Buurman!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:22 schreef Kreator het volgende:
De beste bakker van Nederland zit hiernaast. Die heeft pas lekker brood.
Nee rookverslaafden rokenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:27 schreef stbabylon het volgende:
ROKEN
(want iedereen weet, stoere mannen, roken)
WTF!? Dus ze woog maar 48 kilo?quote:Leontine Borsato kwam na drie zwangerschappen in totaal tien kilo aan, maar de actrice en presentatrice maakt zich niet druk om extra pondjes. "Ik weeg 58 kilo en dat is prima."
Roken is niet stoer.quote:
50, voor de zwangerschappen, daarna 60, nu 58.quote:
Mijn mening wijkt af van jouw realiteit, bedoel je?quote:
Aangezien jullie allemaal deel uitmaken van mijn realiteit zie ik niet in wat jouw opmerking toevoegdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn mening wijkt af van jouw realiteit, bedoel je?
epische faalbaasquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aangezien jullie allemaal deel uitmaken van mijn realiteit zie ik niet in wat jouw opmerking toevoegd
Je hebt Osama bin Laden gelokaliseerd?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:42 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil dat het morgenavond is, zodat ik mijn 14.000.000 kan krijgen.
Nee, een staatslotquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt Osama bin Laden gelokaliseerd?
Denk me maar weg uit jouw realiteit als het je niet bevalt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bemoei je er even niet mee, dit is tussen mij en Noukje
Cue maakte zelf vorige week nog zo'n grap, ze weet neem ik aan best wel dat het ook echt een grap is.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wow, jij hebt wel het lef om die zeer foute opmerking te maken!
Scherp +1quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Denk me maar weg uit jouw realiteit als het je niet bevalt.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Roken is altijd nooit stoer geweest.
jah?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Cue maakte zelf vorige week nog zo'n grap, ze weet neem ik aan best wel dat het ook echt een grap is.
Kom hier, dan krijg je een knuffel. 5 euroquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
jah?
Echt niet.. je hebt mij diep gekwetst
Same here, lieve Jessiquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Met m'n kat woon ik samen en dat is ruim voldoende.
Die derde weet ik niet 100% zeker, maar volgens mij hintte Rip in die richting.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:04 schreef Ang3l het volgende:
Wie gaat er samenwonen? Wie gaat er trouwen? Who's knocked up?
Butters Bottom Bitchquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kom hier, dan krijg je een knuffel. 5 euro
Dat zijn jouw knuffels niet waardquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kom hier, dan krijg je een knuffel. 5 euro
Whut?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die derde weet ik niet 100% zeker, maar volgens mij hintte Rip in die richting.
UIOOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Met m'n kat woon ik samen en dat is ruim voldoende.
T.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |