Bij ons was het eigenlijk net andersom, mijn vrouw had helemaal nog niet in de gaten dat het niet goed zat, terwijl ik dat gevoel wel had. Ik baseerde het op het feit dat het streepje na een paar dagen niet donkerder was geworden (alhoewel dat ook weer niets hoeft te zeggen).quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Innestelingsbloed kan zelfs weken aanhouden, toch?
Het schijnt ook dat de meeste vrouwen het instinctief wel weten als het mis is (alhoewel er altijd een beetje hoop blijft)...
Spannend hoor, morgenvroeg testen en natuurlijk hier meteen de uitslag delen he!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:15 schreef Tierrr het volgende:
[...]
Hier was vanmorgen de temp nog steeds hoog. Hou voor de zekerheid morgen als NOD aan, maar als mijn temp morgen nog niet lager is ga ik testen!! Spannend!! Zou het dan...?
Ik duim erg hoor! Duim Duim Duim!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:15 schreef Tierrr het volgende:
Ah jakkes zeg, wat vervelend van dat rozeverlies.. maar zoals iedereen al zegt: het hoeft echt helemaal niks te betekenen hoor!! Dus hou moed inderdaad!![]()
Hier was vanmorgen de temp nog steeds hoog. Hou voor de zekerheid morgen als NOD aan, maar als mijn temp morgen nog niet lager is ga ik testen!! Spannend!! Zou het dan...?
Ow en jammer Nienna dat je ongesteld ben gewordenquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:07 schreef -Nienna- het volgende:
Tierrr, ik ga ook heel hard voor je duimen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |