Van mij mogen ze ook blijven..... vond het toen ze in de serie kwamen tenminste een redelijk normaal gezin die met beide benen op de grond stonden.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:21 schreef alors het volgende:
Van mij mogen ze blijven, ik hoef echt niet nog 4 Noudjes of Nina's erbij
Wie was Wout, kan me hem niet meer herinneren. Martijn vind ik over het algemeen okay. Hij moest af en toe alleen meer op zijn achterpoten gaan staan, maar hij is eerder een metroman he!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:19 schreef Perico het volgende:
Ik vind het niet zo gek dat ze de familie Huygens eruit gooien, al is de reden waarom laakbaar. Irene hoeft van mij niet weg, maar het feit dat Wout een veel betere rol was dan Martijn, was al een teken aan de wand.
Dex heeft met niemand aansluiting gekregen, niemand heeft een greintje sympathie voor hem (ik zeker niet). En de zelfverzekerde zakenvrouw Ronja is verworden tot hysterische kapster. Karaktermoord op 3 van de 4 Huygens dus.
Terugkijkend was Fos gewoon een heel goed personage, die ook een perfecte kompaan was voor Noud. En hij is een eindbaas vanwegeSkylar
.
Nee hè blijft ze?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:45 schreef Dizer het volgende:
Ik vond het idee van de huisarts in Meerdijk wel tof eigenlijk.
Maar goed, als Barbara blijft vind ik het prima
Dokter Simonquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:45 schreef Dizer het volgende:
Ik vond het idee van de huisarts in Meerdijk wel tof eigenlijk.
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/wout.xmlquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wie was Wout, kan me hem niet meer herinneren. Martijn vind ik over het algemeen okay. Hij moest af en toe alleen meer op zijn achterpoten gaan staan, maar hij is eerder een metroman he!
Oja, die, lekker ding vond ik het. Das waar ook, niet meer aan gedacht.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:43 schreef verleiding het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/wout.xml
Ronja vond ik in het begin ook pittig.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:41 schreef verleiding het volgende:
En ik vond het gezin Huygens nog niet eens zo slecht, alleen Ronja hebben ze totaal verneukt, in het begin was ze wel tof.
Ja, daar zeg je wat. Hij was wel een begerenswaardige vrijgezel.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die was een stuk minder sullig dan Martijn Huygens
quote:
Die zoen was epic!quote:
Ja, weer als vanouds. Je verwacht een knallende ruzie, een woedende Janine. En dan ineens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |