Eens, nogmaals ze proberen zo het gebrek aan inhoud te compenseren. Daniel, Frits van Houten, Simon Dekker, Robert Alberts, Luigi Pavese en zelfs Arnie Alberts en Peter Kelder kwamen zeer zelden met hun blote bast in beeld. En toch verslaan ze Danny allemaal met gemak qua personage, in mijn optiek althans.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:56 schreef Countess het volgende:
Gaapp.. alweer een blote Danny. Die vent komt dag en nacht onder de douche uit, terwijl de rest in Meerdijk zich nooit lijkt te wassen.
Alles is een excuus om die blote bast in beeld te schuiven.
Ik had die Maxime keihard genomenquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:25 schreef DjinN het volgende:
Oh wat zou ik graag even met Danny geruild hebben
wanhopig oud wijf dat ze isquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:32 schreef DjinN het volgende:
WHAHA die sneue poging van Maxime om Danny ff in te palmen
Couldn't agree with you morequote:Op woensdag 17 maart 2010 20:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wanhopig oud wijf dat ze is
en morris en nina moeten gewoon trouwen ofzo
Flikker op man. Morris heeft haar vader gepoogd te vermoorden .quote:
Ja mooi kussen, wat zag dat er nep uit zeg!!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:32 schreef ThunderBitch het volgende:
Die buik van Sjors is wel ineens woest gegroeid.
En niet te vergeten zijn geweldige acteertalent, hij kan een houten paal op meesterlijke wijze vertolken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Eens, nogmaals ze proberen zo het gebrek aan inhoud te compenseren.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:49 schreef soapie het volgende:
[..]
Ja mooi kussen, wat zag dat er nep uit zeg!!!
En hoevaak heeft Ludo al geprobeert mensen om te leggen, chanteren, kapotmaken etc etc etc ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Flikker op man. Morris heeft haar vader gepoogd te vermoorden .
En http://googleads.g.doubleclick.net/aclk?sa=l&ai=B-pyHpjGhS_WUKsTZ-AaN8eWIDrPzl5YBh9fu1xDrufLnEvCTCRABGAIgq-yKAjgAUIv1kidgkZSPhfgXoAHbzOHqA7IBDGZvcnVtLmZvay5ubLoBCjEyMHg2MDBfYXPIAQLaAThodHRwOi8vZm9ydW0uZm9rLm5sL2Zvay9wb3N0X3JlcGx5LzE0MjY2OTQvNS8yNS83OTI2ODg1MOABAqkCKnBsXXUbtz7AAgHIAoHJzAyoAwHIAwX1AwABAMQ&num=2&sig=AGiWqtxFoGYPe_-7HyGybdfUk2SmyesLww&client=ca-pub-2528871629200530&adurl=http://www.alleenstaande-mamas.nl/link%3D1045&nm=3
ja ludo bleef hem net zo lang irriteren tot ie wel moest doorslaan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind Morris zoiets irritants en ranzigs hebben, Dex is niet veel beter overigens. Eigenlijk boeit het hele personage Nina me niet eens, maar ik heb gewoon graag dat alle Fischers de serie uit donderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |