Ik ken mijn eigen buurmannen ook niet....quote:Op maandag 15 maart 2010 15:45 schreef Soneal het volgende:
[..]
Nou... ik ken jouw buurmannen niet, maar hier zou dat zeker niet interessant zijn
Psies, hier hetzelfde van die krampjes, rugpijn ed, maar ik voed nog maar 1/2 keer per dag... (Kind wil het niet zo hard meer ook, dus dat ontmoedigt ontzettend, ze is helemaal een beetje aan het miepen met eten en drinken)quote:Op maandag 15 maart 2010 17:37 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Basboussa, ik ga er wel vanuit dat de vreemde cyclus veroorzaakt wordt door het voeden. Ik zat er voor mijn gevoel al vanaf september tegenaan te hikken. De hele tijd lichte krampen alsof je binnen een paar dagen bloed kon verwachten.
Mijn buurman is een lekker ding.Maar mijn man is nog steeds lekkerder.
mijn cyclus van de afgelopen maanden was ongeveerquote:Op maandag 15 maart 2010 09:36 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Klinkt goed! Gaan we voor!![]()
Entreri![]()
ik voed ook minstens een keer of 8, of 6x+ af en toe een slok.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:17 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hier een miepertje met vast eten op het moment, maar de borstvoeding gaat wel nog als een trein, wat erop neerkomt dat ze nog 8 keer per dag drinkt ofzo. (Vannacht ook weer, na een nachtmerrie, ze begon opeens te huilen, ze heeft 3 of 4 keer gedronken)
Ow, ik dacht dat je af ging bouwen omdat je lichaam het niet trok. De situatie is veranderd?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:25 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik voed ook minstens een keer of 8, of 6x+ af en toe een slok.
nop, t ging beter dus nog steeds fulltimequote:Op maandag 15 maart 2010 18:36 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je af ging bouwen omdat je lichaam het niet trok. De situatie is veranderd?
Dat is heel fijn voor jullie.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:39 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nop, t ging beter dus nog steeds fulltime
Hey leukquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:47 schreef PureEvil het volgende:2 streepjes
![]()
en last van mn buik, da's wat minder
Wat was nou laatst die app wat hier ergens geroepen werd om je vruchtbare dagen bij te houden of zoiets?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:18 schreef charmed_angel het volgende:
Fijn zo iPhone, hihi. Ik heb het sporten weer
opgepakt... Alleen! Dus me happy met iPhone
Ohh dat is idd niet prettig dat soort berichten, in de gaten houden maar je niet gek laten maken hoor!quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:18 schreef PureEvil het volgende:
Dames, had net wat roze achtig verlies... het neigt naar rood, maar dat is het niet. Hoop dat het niks is iig. I
kan gewoon wat van de innesteling zijn toch? hopen op goed nieuws!quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:18 schreef PureEvil het volgende:
Dames, had net wat roze achtig verlies... het neigt naar rood, maar dat is het niet. Hoop dat het niks is iig. I
maar als nu pas de innesteling is, dan kan je toch niet 2 streepjes hebben geplast VOOR de innesteling?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:42 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
kan gewoon wat van de innesteling zijn toch? hopen op goed nieuws!
Het kan zijn dat het nog bloed is dat bij de innesteling is vrijgekomen, maar er nu pas "uit" komt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar als nu pas de innesteling is, dan kan je toch niet 2 streepjes hebben geplast VOOR de innesteling?
PureEvil, gewoon positief blijven denken!
Bij ons was het eigenlijk net andersom, mijn vrouw had helemaal nog niet in de gaten dat het niet goed zat, terwijl ik dat gevoel wel had. Ik baseerde het op het feit dat het streepje na een paar dagen niet donkerder was geworden (alhoewel dat ook weer niets hoeft te zeggen).quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Innestelingsbloed kan zelfs weken aanhouden, toch?
Het schijnt ook dat de meeste vrouwen het instinctief wel weten als het mis is (alhoewel er altijd een beetje hoop blijft)...
Spannend hoor, morgenvroeg testen en natuurlijk hier meteen de uitslag delen he!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:15 schreef Tierrr het volgende:
[...]
Hier was vanmorgen de temp nog steeds hoog. Hou voor de zekerheid morgen als NOD aan, maar als mijn temp morgen nog niet lager is ga ik testen!! Spannend!! Zou het dan...?
Ik duim erg hoor! Duim Duim Duim!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:15 schreef Tierrr het volgende:
Ah jakkes zeg, wat vervelend van dat rozeverlies.. maar zoals iedereen al zegt: het hoeft echt helemaal niks te betekenen hoor!! Dus hou moed inderdaad!![]()
Hier was vanmorgen de temp nog steeds hoog. Hou voor de zekerheid morgen als NOD aan, maar als mijn temp morgen nog niet lager is ga ik testen!! Spannend!! Zou het dan...?
Ow en jammer Nienna dat je ongesteld ben gewordenquote:Op woensdag 17 maart 2010 17:07 schreef -Nienna- het volgende:
Tierrr, ik ga ook heel hard voor je duimen.
Afwachten is inderdaad het enige wat je kunt doen helaas. Veel sterkte in deze onzekere periode, maar ik hoop echt dat het gewoon goed is! Je hoort inderdaad heel veel van deze dingen en dat het helemaal niets betekent, maar het is niet leuk natuurlijk al die onzekerheid.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:00 schreef PureEvil het volgende:
Nu is het wel bloed hier iig. Maar ik heb toh de afspraak bij de vk laten staan, had net nog ff gebeld, ze zei dat het afwachten is en dat sommige vrouwen dus ook gewoon een soort van menstruatie hebben aan het begin van de zwangerschap, hoeft niet gelijk een miskraam te betekenen...We wachten t wel af.
Nieuwsgierig zijn is niet erg! Ik was al ongesteld geworden, ook al gemeld hier. Het vreemde was/is dat ik 11/12 dagen te vroeg ongesteld geworden ben. Mijn lichaam is helemaal van slag! Ik had dus die enorm zere borsten (wat ik nog nooit had meegemaakt) raar gevoel in m'n buik wat ik ook niet herkende. Ik had dus enigzinds wat hoop. Maar werd dus 11/12 dagen te vroeg ongesteld. En niet zo'n beetje ook. Was heel erg heftig, had heel veel pijn en veel bloedverlies. Veel grote stolsels.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:33 schreef danic het volgende:
Is er inmiddels al wat bekend bij Entreri en Suuz_?
Ik ben verder niet nieuwsgierig hoor hihi![]()
Hier hard aan de klus de afgelopen week en vanaf nu maar weer hard duimen
Eensquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:59 schreef RockabeIIa het volgende:
Toverboom, klinkt spannend. Gooi er toch een testje tegenaanIs het ja dan weet je het en bij nee kun je nog even doorhopen
Dan doe je toch mee zonder je NOD bekend te maken?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:20 schreef Jore het volgende:
Precies!Misschien krijg je dan iets meer duidelijkheid, dit lijkt me ook niet zo tof eigenlijk.
Ik spiek hier af en toe een beetje mee. Ik twijfel nog of ik echt mee wil gaan posten ook, ik vind het rond mijn NOD al spannend genoeg zonder dat er anderen mee gaan hyperenmaar aan de andere kant vind ik het wel heel leuk om actief te hopen en te jompelen met jullie.
Ik vind zwanger worden eigenlijk te spannend om het nog leuk te kunnen vinden.
Wij zitten nu nog in de wachtfase. We kunnen eigenlijk allebei niet wachten tot de NOD, zodat we wat meer weten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:37 schreef Ciscostar het volgende:
Beide suuz'en volgende met NOD en de vrouw van grizzlybear... Hoe staat het daar mee eigenlijk? Iemand al verschijnselen á la zwanger of al ongesteld?
Nee!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:52 schreef PureEvil het volgende:
grizzly; PureEvil heeft nog steeds bloed't lijkt wel op een gewone mentrustie nu...bah.
Heb je al gebeld??? (Ik ben niet nieuwsgierig hoor, ik wil alleen alles wetenquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:14 schreef suuzzz het volgende:
Jore: nee, ben idd niet meer ongesteld geweest na mijn miskraam(rond 23 dec 2009) Ik denk idd dat ik maar gewoon bel, dan hoor ik het wel:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |