Echter blijkt wel dat in Eindhoven enkele FRS filialen morgen het spel wel in de schappen zullen zetten vanaf 11:00 uur.quote:Beste klant,
Enige tijd geleden heb je op onze website de game ‘Final Fantasy 13’ besteld.
Door de enorme hoeveelheid bestellingen die we voor deze titel hebben ontvangen, gaan we vandaag je order al verwerken en inpakken.
Je ontvangt daardoor naar alle waarschijnlijkheid vanavond een automatisch gegenereerde email dat je bestelling verzonden is.
Echter mogen wij door de embargo op de releasedatum je bestelling niet eerder versturen.
Je kunt je bestelling dan ook op dinsdag 09 maart op het door jou aangegeven afleveradres verwachten.
We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen je alvast veel speelplezier.
Met vriendelijke groet,
Hij wordt nog niet verzonden. Lees je mailquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:52 schreef Sony360wii het volgende:
Roy, Als je bij FRS site inlogt staat er dan bij FF13 verzonden?
weet ik, maar als ze een email sturen dat je s'avonds een email krijgt waarin staat het spel is verzonden maar eigenlijk nog niet officieel is verzonden misschien staat het dan ook al op de site gemarkeerd als verzondenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij wordt nog niet verzonden. Lees je mail
Hij staat op de site nog op 'in behandeling', maar die mails gaan meestal rond 4u de deur uit. Mijn Qlimax Blu Ray kreeg ik vandaag binnen en die mail kwam om half 5 vannacht.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:06 schreef Sony360wii het volgende:
[..]
weet ik, maar als ze een email sturen dat je s'avonds een email krijgt waarin staat het spel is verzonden maar eigenlijk nog niet officieel is verzonden misschien staat het dan ook al op de site gemarkeerd als verzonden
FRS hanteert prijsgarantie,... dat bedrag krijg je terug! Holy shit,... dan kost de CE me nog maar 39 Euroquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij staat op de site nog op 'in behandeling', maar die mails gaan meestal rond 4u de deur uit. Mijn Qlimax Blu Ray kreeg ik vandaag binnen en die mail kwam om half 5 vannacht.
Op de site staat FFXIII nu trouwens voor 55 euro, zodra ik mijn LE binnen heb ga ik mailen over dat prijsverschil
Laat even weten of het lukt en of je dat prijsverschil terugkrijgt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij staat op de site nog op 'in behandeling', maar die mails gaan meestal rond 4u de deur uit. Mijn Qlimax Blu Ray kreeg ik vandaag binnen en die mail kwam om half 5 vannacht.
Op de site staat FFXIII nu trouwens voor 55 euro, zodra ik mijn LE binnen heb ga ik mailen over dat prijsverschil
Ja, belachelijk eigenlijk. Maar ik wacht er wel mee tot dinsdagquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
FRS hanteert prijsgarantie,... dat bedrag krijg je terug! Holy shit,... dan kost de CE me nog maar 39 Euro
Wat heb ik nou gezegd?! Niet hopenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:29 schreef Chocobo het volgende:
Beste klant ,
(Een deel van) je bestelling (1-94568734) is verzonden.
Het betreft de volgende artikelen:
* 1 x Final Fantasy XIII (PS3)
Weet dat het dinsdag pas komt,... maar toch,... je weet nooit
Wat? Hahaha. Willen ze stiekem Sony afzeiken ofzo?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:33 schreef Chocobo het volgende:
IGN.com overigens,.... die failZe hebben nog geen review omdat ze een dag niet konden spelen door de 29 februari bug
IGN!
Echt geen geinquote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat? Hahaha. Willen ze stiekem Sony afzeiken ofzo?wat een fail...
Epic fail... Eurogamer heeft zelfs een vergelijking al lang afquote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Echt geen gein
http://ps3.ign.com/articles/107/1074412p1.html
En toch ga ik maandag al even kijken in de winkels of 'ie er ligt. Iedere dag eerder is mooi meegenomen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:03 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik zie de game wel verschijnen, die 2 dagen eerder of later maakt mij niet zoveel uit. Heb toch al 4 jaar gewacht dus dat kan er ook nog wel bij
Alle belangrijke sites hebben een review staan,... maar IGN weer niet. Omdat ze een dag niet konden spelen,.... OMG die failquote:
Eens kijken of ze dat ook doen met GoW IIIquote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Alle belangrijke sites hebben een review staan,... maar IGN weer niet. Omdat ze een dag niet konden spelen,.... OMG die fail![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Owja, en spoiler tags aub, houd de ervaring wel zo prettig voor de anderen![]()
Gut o gut. Dikwijls publiceren zij altijd als eerst hun review(s) en nu begaan ze eens een flater zijn te klein voor deze wereld.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Alle belangrijke sites hebben een review staan,... maar IGN weer niet. Omdat ze een dag niet konden spelen,.... OMG die fail![]()
IGN staat sowieso niet zo hoog bij mij, maar dit is best triest. Geen review hebben omdat je een dag niet kon spelen. Het gaat gewoon niet op! Andere IGN's hebben hier kennelijk geen problemen mee. Maar je hebt gelijk,... absoluut niet het einde van de wereld.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gut o gut. Dikwijls publiceren zij altijd als eerst hun review(s) en nu begaan ze eens een flater zijn te klein voor deze wereld.
Ook bij mij bepaald niet hoor.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
IGN staat sowieso niet zo hoog bij mij, maar dit is best triest. Geen review hebben omdat je een dag niet kon spelen. Het gaat gewoon niet op! Andere IGN's hebben hier kennelijk geen problemen mee. Maar je hebt gelijk,... absoluut niet het einde van de wereld.
Yep. Eerste impressies (geen story spoilers):quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mystikvm heeft hem al in ze xbox zitten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same here! Maar goed, dat wil dan natuurlijk niet zeggen dat ik de game niet wil spelenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:56 schreef Chocobo het volgende:
Shit,... ik heb weer een bedrijf die de regels volgt
Maar ja,... heb hem wel voor een mooie prijs
Ja wrijf het anders even goed inquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Same here! Maar goed, dat wil dan natuurlijk niet zeggen dat ik de game niet wil spelen!
Heb er nu 49.50 voor betaald uiteindelijkquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:56 schreef Chocobo het volgende:
Shit,... ik heb weer een bedrijf die de regels volgt
Maar ja,... heb hem wel voor een mooie prijs
Zavvi heeft em gisteren al verzondenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:08 schreef torn_Machina het volgende:
Mijn orderstatus staat nu op verzonden.
Er staat trouwens wel ditquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
FRS hanteert prijsgarantie,... dat bedrag krijg je terug! Holy shit,... dan kost de CE me nog maar 39 Euro
Die ervaring had ik al met ze, dus ben blij dat ik er van geleerd heb.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:14 schreef Chocobo het volgende:
Stink FRS,... mailen met een embargo verhaal maar hem wel al in de winkels verkopen
Ben je hem nou gewoon gaan halen johquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand die hem nog wil kopen? Dinsdag heb ik hem nog een keer, 45 excl verzenden!
Pm mag !
Ja! En maar meteen naar de bart smit gegaan, want die kijken de laatste tijd niet meer naar de datum! Kutste is nog, dat dadelijk ik niet eens tijd hebquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben je hem nou gewoon gaan halen joh!
Ik lees dit overal. Was dit de normale prijs bij de FRS?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:13 schreef gamefreek het volgende:
Vandaag gehaald bij FRS Eindhoven voor nog geen ¤50
54,99 ofzo en dan nog 10% korting met mijn ANWB pasquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik lees dit overal. Was dit de normale prijs bij de FRS?
Netjes hoor,.... veel plezierquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:39 schreef gamefreek het volgende:
[..]
54,99 ofzo en dan nog 10% korting met mijn ANWB pas
Ja, dat wordt echt een mailtje er achteraan sturen dinsdag! En in de winkel verkopen ze 'm al, EN hij is goedkoper. Had 'm vandaag nog niet binnen in ieder geval.quote:
Ik weet zeker dat FRS geen geld terug geeft. hooguit korting. Zelfs als je een preorder cancelt krijg je je geld niet terug maar een tegoedbonquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat wordt echt een mailtje er achteraan sturen dinsdag! En in de winkel verkopen ze 'm al, EN hij is goedkoper. Had 'm vandaag nog niet binnen in ieder geval.
Nou ja, 5 eu korting op een volgende aanschaf is ook prima natuurlijkquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:07 schreef Sony360wii het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat FRS geen geld terug geeft. hooguit korting. Zelfs als je een preorder cancelt krijg je je geld niet terug maar een tegoedbon
Daar had ik eerst ook gekeken, alleen hadden ze hem nog niet in de schappen liggenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:10 schreef Ixnay het volgende:
Ik denk dat ik hem woensdag of donderdag bij de MM ga halen. Die is hier open tot 21:00 volgens mij.
Eens,... ik ga hier ook over mailen. Goedkoper en gewoon verkopen. Wie weet ontvang ik weer een 5 Euro bonquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat wordt echt een mailtje er achteraan sturen dinsdag! En in de winkel verkopen ze 'm al, EN hij is goedkoper. Had 'm vandaag nog niet binnen in ieder geval.
Ik ga ook mailen EEN SCHANDE IS HET EEN SCHANDE ZEG IK JE!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eens,... ik ga hier ook over mailen. Goedkoper en gewoon verkopen. Wie weet ontvang ik weer een 5 Euro bonMaar serieus,... de embargo mail sloeg nergens op. Volgens mij zijn het eerder logistieke problemen.
ik ken het , heb gister 7 uur gespeeld op 1 dagquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:18 schreef gebakken-koekje het volgende:
ik kom nu al een beetje in het verhaal en wil steeds verder verder verder maar mn neefje is nu aan het spelen dus moet geduld hebben
quote:
Ik heb gister ook heavy rain gekocht. Dadelijk maar eens mee beginnen. Ben wel benieuwd naar de Nl stemmen maar zal m denk ik toch in t Engels gaan spelen bquote:Op zondag 7 maart 2010 11:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ben alleen maar bezig met Heavy Rain![]()
Spel wisselt rustige momenten af met split second reaktie's
Ja. Idem. Al had ik de 10% omdat ik er een ps bij kocht.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:39 schreef gamefreek het volgende:
[..]
54,99 ofzo en dan nog 10% korting met mijn ANWB pas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yup, 6u onderweg inmiddelsquote:Op zondag 7 maart 2010 13:57 schreef nikk het volgende:
Topic loopt niet echt storm nu de game "uit" is. Goed spel dus?
Ben jaloers,... hoop dat ik dinsdagavond aan de slag kan!quote:Op zondag 7 maart 2010 16:39 schreef Cid het volgende:
[..]
yup, 6u onderweg inmiddelsBriljant tot nu toe en dan moet het feest eigenlijk nog beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
Hoop het ook voor jequote:Op zondag 7 maart 2010 16:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben jaloers,... hoop dat ik dinsdagavond aan de slag kan!
Ik heb de game nog niet binnen, de officiële release is pas dinsdag.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:57 schreef nikk het volgende:
Topic loopt niet echt storm nu de game "uit" is. Goed spel dus?
Daar schijnt vrijwel niemand zich aan te houden als ik dat zo lees.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:31 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik heb de game nog niet binnen, de officiële release is pas dinsdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |