quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:41 schreef Zeroku het volgende:
Onbekend bellen.
Verder is dat best schandalig om eerlijk te zijn.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:40 schreef tjoptjop het volgende:
Telefoon neemt ze op met "hoi tjoptjop" of "hallo?"
Onbekend bellen, en vragen met wie je spreekt.quote:
iemand anders onbekend laten bellen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Onbekend bellen, en vragen met wie je spreekt.
Goede strategiequote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Onbekend bellen, en vragen met wie je spreekt.
Dat, en dat. Geniaal topicquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:41 schreef Zeroku het volgende:
Onbekend bellen.
Verder is dat best schandalig om eerlijk te zijn.
Dat dus. En als ze der naam zegt zegt die gene gewoon: owh.. dan heb ik het verkeerde nummer.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:42 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
iemand anders onbekend laten bellen.
quote:Today, a guy from my school came into my work. I knew him but forgot his name. I didn’t want to be rude and ask for his name when he probably expected me to know it. So, thinking I was clever, I said “How do you spell your name again?”. His name was Rob. FML
Dat rijmt op vulva.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:43 schreef Jeebus het volgende:
Heet ze niet toevallig Mulva?
"Ik wil je niet langer 'liefste' noemen, dus hoe heet je eigenlijk?"quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zeg dat je geen zin meer hebt om haar telkens met "mooiste/liefste meisje van deze aardbol" aan te spreken en vraag (eventueel met de toevoeging "nogmaals") om haar naam.
Dat volstaat toch ook.... en naar alle waarschijnlijkheid leest zij of 1 van haar vriendinnen dit topic wel, en ben je gewoon fijn het lul. Gaat ze extra narren door je om haar naam te vragen etc.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:45 schreef Karina het volgende:
Wat zeg je nu dan tegen haar? Hee dinges?
Zo problematisch is dat niet. Ik heb zoveel gesprekken waarbij ik nooit de naam van de gesprekspartner zeg (die ik dan wel weetquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:45 schreef Karina het volgende:
Wat zeg je nu dan tegen haar? Hee dinges?
Daar staat je voornaam niet opquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:44 schreef Sandertje23 het volgende:
Even vragen of je dr foto op de ID/rijbewijs/ov kaart mag zien
Geen gemeenschappelijke kennissen. En het moment dat ik vrienden van haar ontmoet hoop ik de naam al te wetenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Probeer het trouwens via bekenden te spelen, zo kwam ik uiteindelijk achter.
Yeah true, kwam ik later ook achterquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:50 schreef Civilian het volgende:
[..]
Daar staat je voornaam niet opalleen de letter.
dat!! En vergeet je nr melder niet uit te zetten.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:43 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dat dus. En als ze der naam zegt zegt die gene gewoon: owh.. dan heb ik het verkeerde nummer.
Iemand anders laten bellen is inderdaad the way to go. Ik geef wel eens goede tipsquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:57 schreef tjoptjop het volgende:
Ik laat denk ik morgen iemand bellen. Die tip om het met nicks e.d. via hyves te regelen vin dik te complex. En complexiteit is een pain in the ass.
Zelf ben ik normaal gesproken heel goed in namen, alleen deze is er compleet bij in geschotenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:57 schreef Karina het volgende:
Het lijkt me wel kut trouwens. Ik heb het vaak op mijn werk, dan sta ik in de lift of zo en roept iemand "He Karina, hoe is het" en dan denk ik "hoe heet jij ook alweer".
Dan weet je dus meteen hoe het zitquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:51 schreef _Arual_ het volgende:
ID vragen heeft ook geen zin hoor. Zat mensen wiens roepnaam een verbastering is van de doopnamen. Mijn roepnaam heeft zelfs niks te maken met mijn doopnaam. Ik zou heel raar kijken als iemand me na een aantal dates met mijn eerste doopnaam aan zou spreken.
Ik noem haar nu gewoon niks. Zo vreemd is dat toch niet? Ik heb genoeg gesprekken waarbij ik nooit de naam van de gesprekspartner laat vallen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:57 schreef Ireyon het volgende:
Laat een onbekende vriend haar bellen en zeggen "Hoi, spreek ik met Carla?", "Nee, dit is .. ". Desnoods laat je die vriend er een "Met wie spreek ik dan?" aan toevoegen.
Maar afhankelijk van je stijl kun je haar ook gewoon 'meisje' blijven noemen natuurlijk.
"Ja prima, met jou?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:57 schreef Karina het volgende:
Het lijkt me wel kut trouwens. Ik heb het vaak op mijn werk, dan sta ik in de lift of zo en roept iemand "He Karina, hoe is het" en dan denk ik "hoe heet jij ook alweer".
klopt, ik heb het ook wel eens hoor, ook voor mijn werk ga ik dan eens een paar dagen met iemand om en dan na 4 dagen weet ik nog haar/zijn naam nietquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:59 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik noem haar nu gewoon niks. Zo vreemd is dat toch niet? Ik heb genoeg gesprekken waarbij ik nooit de naam van de gesprekspartner laat vallen.
En ik weet ook precies hoe dat is gegaan bij jou, op een gegeven moment duurt het zo lang, dat het gewoon niet meer kan om het te vragen, dan denk je: had ik het maar na een uurtje of zo meteen gevraagd.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:58 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zelf ben ik normaal gesproken heel goed in namen, alleen deze is er compleet bij in geschoten![]()
Zelfs mensen waar ik ooit een paar jaar terug mee gewerkt heb voor een korte periode weet ik meestal nog wel bij naam.
Ja, maar meestal beginnen ze een heel gesprek en ik maar denken, hoe heet je nou, maar er komen bij mij altijd zoveel mensen langs (ze komen bij mij hun laptop/telefoon/etc. ophalen) dat ik echt niet alle namen kan onthouden.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:00 schreef Neroje het volgende:
[..]
"Ja prima, met jou?"
Valt wel mee toch dan?
Ja, of ze antwoord met "wil je me bij m'n normale naam noemen"quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:04 schreef Farenji het volgende:
Verzin gewoon een of ander koosnaampje voor haar, en blijf haar consequent zo noemen, totdat ze boos wordt en zegt: "Hey! Ik heet <naam> hoor!!"
Indd, dat is gewoon beste oplossing. Kan niet fout gaan.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:08 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ja, of ze antwoord met "wil je me bij m'n normale naam noemen"
pwnd!
Dus nee, dit wordt em niet. Vooralsnog wint het telefoontje
Tekst op het blaadje:quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:21 schreef Crazy Harry het volgende:
Afhankelijk of je bij je dates ook in de huiselijke sfeer komt is de oplossing misschien om een spel te gaan spelen waarbij de score met pen en papier bijgehouden moet worden.
Dan kan je haar vragen om de scores bij te houden en jullie namen dus op het blaadje te schrijven.
Yahtzee en Scrabble zijn voorbeelden van spellen waarbij dat moet.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:10 schreef LXIV het volgende:
Ik raad je aan ZO SNEL MOGELIJK gewoon haar naam te vragen.
Ik heb namelijk precies hetzelfde, en hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt om dit alsnog te doen. Stel je voor dat ze nu beledigd zou is. Hoe zou dat dan wel niet zijn na drie maanden, of na de eerste sex.
Wij hebben nu twee kinderen, en ik kan het écht niet meer maken om te vragen hoe ze heeft. Ik noem haar altijd 'schatje' of 'liefje' en lul er wat omheen, maar eigenlijk voel ik me permanent lullig.
Dus door die zure appel heen en vragen hoe ze heet. Voordat het te laat is.
Die grap was gelukkig nog niet gemaakt in dit topic:quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:33 schreef VonHinten het volgende:
Theo Maassen had hier een trucje voor, die vroeg tijdens de seks altijd: "Hé hoe spel je je naam eigenlijk? Ow.. E-L-S."
En dan blijkt het "Greta" te zijn o.i.d. en denkt ze voor altijd dat je het een mooie naam vindtquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:35 schreef skudkind het volgende:
Bekend probleem. Ben zelf ook een keer de naam van een meisje na de eerste date vergeten. Ik heb haar toen gesmst dat ze een mooie naam heeft en gevraagd of ze me kon vertellen wat het betekent.
De betekenis gelijk in google gepleurd en heb haar naam op die manier kunnen opsporen.
Ja, of ze verwacht dat jij haar voorstelt, dan ben je helemaal de lul.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:46 schreef ooge het volgende:
zorgen dat je in de buurt bent van een vriend, hopen dat ze zichzelf voorstelt en dan goed mee luisteren.
Dit vind ik een goed ideequote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:15 schreef mgerben het volgende:
Opbellen in een iets lawaaiïge omgeving zodat je kunt doen alsof je de andere kant niet goed verstaat.
Zij neemt op met 'hoi poppie' oid.
Jij doet alsof je verwacht had je zus of een andere niet-bedreigende vrouw aan de lijn te krijgen. Vanwege de storing op de achtergrond hoor je niet direct dat zij het is en dus vraag je 'wie is dit?' of 'Marloes?' (als je zus marloes heet)
En dan leg je uit dat je het verkeerde nummer hebt gekozen (maar uiteraard ben je blij haar te horen).
Dan staat er vaak alleen een "X" onder. Schiet je ook niets mee op.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Vraag haar emailadres. Als daar d'r naam al niet in zit, stuur je een berichtje waarin je iets vraagt. Ze stuurt een berichtje terug en bam.
Als afzender in de inboxquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan staat er vaak alleen een "X" onder. Schiet je ook niets mee op.
Zou je zeggen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Vraag haar emailadres. Als daar d'r naam al niet in zit, stuur je een berichtje waarin je iets vraagt. Ze stuurt een berichtje terug en bam.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:10 schreef LXIV het volgende:
Ik raad je aan ZO SNEL MOGELIJK gewoon haar naam te vragen.
Ik heb namelijk precies hetzelfde, en hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt om dit alsnog te doen. Stel je voor dat ze nu beledigd zou is. Hoe zou dat dan wel niet zijn na drie maanden, of na de eerste sex.
Wij hebben nu twee kinderen, en ik kan het écht niet meer maken om te vragen hoe ze heeft. Ik noem haar altijd 'schatje' of 'liefje' en lul er wat omheen, maar eigenlijk voel ik me permanent lullig.
Dus door die zure appel heen en vragen hoe ze heet. Voordat het te laat is.
Maar voor dat je het mailtje opent staat haar naam al als afzenderquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:57 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Zou je zeggen.
Maar ik ken dus iemand die het nodig vind haar naam eronder te zetten (zowel mail als SMS), want je weet toch wie ik ben zegt ze dan.
Hahaha
Ja of "MissyXus"quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:55 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Als afzender in de inbox
Het is idd ook een idee
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:22 schreef tjoptjop het volgende:
Hmmm...
Ik kreeg een smsje van haar waar ze met haar naam afsloot ipv de gebruikelijke x(xx)
Verdacht, zou ze op Fok zitten
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:22 schreef tjoptjop het volgende:
Hmmm...
Ik kreeg een smsje van haar waar ze met haar naam afsloot ipv de gebruikelijke x(xx)
Wat een anti-climaxquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:22 schreef tjoptjop het volgende:
Hmmm...
Nu hopen dat het geen test is en ze stiekem een andere naam onder het sms'je heeft gezetquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:28 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Sorry, kan het niet smeuiger maken dan het is
Hmmm.... niet aan gedachtquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nu hopen dat het geen test is en ze stiekem een andere naam onder het sms'je heeft gezet
Ja!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:41 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hmmm.... niet aan gedacht![]()
Zijn vrouwen zo? Nee toch?
Ja, dat je er dan pas achterkomt dat je (binnen vijf minuten) toekomstige vrouw toch eigenlijk met een piemel geboren was...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:43 schreef Stali het volgende:.
Het lijkt me wel een bak dat je haar naam pas weet bij het zien van de trouwakte. En dan zo'n oh-aha-blik. Schitterend.
Ik deel je fantasie niet helemaal toch.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, dat je er dan pas achterkomt dat je (binnen vijf minuten) toekomstige vrouw toch eigenlijk met een piemel geboren was...
"Hallo, ik ben Henk".quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, dat je er dan pas achterkomt dat je (binnen vijf minuten) toekomstige vrouw toch eigenlijk met een piemel geboren was...
Man.. meet womenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:41 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hmmm.... niet aan gedacht![]()
Zijn vrouwen zo? Nee toch?
Hij spreekt uit ervaringquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:47 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik deel je fantasie niet helemaal toch.
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:25 schreef tjoptjop het volgende:
Even een kleine (laatste) update. Heb een kennis laten bellen als zogenaamd verkeerd gedraaid nummer. Naam is hetzelfde als onder het sms'je. Het was dus geen valstrik.
Enig alternatief is dat ze weet heeft van dit topic en dubbel een andere naam heeft gebruikt. Want zo uit het niets die naam onder het smsje vond ik wel enigszins verdacht. Enfin, komende week weer afgesproken, we zullen zien
tot zover een goede afloop voor mij, helaas voor jullie iets minder boeiend
Hij moet eerst even mijn adviezen opvolgen om daar achter te komenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:27 schreef Valluik het volgende:
Hoe heet ze nou dan![]()
Ik word nieuwsgierig!
Goeie tip, deze onthoud ik.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:15 schreef mgerben het volgende:
Opbellen in een iets lawaaiïge omgeving zodat je kunt doen alsof je de andere kant niet goed verstaat.
Zij neemt op met 'hoi poppie' oid.
Jij doet alsof je verwacht had je zus of een andere niet-bedreigende vrouw aan de lijn te krijgen. Vanwege de storing op de achtergrond hoor je niet direct dat zij het is en dus vraag je 'wie is dit?' of 'Marloes?' (als je zus marloes heet)
En dan leg je uit dat je het verkeerde nummer hebt gekozen (maar uiteraard ben je blij haar te horen).
En als ze dit topic inderdaad leest weet ze nu helemaal zeker dat jij 't bent.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:25 schreef tjoptjop het volgende:
Enig alternatief is dat ze weet heeft van dit topic en dubbel een andere naam heeft gebruikt. Want zo uit het niets die naam onder het smsje vond ik wel enigszins verdacht.
Niet alle gleufdieren laten dergelijk intelligent gedrag zien in het wildquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:45 schreef heksehiel het volgende:
Als zij je tjoptjop noemt als je belt en ze vindt je echt leuk, dan is het toch niet zo heel vreemd dat ze een keer op 'tjoptjop' gegoogled heeft en hier uit komt?![]()
Ik zou dus maar oppassen met wat je post, want de kans is idd groot dat ze je hele postgeschiedenis al heeft nageplozen
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:50 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Niet alle gleufdieren laten dergelijk intelligent gedrag zien in het wild
Maar in gevangenschap herstellen ze zich vaak wonderwel.
Leg is uit.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:50 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dudequote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:50 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nou, dat dergelijke intelligentie niet de norm is bij een vrije vrouw, maar dat een gleufdier (= vrouw) in gevangenschap (= aan de hand van de man) zich doorgaans vrij goed herpakt.quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:43 schreef Stali het volgende:
.
Het lijkt me wel een bak dat je haar naam pas weet bij het zien van de trouwakte. En dan zo'n oh-aha-blik. Schitterend.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En hoe moet ik jouw reactie plaatsen in de context van mijn post? Want de logica ontbreekt mij totaal.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:23 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nou, dat dergelijke intelligentie niet de norm is bij een vrije vrouw, maar dat een gleufdier (= vrouw) in gevangenschap (= aan de hand van de man) zich doorgaans vrij goed herpakt.
A: Wat was je naam ookalweer?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:26 schreef Joosterd het volgende:
Zeg dat je haar achternaam bent vergeten , grote kans dat ze de voornaam ook zegt
Inderdaadquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:29 schreef mstr het volgende:
[..]
A: Wat was je naam ookalweer?
B: <naam>, hoezo?
A: Ik bedoelde je achternaam, die ben ik vergeten..
B: <achternaam>
Opgelost.
Maar dan kunnen we de volgende met dit probleem ook naar dit topic verwijzen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:32 schreef heksehiel het volgende:
TS weet de naam inmiddels. Mensen die posten zonder een topic door te lezen
Als het zo makkelijk zou zijn, zouden niet zoveel topics met elke keer dezelfde onderwerpen worden geopendquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar dan kunnen we de volgende met dit probleem ook naar dit topic verwijzen.
Ik hoop ook niet dat er zoveel sukkels zijn die dit probleem hebben.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk zou zijn, zouden niet zoveel topics met elke keer dezelfde onderwerpen worden geopendMen wil persoonlijke aandacht voor zijn/haar wereldprobleem en niet doorverwezen worden naar een topic van een ander.
Of vraag: 'heb jij eigenlijk meerdere voornamen, wat is je volledige naam?'quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:26 schreef Joosterd het volgende:
Zeg dat je haar achternaam bent vergeten , grote kans dat ze de voornaam ook zegt
Ja, dat snap ik tochquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:24 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En hoe moet ik jouw reactie plaatsen in de context van mijn post? Want de logica ontbreekt mij totaal.
more likequote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:29 schreef mstr het volgende:
[..]
B: <naam>, hoezo?
A: Ik bedoelde je achternaam, die ben ik vergeten..
B: <achternaam>
Opgelost.
Niet elke vrouw is zo strontbijdehand.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:01 schreef amata het volgende:
[..]
more like
B: Je weet mijn naam niet?
A: Oeps, nee haha ik bedoel je achternaam!
B: ..say my name motherfucker
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens pas een aflevering van Seinfeld gekeken waarin Jerry de naam van het meisje waar hij mee aan het daten is niet weet.
errr.....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:45 schreef heksehiel het volgende:
Als zij je tjoptjop noemt als je belt en ze vindt je echt leuk, dan is het toch niet zo heel vreemd dat ze een keer op 'tjoptjop' gegoogled heeft en hier uit komt?![]()
Ik zou dus maar oppassen met wat je post, want de kans is idd groot dat ze je hele postgeschiedenis al heeft nageplozen
Dat lijkt me duidelijk, maar iig hierover:quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:29 schreef tjoptjop het volgende:
errr.....
Waar heb je het in godsnaam over
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:40 schreef tjoptjop het volgende:
Telefoon neemt ze op met "hoi tjoptjop"
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk, maar iig hierover:
[..]
Gezien dequote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:33 schreef tjoptjop het volgende:![]()
Snappen vrouwen niet dat dat aangepast aan een nick is
Ik hoop het voor haar..quote:
Wat raar om dat te doen. Ik zou nooit oneven id's uitdelen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:47 schreef Heremeteit het volgende:
Ik geef m'n chicks altijd gewoon een nummer. Een uniek incrementeel id is immers een betere manier om iemand te identificeren dan een naam die door meerdere personen gedragen kan worden.
"Hee 527, ga eens ff snel koken!"
Juist wel. Anders kun je de speciale gevallen nooit een priemgetal als id geven.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat raar om dat te doen. Ik zou nooit oneven id's uitdelen.
Juist wel, want die geef je een 2.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:54 schreef Heremeteit het volgende:
Juist wel. Anders kun je de speciale gevallen nooit een priemgetal als id geven.
Ik weet niet of vrouwen dat niet begrijpen, maar ik deed dat niet iig en ging er vanuit dat jij in het dagelijks leven jezelf ook Tjoptjop noemde.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:33 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
![]()
Snappen vrouwen niet dat dat aangepast aan een nick is
Dat is wel erg. Maar vooruit, ik vergeef het jequote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik weet niet of vrouwen dat niet begrijpen, maar ik deed dat niet iig en ging er vanuit dat jij in het dagelijks leven jezelf ook Tjoptjop noemde.Vandaar ook mijn post. Maar het is me nu helder.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik weet niet of vrouwen dat niet begrijpen, maar ik deed dat niet iig en ging er vanuit dat jij in het dagelijks leven jezelf ook Tjoptjop noemde.Vandaar ook mijn post. Maar het is me nu helder.
Okee, maar nu even serieus?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:40 schreef heksehiel het volgende:
Hoe vaak noem jij jezelf heksehiel buiten fok?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat was me wel duidelijk, maar sommige mensen hebben nou eenmaal kansloze bijnamen, maar zijn daar zo trots op dat ze die zelf ook gaan hanterenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:43 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
![]()
Maar nee, dat is niet m'n echte naam
Nooit. Maar ik maak dan ook nooit een topic aan waarin ik verwarring schep door te zeggen dat iemand de telefoon beantwoord door te zeggen 'hey heksehiel, wat heerlijk dat je belt'quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe vaak noem jij jezelf heksehiel buiten fok?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nooit. Maar ik maak dan ook nooit een topic aan waarin ik verwarring schep door te zeggen dat iemand de telefoon beantwoord door te zeggen 'hey heksehiel, wat heerlijk dat je belt'En als ik het al zo zou omschrijven, dan zou ik heksehiel schuingedrukt hebben of <naam> neergezet hebben.
Anya kan ook danquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:42 schreef honda1990 het volgende:
Hopen dat je niet vraagt hoe spel je je naam, dat ze zegt van anja![]()
Het ging mij om het feit dat er al 5 mensen in 1 topic dezelfde "grap" hebben gemaaktquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:08 schreef Kimsywimsy het volgende:
[..]
Anya kan ook dan![]()
Vermakelijk topic btw.
You're so busted!quote:Op maandag 10 mei 2010 01:52 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
sstttt..... straks denken bepaalde vrouwen in dit topic nog dat ik mezelf date
Be-paal-de vrouwen denken.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:52 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
sstttt..... straks denken bepaalde vrouwen in dit topic nog dat ik mezelf date
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 07:57 schreef Laydina het volgende:
Naam onder sms ipv de gebruikelijke XXX, dat betekend dat ze afstand neemt van je!
Maar wel interessant.quote:
Omdat je ons allemaal natuurlijk wel enorm nieuwsgierig hebt gemaakt. Nu willen we haar naam weten ookquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:20 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Omdat je ons allemaal natuurlijk wel enorm nieuwsgierig hebt gemaakt. Nu willen we haar naam weten ook
quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:20 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Omdat je ons allemaal natuurlijk wel enorm nieuwsgierig hebt gemaakt. Nu willen we haar naam weten ook
Alsof vrouwen nooit namen vergetenquote:Op maandag 10 mei 2010 10:54 schreef Diepzinnig het volgende:
Dit is behoorlijk grappig.mannen zijn ook echte nerds.
Je bent niet bepaald diepzinnig...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:02 schreef Diepzinnig het volgende:
Wat denk jezelf,ts is een sukkel zal dus nooit wat worden.
Ik vergeet geen naam van iemand die ik leuk vind.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:04 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Alsof vrouwen nooit namen vergeten
[..]
Je bent niet bepaald diepzinnig...
Net zoveel waarde als de rest van dit topicquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:00 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
En wat voor toegevoegde waarde heeft het voor jou?
... neemt u tot uw wettige echgenote, [die en die]...quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:28 schreef vaagjunior het volgende:
Vraag me af of TS nog steeds iets heeft met dit meisje
2010 sms-te:"Wat is whatsapp!?"quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:41 schreef Neejman het volgende:
Op whatsapp kan je iemand naam toch zien als hij die ingevuld heeft?
Nee. WhatsApp geeft de naam weer die je in je telefoon hebt staan. WhatsApp gebruikt je contactenlijst. Als je het nummer niet in de contactenlijst hebt staan dan zal je ook geen naam zien, slechts het nummer.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:41 schreef Neejman het volgende:
Op whatsapp kan je iemand naam toch zien als hij die ingevuld heeft?
Toch wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Nee. WhatsApp geeft de naam weer die je in je telefoon hebt staan. WhatsApp gebruikt je contactenlijst. Als je het nummer niet in de contactenlijst hebt staan dan zal je ook geen naam zien, slechts het nummer.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:43 schreef mister.bucket het volgende:
[..]
2010 sms-te:"Wat is whatsapp!?"
Hier wel. Android.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
bij Android in ieder geval niet. weet niet hoe andere platformen ermee omgaan...
Algehele update, na een half jaartje ofzo strandde het.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:30 schreef .PRISM het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen? (Geen zin om heel het topic te lezen).
Jammer, maar ze is nu dus single? Heeft ze FB?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:31 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Algehele update, na een half jaartje ofzo strandde het.
Belangrijker... hoe heet zequote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:32 schreef .PRISM het volgende:
[..]
Jammer, maar ze is nu dus single? Heeft ze FB?
Ze kwam er achter dat jij haar naam niet wist?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:31 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:36 schreef Fortune_Cookie het volgende:
1. Maak met uw rechterhand een vuist.
2. Strek uw rechterwijsvinger.
3. Breng de rechteronderarm naar de borst en draai de pols naar binnen toe, zodat u naar uzelf wijst.
4. Zeg luid en duidelijk uw naam. Denk om de articulatie, en herhaal desnoods twee maal.
5. Beweeg uw rechteronderarm nu geleidelijk en zónder onverwachte bewegingen naar het subject en strek uw pols weer zodat deze in lijn loopt met de onderarm.
6. U wijst nu naar het subject. Als het goed is, zal het subject nu begrijpen dat hij/zij nu zijn/haar naam dient uit te spreken. Mocht het nog niet lukken: herhaal stappen 1 t/m 6
ja hoe heet ze nou partypooper. Je weet dat sommige mensen hier al 3 jaar op wachten?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:31 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Mag ik je id ff zien ?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:40 schreef tjoptjop het volgende:
Ik zit met een klein probleempje. Heb nu een aantal succesvolle dates gehad met een leuke meid en het lijkt erop dat het wat serieuzer wordt.
Probleem is echter, ik heb geen flauw idee hoe ze heetZij weet wel hoe ik heet, en ze heeft het aan het begin gezegd, alleen compleet vergeten.
Ik zit hier nu al een tijdje meebot vragen "hoe heet je ook alweer" lijkt me niet echt een goede strategie. Ze staat in m'n telefoon als "meisje" dus aan haar vragen of ze haar nummer er voor me inzet is ook niet aan de orde
Telefoon neemt ze op met "hoi tjoptjop" of "hallo?" en om nu haar portemonnee te rollen om op haar ID te kijken gaat me iets te ver.
Fuck, iemand tips?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |