abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79328407
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:26 schreef Tierrr het volgende:
[...]
Ik heb een afspraak voor een echo staan over een kleine 4 weken... pfff... wat spannend en wat duurt dat wachten lang!!
4 weken wachten is inderdaad wel een eeuwigheid zeg! Ik vind die 2 weken na de eisprong al belachelijk lang duren, laat staan 4 weken.

Het grote voordeel voor jezelf is dat als je je goed voelt, en er is geen bloed e.d. dat je dan gerust kunt zijn dat het goed gaat!

Wacht ze!
Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
pi_79330355
PureEvil ik hoop voor je dat het bloeden snel stopt en je over 8 à 9 maandjes een heel mooi kindje mag baren! Het is zo oneerlijk als het mis zou gaan!
Een hele dikke knuffel en een dikke kus van mij!

Trierrr geniet van het zwanger zijn (sorry had het ergens verkeerd gelezen, dacht dat jij ook wat bloed verlies had)

Suuz_ balen dat je ongesteld bent geworden en dan ook nog eerder ook een kus voor jou!

Suuzzz ik zou ook even bellen met de vk. Beter het zekere voor het onzekere (even belleb kan geen kwaad en geeft jou wellicht wat meer duidelijkheid )

[ Bericht 7% gewijzigd door Ciscostar op 19-03-2010 21:56:38 (Foutje omtrent trierrr) ]
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_79333417
Heb ik iets gemist? Heeft Trierrr ook last van bloed? In dat geval: veel sterkte!
pi_79333979
Nee hoor, je hebt niks gemist.. gelukkig heb ik geen bloed!!

Alleen vind 4 weken wachten toch wel heel lang.. heb helaas een ma meegemaakt. Dus niks geen bloed of krampen en toch 2 dode kindjes op de 2e echo... dus zelfs al zie ik geen bloed, pas na een paar goede echo's zal ik echt gerust gesteld zijn... Nu hoop ik natuurlijk wel heel erg dat ik geen bloedverlies krijg, dat lijkjt me helemaal eng...
pi_79334644
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:18 schreef Tierrr het volgende:
Nee hoor, je hebt niks gemist.. gelukkig heb ik geen bloed!!

Alleen vind 4 weken wachten toch wel heel lang.. heb helaas een ma meegemaakt. Dus niks geen bloed of krampen en toch 2 dode kindjes op de 2e echo... dus zelfs al zie ik geen bloed, pas na een paar goede echo's zal ik echt gerust gesteld zijn... Nu hoop ik natuurlijk wel heel erg dat ik geen bloedverlies krijg, dat lijkjt me helemaal eng...
Gelukkig dat je geen last van bloedingen hebt, maar ik kan me goed voorstellen dat je het lang wachten vindt. Misschien als troost: een echo kan dit ook niet voorkomen, dus wat dat betreft is het niet erg dat het nog 4 weken duurt.

Dat neemt uiteraard niet weg dat het erg lang wachten is met al deze zorgen in je hoofd!

Veel succes met wachten en probeer er toch maar alvast stiekem een beetje van te genieten!!!!
pi_79354455
Ik vind al dat wachten ook niks, ben er veel te ongeduldig voor!
Nog een klein weekje en dan weet ik hopelijk ook meer. Mijn NOD is donderdag, dus duurt nog wel even maar ga er wel weer naar toe leven. Dan reken ik wel met mijn standaard 29 dagen en niet met dat foutje van 27 van vorige maand. Bij 27 dagen zou het woensdag al zijn.
De boobies gaan weer aardig gevoelig aanvoelen dus wat dat betreft niets raars onder de zon.

Ben rond die periode alleen niet thuis, dus moet jullie dan nog wat langer in spanning houden hihi
pi_79355224
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 21:33 schreef danic het volgende:
Ik vind al dat wachten ook niks, ben er veel te ongeduldig voor!
Nog een klein weekje en dan weet ik hopelijk ook meer. Mijn NOD is donderdag, dus duurt nog wel even maar ga er wel weer naar toe leven. Dan reken ik wel met mijn standaard 29 dagen en niet met dat foutje van 27 van vorige maand. Bij 27 dagen zou het woensdag al zijn.
De boobies gaan weer aardig gevoelig aanvoelen dus wat dat betreft niets raars onder de zon.

Ben rond die periode alleen niet thuis, dus moet jullie dan nog wat langer in spanning houden hihi
ja maar jij gaat me wel even sms-en

Heb je mijn sms nog gehad? Over Marieke Meisje Ikke had gelijk

Wij gaan weer aan de klus. Vanavond gaat het niks worden denk ik, manlief zit bij vrienden, even gezellig mannen onder elkaar, ik ga straks lekker gamen, ben nu X Facot aan het kijken
pi_79365043
Nou vooruiit, ik stuur je een smsje haha.
Sms-je heb ik gehad, waren mn twijfels toch gegrond hè!?

En ze zeggen dat alles in 3-en komt. Er zijn nu 2 meiden met streepjes, ik wil best die derde worden hoor. Bied me vrijwillig aah hihi
pi_79366655
Hoe is het inmiddels met PureEvil??

En nee, als je 3 maanden na de miskraam nog niet ongesteld bent dan is dat een uitstekende reden om de VK of HA te bellen lijkt mij.

Donderdag naar de KNO-arts geweest voor m'n neus, tussenschotje staat idd iets scheef maar niet dusdanig dat er acuut geopereerd moest worden, we moesten de kinderwens dus maar even voorrang geven op m'n neus
pi_79367231
Goed nieuws Soneal!
Hopelijk valt het met de pijn ook een beetje mee.
pi_79371442
Dat is fijn Soneal.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 20:53:52 #212
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_79385809
@ Soneal, met mij gaat het goed, bloed is er nog maar een klein beetje. Verder heb ik een buik alsof ik 5 maand zwanger ben :s. (niet normaal! Of ik eet teveel chips, kan ook natuurlijk haha )
Af en toe nog wat buikpijn, maar dat is echt met vlagen, en dus ook zo weer over...
1april 's avonds naar de vk, dan gaat ze kijken ofdat er een baby zit of niet..'t kon ook in deze week, maar als ik dan nu nog wel zwanger ben dan kunnen ze toch niet zoveel zien, dus dan liever een weekje extra wachten.
pi_79389350
PureEvil fijn dat het minder is geworden! 1 April is een mooie datum om je kindje voor het eerst te zien/horen

Sonael: fijn dat het meevalt! Huphup zwanger worden dus!
Vandaag bij open dag van her ziekenhuis geweest en gevraagt aan een anesthesist in opleiding wat de gevaren zijn van algehele narcose en zwanger zijn en die wist ze niet precies. Ze raden me aan om met een ervaren anesthesist te praten. Ze raden me wel ruggenprik aan ipv algehele omdat het gewoon gezonder is. Dus mocht ik zwanger zijn.. Dan toch maar ruggenprik!

[ Bericht 51% gewijzigd door Ciscostar op 20-03-2010 22:36:33 ]
pi_79397168
PureEvil, fijn dat het bloeden minder is geworden, en spannend... een eerste echo

Cisco, heb je het ook met de arts besproken die je moet opereren? Die kan je waarschijnlijk doorsturen naar de anesthesist die de narcose bij je operatie gaat doen, kun je het met hem bespreken.

Ja, ja, het was nog even een grensgeval deze maand omdat die neus me zo zeer deed (en er waarschijnlijk een zwelling was die het ademen bemoeilijkte) dat we amper durfden en konden zoenen, maar het was wel zo op tijd weer beter aan het gaan met m'n neus dat we wel een paar pogingen hebben kunnen wagen deze maand, en niet alleen pogingen tot zoenen
pi_79397755
Ongesteld geworden. Op naar poging 16

[ Bericht 76% gewijzigd door Ciscostar op 21-03-2010 11:14:25 ]
pi_79397829
Cisco.
Ik ga heel hard duimen dat het tropisch eiland geluk brengt en je zwanger terugkomt.

Dat klinkt alweer wat beter PureEvil.
Nog eventjes geduld en dan een echo met hartje!

Fijn dat je minder last van je neus hebt Soneal.
pi_79398204
Mag mijn nod op 23 April, alvast bedankt
pi_79399875
Nee he Cisco...
pi_79436790
He Cisco, balen zeg. Ik hoopte echt dat het eindelijk raak zou zijn.

PureEvil, ik hoop zo dat alles op 1 april helemaal goed blijkt te zijn, dan is het een extra gave echo! Veel succes met wachten tot dan. Zo lang is het gelukkig niet meer!

Soneal, nu maar snel zwanger worden he! Klus ze!
pi_79436946
He jakkes cisco... wat balen zeg...

PureEvil, ik hoop zo dat alles op 1 april helemaal goed blijkt te zijn!! Ik duim voor je!

Grizzly, hoe gaat het bij jullie? En bij de andere dames?
pi_79437026
Zeker balen, maar weinig aan te doen verder.
Zo maar eens de gyn bellen voor een afspraak voor de HSG(baarmoederfoto)
pi_79441922
Cisco wat enorm balen

Het zou zo mooi zijn geweest als die HSG niet nodig zou zijn geweest, ik hoop dat er iig een oorzaak wordt gevonden met die HSG, en vooral dat die oorzaak dan opgelost kan worden
pi_79443163
quote:
Op maandag 22 maart 2010 11:51 schreef Soneal het volgende:
Cisco wat enorm balen

Het zou zo mooi zijn geweest als die HSG niet nodig zou zijn geweest, ik hoop dat er iig een oorzaak wordt gevonden met die HSG, en vooral dat die oorzaak dan opgelost kan worden
Dat hopen wij ook, moet volgende week maandag om 13 uur (inmiddels gebelt) Mijn man moet mee zei ze, ach ja dan doen we dat toch

Hoe is het met de NOD'ers??
pi_79444472
Wat rot Cisco

Ik ben helaas ook ongesteld geworden. Na 2 dagen wel/niet met bijna niets en wel pijnlijke borsten heeft het gelukkig doorgezet. Dat welles/nietes was ook niet echt wat Wel mooi na 28 dagen, dat is wel fijn.

21 april Toverboom
pi_79445064
Jammer Toverboom.

Maar een cyclus van 28 dagen is wel goed nieuws.
En volgens mij heb je deze maand ook een paaseitje en die brengen geluk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')