Ik ken mijn eigen buurmannen ook niet....quote:Op maandag 15 maart 2010 15:45 schreef Soneal het volgende:
[..]
Nou... ik ken jouw buurmannen niet, maar hier zou dat zeker niet interessant zijn
Psies, hier hetzelfde van die krampjes, rugpijn ed, maar ik voed nog maar 1/2 keer per dag... (Kind wil het niet zo hard meer ook, dus dat ontmoedigt ontzettend, ze is helemaal een beetje aan het miepen met eten en drinken)quote:Op maandag 15 maart 2010 17:37 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Basboussa, ik ga er wel vanuit dat de vreemde cyclus veroorzaakt wordt door het voeden. Ik zat er voor mijn gevoel al vanaf september tegenaan te hikken. De hele tijd lichte krampen alsof je binnen een paar dagen bloed kon verwachten.
Mijn buurman is een lekker ding.Maar mijn man is nog steeds lekkerder.
mijn cyclus van de afgelopen maanden was ongeveerquote:Op maandag 15 maart 2010 09:36 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Klinkt goed! Gaan we voor!![]()
Entreri![]()
ik voed ook minstens een keer of 8, of 6x+ af en toe een slok.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:17 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hier een miepertje met vast eten op het moment, maar de borstvoeding gaat wel nog als een trein, wat erop neerkomt dat ze nog 8 keer per dag drinkt ofzo. (Vannacht ook weer, na een nachtmerrie, ze begon opeens te huilen, ze heeft 3 of 4 keer gedronken)
Ow, ik dacht dat je af ging bouwen omdat je lichaam het niet trok. De situatie is veranderd?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:25 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik voed ook minstens een keer of 8, of 6x+ af en toe een slok.
nop, t ging beter dus nog steeds fulltimequote:Op maandag 15 maart 2010 18:36 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je af ging bouwen omdat je lichaam het niet trok. De situatie is veranderd?
Dat is heel fijn voor jullie.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:39 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nop, t ging beter dus nog steeds fulltime
Hey leukquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:47 schreef PureEvil het volgende:2 streepjes
![]()
en last van mn buik, da's wat minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |