Dat was me wel duidelijk, maar sommige mensen hebben nou eenmaal kansloze bijnamen, maar zijn daar zo trots op dat ze die zelf ook gaan hanterenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:43 schreef tjoptjop het volgende:
[..]

Maar nee, dat is niet m'n echte naam
 Ik had je in die categorie mensen geplaatst
  Ik had je in die categorie mensen geplaatst  

Nooit. Maar ik maak dan ook nooit een topic aan waarin ik verwarring schep door te zeggen dat iemand de telefoon beantwoord door te zeggen 'hey heksehiel, wat heerlijk dat je belt'quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe vaak noem jij jezelf heksehiel buiten fok?
 En als ik het al zo zou omschrijven, dan zou ik heksehiel schuingedrukt hebben of <naam>  neergezet hebben.
  En als ik het al zo zou omschrijven, dan zou ik heksehiel schuingedrukt hebben of <naam>  neergezet hebben.

quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:59 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nooit. Maar ik maak dan ook nooit een topic aan waarin ik verwarring schep door te zeggen dat iemand de telefoon beantwoord door te zeggen 'hey heksehiel, wat heerlijk dat je belt'En als ik het al zo zou omschrijven, dan zou ik heksehiel schuingedrukt hebben of <naam> neergezet hebben.

Anya kan ook danquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:42 schreef honda1990 het volgende:
Hopen dat je niet vraagt hoe spel je je naam, dat ze zegt van anja

Het ging mij om het feit dat er al 5 mensen in 1 topic dezelfde "grap" hebben gemaaktquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:08 schreef Kimsywimsy het volgende:
[..]
Anya kan ook dan
Vermakelijk topic btw.

You're so busted!quote:Op maandag 10 mei 2010 01:52 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
sstttt..... straks denken bepaalde vrouwen in dit topic nog dat ik mezelf date

Be-paal-de vrouwen denken.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:52 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
sstttt..... straks denken bepaalde vrouwen in dit topic nog dat ik mezelf date

quote:Op dinsdag 11 mei 2010 07:57 schreef Laydina het volgende:
Naam onder sms ipv de gebruikelijke XXX, dat betekend dat ze afstand neemt van je!

Maar wel interessant.quote:
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |