Zo makkelijk gedacht zoals ik het heb opgeschreven heb is het ook niet gegaan hoor. Er is wel het een en ander over nagedachtquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien hecht ik teveel waarde aan samenwonen, maar ik hoor dus wel vaker deze redenatie. Terwijl ik denk dat samenwonen best een ingrijpend iets is, iig niet zoiets als "Broodje? Ach ja, waarom ook niet".
Eerst even huurhuisje. Ben er geen voorstander van om gelijk maar een huis te kopen op 2 salarissen en als het op 1 salaris moest dan kreeg ik niet een huis wat ik zou willenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Paar maandjes![]()
GezelligEen week pas, haha
Huis gekocht, of samen een huurhuisje in gegaan?
Ik doe ook heel moeilijk over samenwonen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:26 schreef Ripley het volgende:
het is ook een beetje zo dat samenwonen me eigenlijk ingrijpender lijkt dan trouwen qua verschil met er voor (en een kind nog ingrijpender) maar dat veel mensen best makkelijk doen over samenwonen maar over trouwen niet.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:28 schreef Techno het volgende:
[..]
[Singles] Scheuren oerendhard op hun Aprilia's
Gaaf ding.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:25 schreef Kreator het volgende:
KTm heeft wel een mooie Superbike, Taly...
http://www.motorcycledaily.com/110707top.jpg
Trouwen heeft juridisch, geestelijk en financieel in de meeste gevallen een aantoonbare zwaardere impact.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:26 schreef Ripley het volgende:
het is ook een beetje zo dat samenwonen me eigenlijk ingrijpender lijkt dan trouwen qua verschil met er voor (en een kind nog ingrijpender) maar dat veel mensen best makkelijk doen over samenwonen maar over trouwen niet.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:24 schreef stbabylon het volgende:
Een huis kopen op twee salarissen is ook epische faal.
Het zal. Voor mij zou het opgeven van mijn eigen plekje ingrijpender zijn dan een papiertje tekenen. Juridisch liggen samenlevingscontract en trouwpapieren vrij dicht bij elkaar denk ik.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Trouwen heeft juridisch, geestelijk en financieel in de meeste gevallen een aantoonbare zwaardere impact.
Je hoeft geen samenlevingscontract te hebben om samen te wonen en de rest is peroonlijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het zal. Voor mij zou het opgeven van mijn eigen plekje ingrijpender zijn dan een papiertje tekenen. Juridisch liggen samenlevingscontract en trouwpapieren vrij dicht bij elkaar denk ik.
Niet als een TT van mij, want dat kan me vrij weinig tot geen fuck boeienquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:28 schreef Techno het volgende:
[..]
[Singles] Scheuren oerendhard op hun Aprilia's
Want een beetje bruiloft kost nu eenmaal geld. Juridisch en geestelijk maakt het niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:32 schreef Godtje het volgende:
Trouwen heeft juridisch, geestelijk en financieel in de meeste gevallen een aantoonbare zwaardere impact.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |