Zoek een hobby! Zelfmoordterrorist schijnt erg in te zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
VOornamelijk doordat ik te lang geen echte dagbesteding heb, Daardoor begon de rest (Op fok! zitten bijv.) me een beetje tegen te staan. Er spelen ook meer factoren, maar die houdt ik liever privé
Mja, is zo vluchtigquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zoek een hobby! Zelfmoordterrorist schijnt erg in te zijn.
Das waar, maar het begin is er!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, zomermuziek is ietsje anders dan in deze nepwinter met blote voeten in zomerschoentjes gaan lopen
Hij heeft 6 maanden op Malta gewerktquote:
Ik vind het helemaal niet zo'n erge winkel, Heeft denk ik te maken met de buurt/stad waar deze is gevestigdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrijwillig als man alleen naar de Kruidvat is geen "kleine overwinning", maar een waanzinnige haast sadomasochistische prestatie van jewelste!
[Kritische bui modus]quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar de producten speciaal voor mannen lopen als een trein. Dat jij nou niet veel geeft om verzorgende creme's, betekent nog niet dat dit voor een andere man ook geldquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt allemaal cremetjes, kleurspoelinkjes en andere liflaffende tierelantijntjes die voor minder dan 10% van de prijs in duurdere winkels over de toonbank gaan.
Wij hebben slechts het moment van zoeken naar naaktfoto's in de bak met te ontwikkelen negatieven.
quote:
Veuls te weinig mogelijkheden tot persoonlijke groei en ontwikkeling.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb drie paar die echt speciaal voor de zomer zijn. En ik wil ze weer aanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das waar, maar het begin is er!♫ Californiaaaaa dreeeaamin' ♪
![]()
En ik heb geen eens 'zomerschoenen'![]()
@El M: hij doet t niet hoor....
De tijd dat ik alle problemen die hier over de virtuele tafel gesmeten werden serieusnam, is sinds het Werkelijke_Oppergod-stadium wel voorbij.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
[Kritische bui modus]
Neem jij die gozer wel serieus?
[/Kritische bui modus]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Veuls te weinig mogelijkheden tot persoonlijke groei en ontwikkeling.
quote:
[diagnosemode]quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet zo'n erge winkel,
Mooi zo. De metro is verderop.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar de producten speciaal voor mannen lopen als een trein. Dat jij nou niet veel geeft om verzorgende creme's, betekent nog niet dat dit voor een andere man ook geld
Dat zit altijd het lekkerst he.quote:
Dat is een 'nee' dus.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De tijd dat ik alle problemen die hier over de virtuele tafel gesmeten werden serieusnam, is sinds het Werkelijke_Oppergod-stadium wel voorbij.
Wat?quote:
Ik moest ook een paar keer proberen. Linkje van GeenStijl, dus druk.quote:
de appie is nog open, haal je wat champignonsquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik moest ook een paar keer proberen. Linkje van GeenStijl, dus druk.
Maar wel grappig. Heb zin in paddo's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |