Zo makkelijk gedacht zoals ik het heb opgeschreven heb is het ook niet gegaan hoor. Er is wel het een en ander over nagedachtquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien hecht ik teveel waarde aan samenwonen, maar ik hoor dus wel vaker deze redenatie. Terwijl ik denk dat samenwonen best een ingrijpend iets is, iig niet zoiets als "Broodje? Ach ja, waarom ook niet".
Eerst even huurhuisje. Ben er geen voorstander van om gelijk maar een huis te kopen op 2 salarissen en als het op 1 salaris moest dan kreeg ik niet een huis wat ik zou willenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Paar maandjes![]()
GezelligEen week pas, haha
Huis gekocht, of samen een huurhuisje in gegaan?
Ik doe ook heel moeilijk over samenwonen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:26 schreef Ripley het volgende:
het is ook een beetje zo dat samenwonen me eigenlijk ingrijpender lijkt dan trouwen qua verschil met er voor (en een kind nog ingrijpender) maar dat veel mensen best makkelijk doen over samenwonen maar over trouwen niet.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:28 schreef Techno het volgende:
[..]
[Singles] Scheuren oerendhard op hun Aprilia's
Gaaf ding.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:25 schreef Kreator het volgende:
KTm heeft wel een mooie Superbike, Taly...
http://www.motorcycledaily.com/110707top.jpg
Trouwen heeft juridisch, geestelijk en financieel in de meeste gevallen een aantoonbare zwaardere impact.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:26 schreef Ripley het volgende:
het is ook een beetje zo dat samenwonen me eigenlijk ingrijpender lijkt dan trouwen qua verschil met er voor (en een kind nog ingrijpender) maar dat veel mensen best makkelijk doen over samenwonen maar over trouwen niet.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:24 schreef stbabylon het volgende:
Een huis kopen op twee salarissen is ook epische faal.
Het zal. Voor mij zou het opgeven van mijn eigen plekje ingrijpender zijn dan een papiertje tekenen. Juridisch liggen samenlevingscontract en trouwpapieren vrij dicht bij elkaar denk ik.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Trouwen heeft juridisch, geestelijk en financieel in de meeste gevallen een aantoonbare zwaardere impact.
Je hoeft geen samenlevingscontract te hebben om samen te wonen en de rest is peroonlijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het zal. Voor mij zou het opgeven van mijn eigen plekje ingrijpender zijn dan een papiertje tekenen. Juridisch liggen samenlevingscontract en trouwpapieren vrij dicht bij elkaar denk ik.
Niet als een TT van mij, want dat kan me vrij weinig tot geen fuck boeienquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:28 schreef Techno het volgende:
[..]
[Singles] Scheuren oerendhard op hun Aprilia's
Want een beetje bruiloft kost nu eenmaal geld. Juridisch en geestelijk maakt het niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:32 schreef Godtje het volgende:
Trouwen heeft juridisch, geestelijk en financieel in de meeste gevallen een aantoonbare zwaardere impact.
idd.quote:
Waarom maakt dat niet uit?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Want een beetje bruiloft kost nu eenmaal geld. Juridisch en geestelijk maakt het niet zoveel uit.
Dat hoeft inderdaad niet, of het ook slim is een tweede...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:36 schreef Godtje het volgende:
Je hoeft geen samenlevingscontract te hebben om samen te wonen...
Naquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:39 schreef Cue_ het volgende:
Ik snap bv amerikanen niet die na aanleiding van trouwen, gaan samenwonen. Dan denk ik doe dat eens andersom.. want geen wonder dat de kans groter is dat je uit elkaar gaat.
Ik ken de statistieken niet maar als je een startende relatie hebt zonder ex echtgenoten, kinderen of woonhuis (zoals de meeste relaties beginnen) snap ik dat je dat niet gelijk gaat doen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat hoeft inderdaad niet, of het ook slim is een tweede...
owja sorryquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Na![]()
Maar dat heeft met het geloof te maken, gebeurt in NL ook vaak zat.
Als je een huis koopt waarbij je beide salarissen gebruikt en de één gaat minder werken (kinderen), of één verliest zijn/haar baan, of je gaat uit elkaar, zit je met de gebakken peren.quote:
Ach, als ik zou trouwen en scheiden hoef ik zijn spullen niet en hij de mijne ook niet en we zouden ook elkaars geld niet hoeven en hebben geen plannen voor kids. Dus denk dat het in dat geval wel mee valt, het verschilquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom maakt dat niet uit?![]()
Dat je naar de rechter moet om het te laten ontbinden, dat de andere persoon misschien opeens rechten heeft op jou spullen en alimentatie recht maakt opeens niet meer uit?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Na![]()
Maar dat heeft met het geloof te maken, gebeurt in NL ook vaak zat.
Volgens mij is dat omdat ze in Amerika sowieso wel meer van het geloof zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:42 schreef Cue_ het volgende:
Dat is waar, gebeurd overal wel, maar daar valt het voor mij wel op ofzo.
Dat zeg jij nu, maar dat hebben andere mensen ook eerder gezegd. Ik zeg niet dat het bij jou gaat afwijken van wat je nu zegt, maar dat neemt niet weg, dat het vaak genoeg heel fout gaat.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach, als ik zou trouwen en scheiden hoef ik zijn spullen niet en hij de mijne ook niet en we zouden ook elkaars geld niet hoeven en hebben geen plannen voor kids. Dus denk dat het in dat geval wel mee valt, het verschil
En dat zeggen alle gelukkige stelletjes. Het percentage schiet omhoog als mensen echt in scheiding gaan. Voor de rest was dat de discussie niet. Ik probeerde alleen duidelijk te maken dat trouwen dus wel degelijk meer impact heeft.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
oef ik zijn spullen niet en hij de mijne ook niet en we zouden ook elkaars geld niet hoeven
Omdat je dit - ook zonder trouwen - allemaal vast kan laten leggen d.m.v. een geregistreerd partnerschap en/of samenlevingscontract.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:39 schreef Godtje het volgende:
Waarom maakt dat niet uit?![]()
Dat je naar de rechter moet om het te laten ontbinden, dat de andere persoon misschien opeens rechten heeft op jou spullen en alimentatie recht maakt opeens niet meer uit?
Daar kun je je tegen verzekeren. En dat uit elkaar gaan is ook te regelen. Tenminste, toen ik bij mijn ex weg ging heb ik netjes mee betaald tot het huis verkocht was. Ja, ook een huis op 2 salarissen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:42 schreef stbabylon het volgende:
Als je een huis koopt waarbij je beide salarissen gebruikt en de één gaat minder werken (kinderen), of één verliest zijn/haar baan, of je gaat uit elkaar, zit je met de gebakken peren.
En lukt het je niet om het met één salaris te kopen, dan blijf je nog maar even huren en ga je sparen, zodat je met eigen kapitaal erbij wel genoeg kunt lenen.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Omdat je dit - ook zonder trouwen - allemaal vast kan laten leggen d.m.v. een geregistreerd partnerschap en/of samenlevingscontract.
dat weet ik maar al te goedquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je een huis koopt waarbij je beide salarissen gebruikt en de één gaat minder werken (kinderen), of één verliest zijn/haar baan, of je gaat uit elkaar, zit je met de gebakken peren.
quote:En lukt het je niet om het met één salaris te kopen, dan blijf je nog maar even huren en ga je sparen, zodat je met eigen kapitaal erbij wel genoeg kunt lenen.
Er zijn de afgelopen jaren zoveel gezinnen in de problemen gekomen omdat ze een tophypo hadden op 2x40, kindjes kregen en vervolgens niet meer voltijd konden werken, of de hypo niet meer konden betalen, of niet genoeg steun kregen van de staat (kinderbijslag, kinderopvang) en dan beginnen te miepen dat NL zo duur isquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar kun je je tegen verzekeren. En dat uit elkaar gaan is ook te regelen. Tenminste, toen ik bij mijn ex weg ging heb ik netjes mee betaald tot het huis verkocht was. Ja, ook een huis op 2 salarissen.
En dat minder/ niet meer werken als er kinderen zijn begrijp ik ook niet zo.
Mijn ouders hebben bij elke scheiding ook niet moeilijk gedaan over geld. En ik ook niet bij voorgaande gestrande relaties en hij ook niet. Dus het zal wel loslopenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dat zeggen alle gelukkige stelletjes. Het percentage schiet omhoog als mensen echt in scheiding gaan. Voor de rest was dat de discussie niet. Ik probeerde alleen duidelijk te maken dat trouwen dus wel degelijk meer impact heeft.
Ondanks alle shit die je er aan over hebt gehoudenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat weet ik maar al te goed
[..]
riight.
als ik vergelijk wat ik betaal voor het huis dat ik volgend de bank niet in m'n eentje kan betalen en wat een gemiddeld huurhuis hier al kost, komt er van dat sparen weinig tot niets en van dat koophuis op één inkomen dus ook niet.
m.a.w.: geen spijt van de beslissing destijds en zou het ook weer doen.
Dan neem je een contractje.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zeg jij nu, maar dat hebben andere mensen ook eerder gezegd. Ik zeg niet dat het bij jou gaat afwijken van wat je nu zegt, maar dat neemt niet weg, dat het vaak genoeg heel fout gaat.
Stel, zelfs al zou het maar in 10% van de gevallen niet loslopen. Dan nog kun je bij die 10% horen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben bij elke scheiding ook niet moeilijk gedaan over geld. En ik ook niet bij voorgaande gestrande relaties en hij ook niet. Dus het zal wel loslopen
Gelukkig voor je. Ik word wel altijd een beetje moe van mensen die altijd in een grote algemene discussie met persoonlijke situaties aan komen zetten. Ik kan er ook genoeg noemen waar het goed is gegaan maar ook de andere kant.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben bij elke scheiding ook niet moeilijk gedaan over geld. En ik ook niet bij voorgaande gestrande relaties en hij ook niet. Dus het zal wel loslopen
Trouwen an sich is overrated.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:51 schreef Ripley het volgende:
Maar misschien zie ik het gewicht van trouwen gewoon niet omdat mijn ouders gescheiden zijn en grootouders ook en zo.
Maar de persoonlijke situaties maken wel hoe jij over een bepaalde situatie denkt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:52 schreef Godtje het volgende:
Gelukkig voor je. Ik word wel altijd een beetje moe van mensen die altijd in een grote algemene discussie met persoonlijke situaties aan komen zetten. Ik kan er ook genoeg noemen waar het goed is gegaan maar ook de andere kant.
nofi
Als ik alleen maar brood krijg van over de datum, zal ik brood best vies gaan vinden. Maakt brood an sich nog niet vies.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar de persoonlijke situaties maken wel hoe jij over een bepaalde situatie denkt.
En dan ben je niet meer in staat om een gesprek objectief te benaderen? Nu krijg ik het gevoel dat iemand feiten en werkelijkheden weg aan het duwen is door met persoonlijke voorbeelden aan te komen zetten. Als ik geboren en getogen ben in Bloemendaal in een villa van 20 miljoen maakt het toch niet opeens een waarheid dat iedereen dat heeft?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar de persoonlijke situaties maken wel hoe jij over een bepaalde situatie denkt.
Plus in dit geavl werd ik ook persoonlijk op iets aangesproken en daar reageer ik op. Maar goed, dat lijkt taboe te worden of zo.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, maar dat maakt wel dat jij niet graag brood eet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:55 schreef stbabylon het volgende:
Als ik alleen maar brood krijg van over de datum, zal ik brood best vies gaan vinden. Maakt brood an sich nog niet vies.
Dat zegt toch ook niemand? Ik zeg nergens dat iedereen hetzelfde moet vinden of dat mijn persoonlijke ervaring leidend is.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dan ben je niet meer in staat om een gesprek objectief te benaderen? Nu krijg ik het gevoel dat iemand feiten en werkelijkheden weg aan het duwen is door met persoonlijke voorbeelden aan te komen zetten. Als ik geboren en getogen ben in Bloemendaal in een villa van 20 miljoen maakt het toch niet opeens een waarheid dat iedereen dat heeft?
Ik snap serieus niet hoe jullie dat allemaal zo lezen bij Rip hoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:56 schreef Godtje het volgende:
En dan ben je niet meer in staat om een gesprek objectief te benaderen? Nu krijg ik het gevoel dat iemand feiten en werkelijkheden weg aan het duwen is door met persoonlijke voorbeelden aan te komen zetten. Als ik geboren en getogen ben in Bloemendaal in een villa van 20 miljoen maakt het toch niet opeens een waarheid dat iedereen dat heeft?
Brood wel of niet lekker vinden is een kwestie van smaak en over smaak valt niet te twisten. Meetbare zaken valt wel over te twisten en dan heeft huwelijk aantoonbaar meer impact vergeleken met samenwonen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, maar dat maakt wel dat jij niet graag brood eet.
jup, ik steek het liever in iets van mezelf dan het zo weg te gooien. Zo voelt huren toch wel aan bij mij. En het is ook niet zo dat huren nou zoveel goedkoper is. ik zou haast zeggen, integendeel. De huizenmarkt is dusdanig verziekt dat goedkope huurhuizen niet (ok, na minimaal 6 jaar wachten) te krijgen zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ondanks alle shit die je er aan over hebt gehouden
Ik zou echt nooit een huis kopen van meer dan één salaris. Never niet.
Ik ook. Lekker donkerbrood met ladingen zaden en notenquote:
Alleen kan het toch zo zijn dat het niet voor iedereen zo is en daarnaast ook dat het een evoluerend iets is. Ik denk wel dat er nu minder waarde aan het huwelijk ligt dan 20 jaar geleden bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Brood wel of niet lekker vinden is een kwestie van smaak en over smaak valt niet te twisten. Meetbare zaken valt wel over te twisten en dan heeft huwelijk aantoonbaar meer impact vergeleken met samenwonen.
Waarom is dat meetbaar? Omdat één of ander dom onderzoek dat bevestigd heeft? Omdat dat voor 9 van de 10 mensen wél zo is, is het meteen waarheid? Ik vind de impact van trouwen vergeleken met samenwonen net zo goed een kwestie van 'smaak'.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:59 schreef Godtje het volgende:
Brood wel of niet lekker vinden is een kwestie van smaak en over smaak valt niet te twisten. Meetbare zaken valt wel over te twisten en dan heeft huwelijk aantoonbaar meer impact vergeleken met samenwonen.
Dat klopt. Mede door wettelijke maatregelen van de regering en sociale acceptatie.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Alleen kan het toch zo zijn dat het niet voor iedereen zo is en daarnaast ook dat het een evoluerend iets is. Ik denk wel dat er nu minder waarde aan het huwelijk ligt dan 20 jaar geleden bijvoorbeeld.
En dat heeft er ook deels mee te maken dat mensen uit huis gaan zonder ook maar iets van kapitaal opgebouwt te hebben. Zoals dat 30 jaar geleden nog heel normaal was.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:59 schreef JoeBravo het volgende:
Als ik het met één inkomen kon had ik het ook zeker gedaan, maar de realiteit is dat dat in de meeste gevallen praktisch gewoon niet haalbaar is.
als het geen emotionele lading voor je heeft moet je het ook zeker niet doen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zal het dan ook nooit doen. Beetje 15k uitgeven voor een leuk dagje, dacht het niet
ik begin bijna te denken dat je 1 of ander trauma hebt...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zal het dan ook nooit doen. Beetje 15k uitgeven voor een leuk dagje, dacht het niet
Smaak was het geestelijke gedeelte dus was al benoemd. Een onderzoek afdoen als dom zegt meer over jezelf.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarom is dat meetbaar? Omdat één of ander dom onderzoek dat bevestigd heeft? Omdat dat voor 9 van de 10 mensen wél zo is, is het meteen waarheid? Ik vind de impact van trouwen vergeleken met samenwonen net zo goed een kwestie van 'smaak'.
Vijf tien duizend euro!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als het geen emotionele lading voor je heeft moet je het ook zeker niet doen.
Ik vond en vind het een relatie wel dat beetje extra geven.
Dus alle onderzoeken zijn geweldig/nuttig/goed/vul zelf maar in?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:03 schreef Godtje het volgende:
Smaak was het geestelijke gedeelte dus was al benoemd. Een onderzoek afdoen als dom zegt meer over jezelf.
dat HOEFT niet, het is maar hoe je het invult. Na mijn bruiloft had ik een schuld van bijna 13k euro overigens. Wel een deel studieschuld.quote:
Dat hoeft niet zoveel te kosten.quote:
Weet je wel hoeveel raketjes daarvan kan kopen?quote:
Trouwen, met z'n tweeën naar het stadhuis om even een papiertje te tekenen, omdat het eventueel voordelen oplevert, best. Maar een feest geven van over de 10.000 euro, makkelijk, omdat je van elkaar houdt?? Ik vind dat niet rijmen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik begin bijna te denken dat je 1 of ander trauma hebt...
je wil in je ballen laten knippen omdat je geen kinderen wil
je woont liever samen in een huis op 1 salaris om rare redenen
trouwen doe je niet omdat het geld kost?
Tot je weer verliefd wordt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:06 schreef stbabylon het volgende:
En trauma? Nee hoor, ik ben daar gewoon wat realistischer in.
dat zeg ik, als het die emotionele lading niet heeft voor je, moet je het niet doen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Trouwen, met z'n tweeën naar het stadhuis om even een papiertje te tekenen, omdat het eventueel voordelen oplevert, best. Maar een feest geven van over de 10.000 euro, makkelijk, omdat je van elkaar houdt?? Ik vind dat niet rijmen.
Oh, en ik wil best samen wonen in een huis met 2 salarissen, maar niet een hypotheek die alleen met 2 te betalen is.
Nee, maar komt redelijk in de buurt. Jurk paar duusend, taart paar honderd, ambtenaar/gemeente kosten duusend, receptie duusend, ringen paar duusend, feest paar duusend.quote:
realistisch?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Trouwen, met z'n tweeën naar het stadhuis om even een papiertje te tekenen, omdat het eventueel voordelen oplevert, best. Maar een feest geven van over de 10.000 euro, makkelijk, omdat je van elkaar houdt?? Ik vind dat niet rijmen.
Oh, en ik wil best samen wonen in een huis met 2 salarissen, maar niet een hypotheek die alleen met 2 te betalen is.
jup, en scheiden is nog veul duurder.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar komt redelijk in de buurt. Jurk paar duusend, taart paar honderd, ambtenaar/gemeente kosten duusend, receptie duusend, ringen paar duusend, feest paar duusend.
Hoe ga ik mij met geen kinderen, niet trouwen en een wat kleiner huis beperken?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
realistisch?
je kan in de toekomst kijken?
ik denk dat je je alleen maar beperkt in je toekomst.
Ik kwam niet met beweringen over onderzoeken. Jij doet ze kennelijk op voorhand af als onzin. Het vervolgens om te gaan draaien en proberen mij woorden in mijn mond te leggen gaat niet echt werken. Ook daar is een meer genuanceerde mening op zijn plaats. De wereld is gelukkig niet zo zwart/wit.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dus alle onderzoeken zijn geweldig/nuttig/goed/vul zelf maar in?
ehrquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:14 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)met-extra-kilos.html
Ik snap wel dat ze blij is, nu Marco heul wat minder geld heeft om eten voor haar te kopen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:14 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)met-extra-kilos.html
Ik vroeg me af hoe de impact van trouwen dan 'gemeten' was. Ik neem aan, door middel van een onderzoek. Ik leg je geen woorden in de mond, ik deed een poging een vraag te stellen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:16 schreef Godtje het volgende:
Ik kwam niet met beweringen over onderzoeken. Jij doet ze kennelijk op voorhand af als onzin. Het vervolgens om te gaan draaien en proberen mij woorden in mijn mond te leggen gaat niet echt werken. Ook daar is een meer genuanceerde mening op zijn plaats. De wereld is gelukkig niet zo zwart/wit.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:17 schreef Techno het volgende:
Ik snap wel dat ze blij is, nu Marco heul wat minder geld heeft om eten voor haar te kopen.
Het hele artikelquote:
58 kilo ís dun! Oeh, oeh, ze moet wel gaan lijnen hoor, want 60 kán echt niet.quote:Leontine Borsato kwam na drie zwangerschappen in totaal tien kilo aan, maar de actrice en presentatrice maakt zich niet druk om extra pondjes. "Ik weeg 58 kilo en dat is prima. Als je ouder bent hoef je niet zo dun te zijn", zegt ze deze maand in LINDA.
Oh, oops, ik blijf ver uit de buurt van gewicht discussies. Gaat nooit goedquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
[..]
Het hele artikelMaar vooral dit
![]()
[..]
58 kilo ís dun! Oeh, oeh, ze moet wel gaan lijnen hoor, want 60 kán echt niet.
En ja, dit is meer mijn eigen frustratie.
http://www.werygoedegebuure.nl/prive/samenlevingscontractquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vroeg me af hoe de impact van trouwen dan 'gemeten' was. Ik neem aan, door middel van een onderzoek. Ik leg je geen woorden in de mond, ik deed een poging een vraag te stellen.
Ik ben niet op zoek naar de verschillen tussen trouwen en een samenlevingscontract hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:24 schreef Godtje het volgende:
http://www.werygoedegebuure.nl/prive/samenlevingscontract
Daar kan je gewoon antwoord vinden op al de juridische aspecten en de verschillen tussen de vormen.
Was ook niet van plan om er een discussie van te maken.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:23 schreef stbabylon het volgende:
Oh, oops, ik blijf ver uit de buurt van gewicht discussies. Gaat nooit goed
Buurman!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:22 schreef Kreator het volgende:
De beste bakker van Nederland zit hiernaast. Die heeft pas lekker brood.
Nee rookverslaafden rokenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:27 schreef stbabylon het volgende:
ROKEN
(want iedereen weet, stoere mannen, roken)
WTF!? Dus ze woog maar 48 kilo?quote:Leontine Borsato kwam na drie zwangerschappen in totaal tien kilo aan, maar de actrice en presentatrice maakt zich niet druk om extra pondjes. "Ik weeg 58 kilo en dat is prima."
Roken is niet stoer.quote:
50, voor de zwangerschappen, daarna 60, nu 58.quote:
Mijn mening wijkt af van jouw realiteit, bedoel je?quote:
Aangezien jullie allemaal deel uitmaken van mijn realiteit zie ik niet in wat jouw opmerking toevoegdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn mening wijkt af van jouw realiteit, bedoel je?
epische faalbaasquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aangezien jullie allemaal deel uitmaken van mijn realiteit zie ik niet in wat jouw opmerking toevoegd
Je hebt Osama bin Laden gelokaliseerd?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:42 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil dat het morgenavond is, zodat ik mijn 14.000.000 kan krijgen.
Nee, een staatslotquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt Osama bin Laden gelokaliseerd?
Denk me maar weg uit jouw realiteit als het je niet bevalt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bemoei je er even niet mee, dit is tussen mij en Noukje
Cue maakte zelf vorige week nog zo'n grap, ze weet neem ik aan best wel dat het ook echt een grap is.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wow, jij hebt wel het lef om die zeer foute opmerking te maken!
Scherp +1quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Denk me maar weg uit jouw realiteit als het je niet bevalt.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Roken is altijd nooit stoer geweest.
jah?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Cue maakte zelf vorige week nog zo'n grap, ze weet neem ik aan best wel dat het ook echt een grap is.
Kom hier, dan krijg je een knuffel. 5 euroquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
jah?
Echt niet.. je hebt mij diep gekwetst
Same here, lieve Jessiquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Met m'n kat woon ik samen en dat is ruim voldoende.
Die derde weet ik niet 100% zeker, maar volgens mij hintte Rip in die richting.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:04 schreef Ang3l het volgende:
Wie gaat er samenwonen? Wie gaat er trouwen? Who's knocked up?
Butters Bottom Bitchquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kom hier, dan krijg je een knuffel. 5 euro
Dat zijn jouw knuffels niet waardquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kom hier, dan krijg je een knuffel. 5 euro
Whut?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die derde weet ik niet 100% zeker, maar volgens mij hintte Rip in die richting.
UIOOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Met m'n kat woon ik samen en dat is ruim voldoende.
T.quote:
Een poesquote:
Jij bent ook gek op poesjes Krea. NIE LIEGUH!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:25 schreef Kreator het volgende:
Topickillerz.katten in huis op het aanrecht en je kussen
.
Ja, ingevroren door de cirkelzaag. Dan wel ja.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:27 schreef Tally het volgende:
Jij bent ook gek op poesjes Krea. NIE LIEGUH!
Maar die lopen niet over zijn kussen of over het aanrecht. Ze zitten er misschien wel op, maar dat is vast geen probleem.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:27 schreef Tally het volgende:
Jij bent ook gek op poesjes Krea. NIE LIEGUH!
Hendig sjiek een cirkelzaag die ook spullen kan invriezen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, ingevroren door de cirkelzaag. Dan wel ja.
HOMO!!!!!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, ingevroren door de cirkelzaag. Dan wel ja.
Hij kan soms zo zeiken he. Lopen/zitten.. *zucht*quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar die lopen niet over zijn kussen of over het aanrecht. Ze zitten er misschien wel op, maar dat is vast geen probleem.
Zolang ze maar niet verharen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:31 schreef Nouk84 het volgende:
Maar die lopen niet over zijn kussen of over het aanrecht. Ze zitten er misschien wel op, maar dat is vast geen probleem.
Meer jouw ding?quote:
Je hebt het dan over trouwen als je al samenwoont neem ik aan hequote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:26 schreef Ripley het volgende:
Haha dat doen mijn katten ook inderdaad..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:45 schreef Ripley het volgende:
de kat loopt lekker overal waar ie wil. Als ik thuis ben alleen niet want dan loopt ie gewoon de hele tijd achter mij aan
jaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt het dan over trouwen als je al samenwoont neem ik aan he
Mexicano, hoe staat het met de voorbereidingen?quote:
Dat ken ik ook, je nek breken om te voorkomen dat je dat bij dat beessie doetquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha dat doen mijn katten ook inderdaad..Althans, 1tje loopt mij constant voor de voeten.
Ja, of dat ik bijna op zijn staart ga zitten als ik naar de wc wilquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ken ik ook, je nek breken om te voorkomen dat je dat bij dat beessie doet
Ik ken geen mensen die vanuit het huis trouwen, ik ga alleen om met verdorven randstedelingenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gelukkig, anders is het wel duidelijk, moet alles in 1 keer WAAA
Ik ook. Ken ook bijna niemand die in God geloof, of die zich daar mee bezig houdenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ken geen mensen die vanuit het huis trouwen, ik ga alleen om met verdorven randstedelingen
tussen gelovig zijn en bloedfanatiek de bijbel nastreven zit nog een kleine bufferzonequote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ook. Ken ook bijna niemand die in God geloof, of die zich daar mee bezig houden
Die ken ik wel. Zijn pas getrouwd. En wonen dus pas samen. Huis was al een tijdje klaar. Maar woonde nog thuisquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ken geen mensen die vanuit het huis trouwen, ik ga alleen om met verdorven randstedelingen
40+ mm? cm? m?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Damn.. hoe moeilijk kan het zijn een goede foto te vinden van een Gothic vrouw met rondingen van ongeveer 40+
done, druk gehad ook. langskomen is dus niet gelukt zoals je al had gemerkt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mexicano, hoe staat het met de voorbereidingen?
jaarquote:
die rondingen zijn mij te oudquote:
nja, mij ook, kan wel mooie gothicchicks vinden, maar die zijn te jong..quote:
Kan ik me voorstellen. No prob'. Anyway, veel succes vast.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:02 schreef dawg het volgende:
[..]
done, druk gehad ook. langskomen is dus niet gelukt zoals je al had gemerkt.
http://suicidegirls.com/quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Damn.. hoe moeilijk kan het zijn een goede foto te vinden van een Gothic vrouw met rondingen van ongeveer 40+
Waarom wil je er 1 van 40+ vinden dan?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, mij ook, kan wel mooie gothicchicks vinden, maar die zijn te jong..![]()
kutwebsite
Bijna 36, maar erg mooie vrouw:quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, mij ook, kan wel mooie gothicchicks vinden, maar die zijn te jong..![]()
kutwebsite
thanks, zal wel lukken.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. No prob'. Anyway, veel succes vast.
er moet een website gemaakt worden voor de stageplaats van een van mijn leerlingen, en die hebben een klant die kleding enzo verkoopt, maar die wil haar site in goth stijl..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom wil je er 1 van 40+ vinden dan?
geen bekendequote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bijna 36, maar erg mooie vrouw:
[ afbeelding ]
Anne Nurmi (zangeres Lacrimosa, 41):quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er moet een website gemaakt worden voor de stageplaats van een van mijn leerlingen, en die hebben een klant die kleding enzo verkoopt, maar die wil haar site in goth stijl..
ze verkoopt voor grotere maten, en aan oudere vrouwen
Ik kan je zo een link geven waar dat niet hoeftquote:
meer 'rondingen'quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Anne Nurmi (zangeres Lacrimosa, 41):
[ afbeelding ]
Vibeke Stene (zangeres Tristania, 31):
[ afbeelding ]
Liv Kristine (zangeres, 34):
[ afbeelding ]
Kijk anders hiertussen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Female_metal_singers
en dat doe je dan weer nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kan je zo een link geven waar dat niet hoeft
Ok, mevrouw evilquote:
kniel en smeek!quote:
Het was een aanzetje. Graag gedaan kloon.quote:
Pleeeeaaasssseeeee don't hurt mequote:
Dit soort teksten haat ik zo hè. Je hebt haar niet geholpen en toch moet ze 'dank je wel' zeggen? Beetje vreemd, niet?quote:
Sharonquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bijna 36, maar erg mooie vrouw:
[ afbeelding ]
Teksten "haten".quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dit soort teksten haat ik zo hè. Je hebt haar niet geholpen en toch moet ze 'dank je wel' zeggen? Beetje vreemd, niet?
jij bent van de volle damesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het was een aanzetje. Graag gedaan kloon.
Okequote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Pleeeeaaasssseeeee don't hurt me![]()
On second thought... Hurt me baby![]()
Ga je gang maarquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik denk alleen niet dat snolletje er blij mee is
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:22 schreef El_Matador het volgende:
Teksten "haten".
Heb je al een kopvodje omgebonden, Noukie?![]()
Ik ben van de dames met iets meer, maar hoeft niet. "Vol" is mij te vol hoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij bent van de volle dames![]()
ik vind ze heul niet vol![]()
je kan hem voor lange tijd niet meer gebruiken.. kapot is kapotquote:
hmm nee.. dat zijn metalchicks.. geen gothic lady'squote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben van de dames met iets meer, maar hoeft niet. "Vol" is mij te vol hoor.
Ben op werk, dus kan niet uitgebreid zoeken zeg maar. Maar er zit vast wat tussen in die link?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je kan hem voor lange tijd niet meer gebruiken.. kapot is kapot
dat bedoel ikquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:25 schreef krengetje het volgende:
[..]
wel heel laten.. anders heb ik er niks aan
ja.. ik moest ook al aan haar denkenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:25 schreef Ripley het volgende:
Vol en een beetje goth en ouder dan 40, dan denk ik gelijk aan Jennifer tilltyMaar die's wel bekend helaas
jij wil me niet helpen. das iets heul andersquote:
oh ja, dat was het.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij wil me niet helpen. das iets heul anders![]()
whaha, iets minder vol en bloederig mag welquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:29 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets? Niet helemaal mijn ding, zeg maar.
De moeder van een vriendin van vroeger werd ineens goth toen ze gescheiden wasquote:
Jezusquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:29 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets? Niet helemaal mijn ding, zeg maar.
bovenste foto die linker is toch niets mis mee ?quote:
Etenstijd hequote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:53 schreef rival het volgende:
[..]
ik was al bang dat ik le topique had vermoord
Die lijkt op Tally.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:45 schreef Ripley het volgende:
ow, die vind ik een rare kop hebben. Maar ik postte hem voor de rechter, want die is nwat voller
zal ik onthouden!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:55 schreef krengetje het volgende:
[..]
Maar ik ga je ook verlaten(Stofzuigen en boodschappen doen
)
ja tuurlijk! de zon schijnt enzo en het leven is leukquote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja tuurlijk! de zon schijnt enzo en het leven is leuk![]()
en van vrolijkheid word ik ook weer vrolijkjij niet dan?
Ja wel hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja tuurlijk! de zon schijnt enzo en het leven is leuk![]()
en van vrolijkheid word ik ook weer vrolijkjij niet dan?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Mijn eeuwige godheid heeft tot ons gesproken.
dit klinkt of je:quote:
Ik ben streng in de leer.quote:
het leer mata, het leerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben streng in de leer.![]()
[ afbeelding ]
Je bent goedquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Mata
![]()
[..]
dit klinkt of je:
a) het niet meent of
b) je je meestal niet zo enthousiast uit
Lidwoorden..quote:
ben je ook streng zonder leren pakje dan?quote:
echte R&P psycholoogquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent goed![]()
Het is meer een combinatie van beide antwoorden...
Streng en rechtvaardig.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ben je ook streng zonder leren pakje dan?
Okeequote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ben je ook streng zonder leren pakje dan?
[..]
echte R&P psycholoog
(check mn fobo maar)
Geen idee eigenlijk/doe ik liever geen uitspraken over.quote:maar ehh... waarom word je niet vrolijk van vrolijke mensen?
keequote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee
[..]
Geen idee eigenlijk/doe ik liever geen uitspraken over.
WTFquote:Dit forum bevat geen topics, of er zijn geen berichten geplaatst in de gekozen tijdsperdiode. Kies een ander forum, wijzig de gekozen tijdsperiode of open een topic in dit forum.
Bij mij heerst de vermoeidheid.....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:44 schreef Barbusse het volgende:
Volgende poging dan maar![]()
Is het hier vrolijkheid troef?
quote:
quote:
quote:
Bij mij ook een beetje, maar soitquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bij mij heerst de vermoeidheid.....
Eigenlijk mag ik wel vrolijk zijn nu. Ik heb de dag overleefd zonder al te veel op bed te liggen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:44 schreef Barbusse het volgende:
Volgende poging dan maar![]()
Is het hier vrolijkheid troef?
Ik heb hele blij zomerse jaren 60-LSD-flashback-tree-huggin'-hippie-crap-muziek opstaan.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:42 schreef Samzz het volgende:
Tvp
Ik heb m'n schoenenNu wil ik alleen dat het lente/zomer is, zodat ik ze ook daarwerkelijk aan kan doen
http://bestiario.org/research/eyecandy/quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:49 schreef Barbusse het volgende:
..... blij zomerse jaren 60-LSD-flashback-tree-huggin'-hippie-...
Wieso denn das?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eigenlijk mag ik wel vrolijk zijn nu. Ik heb de dag overleefd zonder al te veel op bed te liggen.
Normaal lig ik ongeveer van 12 tot 17.00 doelloos in bed, vandaag heb ik kleine dingen ondernomen zoals even naar de Kruidvat geweest. Kleine overwinning dus. Nu proberen dit vol te houden..quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
http://bestiario.org/research/eyecandy/
![]()
paar keer refreshen kan noodzakelijk zijn
quote:Actualmente esta página está sirviendo demasiadas peticiones simultáneas.
Por favor, vuélvalo a intentar pasados unos minutos.
Mag ik vragen hoe dat komt?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Normaal lig ik ongeveer van 12 tot 17.00 doelloos in bed, vandaag heb ik kleine dingen ondernomen zoals even naar de Kruidvat geweest. Kleine overwinning dus. Nu proberen dit vol te houden..
Maar, zomermuziek is ietsje anders dan in deze nepwinter met blote voeten in zomerschoentjes gaan lopenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb hele blij zomerse jaren 60-LSD-flashback-tree-huggin'-hippie-crap-muziek opstaan.Beach baby, beach, beach baby, beach, beach baby, beach, beach baby, beach, beach baby, beach!
Vrijwillig als man alleen naar de Kruidvat is geen "kleine overwinning", maar een waanzinnige haast sadomasochistische prestatie van jewelste!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Normaal lig ik ongeveer van 12 tot 17.00 doelloos in bed, vandaag heb ik kleine dingen ondernomen zoals even naar de Kruidvat geweest. Kleine overwinning dus. Nu proberen dit vol te houden..
Kan je nagaan hoe ik me voel als ik een Kruidvat binnenstap. Waar het altijd lijkt of er een kruidvat ontploft is.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrijwillig als man alleen naar de Kruidvat is geen "kleine overwinning", maar een waanzinnige haast sadomasochistische prestatie van jewelste!
VOornamelijk doordat ik te lang geen echte dagbesteding heb, Daardoor begon de rest (Op fok! zitten bijv.) me een beetje tegen te staan. Er spelen ook meer factoren, maar die houdt ik liever privéquote:
Jij hebt allemaal cremetjes, kleurspoelinkjes en andere liflaffende tierelantijntjes die voor minder dan 10% van de prijs in duurdere winkels over de toonbank gaan.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe ik me voel als ik een Kruidvat binnenstap. Waar het altijd lijkt of er een kruidvat ontploft is.
Goed van jequote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zoek een hobby! Zelfmoordterrorist schijnt erg in te zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
VOornamelijk doordat ik te lang geen echte dagbesteding heb, Daardoor begon de rest (Op fok! zitten bijv.) me een beetje tegen te staan. Er spelen ook meer factoren, maar die houdt ik liever privé
Mja, is zo vluchtigquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zoek een hobby! Zelfmoordterrorist schijnt erg in te zijn.
Das waar, maar het begin is er!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, zomermuziek is ietsje anders dan in deze nepwinter met blote voeten in zomerschoentjes gaan lopen
Hij heeft 6 maanden op Malta gewerktquote:
Ik vind het helemaal niet zo'n erge winkel, Heeft denk ik te maken met de buurt/stad waar deze is gevestigdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrijwillig als man alleen naar de Kruidvat is geen "kleine overwinning", maar een waanzinnige haast sadomasochistische prestatie van jewelste!
[Kritische bui modus]quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar de producten speciaal voor mannen lopen als een trein. Dat jij nou niet veel geeft om verzorgende creme's, betekent nog niet dat dit voor een andere man ook geldquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt allemaal cremetjes, kleurspoelinkjes en andere liflaffende tierelantijntjes die voor minder dan 10% van de prijs in duurdere winkels over de toonbank gaan.
Wij hebben slechts het moment van zoeken naar naaktfoto's in de bak met te ontwikkelen negatieven.
quote:
Veuls te weinig mogelijkheden tot persoonlijke groei en ontwikkeling.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb drie paar die echt speciaal voor de zomer zijn. En ik wil ze weer aanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das waar, maar het begin is er!♫ Californiaaaaa dreeeaamin' ♪
![]()
En ik heb geen eens 'zomerschoenen'![]()
@El M: hij doet t niet hoor....
De tijd dat ik alle problemen die hier over de virtuele tafel gesmeten werden serieusnam, is sinds het Werkelijke_Oppergod-stadium wel voorbij.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
[Kritische bui modus]
Neem jij die gozer wel serieus?
[/Kritische bui modus]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Veuls te weinig mogelijkheden tot persoonlijke groei en ontwikkeling.
quote:
[diagnosemode]quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet zo'n erge winkel,
Mooi zo. De metro is verderop.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar de producten speciaal voor mannen lopen als een trein. Dat jij nou niet veel geeft om verzorgende creme's, betekent nog niet dat dit voor een andere man ook geld
Dat zit altijd het lekkerst he.quote:
Dat is een 'nee' dus.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De tijd dat ik alle problemen die hier over de virtuele tafel gesmeten werden serieusnam, is sinds het Werkelijke_Oppergod-stadium wel voorbij.
Wat?quote:
Ik moest ook een paar keer proberen. Linkje van GeenStijl, dus druk.quote:
de appie is nog open, haal je wat champignonsquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik moest ook een paar keer proberen. Linkje van GeenStijl, dus druk.
Maar wel grappig. Heb zin in paddo's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |