hallo allemaal, wiij zijn aan het verbouwen in ons nieuwe huis en ik ben nauwelijks online geweest dus vandaar mijn late reactie, elke avond lig ik zowat te slapen op de bank, ben helemaal kapot.
Koningin gefeliciteerd!!!
Balen voor de ongi meiden
Soneal, au, wat pijnlijk zeg!
Ciscostar, ik heb bij mijn curettage een ruggenprik gehad en dat is me 100% meegevallen (dat ik een curettage moest niet uiteraard, maar de verdoving dus wel). Ze gaven me ook een roesje zodat ik er niet "bij" was, want dat wilde ik absoluut niet.
Wat betreft de rauwmelkse kazen, ik was laatst bij mijn favoriete traiteur en toen twijfelde ik tussen gewone of boerenkaas en de boerenkaas was dus wel rauwmelks. Goed opletten dus als je niet in de supermarkt koopt! Ik had dat niet verwacht bij een "gewone" belegen (harde) kaas.
Ik ben vorige week maandag ongesteld geworden. De eerste keer na mijn miskraam dat we het echt geprobeerd hadden en ik was echt heel verdrietig, moest vreselijk huilen.

. Ook een soort paniekerig, toen ik vorig jaar zwanger werd was het in een keer raak (uitzonderlijk natuurlijk, dat weet ik ook wel hoor

). Maar nu heb ik zo'n paniekgevoel van wat als het nu niet snel lukt.
Maar goed we gaan vol goede moed verder.
Mag mijn NOD naar 10 april?