .. kreeg ze er ook niet meer uit. En dat ding stond nog aan ook! Alles kapot van binnen.quote:
Ja zeg dat wel ..quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:01 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Idd, ging teveel deepthroath .. kreeg ze er ook niet meer uit. En dat ding stond nog aan ook! Alles kapot van binnen.
Wat?quote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:13 schreef Marrije het volgende:
Ik heb toch keihard kunnen lachen net.
Maxime die op Danny's kaartjes vroeg.
Regel maar via de receptie.
Kinky![]()
het verschil is dat ludo een psychopaat is, die doet alsof hij uit noodweer handelt.de anderen waren misschien wat opzettelijker slecht.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:37 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ik beweer ook niet dat Ludo geen slechterik is. Ik zeg alleen dat de daden van veel andere Meerdijkers niet veel beter zijn. Morris die zomaar een lichaam in een vuilcontainer dumpt en een moordaanslag op Ludo laat plegen, Barbara die iedereen constant heeft bedrogen door de jaren heen en alleen maar met zichzelf bezig is, Janine die haar vrienden zomaar op een boot laat opsluiten, Nina die Morris dood wil schieten, Laura die iemands lichaam tot twee keer toe mee helpt te verdwijnen. Moet ik doorgaan?
Ja, wellicht zagen zij allemaal in dat zij fout zaten, maar ze hebben het wel gedaan. Ludo doet wellicht meer vreselijke dingen en heeft er niet vaak spijt van, maar dat is meestal wel eerlijker dan al die Meerdijkers die beweren zo netjes te zijn, terwijl ze er ook wel pap van lusten.
Als ik Ludo bovendien vergelijk met echte slechteriken, zoals Frits van Houten, dan is het grote verschil dat Ludo altijd denkt dat hij uit zelfverweer handelt, ook al is dat helemaal niet waar en is het buiten proportioneel wat hij doet, maar mensen als Frits bedrogen en misbruikten alles en iedereen waar ze mee in aanraking komen en hadden er, in tegenstelling tot Ludo zo nu en dan, totaal geen enkele moeite mee. Dat zijn pas schurken.
dom wijf.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:13 schreef Marrije het volgende:
Ik heb toch keihard kunnen lachen net.
Maxime die op Danny's kaartjes vroeg.
Regel maar via de receptie.
Kinky![]()
Ja idd .. tis een fag.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dom wijf.
en dan danny doen of ie stoer is, terwijl ie een onwijze huilie is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:41 schreef Frey het volgende:
Morgen:Even tussen ons .. ben je gay?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This is what I love, and can't stop lovin'.
Get wasted at party's, from 9 till 7 in the morning.
jaquote:
Zul je toch iemand anders moeten zoeken.quote:
AHA! Jij was die anonieme fokker he! hehehequote:Op donderdag 18 maart 2010 20:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Zul je toch iemand anders moeten zoeken.![]()
Verder niets mis mee natuurlijk.
Dat!quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dom wijf.
en dan danny doen of ie stoer is, terwijl ie een onwijze huilie is
Nou hij mag van mij best vaker zonder shirtje rondlopenquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat!
Er is niets geils aan Danny.
Jij ook welquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
Nou hij mag van mij best vaker zonder shirtje rondlopen![]()
GARPJe!111111!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Zul je toch iemand anders moeten zoeken.![]()
Verder niets mis mee natuurlijk.
quote:
Ja, pcies. Hoe leuk ik deze famillie ook vind, ze hebben geen enkelle aansluiting nu met de andere castleden. Barbara was hun enige aansluiting, en die gaat ook weg. Verder zag je Dex bijna alleen maar aan Nina kleven, en Ronja alleen maar in de salon, of thuisquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:23 schreef J-net het volgende:
En een gezin met jongere kinderen past beter bij opgroeiende Rikki, Sil, Amy (als die blijft in de serie) en Valentijn. Op zich zit er iets leeftijdsverschil tussen maar dat heffen ze vast redelijk op
Net zoals ze toen Fos Fay en Florien erin gooiden, mede voor aansluiting met Nina.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:41 schreef Frey het volgende:
Morgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar niet.. 3 zinnen op te sommenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:02 schreef DjinN het volgende:
gister aflevering gemist![]()
* DjinN gaat nu even de herhaling kijken
En en passant ook nog even hun huwelijk slopen en dochter van zakenvrouw naar huttemetutje maken. Arme Huygensquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:12 schreef Wittekonijn het volgende:
De familie Huygens werd met veel bombarie erin geschreven, anderhalf jaar geleden. De kijkers waren namelijk toe aan een "echt gezin" in de serie. En nu moeten ze eruit, want de serie toe is aan "jongere personages"?. Binding hadden ze makkelijk kunnen maken, door Irene vriendinnen te laten worden met Janine/Laura ofzo. Verder hadden ze veel meer kunnen doen met het feit dat Martijn dokter is, en Irene psychologe.
Van mij mogen ze ook blijven..... vond het toen ze in de serie kwamen tenminste een redelijk normaal gezin die met beide benen op de grond stonden.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:21 schreef alors het volgende:
Van mij mogen ze blijven, ik hoef echt niet nog 4 Noudjes of Nina's erbij
Wie was Wout, kan me hem niet meer herinneren. Martijn vind ik over het algemeen okay. Hij moest af en toe alleen meer op zijn achterpoten gaan staan, maar hij is eerder een metroman he!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:19 schreef Perico het volgende:
Ik vind het niet zo gek dat ze de familie Huygens eruit gooien, al is de reden waarom laakbaar. Irene hoeft van mij niet weg, maar het feit dat Wout een veel betere rol was dan Martijn, was al een teken aan de wand.
Dex heeft met niemand aansluiting gekregen, niemand heeft een greintje sympathie voor hem (ik zeker niet). En de zelfverzekerde zakenvrouw Ronja is verworden tot hysterische kapster. Karaktermoord op 3 van de 4 Huygens dus.
Terugkijkend was Fos gewoon een heel goed personage, die ook een perfecte kompaan was voor Noud. En hij is een eindbaas vanwegeSkylar
.
Nee hè blijft ze?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:45 schreef Dizer het volgende:
Ik vond het idee van de huisarts in Meerdijk wel tof eigenlijk.
Maar goed, als Barbara blijft vind ik het prima
Dokter Simonquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:45 schreef Dizer het volgende:
Ik vond het idee van de huisarts in Meerdijk wel tof eigenlijk.
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/wout.xmlquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wie was Wout, kan me hem niet meer herinneren. Martijn vind ik over het algemeen okay. Hij moest af en toe alleen meer op zijn achterpoten gaan staan, maar hij is eerder een metroman he!
Oja, die, lekker ding vond ik het. Das waar ook, niet meer aan gedacht.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:43 schreef verleiding het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/wout.xml
Ronja vond ik in het begin ook pittig.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:41 schreef verleiding het volgende:
En ik vond het gezin Huygens nog niet eens zo slecht, alleen Ronja hebben ze totaal verneukt, in het begin was ze wel tof.
Ja, daar zeg je wat. Hij was wel een begerenswaardige vrijgezel.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die was een stuk minder sullig dan Martijn Huygens
quote:
Die zoen was epic!quote:
Ja, weer als vanouds. Je verwacht een knallende ruzie, een woedende Janine. En dan ineens.quote:
Ik kan een beetje kitsch wel waarderen, maar die ketting sloeg alles, echt geweldigquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die ketting van Nina.Hoezo kitsch.
Vond het eigenlijk ook wel leuk staan bij haarquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik kan een beetje kitsch wel waarderen, maar die ketting sloeg alles, echt geweldig
heerlijk iddquote:
Precies, en dat gemekker gaat toch door, want Janine ziet zichzelf nog als de moraalridder en Ludo, hoewel debiel, doet nog immer wraakacties ondernemen tegen zijn vermeende vijanden. Als ze nu zelf nog niet inzien dat het niets gaat worden, dan weet ik het ook niet meer.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het jammere van Ludo en Janine is dat ze relatief gezien 2 minuten bij elkaar zijn en dan begint het weer:
-Ludo moet veranderen;
-Ludo gaat koppig toch door;
-Janine komt erachter;
-Ze krijgen ruzie, Janine stookt haar vrienden en dochter op en probeert hem uit haar leven te bannen;
-Er ontstaat uiteindelijk een afstandelijke vriendschap;
Deze laatste fase duur 2 jaar vergeleken bij die 2 minuten, als het een keer andersom is ben ik wel voor Ludo en Janine, maar als het elke keer zo moet boeien die 2 'leuke' minuutjes me ook echt niet hoor
Dit is het precies en nou zullen er vast wel weer een paar zeggen 'ja maar het is soap', zelfs voor een soap gaat iedereen nu toch wel in belachelijk vies tempo elkaar afquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:19 schreef Hogendoorn het volgende:
Dit schrijversteam is erg van het vormen van (tijdelijke) koppels. Zodra de ene relatie uit is, verzinnen ze snel weer een nieuwe. Van Sjors en haar minnaars, tot Nina en haar oude vlam, tot Janine en Ludo en zelfs Danny en Maxime aan toe.
quote:En Nina vond ik net een 80 jarige met haar kleding
quote:
jouw sig!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:41 schreef Countess het volgende:
Toe Caroline en Erik de Vogel bij RTL Boulevaaar stonden had ik het idee dat Ludo en Janine nog steeds bij elkaar zijn/horen
Ik had het nog niet gezien gister hequote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gaan ze nou maandag batsen? ludo en janine?
arme jack.
[..]
jouw sig!
nee dat had ik door dat je nog niet had gekeken. maar nu wel? vind er op zich niet zoveel aan. mja die kus is wel grappigquote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:27 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Ik had het nog niet gezien gister hemaar Janine's haar zat in de war blijkbaar, en Jack die natuurlijk gelijk weer iets doorheeft
Ja, dat zijn ze ook.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:41 schreef Countess het volgende:
Toe Caroline en Erik de Vogel bij RTL Boulevaaar stonden had ik het idee dat Ludo en Janine nog steeds bij elkaar zijn/horen
en janine overdreven onzeker doenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:27 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Ik had het nog niet gezien gister hemaar Janine's haar zat in de war blijkbaar, en Jack die natuurlijk gelijk weer iets doorheeft
Ja, dislike.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:47 schreef Dizer het volgende:
Okee..... Janine & Ludo hereniging poging #436.
Oh begrijp me niet verkeerd, die twee horen gewoon samen in de serie en vind het onzin dat ze ELKE keer om dezelfde redenen uit elkaar gaan en ELKE keer om dezelfde reden bij elkaar komen.quote:
Oh, ik zou ze ook graag samen hier hoor. Maar je kunt er vergif op innemen dat het weer I love you - I hate you gaat wordenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh begrijp me niet verkeerd, die twee horen gewoon samen in de serie en vind het onzin dat ze ELKE keer om dezelfde redenen uit elkaar gaan en ELKE keer om dezelfde reden bij elkaar komen.
Ze moeten er gewoon voor kiezen... komende 4 jaar... Ludo en Janine bij elkaar. Hun problemen (ja want het is SOAP) zoals dat Janine opnieuw zwanger raakt of dat Ludo weer gekidnapt wordt door de mafia of zo... veel leuker. Want Ludo vind ik alleen leuk als hij met Janine is... om een of andere vage reden
I love it.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh begrijp me niet verkeerd, die twee horen gewoon samen in de serie en vind het onzin dat ze ELKE keer om dezelfde redenen uit elkaar gaan en ELKE keer om dezelfde reden bij elkaar komen.
Ze moeten er gewoon voor kiezen... komende 4 jaar... Ludo en Janine bij elkaar. Hun problemen (ja want het is SOAP) zoals dat Janine opnieuw zwanger raakt of dat Ludo weer gekidnapt wordt door de mafia of zo... veel leuker. Want Ludo vind ik alleen leuk als hij met Janine is... om een of andere vage reden
Ze leek wel een kerstboom.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die ketting van Nina.Hoezo kitsch.
en daarbij:zo groen was het niet. ik zag het nauwelijks. of lag dat aan het slechte beeld op mn laptop ofzo? als je t leuk opsteekt dat ziet de gemiddelde man dat echt niet. aanstellerig gedoe.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze leek wel een kerstboom.![]()
Je zag die zoen van Ludo en Janine wel goed aankomen. Ze gingen steeds beetje dichter bij elkaar staan. Vond het wel een 'climax' die ik nog niet zo verwacht had, het is dat ik had gelezen dat ze gingen zoenen, maar verder.
Die 2 kunnen wel heerlijk met elkaar acteren zo.
Oh, en wat een overdreven gedoe rond het groene haar van Charlie.Volgens mij is je haar niet zomaar groen hoor, met blondering. Moet je wat meer moeite voor doen. En ik geloof dat je haren wassen met ketchup het groen eruit haalt. Zou kapster Charlie toch moeten weten!
Onzinnig dus.
Charlie spoort sowieso niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:18 schreef Wittekonijn het volgende:
Volgens mij zijn alle stelletjes binnen 3 weken tijd uit elkaar gegaan!
Danny en Sjors, Bing en Lorena, Jef en Maria, Charlie en Arthur, Ludo en Irene, Lucas en Marco (min of meer), en binnenkort waarschijnlijk Nina en Dex, en Janine en Jack!!!
Maar het interesseert niemand echt ofzo... en gelukkig maar, anders kregen we die eeuwige huilscenes a la Ronja toen Danny haar dumpte.
Maar vooral Charlie blijf ik zo raar vinden... 2 weken geleden zoveel drama meegemaakt in het mortuarium... exvriend vermoord, Marco dood, Noud bijna dood.... en nu maakt ze zich grote zorgen over een groene pluk in haar haar?!?! Omdat ze zich dan zou schamen voor iemand die ze al minstens 10 jaar goed kent?
Sorry, ik kan er echt niet over uit...
Ik ben buiten gewoon verwonderd dat jij Ludo überhaupt nog leuk kan vindenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:51 schreef Dizer het volgende:
Want Ludo vind ik alleen leuk als hij met Janine is... om een of andere vage reden
Yes!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:40 schreef Frey het volgende:
Gelukkig is er ook goed nieuws: Morris is maar een gastrol en hij verdwijnt alweer snel.![]()
Zo denk ik er ook over.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nou van mij hoeft dat niet die kinderen. Als ik naar een kinderserie wil kijken zet ik Spangas wel op.
Als die schrijvers een dip hebben (wat ik gek vind aangezien hun verhaallijnen al tijden één grote dip zijn) flikker die schrijvers er dan eens uit. Je kan me niet wijsmaken dat er niet meer goede schrijvers in Nederland rondlopen.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:13 schreef J-net het volgende:
Volgens Telegraaf.nl is een schrijversdip de oorzaak van het vertrek van de familie Huygens en zijn er al diverse handtekeningenacties om ze te behouden
http://www.telegraaf.nl/p(...)GTST-familie___.html
volgens mij is hun verhaal wel uitverteld en is het idd tijd voor een nieuw gezin.
Geweldig dit! En inderdaad, ik had ook graag wat scenes van Herman gezien, die na de moord op Rien helemaal ijskoud wordt. Die DVD-box van seizoen 3 moeten ze echt uitgeven. Zo'n geweldig seizoen!quote:Op maandag 22 maart 2010 19:17 schreef MikeTuinstra het volgende:
De moord op Rien.![]()
Jammer dat we weer geen Herman Hoogendoorn te zien krijgen. Was wel leuk geweest om o.a. de moord op Trix terug te kijken. Toch ook één van de hoogtepunten lijkt me.
Zoals een goede huishoudster/butlerin, betaamt.quote:
Dat deden ze vroeger wel vaker, personage tunes onder gebeurtenissen zetten om de kijker te verwarren. Zo werd in de cliff van seizoen 6 een hoogzwangere Dian van de trap geduwd door een handlanger van Luigi Pavese, een duistere kennis van Ludo. In de scène waar Dian op de grond ligt in de Rozenboom en het kind van Ludo heeft verloren hoor je Frits zijn tune. De tune die ze gebruikten in aflevering 1000 waar hij Cilia bedreigt. Volgens mij de laatste keer dat die in originele staat afgespeeld werd. Later zijn hier nog enkele riedeltjes van teruggeweest in 2006 waar Frits in de cryo ligt, het middenstuk van de tune. En een bespeling van in 2008 waar Jack voor Nick in de loods staat. Het is een zeer sporadisch gebeuren, maar daar zit dus kennelijk nog weleens enige logica in.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:44 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Geweldig dit! En inderdaad, ik had ook graag wat scenes van Herman gezien, die na de moord op Rien helemaal ijskoud wordt. Die DVD-box van seizoen 3 moeten ze echt uitgeven. Zo'n geweldig seizoen!
Ook mooi dat ze de theme van Martine Hafkamp eronder hebben gezet, alsof zij met de moord te maken had. En dan dat bloed. Hier zag GTST er vaak nog spannend en eng uit in gewone aflevringen. Super!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |