Ik hoop ook niet dat er zoveel sukkels zijn die dit probleem hebben.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk zou zijn, zouden niet zoveel topics met elke keer dezelfde onderwerpen worden geopendMen wil persoonlijke aandacht voor zijn/haar wereldprobleem en niet doorverwezen worden naar een topic van een ander.
Of vraag: 'heb jij eigenlijk meerdere voornamen, wat is je volledige naam?'quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:26 schreef Joosterd het volgende:
Zeg dat je haar achternaam bent vergeten , grote kans dat ze de voornaam ook zegt
Ja, dat snap ik tochquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:24 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En hoe moet ik jouw reactie plaatsen in de context van mijn post? Want de logica ontbreekt mij totaal.
more likequote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:29 schreef mstr het volgende:
[..]
A: Wat was je naam ookalweer?
B: <naam>, hoezo?
A: Ik bedoelde je achternaam, die ben ik vergeten..
B: <achternaam>
Opgelost.
Niet elke vrouw is zo strontbijdehand.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:01 schreef amata het volgende:
[..]
more like
A: Wat was je naam ookalweer?
B: Je weet mijn naam niet?
A: Oeps, nee haha ik bedoel je achternaam!
B: ..say my name motherfucker
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens pas een aflevering van Seinfeld gekeken waarin Jerry de naam van het meisje waar hij mee aan het daten is niet weet.
errr.....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:45 schreef heksehiel het volgende:
Als zij je tjoptjop noemt als je belt en ze vindt je echt leuk, dan is het toch niet zo heel vreemd dat ze een keer op 'tjoptjop' gegoogled heeft en hier uit komt?![]()
Ik zou dus maar oppassen met wat je post, want de kans is idd groot dat ze je hele postgeschiedenis al heeft nageplozen
Dat lijkt me duidelijk, maar iig hierover:quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:29 schreef tjoptjop het volgende:
errr.....
Waar heb je het in godsnaam over
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:40 schreef tjoptjop het volgende:
Telefoon neemt ze op met "hoi tjoptjop"
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk, maar iig hierover:
[..]
Gezien dequote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:33 schreef tjoptjop het volgende:![]()
Snappen vrouwen niet dat dat aangepast aan een nick is
Ik hoop het voor haar..quote:
Wat raar om dat te doen. Ik zou nooit oneven id's uitdelen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:47 schreef Heremeteit het volgende:
Ik geef m'n chicks altijd gewoon een nummer. Een uniek incrementeel id is immers een betere manier om iemand te identificeren dan een naam die door meerdere personen gedragen kan worden.
"Hee 527, ga eens ff snel koken!"
Juist wel. Anders kun je de speciale gevallen nooit een priemgetal als id geven.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat raar om dat te doen. Ik zou nooit oneven id's uitdelen.
Juist wel, want die geef je een 2.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:54 schreef Heremeteit het volgende:
Juist wel. Anders kun je de speciale gevallen nooit een priemgetal als id geven.
Ik weet niet of vrouwen dat niet begrijpen, maar ik deed dat niet iig en ging er vanuit dat jij in het dagelijks leven jezelf ook Tjoptjop noemde.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 01:33 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
![]()
Snappen vrouwen niet dat dat aangepast aan een nick is
Dat is wel erg. Maar vooruit, ik vergeef het jequote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik weet niet of vrouwen dat niet begrijpen, maar ik deed dat niet iig en ging er vanuit dat jij in het dagelijks leven jezelf ook Tjoptjop noemde.Vandaar ook mijn post. Maar het is me nu helder.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik weet niet of vrouwen dat niet begrijpen, maar ik deed dat niet iig en ging er vanuit dat jij in het dagelijks leven jezelf ook Tjoptjop noemde.Vandaar ook mijn post. Maar het is me nu helder.
Okee, maar nu even serieus?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:40 schreef heksehiel het volgende:
Hoe vaak noem jij jezelf heksehiel buiten fok?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |