Alsof vrouwen nooit namen vergetenquote:Op maandag 10 mei 2010 10:54 schreef Diepzinnig het volgende:
Dit is behoorlijk grappig.mannen zijn ook echte nerds.
Je bent niet bepaald diepzinnig...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:02 schreef Diepzinnig het volgende:
Wat denk jezelf,ts is een sukkel zal dus nooit wat worden.
Ik vergeet geen naam van iemand die ik leuk vind.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:04 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Alsof vrouwen nooit namen vergeten
[..]
Je bent niet bepaald diepzinnig...
Net zoveel waarde als de rest van dit topicquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:00 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
En wat voor toegevoegde waarde heeft het voor jou?
... neemt u tot uw wettige echgenote, [die en die]...quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:28 schreef vaagjunior het volgende:
Vraag me af of TS nog steeds iets heeft met dit meisje
2010 sms-te:"Wat is whatsapp!?"quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:41 schreef Neejman het volgende:
Op whatsapp kan je iemand naam toch zien als hij die ingevuld heeft?
Nee. WhatsApp geeft de naam weer die je in je telefoon hebt staan. WhatsApp gebruikt je contactenlijst. Als je het nummer niet in de contactenlijst hebt staan dan zal je ook geen naam zien, slechts het nummer.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:41 schreef Neejman het volgende:
Op whatsapp kan je iemand naam toch zien als hij die ingevuld heeft?
Toch wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Nee. WhatsApp geeft de naam weer die je in je telefoon hebt staan. WhatsApp gebruikt je contactenlijst. Als je het nummer niet in de contactenlijst hebt staan dan zal je ook geen naam zien, slechts het nummer.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:43 schreef mister.bucket het volgende:
[..]
2010 sms-te:"Wat is whatsapp!?"
Hier wel. Android.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
bij Android in ieder geval niet. weet niet hoe andere platformen ermee omgaan...
Algehele update, na een half jaartje ofzo strandde het.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:30 schreef .PRISM het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen? (Geen zin om heel het topic te lezen).
Jammer, maar ze is nu dus single? Heeft ze FB?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:31 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Algehele update, na een half jaartje ofzo strandde het.
Belangrijker... hoe heet zequote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:32 schreef .PRISM het volgende:
[..]
Jammer, maar ze is nu dus single? Heeft ze FB?
Ze kwam er achter dat jij haar naam niet wist?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:31 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:36 schreef Fortune_Cookie het volgende:
1. Maak met uw rechterhand een vuist.
2. Strek uw rechterwijsvinger.
3. Breng de rechteronderarm naar de borst en draai de pols naar binnen toe, zodat u naar uzelf wijst.
4. Zeg luid en duidelijk uw naam. Denk om de articulatie, en herhaal desnoods twee maal.
5. Beweeg uw rechteronderarm nu geleidelijk en zónder onverwachte bewegingen naar het subject en strek uw pols weer zodat deze in lijn loopt met de onderarm.
6. U wijst nu naar het subject. Als het goed is, zal het subject nu begrijpen dat hij/zij nu zijn/haar naam dient uit te spreken. Mocht het nog niet lukken: herhaal stappen 1 t/m 6
ja hoe heet ze nou partypooper. Je weet dat sommige mensen hier al 3 jaar op wachten?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:31 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Mag ik je id ff zien ?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:40 schreef tjoptjop het volgende:
Ik zit met een klein probleempje. Heb nu een aantal succesvolle dates gehad met een leuke meid en het lijkt erop dat het wat serieuzer wordt.
Probleem is echter, ik heb geen flauw idee hoe ze heetZij weet wel hoe ik heet, en ze heeft het aan het begin gezegd, alleen compleet vergeten.
Ik zit hier nu al een tijdje meebot vragen "hoe heet je ook alweer" lijkt me niet echt een goede strategie. Ze staat in m'n telefoon als "meisje" dus aan haar vragen of ze haar nummer er voor me inzet is ook niet aan de orde
Telefoon neemt ze op met "hoi tjoptjop" of "hallo?" en om nu haar portemonnee te rollen om op haar ID te kijken gaat me iets te ver.
Fuck, iemand tips?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |