Ja, dat wordt echt een mailtje er achteraan sturen dinsdag! En in de winkel verkopen ze 'm al, EN hij is goedkoper. Had 'm vandaag nog niet binnen in ieder geval.quote:
Ik weet zeker dat FRS geen geld terug geeft. hooguit korting. Zelfs als je een preorder cancelt krijg je je geld niet terug maar een tegoedbonquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat wordt echt een mailtje er achteraan sturen dinsdag! En in de winkel verkopen ze 'm al, EN hij is goedkoper. Had 'm vandaag nog niet binnen in ieder geval.
Nou ja, 5 eu korting op een volgende aanschaf is ook prima natuurlijkquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:07 schreef Sony360wii het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat FRS geen geld terug geeft. hooguit korting. Zelfs als je een preorder cancelt krijg je je geld niet terug maar een tegoedbon
Daar had ik eerst ook gekeken, alleen hadden ze hem nog niet in de schappen liggenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:10 schreef Ixnay het volgende:
Ik denk dat ik hem woensdag of donderdag bij de MM ga halen. Die is hier open tot 21:00 volgens mij.
Eens,... ik ga hier ook over mailen. Goedkoper en gewoon verkopen. Wie weet ontvang ik weer een 5 Euro bonquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat wordt echt een mailtje er achteraan sturen dinsdag! En in de winkel verkopen ze 'm al, EN hij is goedkoper. Had 'm vandaag nog niet binnen in ieder geval.
Ik ga ook mailen EEN SCHANDE IS HET EEN SCHANDE ZEG IK JE!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eens,... ik ga hier ook over mailen. Goedkoper en gewoon verkopen. Wie weet ontvang ik weer een 5 Euro bonMaar serieus,... de embargo mail sloeg nergens op. Volgens mij zijn het eerder logistieke problemen.
ik ken het , heb gister 7 uur gespeeld op 1 dagquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:18 schreef gebakken-koekje het volgende:
ik kom nu al een beetje in het verhaal en wil steeds verder verder verder maar mn neefje is nu aan het spelen dus moet geduld hebben
quote:
Ik heb gister ook heavy rain gekocht. Dadelijk maar eens mee beginnen. Ben wel benieuwd naar de Nl stemmen maar zal m denk ik toch in t Engels gaan spelen bquote:Op zondag 7 maart 2010 11:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ben alleen maar bezig met Heavy Rain![]()
Spel wisselt rustige momenten af met split second reaktie's
Ja. Idem. Al had ik de 10% omdat ik er een ps bij kocht.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:39 schreef gamefreek het volgende:
[..]
54,99 ofzo en dan nog 10% korting met mijn ANWB pas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yup, 6u onderweg inmiddelsquote:Op zondag 7 maart 2010 13:57 schreef nikk het volgende:
Topic loopt niet echt storm nu de game "uit" is. Goed spel dus?
Ben jaloers,... hoop dat ik dinsdagavond aan de slag kan!quote:Op zondag 7 maart 2010 16:39 schreef Cid het volgende:
[..]
yup, 6u onderweg inmiddelsBriljant tot nu toe en dan moet het feest eigenlijk nog beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
Hoop het ook voor jequote:Op zondag 7 maart 2010 16:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben jaloers,... hoop dat ik dinsdagavond aan de slag kan!
Ik heb de game nog niet binnen, de officiële release is pas dinsdag.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:57 schreef nikk het volgende:
Topic loopt niet echt storm nu de game "uit" is. Goed spel dus?
Daar schijnt vrijwel niemand zich aan te houden als ik dat zo lees.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:31 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik heb de game nog niet binnen, de officiële release is pas dinsdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |