quote:Op zondag 7 maart 2010 12:25 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb deze dagen niet veel tijd om te spelen, maar kom stukje bij beetje verder. Het spelelement begin ik ook als leuker te ervaren, en het verhaal blijft voorlopig interessant.
Alleen 1 ding:Hater.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op zondag 7 maart 2010 17:29 schreef Cid het volgende:
Vraagje over het level systeem, geen verhaalspoiler maar voor de zekerheid:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
tja als square daar niks over heeft gezegt dat het niet mag , waarom dan ook nietquote:Op zondag 7 maart 2010 17:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar schijnt vrijwel niemand zich aan te houden als ik dat zo lees.
Dat mensen daar nog bestellen met winkels zoals zh gaming die gewoon veel goedkoper zijn.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:59 schreef Orealo het volgende:
Oei. Ik heb 'm bij de dimensionplus besteld, collectors edition heeft me 81 euro lichter gemaakt. Dat had goedkoper gekunt!
Jeetje,... mijn CE kostte me 44 Euro ofzo (FRS met kortingen)quote:Op zondag 7 maart 2010 18:59 schreef Orealo het volgende:
Oei. Ik heb 'm bij de dimensionplus besteld, collectors edition heeft me 81 euro lichter gemaakt. Dat had goedkoper gekunt!
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]In principe kan je nu nog niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt alleen het Crystarium geopend, echter je kan nog niet van rol switchen![]()
Soms is het zo, dat je aan een max van je lvl zit, en dus niet verder 'omhoog' kan.![]()
Het is dan zaak de eindbaas van dat Chapter te verslaan,waarna de 'weg' omhoog word geclearedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:59 schreef Orealo het volgende:
Ja, stom inderdaad. Ik had meer om me heen moeten kijken wat de adviesprijs was. Ach, desalniettemin denk ik dat de game het geld wel waard isquote:Op zondag 7 maart 2010 19:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]mensen die games kopen boven de adviesprijs
Ja maar met 81 euro kon je het spel bijna twee keer kopenquote:Op zondag 7 maart 2010 20:02 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja, stom inderdaad. Ik had meer om me heen moeten kijken wat de adviesprijs was. Ach, desalniettemin denk ik dat de game het geld wel waard is.
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:30 schreef chibibo het volgende:
Dit zal vast een spuit elf-post zijn, maar in dit artikel worden de PS3- en Xbox360-versies vergeleken. Het komt er op neer dat een aantal cutscenes, die op de PS3 door de engine lijken worden gerenderd, op de 360 als video van matige kwaliteit worden gestreamd.
Dat gevoel had ik ook, maar goed je kan ook niet meteen op ontdekking uit, er moet wel iets aan vooraf zitten!quote:Op zondag 7 maart 2010 21:47 schreef Pritt het volgende:
Eerste 2 uur vond ik echt bagger saai, maar nu begint het leuk te worden.
Word laat slapen
quote:Op zondag 7 maart 2010 19:34 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
In principe kan je nu nog niks![]()
Je hebt alleen het Crystarium geopend, echter je kan nog niet van rol switchen![]()
Soms is het zo, dat je aan een max van je lvl zit, en dus niet verder 'omhoog' kan.![]()
Het is dan zaak de eindbaas van dat Chapter te verslaan,waarna de 'weg' omhoog word geclearedben er achter gekomen ja , heb met lightning alleen nog commando gedaan en heb nog iets van 2000cp over en zit al weer aan het einde van mijn padSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Nu gaat het snel ja, wacht maar tot je bij Chapter 11 bentquote:Op zondag 7 maart 2010 23:29 schreef D-Industries het volgende:
Potver, had de game gisterochtend pas binnen en zit nu al in chapter 9,
16:31:24 speeltijd.. verdorie. het spel is veel te leuk om te stoppen
Tegen de tijd dat mijn CE Guide binnen komt op woensdag heb ik 'm niet eens meer nodigmaar ja toch wel handig om meer te lezen over strategieën e.d, want nu experimenteer ik er gewoon op los.
Er zitten inderdaad een shitload aan cutscenes in, maar totaal niet het 'meer film / minder play' gevoel. In tegendeel tot MGS waar je dat gevoel zelfs had wanneer je nog bezig was met het (voor het eerst) uitspelen van de game.
Ik neem aan dat ik nog vele uurtjes plezier zal hebben vanaf Chapter 11 dan, want ik ben nog lang niet van plan om te stoppenquote:Op maandag 8 maart 2010 00:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Nu gaat het snel ja, wacht maar tot je bij Chapter 11 bent
lol... die fout heb ik ook gemaakt. beetje onhandig inderdaad dat ze dat pas later uitleggen wat je met die components kan. Ondanks die fout toch door gegaan :p lukt prima.quote:Op maandag 8 maart 2010 01:12 schreef trance_fan het volgende:
Ik heb iets doms gedaan. De hele tijd voor ergens in chapter 4 al mijn components verkocht. misschien begin ik wel ff opnieuw.
hehe kan me voorstellen dat je die fout maakt , zelf heb ik ze express bewaard .quote:Op maandag 8 maart 2010 01:12 schreef trance_fan het volgende:
Ik heb iets doms gedaan. De hele tijd voor ergens in chapter 4 al mijn components verkocht. misschien begin ik wel ff opnieuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |