abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79263391
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 21:56 schreef Countess het volgende:
Gaapp.. alweer een blote Danny. Die vent komt dag en nacht onder de douche uit, terwijl de rest in Meerdijk zich nooit lijkt te wassen.
Alles is een excuus om die blote bast in beeld te schuiven.
Eens, nogmaals ze proberen zo het gebrek aan inhoud te compenseren. Daniel, Frits van Houten, Simon Dekker, Robert Alberts, Luigi Pavese en zelfs Arnie Alberts en Peter Kelder kwamen zeer zelden met hun blote bast in beeld. En toch verslaan ze Danny allemaal met gemak qua personage, in mijn optiek althans.
Een heer met stijl
pi_79267519
Zo vanavond maar eens kijken, ik kijk namelijk altijd op internet, maar ben een keer lekker thuis nu

tevens tvp
  woensdag 17 maart 2010 @ 20:13:35 #103
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_79268143
Wat moet die Morris daar nou steeds dan . Hypocriete freak.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_79268783
Eigenlijk is Maxime best
pi_79268804
Oh wat zou ik graag even met Maxime geruild hebben
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  woensdag 17 maart 2010 @ 20:26:30 #107
268260 Dr.Mikey
pi_79268848
Hopelijk maakt Ludo die Morris kapot.
R.I.P DTS.
pi_79268850
Nina en Morris horen gewoon bijelkaar
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_79268868
En shirtloze Danny =
pi_79268973
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:25 schreef DjinN het volgende:
Oh wat zou ik graag even met Danny geruild hebben
Ik had die Maxime keihard genomen
  woensdag 17 maart 2010 @ 20:31:40 #111
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79269115
--

[ Bericht 100% gewijzigd door ThunderBitch op 17-03-2010 20:33:02 ]
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_79269158
WHAHA die sneue poging van Maxime om Danny ff in te palmen
  woensdag 17 maart 2010 @ 20:32:38 #113
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79269161
Die buik van Sjors is wel ineens woest gegroeid.
pi_79269195
omg, Maxime en Danny
dat gaat me zulks een wilde neukpartij worden
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  woensdag 17 maart 2010 @ 20:34:41 #115
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79269288
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:32 schreef DjinN het volgende:
WHAHA die sneue poging van Maxime om Danny ff in te palmen
wanhopig oud wijf dat ze is

en morris en nina moeten gewoon trouwen ofzo
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_79269362
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:34 schreef Murmeli het volgende:

[..]

en morris en nina moeten gewoon trouwen ofzo
Couldn't agree with you more
  woensdag 17 maart 2010 @ 20:39:53 #117
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79269575
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:35 schreef DjinN het volgende:

[..]

Couldn't agree with you more
  woensdag 17 maart 2010 @ 20:47:15 #118
268260 Dr.Mikey
pi_79269967
R.I.P DTS.
pi_79270050
Ik vind Morris zoiets irritants en ranzigs hebben, Dex is niet veel beter overigens. Eigenlijk boeit het hele personage Nina me niet eens, maar ik heb gewoon graag dat alle Fischers de serie uit donderen.
Een heer met stijl
pi_79270088
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:32 schreef ThunderBitch het volgende:
Die buik van Sjors is wel ineens woest gegroeid.

Ja mooi kussen, wat zag dat er nep uit zeg!!!
  woensdag 17 maart 2010 @ 20:51:26 #121
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_79270213
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Eens, nogmaals ze proberen zo het gebrek aan inhoud te compenseren.
En niet te vergeten zijn geweldige acteertalent, hij kan een houten paal op meesterlijke wijze vertolken.
Die vent leert het nog steeds niet, meer dan een beetje in de leegte staren

Maar Maxime met hem...wat een onmogelijke combinaties komen er voorbij, wie volgen?
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
  woensdag 17 maart 2010 @ 20:53:57 #122
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79270369
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:49 schreef soapie het volgende:

[..]

Ja mooi kussen, wat zag dat er nep uit zeg!!!
pi_79270474
quote:
En hoevaak heeft Ludo al geprobeert mensen om te leggen, chanteren, kapotmaken etc etc etc ?
Flikker dus ff lekker zelf op joh
pi_79270507
Met Maxime is niets mis maar die versierpoging was wel héél sneu en genant
  woensdag 17 maart 2010 @ 20:59:05 #125
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79270642
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind Morris zoiets irritants en ranzigs hebben, Dex is niet veel beter overigens. Eigenlijk boeit het hele personage Nina me niet eens, maar ik heb gewoon graag dat alle Fischers de serie uit donderen.
ja ludo bleef hem net zo lang irriteren tot ie wel moest doorslaan.
irl rechtvaardigt dat niks natuurlijk, maar dan nog....
pi_79271664
Neeee, niet Maxime en Danny .
pi_79272218
Het is wachten op Laura en Danny.
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 21:29:04 #128
43556 miss_dynastie
pi_79272297
Jee, had Nina d'r nek maar gebroken zeg, jemig, weer dat gezeik over die lamme hand die nota bene de schuld is van je eigen prinsessengedrag (ik moet een fee-heestje want ik word grooooot ) en Lorena, maar écht niet van Martijn. Soms is het gewoon een stomme serie

Ik hoop dat Maxime achter Ludo aangaat. Kill kill kill
Dat ze achter Danny aangaat verbaast me niet zo. Ze zal best eens behoeftes hebben, toch? En daarbij kan legoman vast helpen
pi_79272659
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:59 schreef Murmeli het volgende:

ja ludo bleef hem net zo lang irriteren tot ie wel moest doorslaan.
irl rechtvaardigt dat niks natuurlijk, maar dan nog....
Ludo irriteerde hem toen helemaal niet overdreven, hij was tegen de relatie tussen Ludo en Nina, komt heel veel voor, ook in de werkelijkheid. Er werden toen allerlei belachelijke dingen bedacht waarom iedereen een hekel zou moeten hebben aan Ludo. Bing was bijvoorbeeld kwaad omdat na hij betrapt was op het stelen van laptops, Ludo niet geloofde dat ie gechanteerd werd. Kom op zeg, is dat nou een reden om iemand zo erg te haten dat je hem dood wilt schieten. Het komt heel vaak voor, ook in de soap, dat iemand niet geloofd wordt.

Jef was ooit heel fel tegen de relatie die Dian met Arthur Peters had, Arthur had zich dan zogenaamd zo geïrriteerd gevoeld moeten hebben dat ie Jef dood wilde schieten?

Morris reageerde toen gewoon in en in debiel
Een heer met stijl
pi_79272813
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:55 schreef DjinN het volgende:

[..]

En hoevaak heeft Ludo al geprobeert mensen om te leggen, chanteren, kapotmaken etc etc etc ?
Flikker dus ff lekker zelf op joh
Ludo heeft van zijn leven nooit geprobeerd iemand om te leggen, hij is er wel in geslaagd die mensen het zelf te laten geloven. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind dat ze Ludo in combinatie met Martijn echt in een loser hebben veranderd, maar rond die tijd van het moordspel werden de meest achterlijke redenen bedacht om Ludo slecht te laten lijken
Een heer met stijl
  woensdag 17 maart 2010 @ 21:48:37 #131
268260 Dr.Mikey
pi_79273337
De dames hier vinden het niet erg als een potentiel vriendje heeft geprobeerd je vader te vemoorden blijkbaar
R.I.P DTS.
pi_79274043
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
De dames hier vinden het niet erg als een potentiel vriendje heeft geprobeerd je vader te vemoorden blijkbaar
Dat heb ik niet gezegd Je moet niet m'n woorden gaan verdraaien Ik zeg alleen dat Ludo geen haar beter is dan Morris. Maar schijnbaar is alles wat Ludo doet dus wel okay
En mag ik opflikkeren ofzo
pi_79274460
Het verschil is dat Ludo nog nooit geprobeerd heeft iemand om te leggen, hij heeft wel vaak geprobeerd mensen te doen geloven dat ie ze zou vermoorden (Huib en Robert bijvoorbeeld). Echter behalve in die lijn met Martijn is het sinds seizoen 9 en 10 steeds voorgekomen dat iemand wraak meent te moeten nemen op Ludo op illegale manier, Ludo sloeg hierop steeds terug ook op een illegale manier. Uit zichzelf beginnen deed ie niet eens meer (op Martijn na dus).

Eigenlijk is het steeds 1 op 1: verongelijkt persoontje versus Ludo. Ludo bleef alleen en die verongelijkte persoontjes vertrokken, dus het is heel makkelijk te zeggen: 'oh wat is die Ludo slecht'.

Een ander verschil is dat Ludo publiekelijk de rol van zwarte piet toebedeeld krijgt, hij ligt eruit bij de gemeenschap, bij zijn dochter, bij Janine en dit is redelijk permanent. Wat je nu alweer bij Morris en al best snel bij Barbara ziet is dat het ze nog geen 3 weken laten gewoon vergeven wordt. Dan komt hypocrisie om de hoek kijken, ze doen slecht, maar worden goed afgebeeld (Barbara en Morris dus). Ludo doet uit verdediging weliswaar slecht, maar wordt slecht afgebeeld.
Een heer met stijl
pi_79274560
Nog even en Ludo wordt gezien als de goeierik..
pi_79274726
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:09 schreef verleiding het volgende:
Nog even en Ludo wordt gezien als de goeierik..
Nou ja, noem behalve die lijn met Martijn en het zogenaamd alcohol toedienen aan Robert nog eens iets slechts dat Ludo puur zonder reden uit zichzelf heeft gedaan?

Een echte slechterik zoals Martine Hafkamp, Frits van Houten en Herman Hogendoorn deden dit namelijk meerdere malen: slecht doen tegen een onschuldige, soms zelfs puur voor hun eigen plezier of omdat ze zich verveelden. Dat zijn ware slechteriken.
Een heer met stijl
pi_79274969
Voorbeeld van een actie van een slechterik:

Dader: Frits van Houten
Slachtoffer: Suzanne Balk
Reden: Geen
Een heer met stijl
  woensdag 17 maart 2010 @ 22:29:50 #137
268260 Dr.Mikey
pi_79275718
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:01 schreef DjinN het volgende:

[..]

Dat heb ik niet gezegd Je moet niet m'n woorden gaan verdraaien Ik zeg alleen dat Ludo geen haar beter is dan Morris. Maar schijnbaar is alles wat Ludo doet dus wel okay
En mag ik opflikkeren ofzo
Dat opflikkeren was niet persoonlijk bedoelt excuus het was meer bedoelt richting het Morris vs Nina waar ik het niet mee eens ben dan de user opzich in dit geval jij. Inderdaad wat Bartolhoven ook al aangeeft Ludo krijgt altijd bij relatief kleine dingen de zwarte piet toegespeld als slechterik zo als nu weer met dat gedoe van Martijn. Terwijl een Morris weg kan komen met een poging tot moord.
R.I.P DTS.
pi_79275799
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Voorbeeld van een actie van een slechterik:

Dader: Frits van Houten
Slachtoffer: Suzanne Balk
Reden: Geen
Het komt me ineens tot het inzicht dat er eigenlijk geen slechteriken meer zijn. De slechteriken van nu zijn 'goeieriken' die meer slechte dingen zijn gaan doen. Het verschil tussen een 'goeierik' en een 'slechterik' is eigenlijk niet zonder meer meer te stellen.
Een heer met stijl
pi_79275819
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:29 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dat opflikkeren was niet persoonlijk bedoelt excuus het was meer bedoelt richting het Morris vs Nina waar ik het niet mee eens ben dan de user opzich in dit geval jij. Inderdaad wat Bartolhoven ook al aangeeft Ludo krijgt altijd bij relatief kleine dingen de zwarte piet toegespeld als slechterik zo als nu weer met dat gedoe van Martijn. Terwijl een Morris weg kan komen met een poging tot moord.
Apology accepted Is het niet zo dat Morris z'n straf al heeft uitgezeten ? Terwijl Ludo voor de dingen die ie op zn kerfstok heeft nog geen straf whatsoever uitgezeten heeft
pi_79275862
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Het komt me ineens tot het inzicht dat er eigenlijk geen slechteriken meer zijn. De slechteriken van nu zijn 'goeieriken' die meer slechte dingen zijn gaan doen. Het verschil tussen een 'goeierik' en een 'slechterik' is eigenlijk niet zonder meer meer te stellen.
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
zo als nu weer met dat gedoe van Martijn.
Daarin vind ik hem wel slecht overigens.
Een heer met stijl
pi_79275985
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:31 schreef DjinN het volgende:

[..]

Apology accepted Is het niet zo dat Morris z'n straf al heeft uitgezeten ? Terwijl Ludo voor de dingen die ie op zn kerfstok heeft nog geen straf whatsoever uitgezeten heeft
Maar dat bedoelde ik dus, de dingen die hij deed, deed ie als wraak. Zijn straf had ie eigenlijk al gehad voor ie wraak nam, toegebracht door zo een 'verongelijkt persoon': zijn vermogen werd hem ontnomen (Martine, Isabella en Yasmin), zijn huwelijk werd kapot gemaakt (Roxy Bellifante), hij werd ontoerekeningsvatbaar verklaard en zijn huis werd hem afgenomen (Stefano en Janine). Daarvoor ontnamen Huib, Bowien en Dian hem ook al eens zijn huis en bedrijf. Het enige wat ie deed is de boel weer quitte maken. (En hoe!)

Als je hem daarvoor zou moeten straffen dan zou je die anderen ook moeten straffen en eigenlijk nog wel erger, want de reden dat ze hem aanvielen, sloeg meestal helemaal nergens op
Een heer met stijl
  donderdag 18 maart 2010 @ 00:05:47 #142
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_79279579
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 22:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Een echte slechterik zoals Martine Hafkamp, Frits van Houten en Herman Hogendoorn deden dit namelijk meerdere malen: slecht doen tegen een onschuldige, soms zelfs puur voor hun eigen plezier of omdat ze zich verveelden. Dat zijn ware slechteriken.
Precies! Dit is nou ook de vergelijking die ik ook altijd maak. Ludo is slecht in zijn daden en heeft andere ethische normen dan de meeste mensen, maar op zijn manier is wraak altijd gerechtvaardigd. Alleen nu met Martijn gaat het helemaal nergens over.

Een echte schurk is iemand die zonder reden mensen oplicht, chanteert, misbruikt, etc. en dat met een gemene glimlach voor elkaar krijgt, zoals Frits van Houten, Martine Hafkamp, Herman Hogendoorn, Onno P. Wassenaar of andere soap schurken uit het verleden, zoals JR Ewing uit Dallas. Deze mensen hadden gewoon geen geweten. Ludo wel, ondanks dat hij vaak over de schreef gaat.

In dat opzicht is Barbara niets beter. Zij doet ook vreselijke dingen, waar ze dan wel later spijt van heeft, maar ze doet ze wel. Dat maakt haar helemaal geen slechterik, maar het maakt Ludo wel minder slechterik.
"U hoort nog van me!"
  donderdag 18 maart 2010 @ 00:25:39 #143
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_79280109
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:26 schreef DjinN het volgende:
Nina en Morris horen gewoon bijelkaar
Dit dus
Heerlijke chemie!
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  donderdag 18 maart 2010 @ 05:48:06 #144
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_79282344
Maxime is tof. Die lamme hand verhaallijn daarentegen, die nu al 1 jaar aan de gang is, is weerzinwekkend.

En krom. Die moorden in het sanatorium, die zijn na 1 week helemaal vergeten, maar we zullen eeuwig aan de prinses en haar lamme vlerk herinnerd worden.
  donderdag 18 maart 2010 @ 07:22:20 #145
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79282561
Ik kan echt niet meer tegen dat Nina - Martijn gebeuren. Zo ontzettend tenenkrommend, mijn hemel.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_79283036
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 05:48 schreef Perico het volgende:
Maxime is tof. Die lamme hand verhaallijn daarentegen, die nu al 1 jaar aan de gang is, is weerzinwekkend.

En krom. Die moorden in het sanatorium, die zijn na 1 week helemaal vergeten, maar we zullen eeuwig aan de prinses en haar lamme vlerk herinnerd worden.
Ja echt he...Nina met haar vissenogen blijft maar janken over dr lamme poot, maar over het sanatorium hoor je niemand meer. Charlie doet weer belachelijk vrolijk, Lucas gaat verder met Noud versieren terwijl die hele Marco net dood is (ze hadden niets meer, maar toch he), en laten we over Ronja maar niet spreken
Van Sjors begrijp ik overigens ook niets meer....make up your goddamn mind woman Kan me niet voorstellen dat haar buik ineenkeer zo snel is gegroeid maar ala, tis een soap he
  donderdag 18 maart 2010 @ 10:07:13 #147
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_79285602
Had Nina ook maar in dat sanatorium gelegen..

Dat ik haar ooit een best mooi meisje vond...het zal wel de irritante verhaallijn zijn dat ik een pesthekel aan prinses heb
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
  donderdag 18 maart 2010 @ 10:54:30 #148
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79286999
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 00:05 schreef Hogendoorn het volgende:

[..]

Precies! Dit is nou ook de vergelijking die ik ook altijd maak. Ludo is slecht in zijn daden en heeft andere ethische normen dan de meeste mensen, maar op zijn manier is wraak altijd gerechtvaardigd. Alleen nu met Martijn gaat het helemaal nergens over.

Een echte schurk is iemand die zonder reden mensen oplicht, chanteert, misbruikt, etc. en dat met een gemene glimlach voor elkaar krijgt, zoals Frits van Houten, Martine Hafkamp, Herman Hogendoorn, Onno P. Wassenaar of andere soap schurken uit het verleden, zoals JR Ewing uit Dallas. Deze mensen hadden gewoon geen geweten. Ludo wel, ondanks dat hij vaak over de schreef gaat.

In dat opzicht is Barbara niets beter. Zij doet ook vreselijke dingen, waar ze dan wel later spijt van heeft, maar ze doet ze wel. Dat maakt haar helemaal geen slechterik, maar het maakt Ludo wel minder slechterik.
barbara heeft door dat ze niet spoort dat ze die kanker heeft gefaked.
ludo bedreigt iedereen die hem maar een strobreed in de weg legt en als iemand dan hem een keer beetpakt met zn illegale handeltjes en dat soort dingen, dan laat ie ze uit de weg ruimen.
En hij had ooit zo'n periode dat ie inzag dat ie niet spoorde en dat hij alles anders ging doe nen dat heeft ie een jaar ofzo volgehouden en nu issie weer altijd alleen maar met slechte plannetjes bezig.
sorry hoor, maar die is echt wel een bad guy hoor. je kan zeggen dat hij er een andere moraal op nahoudt, maar hij is gewoon structureel illegaal/crimineel bezig.
  donderdag 18 maart 2010 @ 10:58:26 #149
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_79287135
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:34 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Hoe oud is Maxime?
-edit- ze is van 1962
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:00:56 #150
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79287233
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 10:58 schreef Marrije het volgende:

[..]

Hoe oud is Maxime?
-edit- ze is van 1962
48 dus. dat is oud om achter die danny aan te gaan. die gast speelt iemand van ehhh eind 20 ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')