SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:02 schreef Koningin het volgende:
Charmed_Angel, wat jammer. Blijven hopen dat het misschien toch nog goed komt.
Ik had zondag een test gedaan, negatief en vanmorgen weer een:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat snel!Gefeliciteerd!
![]()
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Het tijdstip dat je gaat slapen is niet zo belangrijk. Het gaat er om dat je minstens 4 uur in bed in rust hebt doorgebracht/hebt geslapen en er niet uit bent geweest voor je de temp nam en je dat tempen op hetzelfde tijdstip hebt gedaan, liefst rectaal. Dan is het een behoorlijk betrouwbare methode.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ja als ik naar me temp kijk, dan moet ik vandaag gewoon ongesteld worden, 13 dagen achter elkaar 36,7 en vanochtend opeens 36,3 ( wel om 1 uur gaan slapen)
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:02 schreef Koningin het volgende:
Charmed_Angel, wat jammer. Blijven hopen dat het misschien toch nog goed komt.
Ik had zondag een test gedaan, negatief en vanmorgen weer een:Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I'm just a Soul whose Intentions are Good
Het blijft spannend dus! Misschien dat al mijn geduim toch nog wel ergens goed voor gaat zijn...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
Kan beiden zijn of erachter komen dat je zwanger ben of de bevruchting hihi.
We zullen zien, zo nu eerst offerte laten maken voor openslaande deuren en plavuizen vloer
Naald was het toch?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:24 schreef miss_sly het volgende:
Of de spijkertest!Hoe was die ook alweer?
ow ja, naaldquote:
Bij mij lukte dat nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Je kunt een potje nemen met verse urine en er suiker in gooien. En als het blijft drijven dan ben je zwanger
(hihihi ik dacht ik gooi em der nog es een keertje in!)
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben ongesteld geworden.
wil iemand mijn nod op 12 april zetten?
Heb even wat gemist, maar waaromquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:11 schreef Soneal het volgende:
Nienna, ik hoop dat het toch dicht genoeg in de buurt van je eisprong was![]()
PureEvil al een testje gedaan??? We zijn hier helemaal niet nieuwsgierig enzo![]()
CA jammer![]()
Dan nu nog even de situatie hier, anders had ik me de moeite van het zelf typen kunnen besparen en gewoon Kolonia kunnen quoten![]()
Gistermiddag een ovutestje gedaan waarin wel een streepje zichtbaar begint te worden, dus naar aanleiding daarvan begon ik al te vermoeden dat het nog moest komen, en nog niet geweest was, en de vrije val die m'n temperatuur vanmorgen maakte lijkt dat alleen maar te bevestigen.
Ik gok dus op morgen qua eisprong....
Nou eens even bedenken of we daar juist wel of geen gebruik van gaan maken, ik denk het wel eigenlijk, de kans dat het niet lukt is zoveel groter dan dat het wel lukt dus ik denk niet dat we ons kunnen permitteren een poging over te slaan, ongeacht het feit dat als het deze maand wel lukt, dat eigenlijk niet zo handig is
block is een ruggenprik? Daar heb ik niet voor gekozen omdat ik doodsbang ben voor prikken en ik niet wakker wil zijn want dan raak ik in paniek. Maar mocht ik zwanger zijn en het een gevaar kan zijn die algehele narcose, dan wil ik het wel overwegenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:09 schreef Kolonia het volgende:
Boepie, jammer meis.![]()
@Soneal: als het niet uitkomt en wet van Murphy hè...![]()
Maar sterkte en het komt ongetwijfeld allemaal goed.![]()
@Cisco: kun je niet voor een block kiezen?
Of is het al zeker dat ze iets gaan doen waarvoor je narcose nodig hebt?
En uitstellen is geen optie neem ik aan?
Haha ik heb ook gelijk een puntje brie met roomkaas gehaald.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:43 schreef charmed_angel het volgende:
Weet je wat ik ga doen? Lekker een wijntje drinken, dat kan nu
Klinkt goed! Gaan we voor!quote:Op maandag 15 maart 2010 09:34 schreef Kolonia het volgende:
Jammer GWS.![]()
Hopelijk is je volgende cyclus wat korter (of een week of 40 lang natuurlijk).
Jij offert je natuurlijk geheel belangeloos op hè....quote:
Het zou wel interssant zijn als die zou zeggen: heb geen zin, bel de buurman maar even...quote:Op maandag 15 maart 2010 15:39 schreef Soneal het volgende:
[..]
Jij offert je natuurlijk geheel belangeloos op hè....
Die van mij is ook zo'n schat die dat zonder morren gewoon doet.
- "We moeten vandaag ook nog een keer hoor, just to be sure"
- "Okay, ik offer me wel op"
Nou... ik ken jouw buurmannen niet, maar hier zou dat zeker niet interessant zijnquote:Op maandag 15 maart 2010 15:40 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Het zou wel interssant zijn als die zou zeggen: heb geen zin, bel de buurman maar even...
Ik ken mijn eigen buurmannen ook niet....quote:Op maandag 15 maart 2010 15:45 schreef Soneal het volgende:
[..]
Nou... ik ken jouw buurmannen niet, maar hier zou dat zeker niet interessant zijn
Psies, hier hetzelfde van die krampjes, rugpijn ed, maar ik voed nog maar 1/2 keer per dag... (Kind wil het niet zo hard meer ook, dus dat ontmoedigt ontzettend, ze is helemaal een beetje aan het miepen met eten en drinken)quote:Op maandag 15 maart 2010 17:37 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Basboussa, ik ga er wel vanuit dat de vreemde cyclus veroorzaakt wordt door het voeden. Ik zat er voor mijn gevoel al vanaf september tegenaan te hikken. De hele tijd lichte krampen alsof je binnen een paar dagen bloed kon verwachten.
Mijn buurman is een lekker ding.Maar mijn man is nog steeds lekkerder.
mijn cyclus van de afgelopen maanden was ongeveerquote:Op maandag 15 maart 2010 09:36 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Klinkt goed! Gaan we voor!![]()
Entreri![]()
ik voed ook minstens een keer of 8, of 6x+ af en toe een slok.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:17 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hier een miepertje met vast eten op het moment, maar de borstvoeding gaat wel nog als een trein, wat erop neerkomt dat ze nog 8 keer per dag drinkt ofzo. (Vannacht ook weer, na een nachtmerrie, ze begon opeens te huilen, ze heeft 3 of 4 keer gedronken)
Ow, ik dacht dat je af ging bouwen omdat je lichaam het niet trok. De situatie is veranderd?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:25 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik voed ook minstens een keer of 8, of 6x+ af en toe een slok.
nop, t ging beter dus nog steeds fulltimequote:Op maandag 15 maart 2010 18:36 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je af ging bouwen omdat je lichaam het niet trok. De situatie is veranderd?
Dat is heel fijn voor jullie.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:39 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nop, t ging beter dus nog steeds fulltime
Hey leukquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:47 schreef PureEvil het volgende:2 streepjes
![]()
en last van mn buik, da's wat minder
Wat was nou laatst die app wat hier ergens geroepen werd om je vruchtbare dagen bij te houden of zoiets?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:18 schreef charmed_angel het volgende:
Fijn zo iPhone, hihi. Ik heb het sporten weer
opgepakt... Alleen! Dus me happy met iPhone
Ohh dat is idd niet prettig dat soort berichten, in de gaten houden maar je niet gek laten maken hoor!quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:18 schreef PureEvil het volgende:
Dames, had net wat roze achtig verlies... het neigt naar rood, maar dat is het niet. Hoop dat het niks is iig. I
kan gewoon wat van de innesteling zijn toch? hopen op goed nieuws!quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:18 schreef PureEvil het volgende:
Dames, had net wat roze achtig verlies... het neigt naar rood, maar dat is het niet. Hoop dat het niks is iig. I
maar als nu pas de innesteling is, dan kan je toch niet 2 streepjes hebben geplast VOOR de innesteling?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:42 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
kan gewoon wat van de innesteling zijn toch? hopen op goed nieuws!
Het kan zijn dat het nog bloed is dat bij de innesteling is vrijgekomen, maar er nu pas "uit" komt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar als nu pas de innesteling is, dan kan je toch niet 2 streepjes hebben geplast VOOR de innesteling?
PureEvil, gewoon positief blijven denken!
Bij ons was het eigenlijk net andersom, mijn vrouw had helemaal nog niet in de gaten dat het niet goed zat, terwijl ik dat gevoel wel had. Ik baseerde het op het feit dat het streepje na een paar dagen niet donkerder was geworden (alhoewel dat ook weer niets hoeft te zeggen).quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Innestelingsbloed kan zelfs weken aanhouden, toch?
Het schijnt ook dat de meeste vrouwen het instinctief wel weten als het mis is (alhoewel er altijd een beetje hoop blijft)...
Spannend hoor, morgenvroeg testen en natuurlijk hier meteen de uitslag delen he!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:15 schreef Tierrr het volgende:
[...]
Hier was vanmorgen de temp nog steeds hoog. Hou voor de zekerheid morgen als NOD aan, maar als mijn temp morgen nog niet lager is ga ik testen!! Spannend!! Zou het dan...?
Ik duim erg hoor! Duim Duim Duim!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:15 schreef Tierrr het volgende:
Ah jakkes zeg, wat vervelend van dat rozeverlies.. maar zoals iedereen al zegt: het hoeft echt helemaal niks te betekenen hoor!! Dus hou moed inderdaad!![]()
Hier was vanmorgen de temp nog steeds hoog. Hou voor de zekerheid morgen als NOD aan, maar als mijn temp morgen nog niet lager is ga ik testen!! Spannend!! Zou het dan...?
Ow en jammer Nienna dat je ongesteld ben gewordenquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:07 schreef -Nienna- het volgende:
Tierrr, ik ga ook heel hard voor je duimen.
Afwachten is inderdaad het enige wat je kunt doen helaas. Veel sterkte in deze onzekere periode, maar ik hoop echt dat het gewoon goed is! Je hoort inderdaad heel veel van deze dingen en dat het helemaal niets betekent, maar het is niet leuk natuurlijk al die onzekerheid.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:00 schreef PureEvil het volgende:
Nu is het wel bloed hier iig. Maar ik heb toh de afspraak bij de vk laten staan, had net nog ff gebeld, ze zei dat het afwachten is en dat sommige vrouwen dus ook gewoon een soort van menstruatie hebben aan het begin van de zwangerschap, hoeft niet gelijk een miskraam te betekenen...We wachten t wel af.
Nieuwsgierig zijn is niet erg! Ik was al ongesteld geworden, ook al gemeld hier. Het vreemde was/is dat ik 11/12 dagen te vroeg ongesteld geworden ben. Mijn lichaam is helemaal van slag! Ik had dus die enorm zere borsten (wat ik nog nooit had meegemaakt) raar gevoel in m'n buik wat ik ook niet herkende. Ik had dus enigzinds wat hoop. Maar werd dus 11/12 dagen te vroeg ongesteld. En niet zo'n beetje ook. Was heel erg heftig, had heel veel pijn en veel bloedverlies. Veel grote stolsels.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:33 schreef danic het volgende:
Is er inmiddels al wat bekend bij Entreri en Suuz_?
Ik ben verder niet nieuwsgierig hoor hihi![]()
Hier hard aan de klus de afgelopen week en vanaf nu maar weer hard duimen
Eensquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:59 schreef RockabeIIa het volgende:
Toverboom, klinkt spannend. Gooi er toch een testje tegenaanIs het ja dan weet je het en bij nee kun je nog even doorhopen
Dan doe je toch mee zonder je NOD bekend te maken?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:20 schreef Jore het volgende:
Precies!Misschien krijg je dan iets meer duidelijkheid, dit lijkt me ook niet zo tof eigenlijk.
Ik spiek hier af en toe een beetje mee. Ik twijfel nog of ik echt mee wil gaan posten ook, ik vind het rond mijn NOD al spannend genoeg zonder dat er anderen mee gaan hyperenmaar aan de andere kant vind ik het wel heel leuk om actief te hopen en te jompelen met jullie.
Ik vind zwanger worden eigenlijk te spannend om het nog leuk te kunnen vinden.
Wij zitten nu nog in de wachtfase. We kunnen eigenlijk allebei niet wachten tot de NOD, zodat we wat meer weten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:37 schreef Ciscostar het volgende:
Beide suuz'en volgende met NOD en de vrouw van grizzlybear... Hoe staat het daar mee eigenlijk? Iemand al verschijnselen á la zwanger of al ongesteld?
Nee!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:52 schreef PureEvil het volgende:
grizzly; PureEvil heeft nog steeds bloed't lijkt wel op een gewone mentrustie nu...bah.
Heb je al gebeld??? (Ik ben niet nieuwsgierig hoor, ik wil alleen alles wetenquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:14 schreef suuzzz het volgende:
Jore: nee, ben idd niet meer ongesteld geweest na mijn miskraam(rond 23 dec 2009) Ik denk idd dat ik maar gewoon bel, dan hoor ik het wel:)
4 weken wachten is inderdaad wel een eeuwigheid zeg! Ik vind die 2 weken na de eisprong al belachelijk lang duren, laat staan 4 weken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:26 schreef Tierrr het volgende:
[...]
Ik heb een afspraak voor een echo staan over een kleine 4 weken... pfff... wat spannend en wat duurt dat wachten lang!!
Gelukkig dat je geen last van bloedingen hebt, maar ik kan me goed voorstellen dat je het lang wachten vindt. Misschien als troost: een echo kan dit ook niet voorkomen, dus wat dat betreft is het niet erg dat het nog 4 weken duurt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:18 schreef Tierrr het volgende:
Nee hoor, je hebt niks gemist.. gelukkig heb ik geen bloed!!
Alleen vind 4 weken wachten toch wel heel lang.. heb helaas een ma meegemaakt. Dus niks geen bloed of krampen en toch 2 dode kindjes op de 2e echo... dus zelfs al zie ik geen bloed, pas na een paar goede echo's zal ik echt gerust gesteld zijn... Nu hoop ik natuurlijk wel heel erg dat ik geen bloedverlies krijg, dat lijkjt me helemaal eng...
ja maar jij gaat me wel even sms-enquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:33 schreef danic het volgende:
Ik vind al dat wachten ook niks, ben er veel te ongeduldig voor!![]()
Nog een klein weekje en dan weet ik hopelijk ook meer. Mijn NOD is donderdag, dus duurt nog wel even maar ga er wel weer naar toe leven. Dan reken ik wel met mijn standaard 29 dagen en niet met dat foutje van 27 van vorige maand. Bij 27 dagen zou het woensdag al zijn.
De boobies gaan weer aardig gevoelig aanvoelen dus wat dat betreft niets raars onder de zon.
Ben rond die periode alleen niet thuis, dus moet jullie dan nog wat langer in spanning houden hihi
Dat hopen wij ook, moet volgende week maandag om 13 uur (inmiddels gebelt) Mijn man moet mee zei ze, ach ja dan doen we dat tochquote:Op maandag 22 maart 2010 11:51 schreef Soneal het volgende:
Cisco wat enorm balen![]()
![]()
Het zou zo mooi zijn geweest als die HSG niet nodig zou zijn geweest, ik hoop dat er iig een oorzaak wordt gevonden met die HSG, en vooral dat die oorzaak dan opgelost kan worden
Nee nog niet, die gebruiken we normaal nooit, omdat ze erg regelmatig is en de eisprong ook lijkt te voelen. Maar worden die eerder positief dan een zwangerschapstest dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:18 schreef Kolonia het volgende:
@grizzlybear: balen die onzekerheid.![]()
Hopelijk zien jullie snel wel de streepjes.
Heeft je vriendin vrouw ook al een ovutestje geprobeerd?
Oeh, vrouw. Excuus!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:35 schreef grizzlybear het volgende:
Nee nog niet, die gebruiken we normaal nooit, omdat ze erg regelmatig is en de eisprong ook lijkt te voelen. Maar worden die eerder positief dan een zwangerschapstest dan?
Ik ben al druk aan het duimen voor jou (en ook voor ons natuurlijk he!)quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:49 schreef danic het volgende:
ik word helemaal peu neveu (schrijf het ws wel verkeerd maar oké). Nu is er weer niets meer.
Op zich ken ik dit wel van de vorige 2 maanden, toen had ik zo'n 8 dagen voor mijn NOD al verkleurde afscheiding, maar dan bruin. Nu was het zo mooi helder rood, dat ik gelijk al dacht aan foute boel.
Maar ik ga toch nog een klein beetje duimen (jullie ook?) hoewel ik het niet meer verwacht
De vruchtbare dagen vind ik altijd het leukste gedeelte van de maand... Het is gewoon spannend om lekker te vrijenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:09 schreef Boepie het volgende:
Ik ga naar mijn vruchtbare dagen toe! deze keer besloten gewoon te gokken, dus geen testjes etc.
(is het elke maand anders en blijft het leuk hehe)
EN FFF!!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:40 schreef grizzlybear het volgende:
[..]
De vruchtbare dagen vind ik altijd het leukste gedeelte van de maand... Het is gewoon spannend om lekker te vrijenmet in je achterhoofd dat er iets heel moois uit voort zou kunnen gaan komen.
De weken na de vruchtbare periode vind ik zelf echt niet leuk, dan kun je niks doen, behalve wachten
om die reden weten maar een paar mensen het hier en die vragen gelukkig niks!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:54 schreef Shirley het volgende:
ik vind het zelf niet zo handig elke keer om alles terug te lezen en daarna per naam te reageren...maar ik leef wel met iedereen mee, zowel de goede als mindere dingen...dat jullie dat even weten
Mijn NOD is overmorgen, maar denk dat het wel gaat doorzetten. M'n humeur is namelijk al een paar dagen zo veranderlijk als wat, en had van de week al hoofdpijn en gevoelige tepels, dus ik hou rekening met...
Ik ga trouwens stoppen met mensen in m'n omgeving op de hoogte te houden, want word nu al gek van alle vragen als "En, al ongesteld?''
Om die reden weet niemand het, alleen jullie.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:11 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
om die reden weten maar een paar mensen het hier en die vragen gelukkig niks!
Ik wilde het ook eerst aan niemand vertellen maar toch wel gedaan. Mijn beste vriendin weet het en mijn beste vriend (en mannen vragen er toch al minder naar haha) En nog 2 vriendinnen + mannen weten het (1 ervan was ook bezig, nu zwanger etc) en mijn werkgever (werk 1op1 dus werkgever is moeder cliënt) ik heb het haar verteld omdat ik nu de mmm in ga en af en toe even vrij moet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:37 schreef Toverboom het volgende:
[..]
Om die reden weet niemand het, alleen jullie.
deze dus ;-)quote:Op zondag 21 maart 2010 11:12 schreef Ciscostar het volgende:
Mag mijn nod op 23 April, alvast bedankt
KUTquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:30 schreef danic het volgende:
Helaas, ook hier zijn ze gearriveerd![]()
Mag mijn NOD naar 29 april?
Doe jezelf een lol en haal er een, zelfs als je hem morgenochtend niet gebruikt, maar als je zondagochtend de kolder in je kop hebt en toch echt wilt testen dan is het wel heel vervelend als je eerst nog ergens een test moet gaan scoren bij een supermarkt die open isquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:03 schreef Shirley het volgende:
Hier nog steeds niks aan de hand.... nu ben ik in dilemma....Is m'n cyclus gewoon nog niet gelijk en moet ik nog even afwachten...of zal ik gewoon al een test halen voor de zekerheid? Spanning!
ja, weet wanneer m'n eisprong was, ook extra veel geklust die dagenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:22 schreef Tierrr het volgende:
Je weet niet wanneer je eisprong was?
Hoeveelste dag zit je nu? En hoe lang waren je vorige cycli? Heb je verder ook kwaaltjes?
Ja doe eens!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:42 schreef Shirley het volgende:
Vandaag maar een test in huis gehaald, aangezien er nog geenis....Wel al enkele dagen voel ik van alles in m'n buik, normaliter merk ik pas wat van krampen op het moment dat ik echt ongi ben geworden. Pffft...gek word ik ervan.
Maar nu wil ik eigenlijk niet meer wachten tot morgenochtend. Zal ik dan zo gewoon testen?
* Shirley is nog in dilemma modus...
Whoehoequote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:03 schreef Shirley het volgende:
Plassen is gelukt..en ik kan het niet geloven...er staan 2 streepjes....
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:03 schreef Shirley het volgende:
Plassen is gelukt..en ik kan het niet geloven...er staan 2 streepjes....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |