ze trekt altijd rotkoppenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:23 schreef vencodark het volgende:
Janine is mooi.Al vind ik haar rol niet veel bijzonders meer nee.
ach als ze een beetje nadenkt dan is het morgen toch uit met dexquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een vies meisje die Nina.
Ik schakel net in maar heeft ze nou met Morris liggen neuken ?
Als Stefano het met Dian of Bowien deed wou Ludo hem nooit meer zien maar nu prinsje Ludo keihard verraad hoor of zie je hem niet tegen Nina.
Morris nog meer.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zou Dex mooi inruilen voor Morris. Dex is irritant.
nina is grappigquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Morris nog meer.
Nina is eigenlijk irritant.
Nee zij sliep op de bank.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een vies meisje die Nina.
Ik schakel net in maar heeft ze nou met Morris liggen neuken ?
wat deed danny naakt in de buurt van maxime????quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Net die shortie gezien van morgen... die Maxime en Danny-verhaallijn is
En dat moet de zoon van de illustere Frits van Houten voorstellen, de kleinzoon van de grote Herman Hogendoorn.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:03 schreef Purdey het volgende:
Jack als rechercheur met wit shirt en spijkerbroek..Whoehaaa
En boete waarvoor dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:12 schreef Apotheose het volgende:
and that's it??? Een valse verklaring en die lul is weer vrije voeten?Geen boete oid?
Er is geen link tussen Jack en zijn vader/grootvader. Daar waar zij echt goede slechteriken waren is Jack gewoon een slappe stomme sul en zal dat wellicht altijd ook zo blijven.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:09 schreef Frey het volgende:
[..]
En dat moet de zoon van de illustere Frits van Houten voorstellen, de kleinzoon van de grote Herman Hogendoorn.
Sjors is echt mooi ja, maar ook veel te mooi voor Bing!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:56 schreef Countess het volgende:
Wat moet Sjors ook met zo´n saaie vent. Zij is veel te mooi voor hem.
Ik heb ook even in een deuk gelegenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Net die shortie gezien van morgen... die Maxime en Danny-verhaallijn is
quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:36 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik vind de kledingkeuze van rechercheur Jack toch met de dag gekker worden. Als je niet beter zou weten zou je je afvragen wie nou de verdachte is en wie de rechercheur. Gisteren was wel het toppunt toen hij Ludo in z'n witte t-shirtje verhoorde.What's next? Jack in korte broek? *denkt met weemoed terug aan rechercheur Bronkhorst*
Zijn lichaam is mooier dan dat van Danny. Maar van beide heren vind ik de gezichten dus helemaal niksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |