WTFquote:Dit forum bevat geen topics, of er zijn geen berichten geplaatst in de gekozen tijdsperdiode. Kies een ander forum, wijzig de gekozen tijdsperiode of open een topic in dit forum.
Bij mij heerst de vermoeidheid.....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:44 schreef Barbusse het volgende:
Volgende poging dan maar![]()
Is het hier vrolijkheid troef?
quote:
quote:
quote:
Bij mij ook een beetje, maar soitquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bij mij heerst de vermoeidheid.....
Eigenlijk mag ik wel vrolijk zijn nu. Ik heb de dag overleefd zonder al te veel op bed te liggen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:44 schreef Barbusse het volgende:
Volgende poging dan maar![]()
Is het hier vrolijkheid troef?
Ik heb hele blij zomerse jaren 60-LSD-flashback-tree-huggin'-hippie-crap-muziek opstaan.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:42 schreef Samzz het volgende:
Tvp
Ik heb m'n schoenenNu wil ik alleen dat het lente/zomer is, zodat ik ze ook daarwerkelijk aan kan doen
http://bestiario.org/research/eyecandy/quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:49 schreef Barbusse het volgende:
..... blij zomerse jaren 60-LSD-flashback-tree-huggin'-hippie-...
Wieso denn das?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eigenlijk mag ik wel vrolijk zijn nu. Ik heb de dag overleefd zonder al te veel op bed te liggen.
Normaal lig ik ongeveer van 12 tot 17.00 doelloos in bed, vandaag heb ik kleine dingen ondernomen zoals even naar de Kruidvat geweest. Kleine overwinning dus. Nu proberen dit vol te houden..quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
http://bestiario.org/research/eyecandy/
![]()
paar keer refreshen kan noodzakelijk zijn
quote:Actualmente esta página está sirviendo demasiadas peticiones simultáneas.
Por favor, vuélvalo a intentar pasados unos minutos.
Mag ik vragen hoe dat komt?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Normaal lig ik ongeveer van 12 tot 17.00 doelloos in bed, vandaag heb ik kleine dingen ondernomen zoals even naar de Kruidvat geweest. Kleine overwinning dus. Nu proberen dit vol te houden..
Maar, zomermuziek is ietsje anders dan in deze nepwinter met blote voeten in zomerschoentjes gaan lopenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb hele blij zomerse jaren 60-LSD-flashback-tree-huggin'-hippie-crap-muziek opstaan.Beach baby, beach, beach baby, beach, beach baby, beach, beach baby, beach, beach baby, beach!
Vrijwillig als man alleen naar de Kruidvat is geen "kleine overwinning", maar een waanzinnige haast sadomasochistische prestatie van jewelste!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Normaal lig ik ongeveer van 12 tot 17.00 doelloos in bed, vandaag heb ik kleine dingen ondernomen zoals even naar de Kruidvat geweest. Kleine overwinning dus. Nu proberen dit vol te houden..
Kan je nagaan hoe ik me voel als ik een Kruidvat binnenstap. Waar het altijd lijkt of er een kruidvat ontploft is.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrijwillig als man alleen naar de Kruidvat is geen "kleine overwinning", maar een waanzinnige haast sadomasochistische prestatie van jewelste!
VOornamelijk doordat ik te lang geen echte dagbesteding heb, Daardoor begon de rest (Op fok! zitten bijv.) me een beetje tegen te staan. Er spelen ook meer factoren, maar die houdt ik liever privéquote:
Jij hebt allemaal cremetjes, kleurspoelinkjes en andere liflaffende tierelantijntjes die voor minder dan 10% van de prijs in duurdere winkels over de toonbank gaan.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe ik me voel als ik een Kruidvat binnenstap. Waar het altijd lijkt of er een kruidvat ontploft is.
Goed van jequote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |