Zo makkelijk gedacht zoals ik het heb opgeschreven heb is het ook niet gegaan hoor. Er is wel het een en ander over nagedachtquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien hecht ik teveel waarde aan samenwonen, maar ik hoor dus wel vaker deze redenatie. Terwijl ik denk dat samenwonen best een ingrijpend iets is, iig niet zoiets als "Broodje? Ach ja, waarom ook niet".
Eerst even huurhuisje. Ben er geen voorstander van om gelijk maar een huis te kopen op 2 salarissen en als het op 1 salaris moest dan kreeg ik niet een huis wat ik zou willenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Paar maandjes![]()
GezelligEen week pas, haha
Huis gekocht, of samen een huurhuisje in gegaan?
Ik doe ook heel moeilijk over samenwonen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:26 schreef Ripley het volgende:
het is ook een beetje zo dat samenwonen me eigenlijk ingrijpender lijkt dan trouwen qua verschil met er voor (en een kind nog ingrijpender) maar dat veel mensen best makkelijk doen over samenwonen maar over trouwen niet.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:28 schreef Techno het volgende:
[..]
[Singles] Scheuren oerendhard op hun Aprilia's
Gaaf ding.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:25 schreef Kreator het volgende:
KTm heeft wel een mooie Superbike, Taly...
http://www.motorcycledaily.com/110707top.jpg
Trouwen heeft juridisch, geestelijk en financieel in de meeste gevallen een aantoonbare zwaardere impact.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:26 schreef Ripley het volgende:
het is ook een beetje zo dat samenwonen me eigenlijk ingrijpender lijkt dan trouwen qua verschil met er voor (en een kind nog ingrijpender) maar dat veel mensen best makkelijk doen over samenwonen maar over trouwen niet.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:24 schreef stbabylon het volgende:
Een huis kopen op twee salarissen is ook epische faal.
Het zal. Voor mij zou het opgeven van mijn eigen plekje ingrijpender zijn dan een papiertje tekenen. Juridisch liggen samenlevingscontract en trouwpapieren vrij dicht bij elkaar denk ik.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Trouwen heeft juridisch, geestelijk en financieel in de meeste gevallen een aantoonbare zwaardere impact.
Je hoeft geen samenlevingscontract te hebben om samen te wonen en de rest is peroonlijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het zal. Voor mij zou het opgeven van mijn eigen plekje ingrijpender zijn dan een papiertje tekenen. Juridisch liggen samenlevingscontract en trouwpapieren vrij dicht bij elkaar denk ik.
Niet als een TT van mij, want dat kan me vrij weinig tot geen fuck boeienquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:28 schreef Techno het volgende:
[..]
[Singles] Scheuren oerendhard op hun Aprilia's
Want een beetje bruiloft kost nu eenmaal geld. Juridisch en geestelijk maakt het niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:32 schreef Godtje het volgende:
Trouwen heeft juridisch, geestelijk en financieel in de meeste gevallen een aantoonbare zwaardere impact.
idd.quote:
Waarom maakt dat niet uit?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Want een beetje bruiloft kost nu eenmaal geld. Juridisch en geestelijk maakt het niet zoveel uit.
Dat hoeft inderdaad niet, of het ook slim is een tweede...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:36 schreef Godtje het volgende:
Je hoeft geen samenlevingscontract te hebben om samen te wonen...
Naquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:39 schreef Cue_ het volgende:
Ik snap bv amerikanen niet die na aanleiding van trouwen, gaan samenwonen. Dan denk ik doe dat eens andersom.. want geen wonder dat de kans groter is dat je uit elkaar gaat.
Ik ken de statistieken niet maar als je een startende relatie hebt zonder ex echtgenoten, kinderen of woonhuis (zoals de meeste relaties beginnen) snap ik dat je dat niet gelijk gaat doen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat hoeft inderdaad niet, of het ook slim is een tweede...
owja sorryquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Na![]()
Maar dat heeft met het geloof te maken, gebeurt in NL ook vaak zat.
Als je een huis koopt waarbij je beide salarissen gebruikt en de één gaat minder werken (kinderen), of één verliest zijn/haar baan, of je gaat uit elkaar, zit je met de gebakken peren.quote:
Ach, als ik zou trouwen en scheiden hoef ik zijn spullen niet en hij de mijne ook niet en we zouden ook elkaars geld niet hoeven en hebben geen plannen voor kids. Dus denk dat het in dat geval wel mee valt, het verschilquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom maakt dat niet uit?![]()
Dat je naar de rechter moet om het te laten ontbinden, dat de andere persoon misschien opeens rechten heeft op jou spullen en alimentatie recht maakt opeens niet meer uit?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Na![]()
Maar dat heeft met het geloof te maken, gebeurt in NL ook vaak zat.
Volgens mij is dat omdat ze in Amerika sowieso wel meer van het geloof zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:42 schreef Cue_ het volgende:
Dat is waar, gebeurd overal wel, maar daar valt het voor mij wel op ofzo.
Dat zeg jij nu, maar dat hebben andere mensen ook eerder gezegd. Ik zeg niet dat het bij jou gaat afwijken van wat je nu zegt, maar dat neemt niet weg, dat het vaak genoeg heel fout gaat.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach, als ik zou trouwen en scheiden hoef ik zijn spullen niet en hij de mijne ook niet en we zouden ook elkaars geld niet hoeven en hebben geen plannen voor kids. Dus denk dat het in dat geval wel mee valt, het verschil
En dat zeggen alle gelukkige stelletjes. Het percentage schiet omhoog als mensen echt in scheiding gaan. Voor de rest was dat de discussie niet. Ik probeerde alleen duidelijk te maken dat trouwen dus wel degelijk meer impact heeft.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
oef ik zijn spullen niet en hij de mijne ook niet en we zouden ook elkaars geld niet hoeven
Omdat je dit - ook zonder trouwen - allemaal vast kan laten leggen d.m.v. een geregistreerd partnerschap en/of samenlevingscontract.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:39 schreef Godtje het volgende:
Waarom maakt dat niet uit?![]()
Dat je naar de rechter moet om het te laten ontbinden, dat de andere persoon misschien opeens rechten heeft op jou spullen en alimentatie recht maakt opeens niet meer uit?
Daar kun je je tegen verzekeren. En dat uit elkaar gaan is ook te regelen. Tenminste, toen ik bij mijn ex weg ging heb ik netjes mee betaald tot het huis verkocht was. Ja, ook een huis op 2 salarissen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:42 schreef stbabylon het volgende:
Als je een huis koopt waarbij je beide salarissen gebruikt en de één gaat minder werken (kinderen), of één verliest zijn/haar baan, of je gaat uit elkaar, zit je met de gebakken peren.
En lukt het je niet om het met één salaris te kopen, dan blijf je nog maar even huren en ga je sparen, zodat je met eigen kapitaal erbij wel genoeg kunt lenen.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Omdat je dit - ook zonder trouwen - allemaal vast kan laten leggen d.m.v. een geregistreerd partnerschap en/of samenlevingscontract.
dat weet ik maar al te goedquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je een huis koopt waarbij je beide salarissen gebruikt en de één gaat minder werken (kinderen), of één verliest zijn/haar baan, of je gaat uit elkaar, zit je met de gebakken peren.
quote:En lukt het je niet om het met één salaris te kopen, dan blijf je nog maar even huren en ga je sparen, zodat je met eigen kapitaal erbij wel genoeg kunt lenen.
Er zijn de afgelopen jaren zoveel gezinnen in de problemen gekomen omdat ze een tophypo hadden op 2x40, kindjes kregen en vervolgens niet meer voltijd konden werken, of de hypo niet meer konden betalen, of niet genoeg steun kregen van de staat (kinderbijslag, kinderopvang) en dan beginnen te miepen dat NL zo duur isquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar kun je je tegen verzekeren. En dat uit elkaar gaan is ook te regelen. Tenminste, toen ik bij mijn ex weg ging heb ik netjes mee betaald tot het huis verkocht was. Ja, ook een huis op 2 salarissen.
En dat minder/ niet meer werken als er kinderen zijn begrijp ik ook niet zo.
Mijn ouders hebben bij elke scheiding ook niet moeilijk gedaan over geld. En ik ook niet bij voorgaande gestrande relaties en hij ook niet. Dus het zal wel loslopenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dat zeggen alle gelukkige stelletjes. Het percentage schiet omhoog als mensen echt in scheiding gaan. Voor de rest was dat de discussie niet. Ik probeerde alleen duidelijk te maken dat trouwen dus wel degelijk meer impact heeft.
Ondanks alle shit die je er aan over hebt gehoudenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat weet ik maar al te goed
[..]
riight.
als ik vergelijk wat ik betaal voor het huis dat ik volgend de bank niet in m'n eentje kan betalen en wat een gemiddeld huurhuis hier al kost, komt er van dat sparen weinig tot niets en van dat koophuis op één inkomen dus ook niet.
m.a.w.: geen spijt van de beslissing destijds en zou het ook weer doen.
Dan neem je een contractje.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zeg jij nu, maar dat hebben andere mensen ook eerder gezegd. Ik zeg niet dat het bij jou gaat afwijken van wat je nu zegt, maar dat neemt niet weg, dat het vaak genoeg heel fout gaat.
Stel, zelfs al zou het maar in 10% van de gevallen niet loslopen. Dan nog kun je bij die 10% horen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben bij elke scheiding ook niet moeilijk gedaan over geld. En ik ook niet bij voorgaande gestrande relaties en hij ook niet. Dus het zal wel loslopen
Gelukkig voor je. Ik word wel altijd een beetje moe van mensen die altijd in een grote algemene discussie met persoonlijke situaties aan komen zetten. Ik kan er ook genoeg noemen waar het goed is gegaan maar ook de andere kant.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben bij elke scheiding ook niet moeilijk gedaan over geld. En ik ook niet bij voorgaande gestrande relaties en hij ook niet. Dus het zal wel loslopen
Trouwen an sich is overrated.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:51 schreef Ripley het volgende:
Maar misschien zie ik het gewicht van trouwen gewoon niet omdat mijn ouders gescheiden zijn en grootouders ook en zo.
Maar de persoonlijke situaties maken wel hoe jij over een bepaalde situatie denkt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:52 schreef Godtje het volgende:
Gelukkig voor je. Ik word wel altijd een beetje moe van mensen die altijd in een grote algemene discussie met persoonlijke situaties aan komen zetten. Ik kan er ook genoeg noemen waar het goed is gegaan maar ook de andere kant.
nofi
Als ik alleen maar brood krijg van over de datum, zal ik brood best vies gaan vinden. Maakt brood an sich nog niet vies.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar de persoonlijke situaties maken wel hoe jij over een bepaalde situatie denkt.
En dan ben je niet meer in staat om een gesprek objectief te benaderen? Nu krijg ik het gevoel dat iemand feiten en werkelijkheden weg aan het duwen is door met persoonlijke voorbeelden aan te komen zetten. Als ik geboren en getogen ben in Bloemendaal in een villa van 20 miljoen maakt het toch niet opeens een waarheid dat iedereen dat heeft?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar de persoonlijke situaties maken wel hoe jij over een bepaalde situatie denkt.
Plus in dit geavl werd ik ook persoonlijk op iets aangesproken en daar reageer ik op. Maar goed, dat lijkt taboe te worden of zo.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, maar dat maakt wel dat jij niet graag brood eet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:55 schreef stbabylon het volgende:
Als ik alleen maar brood krijg van over de datum, zal ik brood best vies gaan vinden. Maakt brood an sich nog niet vies.
Dat zegt toch ook niemand? Ik zeg nergens dat iedereen hetzelfde moet vinden of dat mijn persoonlijke ervaring leidend is.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dan ben je niet meer in staat om een gesprek objectief te benaderen? Nu krijg ik het gevoel dat iemand feiten en werkelijkheden weg aan het duwen is door met persoonlijke voorbeelden aan te komen zetten. Als ik geboren en getogen ben in Bloemendaal in een villa van 20 miljoen maakt het toch niet opeens een waarheid dat iedereen dat heeft?
Ik snap serieus niet hoe jullie dat allemaal zo lezen bij Rip hoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:56 schreef Godtje het volgende:
En dan ben je niet meer in staat om een gesprek objectief te benaderen? Nu krijg ik het gevoel dat iemand feiten en werkelijkheden weg aan het duwen is door met persoonlijke voorbeelden aan te komen zetten. Als ik geboren en getogen ben in Bloemendaal in een villa van 20 miljoen maakt het toch niet opeens een waarheid dat iedereen dat heeft?
Brood wel of niet lekker vinden is een kwestie van smaak en over smaak valt niet te twisten. Meetbare zaken valt wel over te twisten en dan heeft huwelijk aantoonbaar meer impact vergeleken met samenwonen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, maar dat maakt wel dat jij niet graag brood eet.
jup, ik steek het liever in iets van mezelf dan het zo weg te gooien. Zo voelt huren toch wel aan bij mij. En het is ook niet zo dat huren nou zoveel goedkoper is. ik zou haast zeggen, integendeel. De huizenmarkt is dusdanig verziekt dat goedkope huurhuizen niet (ok, na minimaal 6 jaar wachten) te krijgen zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ondanks alle shit die je er aan over hebt gehouden
Ik zou echt nooit een huis kopen van meer dan één salaris. Never niet.
Ik ook. Lekker donkerbrood met ladingen zaden en notenquote:
Alleen kan het toch zo zijn dat het niet voor iedereen zo is en daarnaast ook dat het een evoluerend iets is. Ik denk wel dat er nu minder waarde aan het huwelijk ligt dan 20 jaar geleden bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Brood wel of niet lekker vinden is een kwestie van smaak en over smaak valt niet te twisten. Meetbare zaken valt wel over te twisten en dan heeft huwelijk aantoonbaar meer impact vergeleken met samenwonen.
Waarom is dat meetbaar? Omdat één of ander dom onderzoek dat bevestigd heeft? Omdat dat voor 9 van de 10 mensen wél zo is, is het meteen waarheid? Ik vind de impact van trouwen vergeleken met samenwonen net zo goed een kwestie van 'smaak'.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:59 schreef Godtje het volgende:
Brood wel of niet lekker vinden is een kwestie van smaak en over smaak valt niet te twisten. Meetbare zaken valt wel over te twisten en dan heeft huwelijk aantoonbaar meer impact vergeleken met samenwonen.
Dat klopt. Mede door wettelijke maatregelen van de regering en sociale acceptatie.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Alleen kan het toch zo zijn dat het niet voor iedereen zo is en daarnaast ook dat het een evoluerend iets is. Ik denk wel dat er nu minder waarde aan het huwelijk ligt dan 20 jaar geleden bijvoorbeeld.
En dat heeft er ook deels mee te maken dat mensen uit huis gaan zonder ook maar iets van kapitaal opgebouwt te hebben. Zoals dat 30 jaar geleden nog heel normaal was.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:59 schreef JoeBravo het volgende:
Als ik het met één inkomen kon had ik het ook zeker gedaan, maar de realiteit is dat dat in de meeste gevallen praktisch gewoon niet haalbaar is.
als het geen emotionele lading voor je heeft moet je het ook zeker niet doen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zal het dan ook nooit doen. Beetje 15k uitgeven voor een leuk dagje, dacht het niet
ik begin bijna te denken dat je 1 of ander trauma hebt...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zal het dan ook nooit doen. Beetje 15k uitgeven voor een leuk dagje, dacht het niet
Smaak was het geestelijke gedeelte dus was al benoemd. Een onderzoek afdoen als dom zegt meer over jezelf.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarom is dat meetbaar? Omdat één of ander dom onderzoek dat bevestigd heeft? Omdat dat voor 9 van de 10 mensen wél zo is, is het meteen waarheid? Ik vind de impact van trouwen vergeleken met samenwonen net zo goed een kwestie van 'smaak'.
Vijf tien duizend euro!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als het geen emotionele lading voor je heeft moet je het ook zeker niet doen.
Ik vond en vind het een relatie wel dat beetje extra geven.
Dus alle onderzoeken zijn geweldig/nuttig/goed/vul zelf maar in?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:03 schreef Godtje het volgende:
Smaak was het geestelijke gedeelte dus was al benoemd. Een onderzoek afdoen als dom zegt meer over jezelf.
dat HOEFT niet, het is maar hoe je het invult. Na mijn bruiloft had ik een schuld van bijna 13k euro overigens. Wel een deel studieschuld.quote:
Dat hoeft niet zoveel te kosten.quote:
Weet je wel hoeveel raketjes daarvan kan kopen?quote:
Trouwen, met z'n tweeën naar het stadhuis om even een papiertje te tekenen, omdat het eventueel voordelen oplevert, best. Maar een feest geven van over de 10.000 euro, makkelijk, omdat je van elkaar houdt?? Ik vind dat niet rijmen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik begin bijna te denken dat je 1 of ander trauma hebt...
je wil in je ballen laten knippen omdat je geen kinderen wil
je woont liever samen in een huis op 1 salaris om rare redenen
trouwen doe je niet omdat het geld kost?
Tot je weer verliefd wordt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:06 schreef stbabylon het volgende:
En trauma? Nee hoor, ik ben daar gewoon wat realistischer in.
dat zeg ik, als het die emotionele lading niet heeft voor je, moet je het niet doen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Trouwen, met z'n tweeën naar het stadhuis om even een papiertje te tekenen, omdat het eventueel voordelen oplevert, best. Maar een feest geven van over de 10.000 euro, makkelijk, omdat je van elkaar houdt?? Ik vind dat niet rijmen.
Oh, en ik wil best samen wonen in een huis met 2 salarissen, maar niet een hypotheek die alleen met 2 te betalen is.
Nee, maar komt redelijk in de buurt. Jurk paar duusend, taart paar honderd, ambtenaar/gemeente kosten duusend, receptie duusend, ringen paar duusend, feest paar duusend.quote:
realistisch?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Trouwen, met z'n tweeën naar het stadhuis om even een papiertje te tekenen, omdat het eventueel voordelen oplevert, best. Maar een feest geven van over de 10.000 euro, makkelijk, omdat je van elkaar houdt?? Ik vind dat niet rijmen.
Oh, en ik wil best samen wonen in een huis met 2 salarissen, maar niet een hypotheek die alleen met 2 te betalen is.
jup, en scheiden is nog veul duurder.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar komt redelijk in de buurt. Jurk paar duusend, taart paar honderd, ambtenaar/gemeente kosten duusend, receptie duusend, ringen paar duusend, feest paar duusend.
Hoe ga ik mij met geen kinderen, niet trouwen en een wat kleiner huis beperken?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
realistisch?
je kan in de toekomst kijken?
ik denk dat je je alleen maar beperkt in je toekomst.
Ik kwam niet met beweringen over onderzoeken. Jij doet ze kennelijk op voorhand af als onzin. Het vervolgens om te gaan draaien en proberen mij woorden in mijn mond te leggen gaat niet echt werken. Ook daar is een meer genuanceerde mening op zijn plaats. De wereld is gelukkig niet zo zwart/wit.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dus alle onderzoeken zijn geweldig/nuttig/goed/vul zelf maar in?
ehrquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:14 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)met-extra-kilos.html
Ik snap wel dat ze blij is, nu Marco heul wat minder geld heeft om eten voor haar te kopen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:14 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)met-extra-kilos.html
Ik vroeg me af hoe de impact van trouwen dan 'gemeten' was. Ik neem aan, door middel van een onderzoek. Ik leg je geen woorden in de mond, ik deed een poging een vraag te stellen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:16 schreef Godtje het volgende:
Ik kwam niet met beweringen over onderzoeken. Jij doet ze kennelijk op voorhand af als onzin. Het vervolgens om te gaan draaien en proberen mij woorden in mijn mond te leggen gaat niet echt werken. Ook daar is een meer genuanceerde mening op zijn plaats. De wereld is gelukkig niet zo zwart/wit.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:17 schreef Techno het volgende:
Ik snap wel dat ze blij is, nu Marco heul wat minder geld heeft om eten voor haar te kopen.
Het hele artikelquote:
58 kilo ís dun! Oeh, oeh, ze moet wel gaan lijnen hoor, want 60 kán echt niet.quote:Leontine Borsato kwam na drie zwangerschappen in totaal tien kilo aan, maar de actrice en presentatrice maakt zich niet druk om extra pondjes. "Ik weeg 58 kilo en dat is prima. Als je ouder bent hoef je niet zo dun te zijn", zegt ze deze maand in LINDA.
Oh, oops, ik blijf ver uit de buurt van gewicht discussies. Gaat nooit goedquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
[..]
Het hele artikelMaar vooral dit
![]()
[..]
58 kilo ís dun! Oeh, oeh, ze moet wel gaan lijnen hoor, want 60 kán echt niet.
En ja, dit is meer mijn eigen frustratie.
http://www.werygoedegebuure.nl/prive/samenlevingscontractquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vroeg me af hoe de impact van trouwen dan 'gemeten' was. Ik neem aan, door middel van een onderzoek. Ik leg je geen woorden in de mond, ik deed een poging een vraag te stellen.
Ik ben niet op zoek naar de verschillen tussen trouwen en een samenlevingscontract hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:24 schreef Godtje het volgende:
http://www.werygoedegebuure.nl/prive/samenlevingscontract
Daar kan je gewoon antwoord vinden op al de juridische aspecten en de verschillen tussen de vormen.
Was ook niet van plan om er een discussie van te maken.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:23 schreef stbabylon het volgende:
Oh, oops, ik blijf ver uit de buurt van gewicht discussies. Gaat nooit goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |