Echter blijkt wel dat in Eindhoven enkele FRS filialen morgen het spel wel in de schappen zullen zetten vanaf 11:00 uur.quote:Beste klant,
Enige tijd geleden heb je op onze website de game ‘Final Fantasy 13’ besteld.
Door de enorme hoeveelheid bestellingen die we voor deze titel hebben ontvangen, gaan we vandaag je order al verwerken en inpakken.
Je ontvangt daardoor naar alle waarschijnlijkheid vanavond een automatisch gegenereerde email dat je bestelling verzonden is.
Echter mogen wij door de embargo op de releasedatum je bestelling niet eerder versturen.
Je kunt je bestelling dan ook op dinsdag 09 maart op het door jou aangegeven afleveradres verwachten.
We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen je alvast veel speelplezier.
Met vriendelijke groet,
Hij wordt nog niet verzonden. Lees je mailquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:52 schreef Sony360wii het volgende:
Roy, Als je bij FRS site inlogt staat er dan bij FF13 verzonden?
weet ik, maar als ze een email sturen dat je s'avonds een email krijgt waarin staat het spel is verzonden maar eigenlijk nog niet officieel is verzonden misschien staat het dan ook al op de site gemarkeerd als verzondenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij wordt nog niet verzonden. Lees je mail
Hij staat op de site nog op 'in behandeling', maar die mails gaan meestal rond 4u de deur uit. Mijn Qlimax Blu Ray kreeg ik vandaag binnen en die mail kwam om half 5 vannacht.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:06 schreef Sony360wii het volgende:
[..]
weet ik, maar als ze een email sturen dat je s'avonds een email krijgt waarin staat het spel is verzonden maar eigenlijk nog niet officieel is verzonden misschien staat het dan ook al op de site gemarkeerd als verzonden
FRS hanteert prijsgarantie,... dat bedrag krijg je terug! Holy shit,... dan kost de CE me nog maar 39 Euroquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij staat op de site nog op 'in behandeling', maar die mails gaan meestal rond 4u de deur uit. Mijn Qlimax Blu Ray kreeg ik vandaag binnen en die mail kwam om half 5 vannacht.
Op de site staat FFXIII nu trouwens voor 55 euro, zodra ik mijn LE binnen heb ga ik mailen over dat prijsverschil
Laat even weten of het lukt en of je dat prijsverschil terugkrijgt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij staat op de site nog op 'in behandeling', maar die mails gaan meestal rond 4u de deur uit. Mijn Qlimax Blu Ray kreeg ik vandaag binnen en die mail kwam om half 5 vannacht.
Op de site staat FFXIII nu trouwens voor 55 euro, zodra ik mijn LE binnen heb ga ik mailen over dat prijsverschil
Ja, belachelijk eigenlijk. Maar ik wacht er wel mee tot dinsdagquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
FRS hanteert prijsgarantie,... dat bedrag krijg je terug! Holy shit,... dan kost de CE me nog maar 39 Euro
Wat heb ik nou gezegd?! Niet hopenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:29 schreef Chocobo het volgende:
Beste klant ,
(Een deel van) je bestelling (1-94568734) is verzonden.
Het betreft de volgende artikelen:
* 1 x Final Fantasy XIII (PS3)
Weet dat het dinsdag pas komt,... maar toch,... je weet nooit
Wat? Hahaha. Willen ze stiekem Sony afzeiken ofzo?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:33 schreef Chocobo het volgende:
IGN.com overigens,.... die failZe hebben nog geen review omdat ze een dag niet konden spelen door de 29 februari bug
IGN!
Echt geen geinquote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat? Hahaha. Willen ze stiekem Sony afzeiken ofzo?wat een fail...
Epic fail... Eurogamer heeft zelfs een vergelijking al lang afquote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Echt geen gein
http://ps3.ign.com/articles/107/1074412p1.html
En toch ga ik maandag al even kijken in de winkels of 'ie er ligt. Iedere dag eerder is mooi meegenomen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:03 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik zie de game wel verschijnen, die 2 dagen eerder of later maakt mij niet zoveel uit. Heb toch al 4 jaar gewacht dus dat kan er ook nog wel bij
Alle belangrijke sites hebben een review staan,... maar IGN weer niet. Omdat ze een dag niet konden spelen,.... OMG die failquote:
Eens kijken of ze dat ook doen met GoW IIIquote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Alle belangrijke sites hebben een review staan,... maar IGN weer niet. Omdat ze een dag niet konden spelen,.... OMG die fail![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Owja, en spoiler tags aub, houd de ervaring wel zo prettig voor de anderen![]()
Gut o gut. Dikwijls publiceren zij altijd als eerst hun review(s) en nu begaan ze eens een flater zijn te klein voor deze wereld.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Alle belangrijke sites hebben een review staan,... maar IGN weer niet. Omdat ze een dag niet konden spelen,.... OMG die fail![]()
IGN staat sowieso niet zo hoog bij mij, maar dit is best triest. Geen review hebben omdat je een dag niet kon spelen. Het gaat gewoon niet op! Andere IGN's hebben hier kennelijk geen problemen mee. Maar je hebt gelijk,... absoluut niet het einde van de wereld.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gut o gut. Dikwijls publiceren zij altijd als eerst hun review(s) en nu begaan ze eens een flater zijn te klein voor deze wereld.
Ook bij mij bepaald niet hoor.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
IGN staat sowieso niet zo hoog bij mij, maar dit is best triest. Geen review hebben omdat je een dag niet kon spelen. Het gaat gewoon niet op! Andere IGN's hebben hier kennelijk geen problemen mee. Maar je hebt gelijk,... absoluut niet het einde van de wereld.
Yep. Eerste impressies (geen story spoilers):quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mystikvm heeft hem al in ze xbox zitten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same here! Maar goed, dat wil dan natuurlijk niet zeggen dat ik de game niet wil spelenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:56 schreef Chocobo het volgende:
Shit,... ik heb weer een bedrijf die de regels volgt
Maar ja,... heb hem wel voor een mooie prijs
Ja wrijf het anders even goed inquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Same here! Maar goed, dat wil dan natuurlijk niet zeggen dat ik de game niet wil spelen!
Heb er nu 49.50 voor betaald uiteindelijkquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:56 schreef Chocobo het volgende:
Shit,... ik heb weer een bedrijf die de regels volgt
Maar ja,... heb hem wel voor een mooie prijs
Zavvi heeft em gisteren al verzondenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:08 schreef torn_Machina het volgende:
Mijn orderstatus staat nu op verzonden.
Er staat trouwens wel ditquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
FRS hanteert prijsgarantie,... dat bedrag krijg je terug! Holy shit,... dan kost de CE me nog maar 39 Euro
Die ervaring had ik al met ze, dus ben blij dat ik er van geleerd heb.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:14 schreef Chocobo het volgende:
Stink FRS,... mailen met een embargo verhaal maar hem wel al in de winkels verkopen
Ben je hem nou gewoon gaan halen johquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand die hem nog wil kopen? Dinsdag heb ik hem nog een keer, 45 excl verzenden!
Pm mag !
Ja! En maar meteen naar de bart smit gegaan, want die kijken de laatste tijd niet meer naar de datum! Kutste is nog, dat dadelijk ik niet eens tijd hebquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben je hem nou gewoon gaan halen joh!
Ik lees dit overal. Was dit de normale prijs bij de FRS?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:13 schreef gamefreek het volgende:
Vandaag gehaald bij FRS Eindhoven voor nog geen ¤50
54,99 ofzo en dan nog 10% korting met mijn ANWB pasquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik lees dit overal. Was dit de normale prijs bij de FRS?
Netjes hoor,.... veel plezierquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:39 schreef gamefreek het volgende:
[..]
54,99 ofzo en dan nog 10% korting met mijn ANWB pas
Ja, dat wordt echt een mailtje er achteraan sturen dinsdag! En in de winkel verkopen ze 'm al, EN hij is goedkoper. Had 'm vandaag nog niet binnen in ieder geval.quote:
Ik weet zeker dat FRS geen geld terug geeft. hooguit korting. Zelfs als je een preorder cancelt krijg je je geld niet terug maar een tegoedbonquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat wordt echt een mailtje er achteraan sturen dinsdag! En in de winkel verkopen ze 'm al, EN hij is goedkoper. Had 'm vandaag nog niet binnen in ieder geval.
Nou ja, 5 eu korting op een volgende aanschaf is ook prima natuurlijkquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:07 schreef Sony360wii het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat FRS geen geld terug geeft. hooguit korting. Zelfs als je een preorder cancelt krijg je je geld niet terug maar een tegoedbon
Daar had ik eerst ook gekeken, alleen hadden ze hem nog niet in de schappen liggenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:10 schreef Ixnay het volgende:
Ik denk dat ik hem woensdag of donderdag bij de MM ga halen. Die is hier open tot 21:00 volgens mij.
Eens,... ik ga hier ook over mailen. Goedkoper en gewoon verkopen. Wie weet ontvang ik weer een 5 Euro bonquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat wordt echt een mailtje er achteraan sturen dinsdag! En in de winkel verkopen ze 'm al, EN hij is goedkoper. Had 'm vandaag nog niet binnen in ieder geval.
Ik ga ook mailen EEN SCHANDE IS HET EEN SCHANDE ZEG IK JE!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eens,... ik ga hier ook over mailen. Goedkoper en gewoon verkopen. Wie weet ontvang ik weer een 5 Euro bonMaar serieus,... de embargo mail sloeg nergens op. Volgens mij zijn het eerder logistieke problemen.
ik ken het , heb gister 7 uur gespeeld op 1 dagquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:18 schreef gebakken-koekje het volgende:
ik kom nu al een beetje in het verhaal en wil steeds verder verder verder maar mn neefje is nu aan het spelen dus moet geduld hebben
quote:
Ik heb gister ook heavy rain gekocht. Dadelijk maar eens mee beginnen. Ben wel benieuwd naar de Nl stemmen maar zal m denk ik toch in t Engels gaan spelen bquote:Op zondag 7 maart 2010 11:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ben alleen maar bezig met Heavy Rain![]()
Spel wisselt rustige momenten af met split second reaktie's
Ja. Idem. Al had ik de 10% omdat ik er een ps bij kocht.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:39 schreef gamefreek het volgende:
[..]
54,99 ofzo en dan nog 10% korting met mijn ANWB pas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yup, 6u onderweg inmiddelsquote:Op zondag 7 maart 2010 13:57 schreef nikk het volgende:
Topic loopt niet echt storm nu de game "uit" is. Goed spel dus?
Ben jaloers,... hoop dat ik dinsdagavond aan de slag kan!quote:Op zondag 7 maart 2010 16:39 schreef Cid het volgende:
[..]
yup, 6u onderweg inmiddelsBriljant tot nu toe en dan moet het feest eigenlijk nog beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
Hoop het ook voor jequote:Op zondag 7 maart 2010 16:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben jaloers,... hoop dat ik dinsdagavond aan de slag kan!
Ik heb de game nog niet binnen, de officiële release is pas dinsdag.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:57 schreef nikk het volgende:
Topic loopt niet echt storm nu de game "uit" is. Goed spel dus?
Daar schijnt vrijwel niemand zich aan te houden als ik dat zo lees.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:31 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik heb de game nog niet binnen, de officiële release is pas dinsdag.
quote:Op zondag 7 maart 2010 12:25 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb deze dagen niet veel tijd om te spelen, maar kom stukje bij beetje verder. Het spelelement begin ik ook als leuker te ervaren, en het verhaal blijft voorlopig interessant.
Alleen 1 ding:Hater.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op zondag 7 maart 2010 17:29 schreef Cid het volgende:
Vraagje over het level systeem, geen verhaalspoiler maar voor de zekerheid:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
tja als square daar niks over heeft gezegt dat het niet mag , waarom dan ook nietquote:Op zondag 7 maart 2010 17:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar schijnt vrijwel niemand zich aan te houden als ik dat zo lees.
Dat mensen daar nog bestellen met winkels zoals zh gaming die gewoon veel goedkoper zijn.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:59 schreef Orealo het volgende:
Oei. Ik heb 'm bij de dimensionplus besteld, collectors edition heeft me 81 euro lichter gemaakt. Dat had goedkoper gekunt!
Jeetje,... mijn CE kostte me 44 Euro ofzo (FRS met kortingen)quote:Op zondag 7 maart 2010 18:59 schreef Orealo het volgende:
Oei. Ik heb 'm bij de dimensionplus besteld, collectors edition heeft me 81 euro lichter gemaakt. Dat had goedkoper gekunt!
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]In principe kan je nu nog niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt alleen het Crystarium geopend, echter je kan nog niet van rol switchen![]()
Soms is het zo, dat je aan een max van je lvl zit, en dus niet verder 'omhoog' kan.![]()
Het is dan zaak de eindbaas van dat Chapter te verslaan,waarna de 'weg' omhoog word geclearedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:59 schreef Orealo het volgende:
Ja, stom inderdaad. Ik had meer om me heen moeten kijken wat de adviesprijs was. Ach, desalniettemin denk ik dat de game het geld wel waard isquote:Op zondag 7 maart 2010 19:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]mensen die games kopen boven de adviesprijs
Ja maar met 81 euro kon je het spel bijna twee keer kopenquote:Op zondag 7 maart 2010 20:02 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja, stom inderdaad. Ik had meer om me heen moeten kijken wat de adviesprijs was. Ach, desalniettemin denk ik dat de game het geld wel waard is.
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:30 schreef chibibo het volgende:
Dit zal vast een spuit elf-post zijn, maar in dit artikel worden de PS3- en Xbox360-versies vergeleken. Het komt er op neer dat een aantal cutscenes, die op de PS3 door de engine lijken worden gerenderd, op de 360 als video van matige kwaliteit worden gestreamd.
Dat gevoel had ik ook, maar goed je kan ook niet meteen op ontdekking uit, er moet wel iets aan vooraf zitten!quote:Op zondag 7 maart 2010 21:47 schreef Pritt het volgende:
Eerste 2 uur vond ik echt bagger saai, maar nu begint het leuk te worden.
Word laat slapen
quote:Op zondag 7 maart 2010 19:34 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
In principe kan je nu nog niks![]()
Je hebt alleen het Crystarium geopend, echter je kan nog niet van rol switchen![]()
Soms is het zo, dat je aan een max van je lvl zit, en dus niet verder 'omhoog' kan.![]()
Het is dan zaak de eindbaas van dat Chapter te verslaan,waarna de 'weg' omhoog word geclearedben er achter gekomen ja , heb met lightning alleen nog commando gedaan en heb nog iets van 2000cp over en zit al weer aan het einde van mijn padSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Nu gaat het snel ja, wacht maar tot je bij Chapter 11 bentquote:Op zondag 7 maart 2010 23:29 schreef D-Industries het volgende:
Potver, had de game gisterochtend pas binnen en zit nu al in chapter 9,
16:31:24 speeltijd.. verdorie. het spel is veel te leuk om te stoppen
Tegen de tijd dat mijn CE Guide binnen komt op woensdag heb ik 'm niet eens meer nodigmaar ja toch wel handig om meer te lezen over strategieën e.d, want nu experimenteer ik er gewoon op los.
Er zitten inderdaad een shitload aan cutscenes in, maar totaal niet het 'meer film / minder play' gevoel. In tegendeel tot MGS waar je dat gevoel zelfs had wanneer je nog bezig was met het (voor het eerst) uitspelen van de game.
Ik neem aan dat ik nog vele uurtjes plezier zal hebben vanaf Chapter 11 dan, want ik ben nog lang niet van plan om te stoppenquote:Op maandag 8 maart 2010 00:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Nu gaat het snel ja, wacht maar tot je bij Chapter 11 bent
lol... die fout heb ik ook gemaakt. beetje onhandig inderdaad dat ze dat pas later uitleggen wat je met die components kan. Ondanks die fout toch door gegaan :p lukt prima.quote:Op maandag 8 maart 2010 01:12 schreef trance_fan het volgende:
Ik heb iets doms gedaan. De hele tijd voor ergens in chapter 4 al mijn components verkocht. misschien begin ik wel ff opnieuw.
hehe kan me voorstellen dat je die fout maakt , zelf heb ik ze express bewaard .quote:Op maandag 8 maart 2010 01:12 schreef trance_fan het volgende:
Ik heb iets doms gedaan. De hele tijd voor ergens in chapter 4 al mijn components verkocht. misschien begin ik wel ff opnieuw.
Ja dit is mijn eerste FF. Dus ik keek naar dat lijstje zag er leer en tanden tussen staan dus ik dacht nou dat is trash. verkopen dan maar.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hehe kan me voorstellen dat je die fout maakt , zelf heb ik ze express bewaard .
na zoveel final fantasy's gespeeld te hebben wist ik gewoon dat je er wat mee kon met wapens of armor upgraden
Owquote:Op maandag 8 maart 2010 04:05 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Ja dit is mijn eerste FF. Dus ik keek naar dat lijstje zag er leer en tanden tussen staan dus ik dacht nou dat is trash. verkopen dan maar.
Ik vraag me eerder af waar je het geld voor nodig hebt, zeker in het begin. Gewoonweg goed op alle plaatsen zoeken (he, een afgelegen plek met een monster ervoor, zou er een treasure liggen? Je hebt die shops zeker in het begin niet nodig. Dan is alles wat er te koop is niet echt de moeite waardquote:Op maandag 8 maart 2010 08:07 schreef chibibo het volgende:
Spullen verkopen in een RPG? Dat doe ik echt nooit!Als ik geld nodig heb ga ik wel een paar rondjes vechten. Tenzij het zo'n suf spel is waar je maar een beperkt aantal items kunt hebben, natuurlijk.
ik kan pas morgen om 6 a 7 uur aan de gang!quote:Op maandag 8 maart 2010 09:22 schreef Ker_Plunk het volgende:
Nog 7 uurtjes en dan mag ik weer speluuuuh
Mijne moet nog verstuurd wordenquote:Op maandag 8 maart 2010 11:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ik kan pas morgen om 6 a 7 uur aan de gang!
Ja ik zit hier ook steeds "Ik wil met snow speleeen.. uh, ik bedoel Lightningquote:Op maandag 8 maart 2010 09:22 schreef Ker_Plunk het volgende:
Nog 7 uurtjes en dan mag ik weer speluuuuh
Moet je ff je datalog doorlezen.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:19 schreef Pritt het volgende:
Zit onderhand op kleine 5 uurtjes, even paar uurtjes studeren en dan weer door.
Verhaal met allerlei termen/facties vind ik nog wel een beetje ingewikkeld.
Echt?quote:Op maandag 8 maart 2010 10:11 schreef Fipotje het volgende:
Yes, in de winkel is de 5 euro goedkoper en je krijgt 50% korting op de guide als je die erbij haalt.
Ik heb hem wel sinds zaterdagquote:
Ach goedkope winkels zijn nou eenmaal trager. Ik ben al blij als ik hem woensdag hebquote:Op maandag 8 maart 2010 12:48 schreef Ker_Plunk het volgende:
Nooit gepre-ordered
Winkel altijd sneller!
Normaal geef ik je gelijk maar 48 euro voor de CE is te mooi om te laten liggenquote:Op maandag 8 maart 2010 12:48 schreef Ker_Plunk het volgende:
Nooit gepre-ordered
Winkel altijd sneller!
Ja ok, ik heb voor dat geld de gewone inderdaad.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:22 schreef Sony360wii het volgende:
[..]
Normaal geef ik je gelijk maar 48 euro voor de CE is te mooi om te laten liggen
Eens! Ik heb die paar dagen wachten er wel voor over. En als de release op vrijdag was geweest ipv dinsdag was er niks aan de hand geweest. Mijn vorige 4 pre-orders gingen allemaal prima bij de FRSquote:Op maandag 8 maart 2010 13:22 schreef Sony360wii het volgende:
[..]
Normaal geef ik je gelijk maar 48 euro voor de CE is te mooi om te laten liggen
Ach wat maakt het allemaal uit, je hebt het er voor over of niet natuurlijkquote:Op maandag 8 maart 2010 13:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eens! Ik heb die paar dagen wachten er wel voor over. En als de release op vrijdag was geweest ipv dinsdag was er niks aan de hand geweest. Mijn vorige 4 pre-orders gingen allemaal prima bij de FRS
Tja,... mijn CE was goedkoper dan de normale dus waarom nietquote:Op maandag 8 maart 2010 13:47 schreef Pritt het volgende:
Wat heb je aan die CE?
Tegenwoordig wordt voor elke game een CE uitgebracht.
Maar geniet je? Vanavond weer verder?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:05 schreef Ang3l het volgende:
O ja hoor, als ik hem had zien liggen voor die prijs had ik 't ook gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:12 schreef Ker_Plunk het volgende:Hahaha, stiekeme fapperdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat stukje heb ik gisteravond ook nog gedaan jaL'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Nou ik geniet sowieso vand e PS3, want ik heb die dus ook pas net, zelfde dagquote:Op maandag 8 maart 2010 14:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar geniet je? Vanavond weer verder?
Dat hoor ik al van heeel veel mensenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:31 schreef Pritt het volgende:
Vanille ziet er leuk uit maar haar gedrag brengt redelijk wat irritatie naar boven.
Overal voor kreunen en giechelen. Prop in dr mond.
upgraden van weapons en accessoriesquote:Op maandag 8 maart 2010 06:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OwIs het dan niet dan?
Dat dacht ik dus ook. Ik denk dat zijn spoils of war, sellen die crap!
*slik*
Waar heb je ze voor nodig dan?
Heavy Rain is echt een spel dat je in langere sessies moet spelenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik geniet sowieso vand e PS3, want ik heb die dus ook pas net, zelfde dag
Dus nu switch ik tussen heavy Rain en FF XII heen en weer. Moet alleen de tijd vinden!
selphie was echt een kut mens , want had ik die graag dood gezien in ff8 zeg .quote:Op maandag 8 maart 2010 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat hoor ik al van heeel veel mensen
Ik vind 'r een Selphie 2.
Selphiequote:Op maandag 8 maart 2010 15:55 schreef DJ_ het volgende:
[..]
selphie was echt een kut mens , want had ik die graag dood gezien in ff8 zeg .
Heb hem zo'n 2x 2 uur gespeeld nuquote:Op maandag 8 maart 2010 15:29 schreef Sony360wii het volgende:
[..]
Heavy Rain is echt een spel dat je in langere sessies moet spelen
vond je haar serieus nu een leuk personage ? XD , ik heb me het hele spel ge-ergerd aan dat mens behalve toen ze de ragnarok ging starten en squall ging op noemen wat die in zijn hoofd voor zich zag en dat het ook echt zo gebeurdequote:
Het allerleukste personage vond ik Edea.. maar dat kwam meer door dat gouden ding op haar rug.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
vond je haar serieus nu een leuk personage ? XD , ik heb me het hele spel ge-ergerd aan dat mens behalve toen ze de ragnarok ging starten en squall ging op noemen wat die in zijn hoofd voor zich zag en dat het ook echt zo gebeurdedat was het enige moment dat ik een glimlach toonde op mijn gezicht .
Er staat geen CE naastquote:Beste klant ,
(Een deel van) je bestelling (******) is verzonden.
Het betreft de volgende artikelen:
* 1 x Final Fantasy XIII (PS3)
FreeRecordShop.nl genomineerd!
We hopen dat je bestelling op FreeRecordShop.nl naar tevredenheid is verlopen. We hopen tevens dat je deze tevredenheid wilt laten blijken. FreeRecordShop.nl is namelijk binnen de categorie CD's, DVD's en games genomineerd voor de Thuiswinkel Awards. Deze award wordt jaarlijks uitgereikt aan de beste webwinkels en de uitreiking zal dit jaar plaatsvinden op 25 maart 2010. Help ons deze nominatie te verzilveren en stem! Bij het uitbrengen van je stem maak je bovendien automatisch kans op fantastische prijzen, ter beschikking gesteld door de Thuiswinkel organisatie.
Ja, ik ben tevreden en help FreeRecordShop.nl deze award te winnen!
Heb je een vraag voor onze klantenservice?
Vul dan hier het contactformulier in en wij nemen per mail contact met je op.
Graag zien we je weer terug op onze site of in een van onze winkels!
Met vriendelijke groet,
Het team van Free Record Shop
Ik heb nog niet eens een email binnen dat hij verzonden isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:47 schreef mirved het volgende:
Hele mooie graphics, leuk vecht systeem. Switchen is ook zeker nodig.
Het gene wat me tegenvalt m.b.t. het verhaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
hyperactieve doos iddquote:Op maandag 8 maart 2010 15:55 schreef DJ_ het volgende:
[..]
selphie was echt een kut mens , want had ik die graag dood gezien in ff8 zeg .
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]dat craften kan wel eens leuk worden dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat craften kan wel eens leuk worden dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd aan het dromen...
quote:Op maandag 8 maart 2010 21:44 schreef D-Industries het volgende:
Teringjantje, ik ben al zekers 6 keer dood geweest bij een madderfakker. :[ heb ook echt het gevoel dat ik underleveled benRefresh me even, welk chapter is dat? 10?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja , na 20 minuten krijg je auto death op je gecast
Cadeautje van Square Enix![]()
dat je of
Underleveld ben of een verkeerde strategie toepast
Welk level Commando & Ravager ben je? en wat is je HP?
[ Bericht 2% gewijzigd door Deacon_Tigra op 08-03-2010 22:02:43 ]Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha jawelquote:Op maandag 8 maart 2010 22:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Je zit toch nog niet met dit HP niveau in Chapter 10 mag ik hopen
alles ging me tot nu toe makkelijk af..
ik lees hier en daar dat het 'normaal' is om onder de 2k hp te zitten @ chapter 10... misschien moet ik maar eens wat verdiepen in t upgraden van hp items.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeiquote:Op maandag 8 maart 2010 22:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Jij gaat echt keihard in je aars genomen worden in Chapter 11
Ik was daar zo rond de 4000 HPen ik werd al geowned
heb jij je soms helemaal ziek zitten grinden tot chapter 10?
Eindelijk verslagen, in 15 minuten...![]()
[ Bericht 12% gewijzigd door D-Industries op 09-03-2010 00:56:12 ]Altijd aan het dromen...
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:10 schreef D-Industries het volgende:Je zit toch nog niet met dit HP niveau in Chapter 10 mag ik hopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op maandag 8 maart 2010 21:44 schreef D-Industries het volgende:
Teringjantje, ik ben al zekers 6 keer dood geweest bij een madderfakker. :[ heb ook echt het gevoel dat ik underleveled benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nu eens voor de lol bezig iedereen op hun beginniveau te houden, zonder te upgraden. Gewoon voor de uitdaging. En dan wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wel erg lastig, maar het is me gelukt na 5 pogingen:D Ik zit onder de 1K HP, dan wordt het spel opeens wel een stuk lastiger, omdat je steeds moet veranderen van paradigm, of potions moet gebruiken
Ik ben dan ook zeer benieuwd of ik je spoiler aan ga kunnen....
Ah well, genoeg uitdaging nog voor me, ik denk zelf, wetende wat me nog te wachten staat, dat het me niet gaat lukken. Ik bewijs mezelf graag het tegendeel, dus toch proberen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Hopelijk krijgen ik en mijn FRS-Broeders morgen de CE binnen, als het de normale editie blijkt te zijn...![]()
![]()
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:10 schreef D-Industries het volgende:
Haha jawelalles ging me tot nu toe makkelijk af..
ik lees hier en daar dat het 'normaal' is om onder de 2k hp te zitten @ chapter 10... misschien moet ik maar eens wat verdiepen in t upgraden van hp items.
Jij gaat echt keihard in je aars genomen worden in Chapter 11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ![]()
Ik weet het. Daarom zeg ik ook: ik ga het waarschijnlijk niet reddenquote:Op maandag 8 maart 2010 22:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Jij gaat echt keihard in je aars genomen worden in Chapter 11
Een pluspunt, ik heb zoveel CP en items dat ik dan wel makkelijk level en upgrade
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Ik speel op normal en heb tot nu toe alleen mijn wapens lvl 4 gecraft gebruik de accesoires gewoon in hun (nog) normale vorm. Gaat me vrij goed af tot nu toe. Nog geen enkele keer iets gekocht van de "shop".Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.![]()
ik vond Zell humor , helemaal als die chicken wuss werdt genoemd door seiferquote:Op maandag 8 maart 2010 17:37 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Het allerleukste personage vond ik Edea.. maar dat kwam meer door dat gouden ding op haar rug.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X![]()
Besteld bij dimensionplus?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:15 schreef Fipotje het volgende:
Spel is verzondenalleen guide nog niet lol
Altijd aan het dromen...![]()
Gisteren niet kunnen spelen![]()
Vanavond een nieuwe poging
Zitten er trouwens ook weer van die sterke vijanden in zoals die Ruby/Emerald Weapons etc in FF7? Dus optionele vijanden waar je als een gek voor geleveld moet hebben?PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu![]()
Dankjewel voor alle spoilersIk wil er niks over weten
Ik ga hem vandaag maar eens bestellen denk ik![]()
![]()
Zal tijd worden!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ga hem vandaag maar eens bestellen denk ik
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu![]()
release datum is vandaag, dus je gaat er nog wel meer tegen komen kereltjequote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ga hem vandaag maar eens bestellen denk ik
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ik doelde meer op het feit dat men spoilertags gebruikt in dit topic.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
release datum is vandaag, dus je gaat er nog wel meer tegen komen kereltje
Wellicht kan je kleine brein niet bevatten dat ik niet ALTIJD sarcastisch moet reageren. Maar goed dat je dan zo'n dikke plasser hebt of niet.![]()
Hij is verzonden![]()
Hopelijk morgen spelenHet is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035![]()
Eerste 30 minuten zitten erop, ziet er inderdaad zo gelikt uit als beloofd.. Kan niet wachten totdat ik alle battle en class systeemdingetjes heb vrijgespeeld.-nee-![]()
Serieus?quote:![]()
Dat is dus valse reclame wat gelijk staat aan oplichting wat wettelijk verboden is. Heeft iemand die banner waarin stond dat je de CE kreeg als je preorderde?
En de normale editie is ook later nog 5 euro goedkoper dus heb je ook nog te veel betaald.![]()
Niet bij laten zitten! Net maar streng mailtje sturen!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:17 schreef Sony360wii het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Dat is dus valse reclame wat gelijk staat aan oplichting wat wettelijk verboden is. Heeft iemand die banner waarin stond dat je de CE kreeg als je preorderde?
En de normale editie is ook later nog 5 euro goedkoper dus heb je ook nog te veel betaald.
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Plaats dat mailtje hier ook dan stuur ik hem ook op!!! laat ze ter compensatie de guide maar gratis op sturen
![]()
![]()
Mijne is gister avond verzonden, hopelijk heb ik hem ook morgen!Rise Against site.. Come join us!
PSN: MoodChange![]()
Lekker veel savepoints trouwens in dit spel
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Inderdaad, net begonnen, half uurtje bezig, helft daarvan zitten lezen in het menu, heb er al toch stuk of 10 gehad, nergens voor nodig.
-nee-![]()
Hier zat inderdaad de CE van de FRS bij de pakketdienstquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:51 schreef Sony360wii het volgende:
Er zat niks van FRS bij bij de gewone post, wordt de CE wellicht door een pakketdienst bezorgt?
![]()
![]()
heb net m'n tweede exemplaar binnengekregen, had em al besteld op bol.com en heb em zaterdag al gehaald hier in de stad heheh nouja kan een maat van me er een plezier mee doen dus![]()
![]()
Bedankt, Ik begon me al ongerust te makenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:48 schreef Gudde het volgende:
[..]
Hier zat inderdaad de CE van de FRS bij de pakketdienst
![]()
Bevalt de CE?![]()
Zelfde hierquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:55 schreef Sony360wii het volgende:
[..]
Bedankt, Ik begon me al ongerust te maken![]()
Bevalt de CE?
![]()
Kom net thuis en zag dat de post was geweest, maar geen game.
Wel gisteren nacht een mail binnen gekregen dat hij verstuurd was, dus nog maar even wachten.
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"![]()
je kan gewoon niet tegen het woordje kereltjequote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:02 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat men spoilertags gebruikt in dit topic.
Wellicht kan je kleine brein niet bevatten dat ik niet ALTIJD sarcastisch moet reageren. Maar goed dat je dan zo'n dikke plasser hebt of niet.
Maar OT : savegames viel me ook al op! Maar kreeg tijdens 2 filmpjes in ook al de vraag of wou saven
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ik vind het wel een leuke Lost Odessey-kloon"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
kansloos...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:33 schreef gniffie het volgende:
Ik vind het wel een leuke Lost Odessey-kloon
godsamme heb hem gepre-orderd bij een webwinkel waar ik normaal ook bestel.
Zeggen ze dat de release 10 maart is .
Heb nog steeds geen mail dat hij verzonden is en ze willen niet reageren op mijn mails....![]()
![]()
Nee inderdaad, het is een kansloze Lost Odyssey-kloonquote:![]()
Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik hem haal, zijn de Xbox 360 graphics werkelijk zo slecht, of valt het in beweging (nog geen filmpjes gezien, vanwege spoiler-gevaar) allemaal wel mee?
![]()
FFXIII WTFBBQPWNS Lost Odysseyquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:56 schreef TheRabbitEars het volgende:
[..]
Nee inderdaad, het is een kansloze Lost Odyssey-kloon![]()
Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik hem haal, zijn de Xbox 360 graphics werkelijk zo slecht, of valt het in beweging (nog geen filmpjes gezien, vanwege spoiler-gevaar) allemaal wel mee?
PS3 > 360
PS3 is natuurlijk beter dan 360, maar ik heb weinig aan te merken op de graphics in beweging. Ziet er allemaal keurig uit op 360.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:56 schreef TheRabbitEars het volgende:
[..]
Nee inderdaad, het is een kansloze Lost Odyssey-kloon![]()
![]()
Het is me nu al 3 keer overkomen dat ik ergens tegen moet vechten, en ik Solid Snake's stem verwacht, om verbaasd te fluisteren; "Metal Gear?"-nee-![]()
whoo spel is binnen dag mensjes ik ga spelen haha.
(Guide is er nog niet terwijl dit 1 bestelling was)
![]()
FFXIII CE net geleverd via TNT pakketpost (FRS)![]()
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.![]()
Ik heb ook de CE maar mijne is via de normale post binnengekomen...
Krijg net een mail dat me Guide verzonden is EN nog een mail dat je hem kan bestellen met 50% kortingeven afwachten wat er op de factuur staat al ben ik bang dat het nog gewoo nde volle mep is.
![]()
Eindelijk Choquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:52 schreef Chocobo het volgende:
Psn online ID Tec-Deacon
Ik heb heb hem ook!![]()
![]()
Puisterige puber aan de balie bij de FRS keek me glazig aan toen ik begon over pre-orders.Maar toen gilde de manager vanaf de andere kant van de zaak "kijk in de stapel", en daar lag hij gelukkig tussen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
quote:,........... zo lang,.... zo lang gewacht! Hoeveel jaar na de eerste screens,.............. vanavond!
Post ff een fotootje van die CE wil je!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:52 schreef Chocobo het volgende:
α & Ω
Artboek is echt cool. Klein maar lief! Prachtige kleurenfoto's. Geen super bijzondere CE, maar hij kostte mij maar 44 Euro! Geen geld!!! Dikke witte kartonnen cover met origineel logo waar alles in zit!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:46 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Post ff een fotootje van die CE wil je!
Je merkt er zo goed als niets van, kaak ligt in beide versies op de grond.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:56 schreef TheRabbitEars het volgende:
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
hier een echte fotoquote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:46 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Post ff een fotootje van die CE wil je!
![]()
![]()
omgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomgomg
Die graphics...voor het eerst is de overgang tussen CGI en in-game bijna naadloos. En dan die battlemusic...nu al een klassieker...LightningNeger met chocokuiken
![]()
En dan heb ik pas het eerste gevecht gehad.
Het is echt Final Fantasy...meteen. Vanaf de eerste seconde. Zooooooooooooveel liefde en aandacht voor de kleinste details. Overal is over nagedacht. Menu, muziekjes, etc... en dan een CGI intro die zoooooooveel laat zien dat je 80% niet eens meekrijgt (denk aan de openingsscene van SW: Episode 3).
SquareEnix...ik pijp ze allemaal.
En je kunt deze keer de X- en Y-as voor de camera veranderen. SquareEnix
Serieus...dat gevoel bij het starten van een Final Fantasy game is toch ongeëvenaard.
Niet alleen de spanning wat je allemaal gaat ervaren, maar ook de nostalgie van alle vorige delen.
,..................................................................................................................................A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.![]()
Het spel kwam...........en jullie zagen dat het goed was![]()
Ervaringen blijven posten
Psn online ID Tec-Deacon
Will do, Primarch!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:51 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Het spel kwam...........en jullie zagen dat het goed was![]()
Ervaringen blijven posten
α & Ω
Hopsaaa, eerste eidolon te pakken.
Tis net een Pokemon zo
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Ik wil ook beginnen met de Pal![]()
Maar goed ,eerst Heavy Rain, GoW & Star Ocean
Psn online ID Tec-Deacon
Soundtrack
Ik vind de Jap versie van "eternal love" toch beter.
Alhoewel ik Lewis ook wel ga waarderen na hem een aantal x gehoord te hebben![]()
[ Bericht 53% gewijzigd door Deacon_Tigra op 09-03-2010 21:34:26 ]Psn online ID Tec-Deacon
Oef, na een half uur al wordt het toch wel erg grinden. Niet wat je noemt een parel van pacing. Hopelijk gaat het verhaal het goedmaken.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Als je dat nu al hebt ga je het nog zwaar krijgen...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:55 schreef speknek het volgende:
Oef, na een half uur al wordt het toch wel erg grinden. Niet wat je noemt een parel van pacing. Hopelijk gaat het verhaal het goedmaken.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.![]()
Na een half uur al moeten grinden?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:55 schreef speknek het volgende:
Oef, na een half uur al wordt het toch wel erg grinden. Niet wat je noemt een parel van pacing. Hopelijk gaat het verhaal het goedmaken.
Welk spel speel jij?L'Amour menaçant:
Loop twee stappen, laden, bevecht wat mannetjes, laden, loop twee stappen, laden, bevecht dezelfde mannetjes, laden, loop twee stappen, laden, bevecht dezelfde mannetjes, laden, loop twee stappen. Stukje verhaal, repeat 6x.
Ik vind het aardig grinden. Ach ja, turnbased combat is ook echt helemaal niets voor mij, maar ik geniet nog van de beelden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Het is ook niet turn based. Je vecht wanneer het balkje vol zit. Dat gaat zo snel dat je vrijwel constant bezig bent. Je bent echt niet je "beurt" aan het afwachten.Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.![]()
Hebbem effe op slow gezet, en dan is het wel het geval.. Maar hou het wel even zo, moet echt even overzicht krijgen in wat m'n party steeds doet als ik van paradigm verander.
-nee-![]()
Ow, onder grinden versta ik meer het bewust gaan opzoeken van vijanden om sneller te levellen. Dat je dan dus niet verdergaat met het verhaal.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:25 schreef speknek het volgende:
Loop twee stappen, laden, bevecht wat mannetjes, laden, loop twee stappen, laden, bevecht dezelfde mannetjes, laden, loop twee stappen, laden, bevecht dezelfde mannetjes, laden, loop twee stappen. Stukje verhaal, repeat 6x.
Ik vind het aardig grinden. Ach ja, turnbased combat is ook echt helemaal niets voor mij, maar ik geniet nog van de beelden.
L'Amour menaçant:
Ben nu met Vanille en Sazh in dat bos, 9u gespeeld ongeveer. Ik merk gewoon dat als ik met Lightning&Hope ben ik kont schop en het leuk is, en wanneer ik met Vanille en Sazh ben het gewoon een stuk moeizamer gaat en ik het ook automatisch minder leuk vind.
tevens tvp.![]()
Ah crap... FF13 zou dus mijn eerste FF worden. Maar heb je het over random encounters ... ?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:25 schreef speknek het volgende:
![]()
![]()
Inmiddels bij Chapter 3 aangekomen.
+ Graphics en muziek
+ Battle System. Net Paradigm geunlocked.
+ FF sfeer
- Verhaal wordt niet echt goed verteld. Bijzonder dat het via een logboek verduidelijkt moet worden. Al gaat het verhaal nu wel de goede kant op. In het begin haalde ik al die Cie's door elkaar.
- Op Lightning en de neger na spreken de karakters me nog niet echt aan. Het zijn eerder typetjes dan echt uitgewerkte personages. En Vaan Hope mag dood."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
Nee, je ziet vijanden in een level rondlopen en op je mini-map. Alleen is het niet altijd mogelijk om ze te ontwijken. Bijvoorbeeld omdat ze in een lange smalle gang staan.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:02 schreef nikk het volgende:
Ah crap... FF13 zou dus mijn eerste FF worden. Maar heb je het over random encounters ... ?
Je bent net bezigquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:07 schreef Strolie75 het volgende:
- Verhaal wordt niet echt goed verteld. Bijzonder dat het via een logboek verduidelijkt moet worden. Al gaat het verhaal nu wel de goede kant op. In het begin haalde ik al die Cie's door elkaar.
- Op Lightning en de neger na spreken de karakters me nog niet echt aan. Het zijn eerder typetjes dan echt uitgewerkte personages. En Vaan Hope mag dood.
Hope mag inderdaad dood… zeikstraal
α & Ω
Wordt vast wel beter. Ik heb het gevoel dat ze de eerste paar uur heel veel, heel snel willen vertellen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:13 schreef Ker_Plunk het volgende:
Je bent net bezig
Hope mag inderdaad dood… zeikstraal
Hopelijk wordt het nu wat rustiger.
Ik hou meer van een trage start zoals in FFX.
Hope zit op de reservebank
Vanille twijfel ik nog over. Lekker maar een beetje (te) blij. Typisch Japans idol-typetje."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
Event logboek lees ik niet, volg het allemaal wel aardigquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wordt vast wel beter. Ik heb het gevoel dat ze de eerste paar uur heel veel, heel snel willen vertellen.Hopelijk wordt het nu wat rustiger.
Vanille twijfel ik nog over. Lekker maar een beetje (te) blij. Typisch Japans idol-typetje.
Vanille, lekker wijfie, maar érg vrolijkHou ook meer van Lightning
![]()
Zwakke jongetjes zoals Hope speel ik nooit mee
α & Ω
Te herkenbaar?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:22 schreef Ker_Plunk het volgende:
Zwakke jongetjes zoals Hope speel ik nooit mee
Die zijn er niet. Je ziet je vijanden gewoon in de omgeving lopen. Als je in een gebied bent en alle vijanden zijn dood valt ook niets meer aan. Alleen als je het gebied uitgaat en weer terug in gaat zijn de vijanden er weer.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:02 schreef nikk het volgende:
[..]
Ah crap... FF13 zou dus mijn eerste FF worden. Maar heb je het over random encounters ... ?
Je hebt tot chapter 10 geen keuze over je team samenstelling.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wordt vast wel beter. Ik heb het gevoel dat ze de eerste paar uur heel veel, heel snel willen vertellen.Hopelijk wordt het nu wat rustiger.
Vanille twijfel ik nog over. Lekker maar een beetje (te) blij. Typisch Japans idol-typetje.
Begin de paradigms en het crystarium nu wel door te krijgen. Was ff wennen
Sommige paradigm combi's, bv die van Sazh en Vanille, zijn niet echt HEEL handig vind ik.
Turning Tides: Saboteur en Synergist.... dan valt er niemand aan![]()
Misschien dat je die dan ff gebruikt om te buffen en de-spellen en dan weer terug switcht of zo?L'Amour menaçant:
Jammer genoeg vandaag geen tijd voor gehad! En morgen ook niet! Pff zal wel weer richting het weekend worden :/
Je kan ook je eigen paradigms maken. Saboteur + synergist is wel handig aan het begin. Hij de party buffed en zei de vijanden verzwakt. Daarna gaat het doden van de vijanden een stuk sneller.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:55 schreef Ang3l het volgende:
Sommige paradigm combi's, bv die van Sazh en Vanille, zijn niet echt HEEL handig vind ik.
Misschien dat je die dan ff gebruikt om te buffen en de-spellen en dan weer terug switcht of zo?
Dat is de bedoeling ja. Laat ik het zo zeggen, zonder deze twee rollen zul je het nog heel zwaar gaan krijgenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:55 schreef Ang3l het volgende:
Misschien dat je die dan ff gebruikt om te buffen en de-spellen en dan weer terug switcht of zo?Met die twee begin ik zelfs default met die opstelling, omdat ik nu weinig HP heb
Zo is Sentinel ook echt
Het valt minder aan, maar damn, de rest van je team krijgt het zo een stuk rustiger
Je kiest zo'n opstelling ook niet voor de rest van het gevecht. En zoals hierboven gezegd: je kunt ze ook customizen, als jij liever een Ravager hebt en een Enhancer, moet je die instellen in het menu (driehoekje, paradigms, customize). Dan zal de een gaan buffen, de ander alvast gaan vechten. Maar ik buf + debuf persoonlijk liever, dan doen de aanvallen een stuk meer.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Vandaag vrij, dus ik weet wel wat ik straks ga doen.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Het huishouden met de soundtrack van Final Fantasy op de achtergrond?Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Bijna goed! Ik mag van mijn vrouw nooit muziek aan tijdens het huishouden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 07:24 schreef Pheno het volgende:
Het huishouden met de soundtrack van Final Fantasy op de achtergrond?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Herkenbaar...quote:Op woensdag 10 maart 2010 07:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bijna goed! Ik mag van mijn vrouw nooit muziek aan tijdens het huishouden.
Wat een spel, inderdaad vanaf de eerste seconde weer het Final Fantasy gevoel..
Minpuntje is toch wel de bewegingsvrijheid denk ik, heb er dan pas 4 uur opzitten, maar een minimap is natuurlijk overbodig als er maar één kant/weg is om op te lopen. Dat is sinds FFVII toch wel drastisch naar beneden gegaan, of ligt dat aan mij?
Maar nogmaals, ik ben ontzettend enthousiast over dit deel, net als de voorgaande delen. Maar als ze dat zouden verbeteren zou het spel nóg legendarischer worden.![]()
Ik vond XII anders behoorlijk wat bewegingsvrijheid hebbenquote:Op woensdag 10 maart 2010 08:06 schreef Orealo het volgende:
Wat een spel, inderdaad vanaf de eerste seconde weer het Final Fantasy gevoel..
Minpuntje is toch wel de bewegingsvrijheid denk ik, heb er dan pas 4 uur opzitten, maar een minimap is natuurlijk overbodig als er maar één kant/weg is om op te lopen. Dat is sinds FFVII toch wel drastisch naar beneden gegaan, of ligt dat aan mij?Zo veel dat ik er gek van werd "Wat ga ik eeeerst doooeeen?!". Ik heb structuur nodig
(ok, maar die in XIII is in het begin misschien wel iets TE veel)
Het is trouwens wel voorspelbaar dat als je de andere kant ff opgaat da het dan een dead end is, MET een kistje
L'Amour menaçant:
Ja precies, zoiets dacht ik al. Ik gebruik die paradigm nu totdat ff alles gebuffed is en dan hoppa naar commander of ravager. Het doet me denken aan X-2 maar dan zonder de jurkjes. De dress-spheres. Moet wel ff aan de namen wennen want ik zit steeds te denken aan white mage e.d.quote:Op woensdag 10 maart 2010 05:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling ja. Laat ik het zo zeggen, zonder deze twee rollen zul je het nog heel zwaar gaan krijgenMet die twee begin ik zelfs default met die opstelling, omdat ik nu weinig HP heb
Zo is Sentinel ook echt
Het valt minder aan, maar damn, de rest van je team krijgt het zo een stuk rustiger
Je kiest zo'n opstelling ook niet voor de rest van het gevecht. En zoals hierboven gezegd: je kunt ze ook customizen, als jij liever een Ravager hebt en een Enhancer, moet je die instellen in het menu (driehoekje, paradigms, customize). Dan zal de een gaan buffen, de ander alvast gaan vechten. Maar ik buf + debuf persoonlijk liever, dan doen de aanvallen een stuk meer.
L'Amour menaçant:
*zweepslaggeluidje*quote:Op woensdag 10 maart 2010 07:25 schreef AirwiN het volgende:
Bijna goed! Ik mag van mijn vrouw nooit muziek aan tijdens het huishouden.![]()
,............... WAT een game! Zo episch. Paar keer met open mond gezeten achter mijn TV. Wat een geweldig verhaal en wat een start van een game. Begin de battles goed door te krijgen en ben blij dat alles op dat gebied rustig opbouwt. Probeer alles te zien en te doen,... tot nu toe erg lineair, maar dat vind ik niet erg. Het voelt een beetje aan als FFX op dat gebied. Over de graphics hoef ik uiteraard niks te zeggen
Net in de auto de OST geluisterd,.... even luisteren wat ik gisteravond allemaal gedaan had. Kan echt niet wachten tot vanavond,... wil zo graag verder. Ben aan het begin van chapter 3 nu. Gezeur over characters en of ze je liggen snap ik niet. Die moet dood of de ander zuigt,... vind ze allemaal echt geweldig en ben helemaal 1 met het verhaal. Dit is mijn VII. Spel is episch,.................A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.![]()
OST in auto beluisterenquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:22 schreef Chocobo het volgende:
,............... WAT een game! Zo episch. Paar keer met open mond gezeten achter mijn TV. Wat een geweldig verhaal en wat een start van een game. Begin de battles goed door te krijgen en ben blij dat alles op dat gebied rustig opbouwt. Probeer alles te zien en te doen,... tot nu toe erg lineair, maar dat vind ik niet erg. Het voelt een beetje aan als FFX op dat gebied. Over de graphics hoef ik uiteraard niks te zeggen
Net in de auto de OST geluisterd,.... even luisteren wat ik gisteravond allemaal gedaan had. Kan echt niet wachten tot vanavond,... wil zo graag verder. Ben aan het begin van chapter 3 nu. Gezeur over characters en of ze je liggen snap ik niet. Die moet dood of de ander zuigt,... vind ze allemaal echt geweldig en ben helemaal 1 met het verhaal. Dit is mijn VII. Spel is episch,.................
Doe ik ook![]()
Hope is voor mij nu even een character waar ik niks mee heb, beetje een Caith Sith gevoel![]()
Verhaal vind ik nu al interessant. Ben erg benieuwd naar sommige Fal'CieEn vrees ze ook
![]()
Chapter 3, waar zit je nu precies?α & Ω
quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:27 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
OST in auto beluisteren
Doe ik ook![]()
Hope is voor mij nu even een character waar ik niks mee heb, beetje een Caith Sith gevoel![]()
Verhaal vind ik nu al interessant. Ben erg benieuwd naar sommige Fal'CieEn vrees ze ook
![]()
Chapter 3, waar zit je nu precies?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin chapter 3!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.![]()
quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]Ja godver ja!! Dat filmpje… DAT FILMPJESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.α & Ω
Ik kan me alleen een beetje ergeren aan de hihihihhi van Vanille ooit, en het feit dat ze zucht en kreunt als een underaged pornosterretje. Maar Hope vind ik helemaal niet vervelend. SNow mag iets minder vaak "Seraaaaaaaaaaaaaaah" roepen, oke, dat wel. Ik had gedacht dat ik me aan Szash zou gaan ergeren omdat ik verwacht had dat ie de overduidelijke grappige neger zou gana zijn, maar dat valt 100% meequote:Op woensdag 10 maart 2010 09:22 schreef Chocobo het volgende:
Net in de auto de OST geluisterd,.... even luisteren wat ik gisteravond allemaal gedaan had. Kan echt niet wachten tot vanavond,... wil zo graag verder. Ben aan het begin van chapter 3 nu. Gezeur over characters en of ze je liggen snap ik niet. Die moet dood of de ander zuigt,... vind ze allemaal echt geweldig en ben helemaal 1 met het verhaal. Dit is mijn VII. Spel is episch,.................
L'Amour menaçant:
Ik heb het in een aantal reviews gelezen, maar het klopt: het is een Final Fantasy waar ze al het overbodig vet vanaf hebben gesneden. Info krijg je via de codex, shoppen doe je via savepunten. Geen lange cutscenes maar frequente korte scenes. Qua structuur doet het me erg denken aan Final Fantasy: Crisis Core op de PSP. Meer een soort missiestructuur. Je komt in een gebied, je moet naar het eindpunt en onderweg versla je vijanden. Vechten staat echt voorop. Wat dat betreft is het een soort God of War met een uitgebreid en diepgaand vechtsysteem.
Concreet voorbeeld. Je valt in het begin midden in een grote veldslag. Geen idee wat er aan de hand is. Gaandeweg kom je er achter dat een paar dagen eerder een kustplaats is besmet door een soort alien artifact. De regering neemt geen risico en alle inwoners van die plaats worden in quarantaine gesteld en gedeporteerd/vermoord. Hier komen ze tegen in opstand. De hoofdpersonen raken hierin verstrikt.
In een oude traditionele FF zou het verhaal zijn begonnen met dat je wakker werd in dat kustplaatsje en dan je dit allemaal bewust zou hebben meegemaakt na urenlang te hebben rondgelopen en met dorpbewoners te hebben gepraat. Nu kom je er achter via tekst en via een korte cutscene. De eerste paar uur gameplay hadden makkelijk kunnen worden uitgerekt tot het tienvoudigen.
Ik weet nog niet wat ik er van moeten vinden. Ik hou van traditionele JRP’s met een langzame opbouw. Maar waarom is SquareEnix van die traditionele structuur afgestapt? Willen ze de nieuwe generatie gamers die een aandachtspanne van 10 seconden hebben aanspreken? Is het uit kostenoverwegingen? Gevolg is wel dat het tempo hoger ligt maar dat het tot nu toe minder episch aanvoelt.
Maar het verhaal begint me na de plotwending aan het begin van Chapter 3 wel te boeien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
Het zijn typetjes, geen personages. Vanille is de JPop Idol. Snow de rock-a-billy. De marketing is overduidelijk. Elk personages spreekt een bepaalde doelgroep aan. Is wel wat jammer. Maar ik vind Lightning, de neger en Vanille tot nu toe wel tof. Snow wat minder, maar die is wel handig in Battles.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan me alleen een beetje ergeren aan de hihihihhi van Vanille ooit, en het feit dat ze zucht en kreunt als een underaged pornosterretje. Maar Hope vind ik helemaal niet vervelend. SNow mag iets minder vaak "Seraaaaaaaaaaaaaaah" roepen, oke, dat wel. Ik had gedacht dat ik me aan Szash zou gaan ergeren omdat ik verwacht had dat ie de overduidelijke grappige neger zou gana zijn, maar dat valt 100% mee
Ik hoop dat ze gedurende het spel meer diepgang krijgen."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
Ik vind dat "middenin vallen" en dan er achter komen waar en waarom je daar zit via flashbacks (the 13 days) wel leuk eigenlijk. Dat voelt wel een beetje detective aan, wat is er gebeurd? FF X begon eigenlijk al op een soortgelijke manier. Ook meteen met Auron in een gevecht geworpen dat je denkt "Whaaaahhh begin ik nu al?! Wat is er aan de hand?!"
Ik vind de personages leuk, al kwamen ze wel al heel snel allemaal bij elkaar. Maar goed, doordat je in het begin nog niet alles kan is dat niet zo erg. Vechten vond ik in het begin echt TE simpel (auto-attack, auto-attack, auto-attack, klaar) maar dat begint nu al te veranderen.
Het battle systeem doet me aan FF X-2 denken, maar dan zonder het zoetige spice girl costume change. Begin er aan te wennen.
Kortom: Wordt steeds leuker!L'Amour menaçant:
TVP
Gisteren begonnen met 13, was m'n eerste FF sinds FF1 op de PSP (ja ik weet het). Bevalt erg goed, leuk vechtsysteem, mooie beelden en geinige personages.
irritante nu is alleen dat de game 5 meter verderop ligt, maar dat ik toch eerst nog 7 uur moet werken :S"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Ja ik had af en toe toch echt wwel een medic nodigquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:56 schreef Ker_Plunk het volgende:
Zit nu zover dat shiften met Paradigm echt noodzakelijk is
Gebruikt iemand de potions trouwens nog?
Dat Cure van eeen Medic is gratis, dus het lijkt me dat je die alleen gebruikt als je geen medic in het team hebt.
Of zijn er andere voordelen aan potions? (dat ze iedereen tegelijk healen ipv 1?)L'Amour menaçant:
Ja. Zit soms echt in een aanval voor stagger en dan ga ik niet switchen, dan gebruik ik potionsquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik had af en toe toch echt wwel een medic nodig
Dat Cure van eeen Medic is gratis, dus het lijkt me dat je die alleen gebruikt als je geen medic in het team hebt.
Of zijn er andere voordelen aan potions? (dat ze iedereen tegelijk healen ipv 1?)
α & Ω
Potions gaan niet ten koste van je ATB voor zover ik weet. Snel en makkelijk.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik had af en toe toch echt wwel een medic nodig
Of zijn er andere voordelen aan potions? (dat ze iedereen tegelijk healen ipv 1?)
Ik hou die ATB niet in de gaten als het niet mijn character is eigenlijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Potions gaan niet ten koste van je ATB voor zover ik weet. Snel en makkelijk.
L'Amour menaçant:
Ja, zo doe ik het ook inderdaad. Heb je een hoge stagger is het soms rendabeler om een potion of 3 te gebruiken en die stagger te behouden dan om te switchen en je stagger kwijt te raken.
Het is leuk dat het gevecht an sich een micromanagement spelletje wordt. Orde houden en snel met de juiste tactiek op de proppen te komen en zorgen dat je niet vervalt in chaos. I like!![]()
Vind het spel heerlijk spelen
Vanille vind ik geweldig maar dat is meer omdat een vriendin van me precies zo is! lach me echt stuk om haar :p (al kan ik me goed voorstellen dat mensen een hekel aan haar hebben)
Over de graphics op de xbox, ik denk dat dit wel 1 van de mooiste zo niet mooiste is op de xbox.
Vind het er geweldig uit zien.quote:U heeft onlangs de game Final Fantasy XIIIop onze website www.FreeRecordShop.nl gepreorderd.
Echter is onze verkoopprijs inmiddels met 5 euro verlaagd.
Om u als klant tegemoet te komen ontvangt u bij deze een digitale coupon ter waarde van 5 euro!![]()
![]()
Je raakt toch niet je hele stagger kwijt wanneer je switcht? Maar natuurlijk wel een deel omdat het meer tijd kost zeker. Zoiets?quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:51 schreef Orealo het volgende:
Ja, zo doe ik het ook inderdaad. Heb je een hoge stagger is het soms rendabeler om een potion of 3 te gebruiken en die stagger te behouden dan om te switchen en je stagger kwijt te raken.
I'm learning, I'm learningJa ik vind het best een grappig battle systeem eigenlijkquote:Het is leuk dat het gevecht an sich een micromanagement spelletje wordt. Orde houden en snel met de juiste tactiek op de proppen te komen en zorgen dat je niet vervalt in chaos. I like!
FF XII meets FF X-2L'Amour menaçant:
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Forum Opties Forumhop: Hop naar: