40+ mm? cm? m?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Damn.. hoe moeilijk kan het zijn een goede foto te vinden van een Gothic vrouw met rondingen van ongeveer 40+
done, druk gehad ook. langskomen is dus niet gelukt zoals je al had gemerkt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mexicano, hoe staat het met de voorbereidingen?
jaarquote:
die rondingen zijn mij te oudquote:
nja, mij ook, kan wel mooie gothicchicks vinden, maar die zijn te jong..quote:
Kan ik me voorstellen. No prob'. Anyway, veel succes vast.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:02 schreef dawg het volgende:
[..]
done, druk gehad ook. langskomen is dus niet gelukt zoals je al had gemerkt.
http://suicidegirls.com/quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Damn.. hoe moeilijk kan het zijn een goede foto te vinden van een Gothic vrouw met rondingen van ongeveer 40+
Waarom wil je er 1 van 40+ vinden dan?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, mij ook, kan wel mooie gothicchicks vinden, maar die zijn te jong..![]()
kutwebsite
Bijna 36, maar erg mooie vrouw:quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, mij ook, kan wel mooie gothicchicks vinden, maar die zijn te jong..![]()
kutwebsite
thanks, zal wel lukken.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. No prob'. Anyway, veel succes vast.
er moet een website gemaakt worden voor de stageplaats van een van mijn leerlingen, en die hebben een klant die kleding enzo verkoopt, maar die wil haar site in goth stijl..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom wil je er 1 van 40+ vinden dan?
geen bekendequote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bijna 36, maar erg mooie vrouw:
[ afbeelding ]
Anne Nurmi (zangeres Lacrimosa, 41):quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er moet een website gemaakt worden voor de stageplaats van een van mijn leerlingen, en die hebben een klant die kleding enzo verkoopt, maar die wil haar site in goth stijl..
ze verkoopt voor grotere maten, en aan oudere vrouwen
Ik kan je zo een link geven waar dat niet hoeftquote:
meer 'rondingen'quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Anne Nurmi (zangeres Lacrimosa, 41):
[ afbeelding ]
Vibeke Stene (zangeres Tristania, 31):
[ afbeelding ]
Liv Kristine (zangeres, 34):
[ afbeelding ]
Kijk anders hiertussen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Female_metal_singers
en dat doe je dan weer nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kan je zo een link geven waar dat niet hoeft
Ok, mevrouw evilquote:
kniel en smeek!quote:
Het was een aanzetje. Graag gedaan kloon.quote:
Pleeeeaaasssseeeee don't hurt mequote:
Dit soort teksten haat ik zo hè. Je hebt haar niet geholpen en toch moet ze 'dank je wel' zeggen? Beetje vreemd, niet?quote:
Sharonquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bijna 36, maar erg mooie vrouw:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |