15quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
48 dus. dat is oud om achter die danny aan te gaan. die gast speelt iemand van ehhh eind 20 ofzo?
Ik beweer ook niet dat Ludo geen slechterik is. Ik zeg alleen dat de daden van veel andere Meerdijkers niet veel beter zijn. Morris die zomaar een lichaam in een vuilcontainer dumpt en een moordaanslag op Ludo laat plegen, Barbara die iedereen constant heeft bedrogen door de jaren heen en alleen maar met zichzelf bezig is, Janine die haar vrienden zomaar op een boot laat opsluiten, Nina die Morris dood wil schieten, Laura die iemands lichaam tot twee keer toe mee helpt te verdwijnen. Moet ik doorgaan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
barbara heeft door dat ze niet spoort dat ze die kanker heeft gefaked.
ludo bedreigt iedereen die hem maar een strobreed in de weg legt en als iemand dan hem een keer beetpakt met zn illegale handeltjes en dat soort dingen, dan laat ie ze uit de weg ruimen.
En hij had ooit zo'n periode dat ie inzag dat ie niet spoorde en dat hij alles anders ging doe nen dat heeft ie een jaar ofzo volgehouden en nu issie weer altijd alleen maar met slechte plannetjes bezig.
sorry hoor, maar die is echt wel een bad guy hoor. je kan zeggen dat hij er een andere moraal op nahoudt, maar hij is gewoon structureel illegaal/crimineel bezig.
precies, en dat is wat GTST nodig heeft.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:37 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
bla bla bla .....Dat zijn pas schurken.
Dat is ook zo, zo ongeveer alle Meerdijkers hebben wel iets vreselijks gedaan. Maar dat maakt Ludo er niet beter op.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:37 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ik beweer ook niet dat Ludo geen slechterik is. Ik zeg alleen dat de daden van veel andere Meerdijkers niet veel beter zijn. Morris die zomaar een lichaam in een vuilcontainer dumpt en een moordaanslag op Ludo laat plegen, Barbara die iedereen constant heeft bedrogen door de jaren heen en alleen maar met zichzelf bezig is, Janine die haar vrienden zomaar op een boot laat opsluiten, Nina die Morris dood wil schieten, Laura die iemands lichaam tot twee keer toe mee helpt te verdwijnen. Moet ik doorgaan?
Ja, wellicht zagen zij allemaal in dat zij fout zaten, maar ze hebben het wel gedaan. Ludo doet wellicht meer vreselijke dingen en heeft er niet vaak spijt van, maar dat is meestal wel eerlijker dan al die Meerdijkers die beweren zo netjes te zijn, terwijl ze er ook wel pap van lusten.
Als ik Ludo bovendien vergelijk met echte slechteriken, zoals Frits van Houten, dan is het grote verschil dat Ludo altijd denkt dat hij uit zelfverweer handelt, ook al is dat helemaal niet waar en is het buiten proportioneel wat hij doet, maar mensen als Frits bedrogen en misbruikten alles en iedereen waar ze mee in aanraking komen en hadden er, in tegenstelling tot Ludo zo nu en dan, totaal geen enkele moeite mee. Dat zijn pas schurken.
Had Nina maar wel gewoon Morris door zijn kop geschoten.quote:
Maar als Isabella terugkomt met mogelijkerwijs Amy dan zal Amy nu groter zijn; die was toen ongeveer net zo oud als Sil.....quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:14 schreef DjinN het volgende:
Kan me niet voorstellen dat haar buik ineenkeer zo snel is gegroeid maar ala, tis een soap he
er zijn maar weinig vrouwen van 48 die do-able zijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
48 dus. dat is oud om achter die danny aan te gaan. die gast speelt iemand van ehhh eind 20 ofzo?
Reden slaat echt totaal nergens op!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:19 schreef Purdey het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)slag_bij_GTST__.html
Bron:Telegraaf
Ja, ook al heel snel nadat ze erin zijn. 2 jaar dan zeker.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:28 schreef charmed_angel het volgende:
Jammer dat ze eruit gaandomme keuze!!!
Die had zelfmoord gepleegd! Jemig dat je dat gemist hebt!quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:57 schreef soapie het volgende:
Waar is die Sil eigenlijk gebleven. Kijk sinds kort weer.....
Ja, met de vibrator van Lauraquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:59 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Die had zelfmoord gepleegd! Jemig dat je dat gemist hebt!
Ja, waarvan 2/3 binnen een jaar ook al weer weg wasquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:23 schreef J-net het volgende:
En een gezin met jongere kinderen past beter bij opgroeiende Rikki, Sil, Amy (als die blijft in de serie) en Valentijn. Op zich zit er iets leeftijdsverschil tussen maar dat heffen ze vast redelijk op
Net zoals ze toen Fos Fay en Florien erin gooiden, mede voor aansluiting met Nina.
Idd, ging teveel deepthroath .. kreeg ze er ook niet meer uit. En dat ding stond nog aan ook! Alles kapot van binnen.quote:
Ja zeg dat wel ..quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:01 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Idd, ging teveel deepthroath .. kreeg ze er ook niet meer uit. En dat ding stond nog aan ook! Alles kapot van binnen.
Wat?quote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:13 schreef Marrije het volgende:
Ik heb toch keihard kunnen lachen net.
Maxime die op Danny's kaartjes vroeg.
Regel maar via de receptie.
Kinky![]()
het verschil is dat ludo een psychopaat is, die doet alsof hij uit noodweer handelt.de anderen waren misschien wat opzettelijker slecht.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:37 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ik beweer ook niet dat Ludo geen slechterik is. Ik zeg alleen dat de daden van veel andere Meerdijkers niet veel beter zijn. Morris die zomaar een lichaam in een vuilcontainer dumpt en een moordaanslag op Ludo laat plegen, Barbara die iedereen constant heeft bedrogen door de jaren heen en alleen maar met zichzelf bezig is, Janine die haar vrienden zomaar op een boot laat opsluiten, Nina die Morris dood wil schieten, Laura die iemands lichaam tot twee keer toe mee helpt te verdwijnen. Moet ik doorgaan?
Ja, wellicht zagen zij allemaal in dat zij fout zaten, maar ze hebben het wel gedaan. Ludo doet wellicht meer vreselijke dingen en heeft er niet vaak spijt van, maar dat is meestal wel eerlijker dan al die Meerdijkers die beweren zo netjes te zijn, terwijl ze er ook wel pap van lusten.
Als ik Ludo bovendien vergelijk met echte slechteriken, zoals Frits van Houten, dan is het grote verschil dat Ludo altijd denkt dat hij uit zelfverweer handelt, ook al is dat helemaal niet waar en is het buiten proportioneel wat hij doet, maar mensen als Frits bedrogen en misbruikten alles en iedereen waar ze mee in aanraking komen en hadden er, in tegenstelling tot Ludo zo nu en dan, totaal geen enkele moeite mee. Dat zijn pas schurken.
dom wijf.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:13 schreef Marrije het volgende:
Ik heb toch keihard kunnen lachen net.
Maxime die op Danny's kaartjes vroeg.
Regel maar via de receptie.
Kinky![]()
Ja idd .. tis een fag.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dom wijf.
en dan danny doen of ie stoer is, terwijl ie een onwijze huilie is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:41 schreef Frey het volgende:
Morgen:Even tussen ons .. ben je gay?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This is what I love, and can't stop lovin'.
Get wasted at party's, from 9 till 7 in the morning.
jaquote:
Zul je toch iemand anders moeten zoeken.quote:
AHA! Jij was die anonieme fokker he! hehehequote:Op donderdag 18 maart 2010 20:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Zul je toch iemand anders moeten zoeken.![]()
Verder niets mis mee natuurlijk.
Dat!quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dom wijf.
en dan danny doen of ie stoer is, terwijl ie een onwijze huilie is
Nou hij mag van mij best vaker zonder shirtje rondlopenquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat!
Er is niets geils aan Danny.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |