Teksten "haten".quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dit soort teksten haat ik zo hè. Je hebt haar niet geholpen en toch moet ze 'dank je wel' zeggen? Beetje vreemd, niet?
jij bent van de volle damesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het was een aanzetje. Graag gedaan kloon.
Okequote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Pleeeeaaasssseeeee don't hurt me![]()
On second thought... Hurt me baby![]()
Ga je gang maarquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik denk alleen niet dat snolletje er blij mee is
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:22 schreef El_Matador het volgende:
Teksten "haten".
Heb je al een kopvodje omgebonden, Noukie?![]()
Ik ben van de dames met iets meer, maar hoeft niet. "Vol" is mij te vol hoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij bent van de volle dames![]()
ik vind ze heul niet vol![]()
je kan hem voor lange tijd niet meer gebruiken.. kapot is kapotquote:
hmm nee.. dat zijn metalchicks.. geen gothic lady'squote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben van de dames met iets meer, maar hoeft niet. "Vol" is mij te vol hoor.
Ben op werk, dus kan niet uitgebreid zoeken zeg maar. Maar er zit vast wat tussen in die link?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je kan hem voor lange tijd niet meer gebruiken.. kapot is kapot
dat bedoel ikquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:25 schreef krengetje het volgende:
[..]
wel heel laten.. anders heb ik er niks aan
ja.. ik moest ook al aan haar denkenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:25 schreef Ripley het volgende:
Vol en een beetje goth en ouder dan 40, dan denk ik gelijk aan Jennifer tilltyMaar die's wel bekend helaas
jij wil me niet helpen. das iets heul andersquote:
oh ja, dat was het.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij wil me niet helpen. das iets heul anders![]()
whaha, iets minder vol en bloederig mag welquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:29 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets? Niet helemaal mijn ding, zeg maar.
De moeder van een vriendin van vroeger werd ineens goth toen ze gescheiden wasquote:
Jezusquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:29 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets? Niet helemaal mijn ding, zeg maar.
bovenste foto die linker is toch niets mis mee ?quote:
Etenstijd hequote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:53 schreef rival het volgende:
[..]
ik was al bang dat ik le topique had vermoord
Die lijkt op Tally.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:45 schreef Ripley het volgende:
ow, die vind ik een rare kop hebben. Maar ik postte hem voor de rechter, want die is nwat voller
zal ik onthouden!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:55 schreef krengetje het volgende:
[..]
Maar ik ga je ook verlaten(Stofzuigen en boodschappen doen
)
ja tuurlijk! de zon schijnt enzo en het leven is leukquote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja tuurlijk! de zon schijnt enzo en het leven is leuk![]()
en van vrolijkheid word ik ook weer vrolijkjij niet dan?
Ja wel hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja tuurlijk! de zon schijnt enzo en het leven is leuk![]()
en van vrolijkheid word ik ook weer vrolijkjij niet dan?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Mijn eeuwige godheid heeft tot ons gesproken.
dit klinkt of je:quote:
Ik ben streng in de leer.quote:
het leer mata, het leerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben streng in de leer.![]()
[ afbeelding ]
Je bent goedquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Mata
![]()
[..]
dit klinkt of je:
a) het niet meent of
b) je je meestal niet zo enthousiast uit
Lidwoorden..quote:
ben je ook streng zonder leren pakje dan?quote:
echte R&P psycholoogquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent goed![]()
Het is meer een combinatie van beide antwoorden...
Streng en rechtvaardig.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ben je ook streng zonder leren pakje dan?
Okeequote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ben je ook streng zonder leren pakje dan?
[..]
echte R&P psycholoog
(check mn fobo maar)
Geen idee eigenlijk/doe ik liever geen uitspraken over.quote:maar ehh... waarom word je niet vrolijk van vrolijke mensen?
keequote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee
[..]
Geen idee eigenlijk/doe ik liever geen uitspraken over.
WTFquote:Dit forum bevat geen topics, of er zijn geen berichten geplaatst in de gekozen tijdsperdiode. Kies een ander forum, wijzig de gekozen tijdsperiode of open een topic in dit forum.
Bij mij heerst de vermoeidheid.....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:44 schreef Barbusse het volgende:
Volgende poging dan maar![]()
Is het hier vrolijkheid troef?
quote:
quote:
quote:
Bij mij ook een beetje, maar soitquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bij mij heerst de vermoeidheid.....
Eigenlijk mag ik wel vrolijk zijn nu. Ik heb de dag overleefd zonder al te veel op bed te liggen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:44 schreef Barbusse het volgende:
Volgende poging dan maar![]()
Is het hier vrolijkheid troef?
Ik heb hele blij zomerse jaren 60-LSD-flashback-tree-huggin'-hippie-crap-muziek opstaan.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:42 schreef Samzz het volgende:
Tvp
Ik heb m'n schoenenNu wil ik alleen dat het lente/zomer is, zodat ik ze ook daarwerkelijk aan kan doen
http://bestiario.org/research/eyecandy/quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:49 schreef Barbusse het volgende:
..... blij zomerse jaren 60-LSD-flashback-tree-huggin'-hippie-...
Wieso denn das?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eigenlijk mag ik wel vrolijk zijn nu. Ik heb de dag overleefd zonder al te veel op bed te liggen.
Normaal lig ik ongeveer van 12 tot 17.00 doelloos in bed, vandaag heb ik kleine dingen ondernomen zoals even naar de Kruidvat geweest. Kleine overwinning dus. Nu proberen dit vol te houden..quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
http://bestiario.org/research/eyecandy/
![]()
paar keer refreshen kan noodzakelijk zijn
quote:Actualmente esta página está sirviendo demasiadas peticiones simultáneas.
Por favor, vuélvalo a intentar pasados unos minutos.
Mag ik vragen hoe dat komt?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Normaal lig ik ongeveer van 12 tot 17.00 doelloos in bed, vandaag heb ik kleine dingen ondernomen zoals even naar de Kruidvat geweest. Kleine overwinning dus. Nu proberen dit vol te houden..
Maar, zomermuziek is ietsje anders dan in deze nepwinter met blote voeten in zomerschoentjes gaan lopenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb hele blij zomerse jaren 60-LSD-flashback-tree-huggin'-hippie-crap-muziek opstaan.Beach baby, beach, beach baby, beach, beach baby, beach, beach baby, beach, beach baby, beach!
Vrijwillig als man alleen naar de Kruidvat is geen "kleine overwinning", maar een waanzinnige haast sadomasochistische prestatie van jewelste!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Normaal lig ik ongeveer van 12 tot 17.00 doelloos in bed, vandaag heb ik kleine dingen ondernomen zoals even naar de Kruidvat geweest. Kleine overwinning dus. Nu proberen dit vol te houden..
Kan je nagaan hoe ik me voel als ik een Kruidvat binnenstap. Waar het altijd lijkt of er een kruidvat ontploft is.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrijwillig als man alleen naar de Kruidvat is geen "kleine overwinning", maar een waanzinnige haast sadomasochistische prestatie van jewelste!
VOornamelijk doordat ik te lang geen echte dagbesteding heb, Daardoor begon de rest (Op fok! zitten bijv.) me een beetje tegen te staan. Er spelen ook meer factoren, maar die houdt ik liever privéquote:
Jij hebt allemaal cremetjes, kleurspoelinkjes en andere liflaffende tierelantijntjes die voor minder dan 10% van de prijs in duurdere winkels over de toonbank gaan.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe ik me voel als ik een Kruidvat binnenstap. Waar het altijd lijkt of er een kruidvat ontploft is.
Goed van jequote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zoek een hobby! Zelfmoordterrorist schijnt erg in te zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
VOornamelijk doordat ik te lang geen echte dagbesteding heb, Daardoor begon de rest (Op fok! zitten bijv.) me een beetje tegen te staan. Er spelen ook meer factoren, maar die houdt ik liever privé
Mja, is zo vluchtigquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zoek een hobby! Zelfmoordterrorist schijnt erg in te zijn.
Das waar, maar het begin is er!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, zomermuziek is ietsje anders dan in deze nepwinter met blote voeten in zomerschoentjes gaan lopen
Hij heeft 6 maanden op Malta gewerktquote:
Ik vind het helemaal niet zo'n erge winkel, Heeft denk ik te maken met de buurt/stad waar deze is gevestigdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrijwillig als man alleen naar de Kruidvat is geen "kleine overwinning", maar een waanzinnige haast sadomasochistische prestatie van jewelste!
[Kritische bui modus]quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar de producten speciaal voor mannen lopen als een trein. Dat jij nou niet veel geeft om verzorgende creme's, betekent nog niet dat dit voor een andere man ook geldquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt allemaal cremetjes, kleurspoelinkjes en andere liflaffende tierelantijntjes die voor minder dan 10% van de prijs in duurdere winkels over de toonbank gaan.
Wij hebben slechts het moment van zoeken naar naaktfoto's in de bak met te ontwikkelen negatieven.
quote:
Veuls te weinig mogelijkheden tot persoonlijke groei en ontwikkeling.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb drie paar die echt speciaal voor de zomer zijn. En ik wil ze weer aanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das waar, maar het begin is er!♫ Californiaaaaa dreeeaamin' ♪
![]()
En ik heb geen eens 'zomerschoenen'![]()
@El M: hij doet t niet hoor....
De tijd dat ik alle problemen die hier over de virtuele tafel gesmeten werden serieusnam, is sinds het Werkelijke_Oppergod-stadium wel voorbij.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
[Kritische bui modus]
Neem jij die gozer wel serieus?
[/Kritische bui modus]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Veuls te weinig mogelijkheden tot persoonlijke groei en ontwikkeling.
quote:
[diagnosemode]quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet zo'n erge winkel,
Mooi zo. De metro is verderop.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar de producten speciaal voor mannen lopen als een trein. Dat jij nou niet veel geeft om verzorgende creme's, betekent nog niet dat dit voor een andere man ook geld
Dat zit altijd het lekkerst he.quote:
Dat is een 'nee' dus.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De tijd dat ik alle problemen die hier over de virtuele tafel gesmeten werden serieusnam, is sinds het Werkelijke_Oppergod-stadium wel voorbij.
Wat?quote:
Ik moest ook een paar keer proberen. Linkje van GeenStijl, dus druk.quote:
de appie is nog open, haal je wat champignonsquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik moest ook een paar keer proberen. Linkje van GeenStijl, dus druk.
Maar wel grappig. Heb zin in paddo's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |