SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:02 schreef Koningin het volgende:
Charmed_Angel, wat jammer. Blijven hopen dat het misschien toch nog goed komt.
Ik had zondag een test gedaan, negatief en vanmorgen weer een:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat snel!Gefeliciteerd!
![]()
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Het tijdstip dat je gaat slapen is niet zo belangrijk. Het gaat er om dat je minstens 4 uur in bed in rust hebt doorgebracht/hebt geslapen en er niet uit bent geweest voor je de temp nam en je dat tempen op hetzelfde tijdstip hebt gedaan, liefst rectaal. Dan is het een behoorlijk betrouwbare methode.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ja als ik naar me temp kijk, dan moet ik vandaag gewoon ongesteld worden, 13 dagen achter elkaar 36,7 en vanochtend opeens 36,3 ( wel om 1 uur gaan slapen)
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:02 schreef Koningin het volgende:
Charmed_Angel, wat jammer. Blijven hopen dat het misschien toch nog goed komt.
Ik had zondag een test gedaan, negatief en vanmorgen weer een:Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I'm just a Soul whose Intentions are Good
Het blijft spannend dus! Misschien dat al mijn geduim toch nog wel ergens goed voor gaat zijn...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
Kan beiden zijn of erachter komen dat je zwanger ben of de bevruchting hihi.
We zullen zien, zo nu eerst offerte laten maken voor openslaande deuren en plavuizen vloer
Naald was het toch?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:24 schreef miss_sly het volgende:
Of de spijkertest!Hoe was die ook alweer?
ow ja, naaldquote:
Bij mij lukte dat nietquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Je kunt een potje nemen met verse urine en er suiker in gooien. En als het blijft drijven dan ben je zwanger
(hihihi ik dacht ik gooi em der nog es een keertje in!)
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben ongesteld geworden.
wil iemand mijn nod op 12 april zetten?
Heb even wat gemist, maar waaromquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:11 schreef Soneal het volgende:
Nienna, ik hoop dat het toch dicht genoeg in de buurt van je eisprong was![]()
PureEvil al een testje gedaan??? We zijn hier helemaal niet nieuwsgierig enzo![]()
CA jammer![]()
Dan nu nog even de situatie hier, anders had ik me de moeite van het zelf typen kunnen besparen en gewoon Kolonia kunnen quoten![]()
Gistermiddag een ovutestje gedaan waarin wel een streepje zichtbaar begint te worden, dus naar aanleiding daarvan begon ik al te vermoeden dat het nog moest komen, en nog niet geweest was, en de vrije val die m'n temperatuur vanmorgen maakte lijkt dat alleen maar te bevestigen.
Ik gok dus op morgen qua eisprong....
Nou eens even bedenken of we daar juist wel of geen gebruik van gaan maken, ik denk het wel eigenlijk, de kans dat het niet lukt is zoveel groter dan dat het wel lukt dus ik denk niet dat we ons kunnen permitteren een poging over te slaan, ongeacht het feit dat als het deze maand wel lukt, dat eigenlijk niet zo handig is
block is een ruggenprik? Daar heb ik niet voor gekozen omdat ik doodsbang ben voor prikken en ik niet wakker wil zijn want dan raak ik in paniek. Maar mocht ik zwanger zijn en het een gevaar kan zijn die algehele narcose, dan wil ik het wel overwegenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:09 schreef Kolonia het volgende:
Boepie, jammer meis.![]()
@Soneal: als het niet uitkomt en wet van Murphy hè...![]()
Maar sterkte en het komt ongetwijfeld allemaal goed.![]()
@Cisco: kun je niet voor een block kiezen?
Of is het al zeker dat ze iets gaan doen waarvoor je narcose nodig hebt?
En uitstellen is geen optie neem ik aan?
Haha ik heb ook gelijk een puntje brie met roomkaas gehaald.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:43 schreef charmed_angel het volgende:
Weet je wat ik ga doen? Lekker een wijntje drinken, dat kan nu
Klinkt goed! Gaan we voor!quote:Op maandag 15 maart 2010 09:34 schreef Kolonia het volgende:
Jammer GWS.![]()
Hopelijk is je volgende cyclus wat korter (of een week of 40 lang natuurlijk).
Jij offert je natuurlijk geheel belangeloos op hè....quote:
Het zou wel interssant zijn als die zou zeggen: heb geen zin, bel de buurman maar even...quote:Op maandag 15 maart 2010 15:39 schreef Soneal het volgende:
[..]
Jij offert je natuurlijk geheel belangeloos op hè....
Die van mij is ook zo'n schat die dat zonder morren gewoon doet.
- "We moeten vandaag ook nog een keer hoor, just to be sure"
- "Okay, ik offer me wel op"
Nou... ik ken jouw buurmannen niet, maar hier zou dat zeker niet interessant zijnquote:Op maandag 15 maart 2010 15:40 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Het zou wel interssant zijn als die zou zeggen: heb geen zin, bel de buurman maar even...
Ik ken mijn eigen buurmannen ook niet....quote:Op maandag 15 maart 2010 15:45 schreef Soneal het volgende:
[..]
Nou... ik ken jouw buurmannen niet, maar hier zou dat zeker niet interessant zijn
Psies, hier hetzelfde van die krampjes, rugpijn ed, maar ik voed nog maar 1/2 keer per dag... (Kind wil het niet zo hard meer ook, dus dat ontmoedigt ontzettend, ze is helemaal een beetje aan het miepen met eten en drinken)quote:Op maandag 15 maart 2010 17:37 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Basboussa, ik ga er wel vanuit dat de vreemde cyclus veroorzaakt wordt door het voeden. Ik zat er voor mijn gevoel al vanaf september tegenaan te hikken. De hele tijd lichte krampen alsof je binnen een paar dagen bloed kon verwachten.
Mijn buurman is een lekker ding.Maar mijn man is nog steeds lekkerder.
mijn cyclus van de afgelopen maanden was ongeveerquote:Op maandag 15 maart 2010 09:36 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Klinkt goed! Gaan we voor!![]()
Entreri![]()
ik voed ook minstens een keer of 8, of 6x+ af en toe een slok.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:17 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hier een miepertje met vast eten op het moment, maar de borstvoeding gaat wel nog als een trein, wat erop neerkomt dat ze nog 8 keer per dag drinkt ofzo. (Vannacht ook weer, na een nachtmerrie, ze begon opeens te huilen, ze heeft 3 of 4 keer gedronken)
Ow, ik dacht dat je af ging bouwen omdat je lichaam het niet trok. De situatie is veranderd?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:25 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik voed ook minstens een keer of 8, of 6x+ af en toe een slok.
nop, t ging beter dus nog steeds fulltimequote:Op maandag 15 maart 2010 18:36 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je af ging bouwen omdat je lichaam het niet trok. De situatie is veranderd?
Dat is heel fijn voor jullie.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:39 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nop, t ging beter dus nog steeds fulltime
Hey leukquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:47 schreef PureEvil het volgende:2 streepjes
![]()
en last van mn buik, da's wat minder
Wat was nou laatst die app wat hier ergens geroepen werd om je vruchtbare dagen bij te houden of zoiets?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:18 schreef charmed_angel het volgende:
Fijn zo iPhone, hihi. Ik heb het sporten weer
opgepakt... Alleen! Dus me happy met iPhone
Ohh dat is idd niet prettig dat soort berichten, in de gaten houden maar je niet gek laten maken hoor!quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:18 schreef PureEvil het volgende:
Dames, had net wat roze achtig verlies... het neigt naar rood, maar dat is het niet. Hoop dat het niks is iig. I
kan gewoon wat van de innesteling zijn toch? hopen op goed nieuws!quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:18 schreef PureEvil het volgende:
Dames, had net wat roze achtig verlies... het neigt naar rood, maar dat is het niet. Hoop dat het niks is iig. I
maar als nu pas de innesteling is, dan kan je toch niet 2 streepjes hebben geplast VOOR de innesteling?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:42 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
kan gewoon wat van de innesteling zijn toch? hopen op goed nieuws!
Het kan zijn dat het nog bloed is dat bij de innesteling is vrijgekomen, maar er nu pas "uit" komt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar als nu pas de innesteling is, dan kan je toch niet 2 streepjes hebben geplast VOOR de innesteling?
PureEvil, gewoon positief blijven denken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |