abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 maart 2010 @ 14:20:02 #226
272454 Boepie
spannend!
pi_79447113
Trierr ! wat goed! gefeliciteerd

En wat balen voor de anderen hier die ook al tijden hoop hebben en dat het dan niet lukt
Soms best verdrietig om te lezen
pi_79448693
Toverboom
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_79450838
He jammer Toverboom, maar wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. En 28 dagen is zeker niet slecht (om er toch maar iets positiefs van te maken).

Wij weten nog steeds niets. De test was negatief, maar ook nog geen sporen van Dus wachten we maar weer af he!
Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
pi_79453878
Toverboom, jammer! Wel fijner dan dat wellus.nietus inderdaad.

Grizzly, balen een negatieve test. Ik hoop dat jullie snel weten waar jullie aan toe zijn.
Hier is de menstruatie over, dus we mogen weer
  maandag 22 maart 2010 @ 22:51:59 #230
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_79471294
Was ik weer.....Balen dat het niet is gelukt bij een aantal mensen

Is het trouwens normaal dat ik een soort van 'drukkend' gevoel heb bij mn onderbuik/blaas/baarmoeder geval? Ik herken dit niet (of ben t vergeten) van mn eerdere zwangerschappen.
pi_79477858
@Pure_Evil: volgens mij is dit wel normaal hoor. Ik spreek niet uit ervaring, maar van horen zeggen, dus als ik het mis heb moeten de andere meiden me maar even tegenspreken.

@Grizzlybear: jullie houden het nog even spannend! Hopen dat de wegblijven en dat je over een paar dagen wel een positieve test hebben.

Hier waarschijnlijk weer een teleurstelling. Gisteravond had ik wat roze afscheiding, meestal het begin van een nieuwe cyclus. Het is nog even afwachten, ook omdat mijn NOD officieel pas donderdag is. Alhoewel het vorige maand ook 2 dagen eerder kwam dus dan zou vandaag zijn......
pi_79478852
Dat zou wel erg jammer zijn Danic!

-Nienna-, Veel plezier en succes! Dat jullie liefde maar mag resulteren in een mooi kindje.

Hier nog steeds niets, weer een negatieve test en verder helemaal niets. Wat duurt wachten toch lang he! Maar ja, niets aan te doen, wachten maar weer.
pi_79479282
@Danic: Jakkes.
Ik hoop dat het niet doorzet.

@grizzlybear: balen die onzekerheid.
Hopelijk zien jullie snel wel de streepjes.
Heeft je vriendin ook al een ovutestje geprobeerd?
pi_79479685
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 09:18 schreef Kolonia het volgende:
@grizzlybear: balen die onzekerheid.
Hopelijk zien jullie snel wel de streepjes.
Heeft je vriendin vrouw ook al een ovutestje geprobeerd?
Nee nog niet, die gebruiken we normaal nooit, omdat ze erg regelmatig is en de eisprong ook lijkt te voelen. Maar worden die eerder positief dan een zwangerschapstest dan?
pi_79480115
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 09:35 schreef grizzlybear het volgende:
Nee nog niet, die gebruiken we normaal nooit, omdat ze erg regelmatig is en de eisprong ook lijkt te voelen. Maar worden die eerder positief dan een zwangerschapstest dan?
Oeh, vrouw. Excuus!

Die willen inderdaad weleens eerder positief uitslaan.
Ik dacht ook altijd mijn eisprong te voelen, maar die blijkt gewoon twee dagen later te zijn ben ik nu achter.
pi_79484416
ik word helemaal peu neveu (schrijf het ws wel verkeerd maar oké). Nu is er weer niets meer.
Op zich ken ik dit wel van de vorige 2 maanden, toen had ik zo'n 8 dagen voor mijn NOD al verkleurde afscheiding, maar dan bruin. Nu was het zo mooi helder rood, dat ik gelijk al dacht aan foute boel.
Maar ik ga toch nog een klein beetje duimen (jullie ook?) hoewel ik het niet meer verwacht
pi_79484607
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 11:49 schreef danic het volgende:
ik word helemaal peu neveu (schrijf het ws wel verkeerd maar oké). Nu is er weer niets meer.
Op zich ken ik dit wel van de vorige 2 maanden, toen had ik zo'n 8 dagen voor mijn NOD al verkleurde afscheiding, maar dan bruin. Nu was het zo mooi helder rood, dat ik gelijk al dacht aan foute boel.
Maar ik ga toch nog een klein beetje duimen (jullie ook?) hoewel ik het niet meer verwacht
Ik ben al druk aan het duimen voor jou (en ook voor ons natuurlijk he!)
pi_79491259
Spannend hoor danic en grizzly
  dinsdag 23 maart 2010 @ 15:09:23 #239
272454 Boepie
spannend!
pi_79491921
Ik ga naar mijn vruchtbare dagen toe ! deze keer besloten gewoon te gokken, dus geen testjes etc.
(is het elke maand anders en blijft het leuk hehe)
pi_79493350
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:09 schreef Boepie het volgende:
Ik ga naar mijn vruchtbare dagen toe ! deze keer besloten gewoon te gokken, dus geen testjes etc.
(is het elke maand anders en blijft het leuk hehe)
De vruchtbare dagen vind ik altijd het leukste gedeelte van de maand... Het is gewoon spannend om lekker te vrijen met in je achterhoofd dat er iets heel moois uit voort zou kunnen gaan komen.

De weken na de vruchtbare periode vind ik zelf echt niet leuk, dan kun je niks doen, behalve wachten
pi_79493710
Ik duim ook heeeeeel hard voor jullie. Maar wordt er bij mezelf een beetje van!
pi_79495221
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:40 schreef grizzlybear het volgende:

[..]

De vruchtbare dagen vind ik altijd het leukste gedeelte van de maand... Het is gewoon spannend om lekker te vrijen met in je achterhoofd dat er iets heel moois uit voort zou kunnen gaan komen.

De weken na de vruchtbare periode vind ik zelf echt niet leuk, dan kun je niks doen, behalve wachten
EN FFF!!!
pi_79501546
ik vind het zelf niet zo handig elke keer om alles terug te lezen en daarna per naam te reageren...maar ik leef wel met iedereen mee, zowel de goede als mindere dingen...dat jullie dat even weten
Mijn NOD is overmorgen, maar denk dat het wel gaat doorzetten. M'n humeur is namelijk al een paar dagen zo veranderlijk als wat, en had van de week al hoofdpijn en gevoelige tepels, dus ik hou rekening met ...
Ik ga trouwens stoppen met mensen in m'n omgeving op de hoogte te houden, want word nu al gek van alle vragen als "En, al ongesteld?''
Back in business.
pi_79502246
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 18:54 schreef Shirley het volgende:
ik vind het zelf niet zo handig elke keer om alles terug te lezen en daarna per naam te reageren...maar ik leef wel met iedereen mee, zowel de goede als mindere dingen...dat jullie dat even weten
Mijn NOD is overmorgen, maar denk dat het wel gaat doorzetten. M'n humeur is namelijk al een paar dagen zo veranderlijk als wat, en had van de week al hoofdpijn en gevoelige tepels, dus ik hou rekening met ...
Ik ga trouwens stoppen met mensen in m'n omgeving op de hoogte te houden, want word nu al gek van alle vragen als "En, al ongesteld?''
om die reden weten maar een paar mensen het hier en die vragen gelukkig niks!
pi_79502261
Toverboom, jammer

Ze gaan nog niet zover dat ze je met een zwangerschapstest naar de WC proberen te lokken Shirley??
Ik moet er niet aan denken dat mensen vragen of ik al ongesteld ben, en helemaal als dat voor de NOD is
pi_79502757
Nou Soneal, bijna wel! Heb een collegaatje die in hetzelfde schuitje zit, die wil het liefst nog samen testen! Dus na deze maand, als er niks is, dan zeg ik lekker niks meer
Back in business.
pi_79503423
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 19:11 schreef Ciscostar het volgende:

[..]

om die reden weten maar een paar mensen het hier en die vragen gelukkig niks!
Om die reden weet niemand het, alleen jullie.

[ Bericht 14% gewijzigd door Toverboom op 23-03-2010 19:44:17 ]
pi_79504414
Hier weet alleen mijn beste vriendin het.
Het was verder de bedoeling om niemand iets te laten weten, maar na het plotselinge overlijden van mijn vader hebben we toch mijn moeder ook ingelicht (om haar een beetje op te vrolijken en te laten zien dat er ook nog wel wat moois in de toekomst kan gebeuren). Mijn moeder vraagt er verder niet naar.
pi_79515421

ik heb vanmorgen de verloskundige gesproken om even te vragen over mijn nog niet ongesteld geworden zijn 3 maanden na de miskraam...en ze zei dat het wel vreemd is, maar niet echt iets om me heel druk over te maken. Verder raade ze aan om contact op te nemen met de huisarts.

Maarnet bij het plassen had ik bruinige/licht rode afscheiding!!! Te vreemd gewoon!!!!!!
Nou hoop ik dat het doorzet en dan ben ik heel blij
we zullen het zien/merken morgen
  woensdag 24 maart 2010 @ 00:20:02 #250
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_79516273
Zul je natuurlijk net zien: als je gaat bellen, zet het opeens door...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')