abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79519926
@Suuzzz, een bezoekje aan een dokter doet altijd wonderen...
Heeft het al doorgezet?

Hoe is het met Shirley, Grizzly en Danic?
Kunnen we de juichsmileys al uit de kast halen?
pi_79519936
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 19:37 schreef Toverboom het volgende:

[..]

Om die reden weet niemand het, alleen jullie.
Ik wilde het ook eerst aan niemand vertellen maar toch wel gedaan. Mijn beste vriendin weet het en mijn beste vriend (en mannen vragen er toch al minder naar haha) En nog 2 vriendinnen + mannen weten het (1 ervan was ook bezig, nu zwanger etc) en mijn werkgever (werk 1op1 dus werkgever is moeder cliënt) ik heb het haar verteld omdat ik nu de mmm in ga en af en toe even vrij moet.
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_79520576
Suuzzz, fijn dat het nu eindelijk door gaat zetten zeg! En dan maar snel op naar 2 streepjes natuurlijk he!

Hier helaas nog steeds helemaal geen nieuws

Vanmorgen getest en weer negatief. We snappen er nu helemaal niets meer van. Ik ga er maar vanuit dat het niet raak is en dat ze om wat voor reden dan ook gewoon wat later ongesteld wordt.

(maar stiekem blijf je toch wel hopen he!)
Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
pi_79524057
@ Grizzlybear: het kan zijn dat ze een wat langere cyclus heeft deze keer. Heb ik in oktober ook eens gehad, duurde ineens 4 dagen langer. Het komt binnenkort vanzelf goed, en is er over een paar dagen nog niets, dan maar weer eens testen. Het kan zijn dat het HCG vrij laag nog is waardoor de test negatief uitslaat. Volgende week zou dat hormoon meer in haar urine moeten zitten.

Hier nog steeds niet veel. Af en toe wat kleurverschil bij het vegen, maar meer niet. Klopt ook wel, want morgen is pas mijn NOD, dus ik verwacht dat het vandaag of morgen doorzet. Morgen zou de goede dag zijn voor mijn cyclus van 29 dagen. Ik hoop stiekem nog steeds een klein beetje, maar de signalen zijn hetzelfde als de voorgaande maanden, dus ik verwacht het niet meer.
pi_79524335
Danic, ik blijf toch nog wel een beetje duimen hoor!

Mijn vrouw belde net om te vertellen dat ze toch ongesteld is geworden.

We balen er allebei wel van, want zodra je overtijd bent, ga je toch wel een beetje hopen natuurlijk. Maar nu gaan we dus maar voor ronde 3.

Mag onze NOD naar 26 april?
pi_79532711
Jammer Grizzly.
Hopelijk brengt april meer geluk.
pi_79532801
He jammer Grizzly en vrouw

Voor de rest ga ik duimen!
  woensdag 24 maart 2010 @ 15:23:25 #258
272454 Boepie
spannend!
pi_79533070
Grizzley en partner volgende keer beter hoor, hoop het echt van harte!
  woensdag 24 maart 2010 @ 16:29:56 #259
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_79535689
Altijd jammer grizzly. Heb de OP aangepast.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_79535975
Jammer grizzly... volgende ronde hopelijk beter nieuws!

Enne... ik mag uit het lijstje!
  woensdag 24 maart 2010 @ 16:37:22 #261
190853 RockabeIIa
pi_79536040
Ook gedaan!
pi_79537328
Rocka ik had van de week al dikgedrukt mijn NOD neergezet maar zag dat die nog niet veranderd was, rest wel. Alvast bedankt

23 april nieuwe nod
pi_79537443
quote:
Op zondag 21 maart 2010 11:12 schreef Ciscostar het volgende:
Mag mijn nod op 23 April, alvast bedankt
deze dus ;-)

Grizzly jammer dat ze ongesteld is geworden
pi_79541681
Hier nog niks, maar m'n NOD is morgen, dus ben benieuwd. Voel al wel een aantal dagen allerlei symptomen, dus ik denk zelf dat het wel één dezer dagen gaat doorzetten. Grizzly...jammer
Back in business.
  woensdag 24 maart 2010 @ 19:23:06 #265
272454 Boepie
spannend!
pi_79541736
Volgens mij heb ik me vergist ik mijn NOD datum maargoed staat wel goed zo dan geef ik wel een gil van de nieuwe datum, komt gewoon door vorige maand die ineens compleet anders was.
pi_79543170
Jammer Grizzly.
pi_79550125
Jammer grizzly!!

Hier heeft er helemaal niets doorgezet....zelfs niets meer gezien!! heb ook helemaal geen rommelende onderbuik en dat heb ik normaal wel een beetje:S

Toch morgenochtend de huisarts even bellen.....
pi_79551463
Hier ook nog steeds niks, maar morgen ook mijn NOD, net als Shirley en verwacht er eigenlijk niet teveel meer van.
Na de symptoompjes van dinsdag had ik de hoop opgegeven, maar nu is er sinds vanmorgen niets meer te bekennen, dus ik duim nog even verder (en straks voor het slapengaan een schietgebedje )
pi_79557377
Dankjulliewel allemaal voor de steun! We gaan weer vol goede moed door naar de volgende ronde natuurlijk.

Iedereen veel succes! hopelijk dat het nu eerst jullie beurt gaat zijn!
pi_79561307
Helaas, ook hier zijn ze gearriveerd

Mag mijn NOD naar 23 april?

[ Bericht 0% gewijzigd door danic op 25-03-2010 12:37:05 ]
pi_79561888
He balen Danic, nu gaan we maar weer "samen" door naar de volgende ronde he!

Heb je al gebeld Suuzzz?
pi_79562264
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:30 schreef danic het volgende:
Helaas, ook hier zijn ze gearriveerd

Mag mijn NOD naar 29 april?
KUT Dat is flink balen...

Straks maar even jezelf verwennen Rond een uur of 12??? Hihihi
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:58:19 #273
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_79562314
Grizzly en danic, wat jammer.

Shirley, spannend, ik duim voor je.

Suuzzz, toch niets gezien? Vervelend zeg, ik hoop dat de huisarts een oplossing heeft.

Hier valt er verder niet zoveel te melden. Zeker omdat mijn vorige cyclus 39 dagen duurde heb ik al helemáál geen idee wat ik moet doen of verwachten. Nou ja, ik weet wel wat ik moet doen , maar ik heb geen idee of dat effect heeft.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_79569028
Ik voel soms wat krampjes, maar nog geen bloed of wat te bekennen. Maar goed, weet ook niet zeker of m'n cyclus nu al regelmatig is, dus ik word nog niet té enthousiast.
Back in business.
  donderdag 25 maart 2010 @ 16:17:55 #275
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_79574043
Lieve, lieve meiden....

Zit ik hier aan de keukentafel dit topic bij te lurken en voel ik op hetzelfde moment Willem even een klein buitelingetje in m'n buik maken. Och wat gun ik jullie dit ook allemaal....

M'n duimen blijven, zoals al vaker gezegd, gewoon doordraaien en die meet komt er volgend jaar hoe dan ook. Allemaal met onze eigen kroost in handen

Hou vol, de beloning uiteindelijk is het waard!!

* grouphug inzet
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_79575076
Bah danic.
Ik denk dat je eitjes gewoon wat warmte en zon nodig hebben en dat het nu wel snel raak is.

Fluugs, je bent lief!
pi_79577764
Balen danic!!
pi_79589254
Hey meiden,

Er is helaas niets doorgezet helaas en heb vanmorgen de huisarts maar gebeld.....die raad aan om het nog 1/2 maanden af te wachten...ook omdat ik verder helemaal geen klachten heb... ze zei dat het soms echt een tijd kan duren, maar dat het bijna altijd vanzelf weer op gang komt.
Tja ik weet het niet zo goed nu..wil eigelijk helemaal niet afwachten...maar dat mijn lijf iets doet!!
Naja..

Wat ik wel opvallend vond was dat zowel de verloskundige als de huisarts vroegen of ik de afgelopen 3 maanden al wel eens een zwangerschaptesthad gedaan!!!! DUH.....haha wat denken zij nou
pi_79598769
Suuzzz, veel succes met het wachten! Balen dat de HA of verloskundige je niet echt kunnen helpen.

Hopelijk gaat je lichaam zich weer heel snel "normaal" gedragen!

Is het trouwens niet mogelijk om een soort van miskraam op te wekken? Zodat je lichaam een soort van reset krijgt? Of is dat heel makkelijk gedacht?
pi_79598922
Een miskraam opwekken kan, maar is in dit geval niet aan de orde... ze heeft al een miskraam gehad en wacht op de gewone ongi. En deze gewone ongi opwekken is inderdaad mogelijk met bepaalde medicatie. En bij de gyn doen ze dat dan ook meestal als je na 6 tot 10 weken na de miskraam nog steeds niet ongesteld bent.

Als ik jou was Suuzz.. zou ik dus never nooit nog 2 maanden gaan wachten, maar een verwijzing naar de gyn lospeuteren...
pi_79600330
Grizzly en Danic

Suuzzz, ik ben het met Tierrr eens, nog 1 a 2 maanden wachten vind ik wel erg lang, je miskraam was toch in december?
Dit vind ik wel extreem lang, is er na je miskraam wel gecontroleerd of de miskraam compleet was?

Een verwijzing naar de gynaecoloog lijkt me in deze niet overdreven, zeker niet als je voor de zwangerschap een regelmatige cyclus had.
Verder vind ik het vreemd dat zowel de huisarts als de verloskundige het telefonisch afhandelen, en dus niet eens even voelen hoe de stand en het formaat van je baarmoeder bijvoorbeeld zijn.

En Fluugs
pi_79608282
Hier nog steeds niks aan de hand.... nu ben ik in dilemma....Is m'n cyclus gewoon nog niet gelijk en moet ik nog even afwachten...of zal ik gewoon al een test halen voor de zekerheid? Spanning!
Back in business.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 14:09:20 #283
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_79608490
Ik zou gewoon je hart volgen hierbij, Shirley! Een test doen kan geen kwaad, maar geeft niet per definitie meteen uitsluitsel...

Suuzz, lijkt me verstandig om het advies van de dames te volgen. Het zou geen maanden moeten duren!

En voor de streeploze dames/heren/koppels, veel succes de volgende maand!

Hier uiteindelijk een cyclus gehad van 37 dagen. Ben nu gestopt met bv, dus ben benieuwd, deze maand al een 'echte' cyclus, of volgende maand pas, of misschien pas over een paar maanden. Geen idee, ga wel zien!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_79608863
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 14:03 schreef Shirley het volgende:
Hier nog steeds niks aan de hand.... nu ben ik in dilemma....Is m'n cyclus gewoon nog niet gelijk en moet ik nog even afwachten...of zal ik gewoon al een test halen voor de zekerheid? Spanning!
Doe jezelf een lol en haal er een, zelfs als je hem morgenochtend niet gebruikt, maar als je zondagochtend de kolder in je kop hebt en toch echt wilt testen dan is het wel heel vervelend als je eerst nog ergens een test moet gaan scoren bij een supermarkt die open is

Alleen als je zeker weet dat je tot dinsdag kunt wachten (tenzij zondag gewoon een boodschappendag voor je is) tot maandag wachten met een test halen, maar als je twijfelt is het wel handig om een test in huis te hebben zodat je met ochtendurine kunt testen.

Die van 2 voor ¤ 5,= van het Kruidvat doen het ook gewoon goed
pi_79617700
Ja thnx Soneal, die van het Kruidvat ken ik al...Als er morgen nog niks is, ga ik die maar vast in huis halen.
Back in business.
pi_79640694
Mijn miskraam was idd in december en ze hebben na mijn miskraam niet gekeken of gecontroleerd of alles goed was/is. Maar dat was toen ook niet echt nodig omdat ik drie dagen na het verliezen van het vruchtje geen bloed meer verloor en me fysiek goed voelde. Ook was de zwangerschaptest drie dagen daarna al negatief.....

ik vind het ook behoorlijk lang en denk dat ik volgende week nog afwacht (kan ook niet bellen of heen, moet 5 dagen werken) en daarna weer bel en zelg dat ik er geen goed gevoel bij heb en dat ik wil dat er iemand naar kijkt. Heb op een of andere manier ook niet het gevoel dat er iets niet goed is, maar je weet maar nooit. en dan krijg ik misschien iets om het op te wekken.
Heb wel een beetje een sloom lijf...cyclus duurt ook 43 dagen...tenminste de laatste 2 ergens vorige jaar
  zaterdag 27 maart 2010 @ 13:35:37 #287
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_79642183
Heb je dat opgenoemd, van die lange cyclus? Misschien krijg je daardoor sneller een verwijzing...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_79648160
Vandaag maar een test in huis gehaald, aangezien er nog geen is....Wel al enkele dagen voel ik van alles in m'n buik, normaliter merk ik pas wat van krampen op het moment dat ik echt ongi ben geworden. Pffft...gek word ik ervan.
Maar nu wil ik eigenlijk niet meer wachten tot morgenochtend. Zal ik dan zo gewoon testen?
* Shirley is nog in dilemma modus...
Back in business.
pi_79648252
Jaaaa, testen! Aldus nieuwsgierige ik..
Nee, gewoon doen waar je jezelf goed bijvoelt. Wanneer was je NOD ook alweer?
pi_79648719
Eergisteren....maar niet 100% zeker of cyclus al gelijk loopt...

[ Bericht 0% gewijzigd door Shirley op 27-03-2010 18:13:02 ]
Back in business.
pi_79649184
Je weet niet wanneer je eisprong was?
Hoeveelste dag zit je nu? En hoe lang waren je vorige cycli? Heb je verder ook kwaaltjes?
pi_79649607
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:22 schreef Tierrr het volgende:
Je weet niet wanneer je eisprong was?
Hoeveelste dag zit je nu? En hoe lang waren je vorige cycli? Heb je verder ook kwaaltjes?
ja, weet wanneer m'n eisprong was, ook extra veel geklust die dagen Vorige cycli beetje onduidelijk, ben pas vanaf 1 januari met pil gestopt, moment dat ik toen verwachtte ongi te worden werd ik het maar 2 dagen licht, wat ik wijtte aan het feit dat m'n lichaam aan het ''ontpillen'' was, en daarna was 25 februari m'n eerste en meteen laatste echte ongidag. Dit is nu dus dag 30 van deze cyclus.
Back in business.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:40:26 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79649725
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:42 schreef Shirley het volgende:
Vandaag maar een test in huis gehaald, aangezien er nog geen is....Wel al enkele dagen voel ik van alles in m'n buik, normaliter merk ik pas wat van krampen op het moment dat ik echt ongi ben geworden. Pffft...gek word ik ervan.
Maar nu wil ik eigenlijk niet meer wachten tot morgenochtend. Zal ik dan zo gewoon testen?
* Shirley is nog in dilemma modus...
Ja doe eens!
*nagels bijt...

*aan water voelt...

Ik denk...
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:43:19 #294
190853 RockabeIIa
pi_79649814
Ik denk ook dat het bullseye is!
pi_79649930
! Ik hoef alleen nog niet te plassen.. aargh..
Back in business.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:49:02 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79649982
Ja zeg... Zit ik daar helemaal zenuwachtig te F5-en!
Mag ik je mijn 06 pmen?

*Verklaart zichzelf officieel voor gestoord....
  zaterdag 27 maart 2010 @ 18:59:14 #297
190853 RockabeIIa
pi_79650299
Hehe mooi, dan hoeven anderen dat niet te doen, BE

Shirley, gewoon gaan zitten en beetje druppelen is ook goed, hoor! Je hoeft echt niet een hele pot vol te plassen!
pi_79650400
Plassen is gelukt..en ik kan het niet geloven...er staan 2 streepjes....
Back in business.
pi_79650511
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:03 schreef Shirley het volgende:
Plassen is gelukt..en ik kan het niet geloven...er staan 2 streepjes....
Whoehoe

Ik was ff aan het lurken hier en nou zie ik dit....

gefeliciteerd meid!

[ Bericht 7% gewijzigd door Fannie op 27-03-2010 19:11:31 ]
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  zaterdag 27 maart 2010 @ 19:07:04 #300
190853 RockabeIIa
pi_79650517

van harte!

BE, kijk es!
We doen zo:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: