Buurman!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:22 schreef Kreator het volgende:
De beste bakker van Nederland zit hiernaast. Die heeft pas lekker brood.
Nee rookverslaafden rokenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:27 schreef stbabylon het volgende:
ROKEN
(want iedereen weet, stoere mannen, roken)
WTF!? Dus ze woog maar 48 kilo?quote:Leontine Borsato kwam na drie zwangerschappen in totaal tien kilo aan, maar de actrice en presentatrice maakt zich niet druk om extra pondjes. "Ik weeg 58 kilo en dat is prima."
Roken is niet stoer.quote:
50, voor de zwangerschappen, daarna 60, nu 58.quote:
Mijn mening wijkt af van jouw realiteit, bedoel je?quote:
Aangezien jullie allemaal deel uitmaken van mijn realiteit zie ik niet in wat jouw opmerking toevoegdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn mening wijkt af van jouw realiteit, bedoel je?
epische faalbaasquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aangezien jullie allemaal deel uitmaken van mijn realiteit zie ik niet in wat jouw opmerking toevoegd
Je hebt Osama bin Laden gelokaliseerd?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:42 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil dat het morgenavond is, zodat ik mijn 14.000.000 kan krijgen.
Nee, een staatslotquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt Osama bin Laden gelokaliseerd?
Denk me maar weg uit jouw realiteit als het je niet bevalt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bemoei je er even niet mee, dit is tussen mij en Noukje
Cue maakte zelf vorige week nog zo'n grap, ze weet neem ik aan best wel dat het ook echt een grap is.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wow, jij hebt wel het lef om die zeer foute opmerking te maken!
Scherp +1quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Denk me maar weg uit jouw realiteit als het je niet bevalt.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Roken is altijd nooit stoer geweest.
jah?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Cue maakte zelf vorige week nog zo'n grap, ze weet neem ik aan best wel dat het ook echt een grap is.
Kom hier, dan krijg je een knuffel. 5 euroquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
jah?
Echt niet.. je hebt mij diep gekwetst
Same here, lieve Jessiquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Met m'n kat woon ik samen en dat is ruim voldoende.
Die derde weet ik niet 100% zeker, maar volgens mij hintte Rip in die richting.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:04 schreef Ang3l het volgende:
Wie gaat er samenwonen? Wie gaat er trouwen? Who's knocked up?
Butters Bottom Bitchquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kom hier, dan krijg je een knuffel. 5 euro
Dat zijn jouw knuffels niet waardquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kom hier, dan krijg je een knuffel. 5 euro
Whut?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die derde weet ik niet 100% zeker, maar volgens mij hintte Rip in die richting.
UIOOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Met m'n kat woon ik samen en dat is ruim voldoende.
T.quote:
Een poesquote:
Jij bent ook gek op poesjes Krea. NIE LIEGUH!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:25 schreef Kreator het volgende:
Topickillerz.katten in huis op het aanrecht en je kussen
.
Ja, ingevroren door de cirkelzaag. Dan wel ja.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:27 schreef Tally het volgende:
Jij bent ook gek op poesjes Krea. NIE LIEGUH!
Maar die lopen niet over zijn kussen of over het aanrecht. Ze zitten er misschien wel op, maar dat is vast geen probleem.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:27 schreef Tally het volgende:
Jij bent ook gek op poesjes Krea. NIE LIEGUH!
Hendig sjiek een cirkelzaag die ook spullen kan invriezen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, ingevroren door de cirkelzaag. Dan wel ja.
HOMO!!!!!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, ingevroren door de cirkelzaag. Dan wel ja.
Hij kan soms zo zeiken he. Lopen/zitten.. *zucht*quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar die lopen niet over zijn kussen of over het aanrecht. Ze zitten er misschien wel op, maar dat is vast geen probleem.
Zolang ze maar niet verharen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:31 schreef Nouk84 het volgende:
Maar die lopen niet over zijn kussen of over het aanrecht. Ze zitten er misschien wel op, maar dat is vast geen probleem.
Meer jouw ding?quote:
Je hebt het dan over trouwen als je al samenwoont neem ik aan hequote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:26 schreef Ripley het volgende:
het is ook een beetje zo dat samenwonen me eigenlijk ingrijpender lijkt dan trouwen qua verschil met er voor (en een kind nog ingrijpender) maar dat veel mensen best makkelijk doen over samenwonen maar over trouwen niet.
Haha dat doen mijn katten ook inderdaad..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:45 schreef Ripley het volgende:
de kat loopt lekker overal waar ie wil. Als ik thuis ben alleen niet want dan loopt ie gewoon de hele tijd achter mij aan
jaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt het dan over trouwen als je al samenwoont neem ik aan he
Mexicano, hoe staat het met de voorbereidingen?quote:
Dat ken ik ook, je nek breken om te voorkomen dat je dat bij dat beessie doetquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha dat doen mijn katten ook inderdaad..Althans, 1tje loopt mij constant voor de voeten.
Ja, of dat ik bijna op zijn staart ga zitten als ik naar de wc wilquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ken ik ook, je nek breken om te voorkomen dat je dat bij dat beessie doet
Ik ken geen mensen die vanuit het huis trouwen, ik ga alleen om met verdorven randstedelingenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gelukkig, anders is het wel duidelijk, moet alles in 1 keer WAAA
Ik ook. Ken ook bijna niemand die in God geloof, of die zich daar mee bezig houdenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ken geen mensen die vanuit het huis trouwen, ik ga alleen om met verdorven randstedelingen
tussen gelovig zijn en bloedfanatiek de bijbel nastreven zit nog een kleine bufferzonequote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ook. Ken ook bijna niemand die in God geloof, of die zich daar mee bezig houden
Die ken ik wel. Zijn pas getrouwd. En wonen dus pas samen. Huis was al een tijdje klaar. Maar woonde nog thuisquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ken geen mensen die vanuit het huis trouwen, ik ga alleen om met verdorven randstedelingen
40+ mm? cm? m?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Damn.. hoe moeilijk kan het zijn een goede foto te vinden van een Gothic vrouw met rondingen van ongeveer 40+
done, druk gehad ook. langskomen is dus niet gelukt zoals je al had gemerkt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mexicano, hoe staat het met de voorbereidingen?
jaarquote:
die rondingen zijn mij te oudquote:
nja, mij ook, kan wel mooie gothicchicks vinden, maar die zijn te jong..quote:
Kan ik me voorstellen. No prob'. Anyway, veel succes vast.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:02 schreef dawg het volgende:
[..]
done, druk gehad ook. langskomen is dus niet gelukt zoals je al had gemerkt.
http://suicidegirls.com/quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Damn.. hoe moeilijk kan het zijn een goede foto te vinden van een Gothic vrouw met rondingen van ongeveer 40+
Waarom wil je er 1 van 40+ vinden dan?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, mij ook, kan wel mooie gothicchicks vinden, maar die zijn te jong..![]()
kutwebsite
Bijna 36, maar erg mooie vrouw:quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, mij ook, kan wel mooie gothicchicks vinden, maar die zijn te jong..![]()
kutwebsite
thanks, zal wel lukken.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. No prob'. Anyway, veel succes vast.
er moet een website gemaakt worden voor de stageplaats van een van mijn leerlingen, en die hebben een klant die kleding enzo verkoopt, maar die wil haar site in goth stijl..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom wil je er 1 van 40+ vinden dan?
geen bekendequote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bijna 36, maar erg mooie vrouw:
[ afbeelding ]
Anne Nurmi (zangeres Lacrimosa, 41):quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er moet een website gemaakt worden voor de stageplaats van een van mijn leerlingen, en die hebben een klant die kleding enzo verkoopt, maar die wil haar site in goth stijl..
ze verkoopt voor grotere maten, en aan oudere vrouwen
Ik kan je zo een link geven waar dat niet hoeftquote:
meer 'rondingen'quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Anne Nurmi (zangeres Lacrimosa, 41):
[ afbeelding ]
Vibeke Stene (zangeres Tristania, 31):
[ afbeelding ]
Liv Kristine (zangeres, 34):
[ afbeelding ]
Kijk anders hiertussen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Female_metal_singers
en dat doe je dan weer nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kan je zo een link geven waar dat niet hoeft
Ok, mevrouw evilquote:
kniel en smeek!quote:
Het was een aanzetje. Graag gedaan kloon.quote:
Pleeeeaaasssseeeee don't hurt mequote:
Dit soort teksten haat ik zo hè. Je hebt haar niet geholpen en toch moet ze 'dank je wel' zeggen? Beetje vreemd, niet?quote:
Sharonquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bijna 36, maar erg mooie vrouw:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |