Ik wilde het ook eerst aan niemand vertellen maar toch wel gedaan. Mijn beste vriendin weet het en mijn beste vriend (en mannen vragen er toch al minder naar haha) En nog 2 vriendinnen + mannen weten het (1 ervan was ook bezig, nu zwanger etc) en mijn werkgever (werk 1op1 dus werkgever is moeder cliënt) ik heb het haar verteld omdat ik nu de mmm in ga en af en toe even vrij moet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:37 schreef Toverboom het volgende:
[..]
Om die reden weet niemand het, alleen jullie.
deze dus ;-)quote:Op zondag 21 maart 2010 11:12 schreef Ciscostar het volgende:
Mag mijn nod op 23 April, alvast bedankt
KUTquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:30 schreef danic het volgende:
Helaas, ook hier zijn ze gearriveerd![]()
Mag mijn NOD naar 29 april?
Doe jezelf een lol en haal er een, zelfs als je hem morgenochtend niet gebruikt, maar als je zondagochtend de kolder in je kop hebt en toch echt wilt testen dan is het wel heel vervelend als je eerst nog ergens een test moet gaan scoren bij een supermarkt die open isquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:03 schreef Shirley het volgende:
Hier nog steeds niks aan de hand.... nu ben ik in dilemma....Is m'n cyclus gewoon nog niet gelijk en moet ik nog even afwachten...of zal ik gewoon al een test halen voor de zekerheid? Spanning!
ja, weet wanneer m'n eisprong was, ook extra veel geklust die dagenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:22 schreef Tierrr het volgende:
Je weet niet wanneer je eisprong was?
Hoeveelste dag zit je nu? En hoe lang waren je vorige cycli? Heb je verder ook kwaaltjes?
Ja doe eens!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:42 schreef Shirley het volgende:
Vandaag maar een test in huis gehaald, aangezien er nog geenis....Wel al enkele dagen voel ik van alles in m'n buik, normaliter merk ik pas wat van krampen op het moment dat ik echt ongi ben geworden. Pffft...gek word ik ervan.
Maar nu wil ik eigenlijk niet meer wachten tot morgenochtend. Zal ik dan zo gewoon testen?
* Shirley is nog in dilemma modus...
Whoehoequote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:03 schreef Shirley het volgende:
Plassen is gelukt..en ik kan het niet geloven...er staan 2 streepjes....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |