SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de liefhebbers
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:00 schreef GSMboy het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de liefhebbersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
In de preview net van morgen zag je volgens mij dat Morris haar een zakdoekje gaf? dus ik denk idd ook wel dat Nina en Morris toch wel weer nader tot elkaar komenquote:Op maandag 15 maart 2010 20:12 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Als ik het zo zie hebben ze Morris niet voor niks terug in de serie gehaald, nu rent Nina vast huilend naar Morris
Alsjeblieft zegquote:Op maandag 15 maart 2010 21:22 schreef Apotheose het volgende:
[..]
In de preview net van morgen zag je volgens mij dat Morris haar een zakdoekje gaf? dus ik denk idd ook wel dat Nina en Morris toch wel weer nader tot elkaar komen
In zijn leren jack. `Blijf staan, ik ben politie!´quote:
De enige reden waarom Ludo überhaupt zo gefrustreerd doet is alleen maar omdat zijn lieve pwwwwrrrinsesjuuhh niet als eerste gered werd door Martijnquote:Op maandag 15 maart 2010 23:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Man! Wat was Ludo pathetisch en kleinzielig vandaag zeg, ik hoop dat ze hier geen gewoonte van gaan maken. Ludo de doortrapte zakenman die een onschuldige burgerman fysiek aanvalt op de wijze waarop de ene kleuter de andere aan zou kunnen vallen [ afbeelding ]
Die kunnen niet nadenken, er zijn 2 opties:quote:Op maandag 15 maart 2010 23:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Ludo met z'n 'je weet niet wat je m'n dochter hebt aangedaan'. Schrijvers, schrijvers![]()
Die schrijvers suggeren dat als ze als eerste gered was ze niet verlamd zo zijn wat betreft haar fijne motoriek doordat er dan niks op d'r was gevallen.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:12 schreef DjinN het volgende:
[..]
De enige reden waarom Ludo überhaupt zo gefrustreerd doet is alleen maar omdat zijn lieve pwwwwrrrinsesjuuhh niet als eerste gered werd door Martijn
Man wat een triest figuur is het zeg...iedere vader zou z'n eigen kind als eerste redden..maar nee...Ludo's prinsesje moet weer als eerste|
dat dus, tevens tvp.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Man! Wat was Ludo pathetisch en kleinzielig vandaag zeg, ik hoop dat ze hier geen gewoonte van gaan maken. Ludo de doortrapte zakenman die een onschuldige burgerman fysiek aanvalt op de wijze waarop de ene kleuter de andere aan zou kunnen vallen [ afbeelding ]
juh dat klopt, maar als Nina als eerste was gered, dan was misschien hetzelfde bij Dex overkomen en was die misschien nu verlamd aan zn benen oid.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die schrijvers suggeren dat als ze als eerste gered was ze niet verlamd zo zijn wat betreft haar fijne motoriek doordat er dan niks op d'r was gevallen.
Dit is bijna hetzelfde als de hulpverleners die bij de schipholramp kleine fouten hebben gemaakt publiekelijk stenigen hierom, het slaat gewoon driedubbels nergens op.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die kunnen niet nadenken, er zijn 2 opties:
-iemand redden
-iemand niet redden
De eerste is al bewonderenswaardig an sich, dat het niet helemaal vlekkeloos verloopt is niet meer dan logisch aangezien je je in een stressvolle situatie bevindt waarin geen mens weet hoe die zal reageren.
En laten we een ding niet vergeten, hij heeft haar alsnog gered, misschien niet zoals zou moeten, maar als ie niks had gedaan was ze er nog erger aan toe geweest.
Precies dat dusquote:Op maandag 15 maart 2010 23:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die kunnen niet nadenken, er zijn 2 opties:
-iemand redden
-iemand niet redden
De eerste is al bewonderenswaardig an sich, dat het niet helemaal vlekkeloos verloopt is niet meer dan logisch aangezien je je in een stressvolle situatie bevindt waarin geen mens weet hoe die zal reageren.
En laten we een ding niet vergeten, hij heeft haar alsnog gered, misschien niet zoals zou moeten, maar als ie niks had gedaan was ze er nog erger aan toe geweest.
Maar Morris is leukquote:Op maandag 15 maart 2010 20:12 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Als ik het zo zie hebben ze Morris niet voor niks terug in de serie gehaald, nu rent Nina vast huilend naar Morris
Dit dus iddquote:Op maandag 15 maart 2010 23:12 schreef DjinN het volgende:
[..]
De enige reden waarom Ludo überhaupt zo gefrustreerd doet is alleen maar omdat zijn lieve pwwwwrrrinsesjuuhh niet als eerste gered werd door Martijn
Man wat een triest figuur is het zeg...iedere vader zou z'n eigen kind als eerste redden...Ludo mag blij zijn dat dat kreng van em er vanaf is gekomen met slechts een lamme hand.
quote:Op maandag 15 maart 2010 23:16 schreef DjinN het volgende:
[..]
juh dat klopt, maar als Nina als eerste was gered, dan was misschien hetzelfde bij Dex overkomen en was die misschien nu verlamd aan zn benen oid.
Maar hoezo 'niet zoals zou moeten'? Elke weldenkende ouder zou als eerste zijn eigen kind hebben gered. Hell, ik red nog eerder mijn eigen huisdieren dan andermans kind. Logisch, toch? Hij heeft meer gedaan dan moet, die man is een held. En die wordt zo beloond. *insert dramamuziek en een wanhopig 'wat willen wij de jeugd van tegenwoordig leren met deze soapquote:Op maandag 15 maart 2010 23:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Je bent knettergek.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar hoezo 'niet zoals zou moeten'? Elke weldenkende ouder zou als eerste zijn eigen kind hebben gered. Hell, ik red nog eerder mijn eigen huisdieren dan andermans kind. Logisch, toch? Hij heeft meer gedaan dan moet, die man is een held. En die wordt zo beloond. *insert dramamuziek en een wanhopig 'wat willen wij de jeugd van tegenwoordig leren met deze soap' *
Omdat ?quote:
Andermans kind gaat bij mij toch voor, al zou het gevoelsmatig moeilijk zijn om mijn huisdier niet direct te redden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar hoezo 'niet zoals zou moeten'? Elke weldenkende ouder zou als eerste zijn eigen kind hebben gered. Hell, ik red nog eerder mijn eigen huisdieren dan andermans kind. Logisch, toch? Hij heeft meer gedaan dan moet, die man is een held. En die wordt zo beloond. *insert dramamuziek en een wanhopig 'wat willen wij de jeugd van tegenwoordig leren met deze soap' *
Ik denk het niet, eerlijk gezegd. Mijn katten zijn mij uitermate dierbaar en een heel belangrijk onderdeel van mijn leven. Ik kan me niet voorstellen dat ik voorbij mijn kat zou lopen, die dan zeker weten zou sterven, om een vreemde te redden. Maar het is me al vaker opgevallen dat het uitermate politiek incorrect is om die gedachte toe te geven, maar ja, ik ben geen heilige, ik geef het toequote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Andermans kind gaat bij mij toch voor, al zou het gevoelsmatig moeilijk zijn om mijn huisdier niet direct te redden.
Ik denk dat jij dat ook zou doen als puntje bij paaltje komt, toch?
Omdat?? Het leven van je huisdier boven dat van een kind stellen is compleet gestoord. Mensen met die gedachten mogen leien dat ze zelf ooit in de situatie komen waarin iemand eerst zijn acht russische hamsters uit het vuur haalt voordat die pleurisleijers verkoold zijn.quote:
Zoals zou moeten achteraf met de kennis van nu, namelijk dat Nina achteraf meer risico liep.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar hoezo 'niet zoals zou moeten'?
Dat gebeurd wel vaker hoor, net of iemand weer moet zeggen , let op je hand.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:50 schreef e-runner het volgende:
Toen Nina gisteren boos was en op het eind van alles stond in te pakken deed ze dat maar met een hand.
De andere hing er wat slap bij. Het leek ineens allemaal weer veel erger dan eerder
same here.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk het niet, eerlijk gezegd. Mijn katten zijn mij uitermate dierbaar en een heel belangrijk onderdeel van mijn leven. Ik kan me niet voorstellen dat ik voorbij mijn kat zou lopen, die dan zeker weten zou sterven, om een vreemde te redden. Maar het is me al vaker opgevallen dat het uitermate politiek incorrect is om die gedachte toe te geven, maar ja, ik ben geen heilige, ik geef het toe.
I totally agreequote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:38 schreef Apotheose het volgende:
[..]
same here.Huisdieren kunnen toch ook als een kind voor je zien. De dier is toch niet minder dan een mens?
Is niets mis mee, het ligt in het verlengde van het gebeurde in GTST, toch?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:09 schreef Scorpie het volgende:
Kan dat offtopic geblaat niet ergens anders? Dit is het GTST topic. Ik wil roddels en achterklap zien, geen politiek correct gelul over huisdieren of kinderen.
Maar Nina is ook een soort huisdier.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:14 schreef bobjuh het volgende:
Zou ook mijn eigen huisdier redden boven andermans kind.
Als ik Martijn was geweest had in Nina gewoon laten liggen en dood laten gaan
Maar dan was Dex toch heel zwaar gewond geraakt waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zoals zou moeten achteraf met de kennis van nu, namelijk dat Nina achteraf meer risico liep.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maar Nina is ook een soort huisdier.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:46 schreef J_TM het volgende:
*Noud is weer uit het ziekenhuis maar hij wil Lucas niet zien. Lucas is diep gekwetst; op deze manier wil hij ook geen vrienden met Noud zijn.
*Ludo loopt Martijn achterna en geeft hem een week om Meerdijk te verlaten. Martijn: "Je bent gestoord, ik ga nergens heen".
*Maxine, Nina en Dex arriveren op het moment dat Ludo Martijns vingers heeft gebroken. Dex: "Mij moet je pakken, ik was ook op de hoogte".
*En weer is Nina's vertrouwen beschaamd; voor straf loopt ze weg. Maar daar blijft het niet bij; Ludo wordt gearresteerd voor wat hij Martijn heeft aangedaan.
Welja joh, hij stuurt wel weer zo'n meneertje op de gevangenisbewaker af ofzo zodat ie weer kan ontsnappen op de meesterlijke Ludomanierquote:
dat is toch wel de grootste misvatting van de laatste 50 jaar. Hoe hypocriet ben je, met je 'een dier is niet minder dan een mens', terwijl je 's avonds van je biefstukje geniet, je 's morgens met je boterhammenzakje vol met brood met pastei of worst naar je werk gaat. Plus, waar leg je dan de grens. Sla je dan ook geen muggen kapot? Dat zijn toch ook dieren?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:38 schreef Apotheose het volgende:
[..]
same here.Huisdieren kunnen toch ook als een kind voor je zien. De dier is toch niet minder dan een mens?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:45 schreef Meike26 het volgende:
Ik hoop dat er aan het einde van dit seizoen een cliffhanger komt naar september, waarin Ludo weer vrij is en opnieuw wraak wil nemen tegen Martijn, maar ook tegen Irene nu.
Irene en Martijn gaan met de trein een weekendje weg (ervan uitgaande dat de laatste week GTST gesponsord word door de NS) naar Brussel, om te vieren dat ze weer bij elkaar zijn. Ludo krijgt hier lucht van en gaat vermomd achter ze staan bij het wachten op de trein. Wanneer de trein op Meerdijk CS aan komt rijden, geeft Ludo ze een duwtje *mislukt door de altijd alerte Martijn*....maar wat Ludo niet wist, was dat Ronja en Dex ook mee gingen en Dex gooit Ludo voor de trein.
In het volgend seizoen komt Ludo alsnog terug met een afdruk van een VIRM op zijn voorhoofd
Volgens mij donderde er later niks naar beneden op de plek waar hij had gelegen, of toch wel?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dan was Dex toch heel zwaar gewond geraakt waarschijnlijk?
En toch vind ik het een bagger ontwikkeling/verhaallijn/dinges.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Jack zit nu wel in een positie waarbij Ludo hem niet aankan, hij kan wellicht de hele zakenwereld manipuleren, maar de politie is voor hem altijd een instituut geweest die hij niet helemaal om zijn vinger kon winden.
Ludo kwam daarna wel verbaal weer sterk terug, daarin is ie Jack altijd de baas. Die moet het vooral hebben van zogenaamde 'stoere' blikkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
En toch vind ik het een bagger ontwikkeling/verhaallijn/dinges.
Ik geef toe, Jack kan wel heel stoer en ruig kijken. Beetje zo:quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ludo kwam daarna wel verbaal weer sterk terug, daarin is ie Jack altijd de baas. Die moet het vooral hebben van zogenaamde 'stoere' blikken
Ik vind het juist gespeeld, gemaakt en nep overkomenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik geef toe, Jack kan wel heel stoer en ruig kijken. Beetje zo:"vertel op".
Dat bedoelde ik ook.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind het juist gespeeld, gemaakt en nep overkomen
janine met dr kuttekopquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook.Bing doet dat ook altijd. Alsof hij denkt: "Ok...ik moet nu boos kijken". * fronst.
ze trekt altijd rotkoppenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:23 schreef vencodark het volgende:
Janine is mooi.Al vind ik haar rol niet veel bijzonders meer nee.
ach als ze een beetje nadenkt dan is het morgen toch uit met dexquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een vies meisje die Nina.
Ik schakel net in maar heeft ze nou met Morris liggen neuken ?
Als Stefano het met Dian of Bowien deed wou Ludo hem nooit meer zien maar nu prinsje Ludo keihard verraad hoor of zie je hem niet tegen Nina.
Morris nog meer.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zou Dex mooi inruilen voor Morris. Dex is irritant.
nina is grappigquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Morris nog meer.
Nina is eigenlijk irritant.
Nee zij sliep op de bank.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een vies meisje die Nina.
Ik schakel net in maar heeft ze nou met Morris liggen neuken ?
wat deed danny naakt in de buurt van maxime????quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Net die shortie gezien van morgen... die Maxime en Danny-verhaallijn is
En dat moet de zoon van de illustere Frits van Houten voorstellen, de kleinzoon van de grote Herman Hogendoorn.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:03 schreef Purdey het volgende:
Jack als rechercheur met wit shirt en spijkerbroek..Whoehaaa
En boete waarvoor dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:12 schreef Apotheose het volgende:
and that's it??? Een valse verklaring en die lul is weer vrije voeten?Geen boete oid?
Er is geen link tussen Jack en zijn vader/grootvader. Daar waar zij echt goede slechteriken waren is Jack gewoon een slappe stomme sul en zal dat wellicht altijd ook zo blijven.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:09 schreef Frey het volgende:
[..]
En dat moet de zoon van de illustere Frits van Houten voorstellen, de kleinzoon van de grote Herman Hogendoorn.
Sjors is echt mooi ja, maar ook veel te mooi voor Bing!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:56 schreef Countess het volgende:
Wat moet Sjors ook met zo´n saaie vent. Zij is veel te mooi voor hem.
Ik heb ook even in een deuk gelegenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Net die shortie gezien van morgen... die Maxime en Danny-verhaallijn is
quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:36 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik vind de kledingkeuze van rechercheur Jack toch met de dag gekker worden. Als je niet beter zou weten zou je je afvragen wie nou de verdachte is en wie de rechercheur. Gisteren was wel het toppunt toen hij Ludo in z'n witte t-shirtje verhoorde.What's next? Jack in korte broek? *denkt met weemoed terug aan rechercheur Bronkhorst*
Zijn lichaam is mooier dan dat van Danny. Maar van beide heren vind ik de gezichten dus helemaal niksquote:
Eens, nogmaals ze proberen zo het gebrek aan inhoud te compenseren. Daniel, Frits van Houten, Simon Dekker, Robert Alberts, Luigi Pavese en zelfs Arnie Alberts en Peter Kelder kwamen zeer zelden met hun blote bast in beeld. En toch verslaan ze Danny allemaal met gemak qua personage, in mijn optiek althans.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:56 schreef Countess het volgende:
Gaapp.. alweer een blote Danny. Die vent komt dag en nacht onder de douche uit, terwijl de rest in Meerdijk zich nooit lijkt te wassen.
Alles is een excuus om die blote bast in beeld te schuiven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |