Maar dan was Dex toch heel zwaar gewond geraakt waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zoals zou moeten achteraf met de kennis van nu, namelijk dat Nina achteraf meer risico liep.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maar Nina is ook een soort huisdier.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:46 schreef J_TM het volgende:
*Noud is weer uit het ziekenhuis maar hij wil Lucas niet zien. Lucas is diep gekwetst; op deze manier wil hij ook geen vrienden met Noud zijn.
*Ludo loopt Martijn achterna en geeft hem een week om Meerdijk te verlaten. Martijn: "Je bent gestoord, ik ga nergens heen".
*Maxine, Nina en Dex arriveren op het moment dat Ludo Martijns vingers heeft gebroken. Dex: "Mij moet je pakken, ik was ook op de hoogte".
*En weer is Nina's vertrouwen beschaamd; voor straf loopt ze weg. Maar daar blijft het niet bij; Ludo wordt gearresteerd voor wat hij Martijn heeft aangedaan.
Welja joh, hij stuurt wel weer zo'n meneertje op de gevangenisbewaker af ofzo zodat ie weer kan ontsnappen op de meesterlijke Ludomanierquote:
dat is toch wel de grootste misvatting van de laatste 50 jaar. Hoe hypocriet ben je, met je 'een dier is niet minder dan een mens', terwijl je 's avonds van je biefstukje geniet, je 's morgens met je boterhammenzakje vol met brood met pastei of worst naar je werk gaat. Plus, waar leg je dan de grens. Sla je dan ook geen muggen kapot? Dat zijn toch ook dieren?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:38 schreef Apotheose het volgende:
[..]
same here.Huisdieren kunnen toch ook als een kind voor je zien. De dier is toch niet minder dan een mens?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:45 schreef Meike26 het volgende:
Ik hoop dat er aan het einde van dit seizoen een cliffhanger komt naar september, waarin Ludo weer vrij is en opnieuw wraak wil nemen tegen Martijn, maar ook tegen Irene nu.
Irene en Martijn gaan met de trein een weekendje weg (ervan uitgaande dat de laatste week GTST gesponsord word door de NS) naar Brussel, om te vieren dat ze weer bij elkaar zijn. Ludo krijgt hier lucht van en gaat vermomd achter ze staan bij het wachten op de trein. Wanneer de trein op Meerdijk CS aan komt rijden, geeft Ludo ze een duwtje *mislukt door de altijd alerte Martijn*....maar wat Ludo niet wist, was dat Ronja en Dex ook mee gingen en Dex gooit Ludo voor de trein.
In het volgend seizoen komt Ludo alsnog terug met een afdruk van een VIRM op zijn voorhoofd
Volgens mij donderde er later niks naar beneden op de plek waar hij had gelegen, of toch wel?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dan was Dex toch heel zwaar gewond geraakt waarschijnlijk?
En toch vind ik het een bagger ontwikkeling/verhaallijn/dinges.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Jack zit nu wel in een positie waarbij Ludo hem niet aankan, hij kan wellicht de hele zakenwereld manipuleren, maar de politie is voor hem altijd een instituut geweest die hij niet helemaal om zijn vinger kon winden.
Ludo kwam daarna wel verbaal weer sterk terug, daarin is ie Jack altijd de baas. Die moet het vooral hebben van zogenaamde 'stoere' blikkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
En toch vind ik het een bagger ontwikkeling/verhaallijn/dinges.
Ik geef toe, Jack kan wel heel stoer en ruig kijken. Beetje zo:quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ludo kwam daarna wel verbaal weer sterk terug, daarin is ie Jack altijd de baas. Die moet het vooral hebben van zogenaamde 'stoere' blikken
Ik vind het juist gespeeld, gemaakt en nep overkomenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik geef toe, Jack kan wel heel stoer en ruig kijken. Beetje zo:"vertel op".
Dat bedoelde ik ook.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind het juist gespeeld, gemaakt en nep overkomen
janine met dr kuttekopquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook.Bing doet dat ook altijd. Alsof hij denkt: "Ok...ik moet nu boos kijken". * fronst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |