4 weken wachten is inderdaad wel een eeuwigheid zeg! Ik vind die 2 weken na de eisprong al belachelijk lang duren, laat staan 4 weken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:26 schreef Tierrr het volgende:
[...]
Ik heb een afspraak voor een echo staan over een kleine 4 weken... pfff... wat spannend en wat duurt dat wachten lang!!
Gelukkig dat je geen last van bloedingen hebt, maar ik kan me goed voorstellen dat je het lang wachten vindt. Misschien als troost: een echo kan dit ook niet voorkomen, dus wat dat betreft is het niet erg dat het nog 4 weken duurt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:18 schreef Tierrr het volgende:
Nee hoor, je hebt niks gemist.. gelukkig heb ik geen bloed!!
Alleen vind 4 weken wachten toch wel heel lang.. heb helaas een ma meegemaakt. Dus niks geen bloed of krampen en toch 2 dode kindjes op de 2e echo... dus zelfs al zie ik geen bloed, pas na een paar goede echo's zal ik echt gerust gesteld zijn... Nu hoop ik natuurlijk wel heel erg dat ik geen bloedverlies krijg, dat lijkjt me helemaal eng...
ja maar jij gaat me wel even sms-enquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:33 schreef danic het volgende:
Ik vind al dat wachten ook niks, ben er veel te ongeduldig voor!![]()
Nog een klein weekje en dan weet ik hopelijk ook meer. Mijn NOD is donderdag, dus duurt nog wel even maar ga er wel weer naar toe leven. Dan reken ik wel met mijn standaard 29 dagen en niet met dat foutje van 27 van vorige maand. Bij 27 dagen zou het woensdag al zijn.
De boobies gaan weer aardig gevoelig aanvoelen dus wat dat betreft niets raars onder de zon.
Ben rond die periode alleen niet thuis, dus moet jullie dan nog wat langer in spanning houden hihi
Dat hopen wij ook, moet volgende week maandag om 13 uur (inmiddels gebelt) Mijn man moet mee zei ze, ach ja dan doen we dat tochquote:Op maandag 22 maart 2010 11:51 schreef Soneal het volgende:
Cisco wat enorm balen![]()
![]()
Het zou zo mooi zijn geweest als die HSG niet nodig zou zijn geweest, ik hoop dat er iig een oorzaak wordt gevonden met die HSG, en vooral dat die oorzaak dan opgelost kan worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |