Ik deel je fantasie niet helemaal toch.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, dat je er dan pas achterkomt dat je (binnen vijf minuten) toekomstige vrouw toch eigenlijk met een piemel geboren was...
"Hallo, ik ben Henk".quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:45 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, dat je er dan pas achterkomt dat je (binnen vijf minuten) toekomstige vrouw toch eigenlijk met een piemel geboren was...
Man.. meet womenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:41 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hmmm.... niet aan gedacht![]()
Zijn vrouwen zo? Nee toch?
Hij spreekt uit ervaringquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:47 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik deel je fantasie niet helemaal toch.
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:25 schreef tjoptjop het volgende:
Even een kleine (laatste) update. Heb een kennis laten bellen als zogenaamd verkeerd gedraaid nummer. Naam is hetzelfde als onder het sms'je. Het was dus geen valstrik.
Enig alternatief is dat ze weet heeft van dit topic en dubbel een andere naam heeft gebruikt. Want zo uit het niets die naam onder het smsje vond ik wel enigszins verdacht. Enfin, komende week weer afgesproken, we zullen zien
tot zover een goede afloop voor mij, helaas voor jullie iets minder boeiend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |